logo logo نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی با ما در تماس باشید 021-58941021-91093903

آینده تکنولوژی آیفون تصویری چیست؟

آینده تکنولوژی آیفون تصویری چیست؟
زمان مطالعه: 4 دقیقه
comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای مقاله آینده تکنولوژی آیفون تصویری چیست؟ به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

همراهان گرامی آی پی امداد، این مطلب را به بررسی تکنولوژی های به کار رفته در آیفون تصویری های هوشمند پیشرفته اختصاص داده ایم. همچنین پیش بینی های صورت گرفته در مورد پیشرفت تکنولوژی در آیفون تصویری های نسل جدید را با شما در میان میگذاریم. لطفا تا پایان مطلب با ما همراه باشید؛ زیرا قرار است مطالب جذابی را در زمینه اینکه آینده تکنولوژی آیفون تصویری چیست، در این مقاله از آی پی امداد مطالعه کنید.

تکنولوژی های به کار رفته در آیفون تصویری های امروزی

آنچه در ادامه خواهید خواند، فهرستی از امکانات و قابلیت های آیفون تصویری های هوشمند امروزی است. منظور از آیفون تصویری های هوشمند و یا نسل جدید، دستگاه های ایمن است که قابلیت اتصال به اینترنت را دارند و از سیستم عامل اندروید پشتیبانی می کنند. بنابراین همه اطلاعات موجود در آن روی گوشی شما قابل رویت است.

آیفون تصویری های هوشمند دارای صفحه لمسی هستند

یکی از مهم ترین ویژگی های آیفون تصویری های نسل جدید، داشتن صفحه نمایش لمسی است.

  • با توجه به پیشرفت تکنولوژی و استفاده راحت از صفحه ها و پنل های لمسی برای کنترل بسیاری از دستگاه ها، داشتن صفحه لمسی در آیفون تصویری های هوشمند تجربه لذت بخشی از کار با آن را به کاربران منتقل می کند.
  • همچنین ظاهر این نوع آیفون تصویری ها با وجود صفحه نمایش لمسی بسیار شیک، زیباتر به نظر می رسد. کار با آن نیز بدون پیچیدگی خاصی و به راحتی انجام میشود.

آیفون تصویری های هوشمند دارای صفحه لمسی هستند

آیفون تصویری های نسل جدید دوربین دید در شب دارند

قابلیت دید در شب یکی از قابلیت های ضروری برای آیفون های تصویری می باشد. در آیفون تصویری های قدیمی از دوربین های ساده استفاده شده است. افرادی که از این دستگاه استفاده می کنند، میدانند که تصاویر گرفته شده در شب توسط دوربین این نوع آیفون تصویری ها بسیار بی کیفیت است. بنابراین نمی توان به وضوح تصویر شخص مراجعه کننده را مشاهده کرد.

  • اما آیفون تصویری های جدید و هوشمند دارای دوربین دید در شب با استفاده از نور مادون قرمز و فلش های تعبیه شده، تصاویر با وضوح بالا و بسیار با کیفیت را در اختیار شما قرار می دهند.

آیفون تصویری های امروزی قابلیت ضبط فیلم و عکس دارند

همه آیفون های تصویری دارای قابلیت نمایش تصاویر هستند اما با پیشرفته شدن این دستگاه، قابلیت نصب حافظه و ذخیره عکس نیز به آن ها افزوده شد.

  • اما در آیفون تصویری های هوشمند نسل جدید علاوه بر امکان تصویربرداری و ضبط آن ها، قابلیت ضبط عکس و فیلم و ذخیره آن ها نیز فراهم شده است.
  • آیفون تصویری های هوشمند فضای مناسب برای ذخیره چندین عکس و فیلم را دارند. در صورت نیاز به تصاویر و فیلم های ضبط شده برای پیگیری موارد امنیتی و سرقت، امکان بازبینی و انتقال آن ها به سایر سیستم ها را نیز وجود دارد.

آیفون تصویری های امروزی قابلیت ضبط فیلم و عکس دارند

آیفون تصویری های هوشمند دارای گوشی بدون سیم هستند

شاید داشتن گوشی بدون سیم برای آیفون تصویری های هوشمند چندان مهم به نظر نرسد؛ زیرا تاثیری روی امنیت محیط تاثیر ندارد. اما نمی توان تاثیر آن را بر زیبایی دستگاه و کیفیت انتقال صدا را در این نوع گوشی ها نادیده گرفت.

  • یکی از دلایل قطع ارتباط محیط داخلی و بیرون منزل قطع شدن سیم گوشی ها بود. در تکنولوژی های جدید آیفون تصویری های هوشمند، گوشی های بدون سیم با گوشی های سیمی جایگزین شده اند. بنابراین دیگر نگرانی در مورد قطع شدن سیم آن ها وجود ندارد.
  • مهم ترین استفاده از گوشی های بدون سیم آیفون تصویری هنگام استفاده از قابلیت ارتباط داخلی و ایجاد تماس با سایر واحدهاست.

آیفون تصویری های هوشمند دارای گوشی بدون سیم هستند

آیفون تصویری های امروزی قابلیت افزودن مانیتور اضافه دارند

یکی دیگر از تکنولوژی جدید به کار رفته در آیفون تصویری های نسل جدید، امکان اضافه کردن مانیتور است.

  • شاید این تکنولوژی برای ساختمان های کوچک چندان قابل توجه نباشد. اما افرادی که صاحب باغ، ویلا و یا خانه های بزرگ هستند، میدانند که مدیریت همه قسمت ها سخت و مدیریت کردن آن ها مشکل خواهد بود.
  • با وجود این قابلیت شما میتوانید یک یا چند مانیتور را به آیفون تصویری اضافه کنید. همچنین در قسمت های مختلفی از منزل بتوانید ورودی منزل و رفت و آمدها را کنترل نمایید.

آیفون های تصویری جدید دارای قابلیتی با عنوان “لطفا مزاحم نشوید” هستند

ممکن است با دیدن این تیتر تصورات مختلفی از این قابلیت در ذهنتان شکل گرفته باشد. ما به شما خواهیم گفت این تکنولوژی در عین سادگی بسیار کاربردی است.

  • اگر آخر شب قصد دارید استراحت کنید و بخوابید و یا در طول روز نیاز به سکوت و آرامش دارید، به محض تاریک کردن منزل و یا انتخاب این قابلیت در دستگاه آیفون تصویری این را تشخیص داده و زنگ نمی خورد و بی صدا خواهد شد.

آیفون تصویری های پیشرفته قابلیت اتصال به دوربین مدار بسته دارند

  • با توجه به نیاز روزافزون ایجاد امنیت، آیفون های تصویری نسل جدید دارای قابلیتی هستند که میتوان آن ها را به دوربین های مدار بسته متصل کرد. تصاویر آن ها را به راحتی مشاهده و یا به دستگاه دیگر منتقل کرد.

آیفون تصویری های پیشرفته قابلیت اتصال به دوربین مدار بسته دارند

امکان پاسخگویی غیر حضوری در آیفون تصویری هوشمند وجود دارد

یکی از تکنولوژی های کاربردی به کار رفته در آیفون تصویری نسل جدید، امکان پاسخ از راه دور و به صورت غیر حضوری است.

  • این قابلیت باعث شده که بدون نیاز به رفتن کنار دستگاه و تنها از طریق نصب نرم افزار مربوطه بتوانید آیفون را پاسخ داده و حتی درب را نیز باز کنید.

قابلیت اینترکام تکنولوژی به کار رفته در آیفون تصویری

قابلیت اینترکام یا ارتباط داخلی از دیگر ویژگی های منحصر به فرد جدیدترین آیفون تصویری هاست.

  • با کمک این قابلیت میتوان بین همه واحدهای یک مجتمع از طریق آیفون تصویری ارتباط صوتی و تصویری برقرار کرد.

قابلیت اینترکام تکنولوژی به کار رفته در آیفون تصویری

سایر قابلیت های آیفون تصویری هوشمند (نسل جدید)

  • مدل های پیشرفته آیفون های تصویری دارای صفحه نمایش هایی هستند که تصاویر رنگی را با رزولوشن 720p به کاربر نمایش می دهند.
  • صفحه نمایش لمسی آیفون های تصویری جدید بین 7 تا 10 اینچ هستند.
  • این نوع آیفون های تصویری با پشتیبانی از سیستم عامل اندروید، امکان کنترل از طریق تلفن همراه با استفاده از نصب برنامه های متعدد را به کاربر می دهد.
  • احضار آسانسور یکی از جالب ترین و کاربردی ترین قابلیت های آیفون تصویری است. با کمک قابلیت فراخوانی آسانسور که روی دستگاه وجود دارد، میتوانید هنگام خروج از منزل و همزمان با باز کردن درب واحد، آسانسور را به طبقه خود احضار کنید.
  • در آیفون های تصویری میتوان گزارش پیام ها و تماس ها را دریافت کرد.
  • این دستگاه ها از طریق سنسورهای روشنایی حرکت و دما میتوانند حضور افراد را تشخیص دهند.
  • قابلیت شخصی سازی برای ارسال پیام هشدار به کاربر و یا شروع فیلم برداری یکی از امکانات منحصر به فرد آیفون های تصویری جدید است.
  • با وجود آیفون های تصویری میتوانید هنگام ورود به منزل بدون استفاده از کلید و تنها از طریق اثر انگشت، کارت و یا اسکن کد درب را باز کنید.
  • امکان انتقال تماس بین مانیتور و گوشی یکی از قابلیت هایی است که به لطف پیشرفت تکنولوژی نوین در این دستگاه ها فراهم شده است.
  • در این نوع آیفون تصویری ها پس از زنگ زدن امکان ثبت تصاویر مراجعه کنندگان به صورت خودکار وجود دارد.
  • میتوانید در آیفون تصویری های هوشمند دفترچه تلفن ایجاد کنید. شماره های مورد نظر را ذخیره نمایید تا در مواقع ضروری با آن ها تماس صوتی و تصویری برقرار کنید.
  • صفحه نمایش لمسی این نوع آیفون ها امکان ثبت و ذخیره اطلاعاتی مثل زمان پرداخت شارژ ساختمان، لیست هزینه و … را در منوی مربوط به آن به صورت شخصی یا عمومی تنظیم کنید.

پیش بینی آینده از آیفون های تصویری

با توجه به اینکه تکنولوژی روز به روز در حالت پیشرفت است و هرگز متوقف نخواهد شد، میتوان حدس زد که همه دستگاه ها دچار تغییرات چشمگیر خواهند شد. آیفون تصویری هم جزء دستگاه های الکترونیکی است که به مرور زمان تحت تاثیر پیشرفت تکنولوژی، تغییرات مثبت و زیادی داشته است. اگر پیش بینی جدیدترین تکنولوژی به کار رفته در آیفون های تصویری برای شما نیز جالب است، با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید.

  1. به احتمال زیاد بیشترین تغییرات آیفون های تصویری مربوط به بهبود کیفیت ضبط تصاویر و ضبط ویدئو از طریق حسگرها و پردازشگرهای تصویر خواهد بود.
  2. با پیشرفت استفاده از هوش مصنوعی در دستگاه های الکترونیکی، احتمالا آیفون های تصویری میتوانند با کمک این تکنولوژی زبان های متنوع را درک و ترجمه کنند. همچنین در تشخیص چهره و شناخت صداها بهتر عمل کنند و اشیاء را نیز تشخیص دهند.
  3. احتمالا نسل جدید آیفون های تصویری با کمک تکنولوژی تشخیص چهره، بهره گیری از رمزنگاری و تشخیص افراد از روی اثر انگشتشان، تجربه کاربری را بهبود خواهد بخشید. همچنین از طریق کنترل بهتر رفت و آمد، امنیت محیط را بالاتر ببرند.
  4. آیفون تصویری های آینده با بهبود در فناوری اتصال به اینترنت پرسرعت میتوانند تجربه ارتباطات تصویری با کیفیت را در اختیار کاربران قرار دهند.
  5. با پیشرفته تر شدن آیفون های تصویری احتمالا تعداد دوربین ها بیشتر شده می شود. همچنین قابلیت هایی مثل قدرت زوم بیشتر و با کیفیت تر، عکس برداری در شرایط نور نامناسب و بالا رفتن عمق تصویر به آن ها اضافه خواهد شد.
0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
اینستاگرام آی پی امداد