logo logo نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی با ما در تماس باشید 021-58941021-91093903

لوازم خانگی بلومبرگ ساخت کجاست؟

لوازم خانگی بلومبرگ ساخت کجاست؟
لوازم خانگی بلومبرگ ساخت کجاست؟
comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای مقاله لوازم خانگی بلومبرگ ساخت کجاست؟ به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

انتخاب یک برند معتبر برای خرید لوازم خانگی یکی از موضوعات بسیار مهمی است که اغلب افراد حین خرید به آن توجه می کنند. بلومبرگ یکی از برندهای بسیار معتبری است لوازم خانگی باکیفیت و کاربردی را تولید و به بازار عرضه می کند. بسیاری از خریداران ایرانی از لوازم خانگی بلومبرگ برای تهیه جهیزیه یا خرید لوازم منزل استفاده می کنند. بسیاری از خریداران مایل هستند تا قبل از خرید از این موضوع که لوازم خانگی بلومبرگ ساخت کجاست و تاریخچه لوازم خانگی بلومبرگ چیست اطلاعاتی کسب کنند. به همین دلیل بر آن شدیم تا در این مطلب به توضیح برخی از اطلاعاتی که خریداران قبل از تهیه لوازم خانگی بلومبرگ باید از آن مطلع شوند بپردازیم. برای کسب اطلاعات بیشتر تا انتهای مطلب همراه آی پی امداد باشید.

کاربران گرامی، در صورت وجود هرگونه پرسش درباره لوازم خانگی بلومبرگ می توانید در انتهای صفحه (قسمت دیدگاه) با دیگر کاربران و آی پی امداد به پرسش و پاسخ بپردازید.

شرکت بلومبرگ در کدام کشور قرار دارد؟

شرکت بلومبرگ که به تولید لوازم خانگی کاربردی و باکیفیت می پردازد برای اولین بار در کشور آلمان و توسط بنیان گذار برنارد بلومبرگ تاسیس شده است. این شرکت فعالیت خود را در زمینه تولید لوازم خانگی از سال ۱۹۴۹ آغاز کرده است و سال 1979 اولین لباسشویی که دارای تعادل بیرونی است را تاسیس کرد. همچنین لباسشویی اتوماتیک شرکت بلومبرگ برای اولین بار در سال 1981 تولید و به بازار عرضه شده است. طبق تحقیقاتی که در خصوص برند بلومبرگ انجام شده است، این شرکت در سال ۲۰۰۲ توسط یکی از بزرگ ترین تولید کنندگان لوازم خانگی اروپا یعنی شرکت آرچلیک خریداری شده است.

آیا نمایندگی لوازم خانگی بلومبرگ در ایران وجود دارد؟

بر خلاف بسیاری از برندهای کره ای، واردات لوازم خانگی بلومبرگ در ایران انجام می شود و خدمات پس از فروش خود را با کیفیت بالایی انجام می دهد. تمام خریداران می توانند با مراجعه به نمایندگی های مجاز لوازم خانگی بلومبرگ در سراسر کشور خرید لوازم خانگی بلومبرگ را انجام دهند. خریداران باید توجه داشته باشند که لوازم خانگی بلومبرگ ساخت کشور آلمان باشند و به ارائه ضمانت نامه معتبر24 ماهه به آن ها تحویل داده شود. خرید لوازم خانگی بلومبرگ به همراه گارانتی معتبر نشان دهنده اصل بودن کالا است و همین این ویژگی را در اختیار مشتریان قرار می دهد که در صورت خراب شدن لوازم خانگی بدون پرداخت هزینه ای از سرویس و خدمات نمایندگی لوازم خانگی بلومبرگ استفاده کنند.

برای خرید لباسشویی بلومبرگ اصل از کجا اقدام کنیم؟

لباسشویی و یخچال مارک بلومبرگ پر فروش ترین و پر طرفدار ترین لوازمی هستند که در سراسر دنیا از این برند خریداری می شوند. در واقع عملکرد بالا، کارایی آسان، طراحی خاص و قیمت مناسب لباسشویی و یخچال این برند موجب شده است تا فروش این محصول بسیار زیاد باشد. اما نکته مهمی که در حین خرید لباسشویی بلومبرگ باید به آن توجه کنید، اصل بودن کالا است. برای خرید لباسشویی اصل بلومبرگ باید به فروشگاه های معتبری که در کشور ایران نمایندگی محصولات برند بلومبرگ را بر عهده دارند مراجعه کنید. از این رو میتوانید این محصول را به صورت اصلی و با دریافت ضمانت نامه معتبر خریداری کنید. معمولاً خرید لباسشویی بلومبرگ بدون گارانتی بسیار پر ریسک است زیرا امکان اصل نبود کالا و واردات غیر قانونی آن به ایران وجود دارد.

نتیجه گیری از لوازم خانگی بلومبرگ ساخت کجاست

در مطلب فوق به بررسی اینکه لوازم خانگی بلومبرگ ساخت کجاست پرداختیم. امکان خرید لوازم خانگی بلومبرگ در ایران با کیفیت اصلی وجود دارد. خریداران می توانند تنها با مراجعه به نمایندگی های معتبر محصول مورد نظر خود را از برند بلومبرگ خریداری کنند. چنانچه خطری دستگاه شما را تهدید می کند، می توانید برای تعمیرات به شرکت آی پی امداد مراجعه کنید. شرکت آی پی امداد به عنوان نمایندگی مجاز لوازم خانگی بلومبرگ در زمان کوتاهی در محل مورد نظر شما حضور پیدا می کند. همچنین با استفاده از قطعات اورجینال تعمیر لوازم خانگی بلومبرگ را در منزل انجام می دهد.

2.5/5 - (4 امتیاز)

در بحث و گفتگوی این مقاله شرکت کنید!

0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
اینستاگرام آی پی امداد