logo logo نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی با ما در تماس باشید 021-58941021-91093903

فناوری نمایشگر رول شونده در تلویزیون

فناوری نمایشگر رول شونده در تلویزیون
زمان مطالعه: 4 دقیقه
comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای مقاله فناوری نمایشگر رول شونده در تلویزیون به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

فناوری نمایشگر رول شونده در تلویزیون چیست؟ از زمان اختراع و ساخت تلویزیون چندین دهه می‌گذرد و این دستگاه‌ها از گذشته تاکنون تغییرات زیادی داشته‌ اند. در چند دهه اخیر تلویزیون‌ها به طور چشمگیری تغییر کرده و پیشرفته‌ تر شده‌اند. یکی از مهمترین دلایل پیشرفت و هوشمندتر شدن تلویزیون‌ها، رقابت بالای شرکت‌های لوازم خانگی برای کسب رضایت مشتریان است. برندهای لوازم خانگی محبوب و پرطرفدار جهان از تلویزیون رول شونده استفاده کرده‌‌اند که ویژگی‌های زیادی دارند. در ادامه این تلویزیون‌ها بیشتر بررسی کرده‌ایم. با این مقاله همراه آی پی امداد باشید.

کاربران گرامی؛ در صورت وجود هرگونه پرسش درباره فناوری نمایشگر رول شونده در تلویزیون می توانید در انتهای صفحه (قسمت دیدگاه) با دیگر کاربران و نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی آی پی امداد به پرسش و پاسخ بپردازید.

آشنایی با صفحه نمایش رول شونده ال جی

در سال 2019 ال جی تلویزیون نسل جدید خود را معرفی کرد که قابلیت رول شونده داشت. این تلویزیون رول شونده که از جنس آلومینیوم ساخته شده است، با 3 حالت مختلف معرفی شد. سه حالت مختلف این تلویزیون‌ها که تمام صفحه، حالت صفر و حالت باریک هستند، هر کدام کیفیت و قابلیت پخش متفاوتی دارند. نکته بسیار جالب در مورد فناوری نمایشگر رول شونده در تلویزیون ال جی که باعث شده مصرف کنندگان از این تلویزیون‌ها رضایت داشته باشند، آن است که کیفیت تصویر در هنگام لول شدن افت نخواهد کرد.

صفحه نمایش رول شونده ال جی

بررسی ویژگی های صفحه تلویزیون رول شونده K4

تلویزیون‌های رول شونده دارای کیفیت بالایی هستند که حتی در صورت رول شدن کیفیت تصویر آن‌ها افت نخواهد کرد. همچنین این تلویزیون‌ها هوشمند بوده و توانایی نمایش تصاویر به صورت 120 فریم بر ثانیه را دارا می‌باشند. رول شدن تلویزیون یک مزیت به شمار می‌رود، مخصوصا در خانه‌های کوچک. رول شدن صفحه تلویزیون باعث می‌شود که در زمانی که از آن استفاده‌ای ندارید، آن را به راحتی جمع کرده و در گوشه‌ای قرار داد. درست همانند یک فرش.

صفحه تلویزیون رول شونده  K4

کیفیت صدای تلویزیون‌های رول شونده چگونه است؟

بلندگوهای تلویزیون رول شونده در پایه‌های آلومینیومی آن قرار دارند. این بلندگوها دالبی بوده که با قدرتی 100 واتی کیفیت صدای بسیار خوبی دارند. در این تلویزیون‌های رول شونده برخلاف مدل‌های قدیمی، بلندگویی در در بالای صفحه نمایش به کار نرفته است. همچنین اسپیکرهای این تلویزیون‌ها دارای تنوع رنگی هستند که خریداران در هنگام خرید بنا بر سلیقه شخصی خود می‌توانند آن را انتخاب کنند.

کیفیت صدای تلویزیون‌های رول شونده

استحکام تلویزیون رول شونده به چه صورت است؟

تلویزیون‌های رول شونده از قطعات و لوازمی بسیار مستحکم و قوی ساخته شده اند که طول عمر بسیار بالایی نیز دارند. هرگز نگران خراب شدن صفحه نمایش خود در هنگام رول و باز و بسته شدن آن نباشید. به دلیل کیفیت بالا در ساخت شما بارها می‌توانید تلویزیون را باز و و بسته کنید، بدون آنکه به آن آسیبی وارد گردد.

برندهای تولید کننده تلویزیون های رول شونده

تنها ال جی و سامسونگ نیستند که تلویزیون‌ها و صفحات رول شونده تولید می‌کنند. برندهای مختلفی هستند که سعی دارند صفحاتی رول شونده باکیفیت بسازند. یکی از شرکت‌های تایوانی که اقدامات زیادی برای ساخت صفحات رول شونده داشته، برند Innolux است. همچنین این شرکت تایوانی تلویزیونی با صفحه رول شونده 55 اینچی ساخته که کیفیتی خوب و مطلوبی نیز دارد.

اگر چه شرکت لوازم خانگی ال جی در تولید و ساخت نمایشگر رول شونده در تلویزیون پیش قدم بوده اند، اما برندهای دیگری نیز چنین تلویزیون‌هایی با کیفیت بالا را می‌سازند. از جمله شرکت‌های سازنده تلویزیون رول شونده که دستگاه‌هایی با کیفیت بسیار بالا می‌سازد، سامسونگ را می‌توان نام برد که طرفداران زیادی نیز در سراسر جهان دارد.

تلویزیون‌های رول شونده سامسونگ

آشنایی با صفحات رول شونده گوشی

سامسونگ علاوه بر فناوری نمایشگر رول شونده در تلویزیون، از این قابلیت در گوشی‌های هوشند نیز استفاده کرده است. این گوشی‌های هوشمند با صفحات رول شونده همانند تلویزیون‌های این گروه از مقاومت بالایی برخوردارند. کاربران به راحتی و با زدن یک دکمه میتوانند صفحه نمایشگر گوشی رو شونده را باز کنند، بدون آنکه آسیبی به صفحه وارد گردد. این گوشی‌ها در هنگام باز شدن حدود 40 الی 50 درصد بزرگ‌تر خواهند شد. در صورتی که با خرابی تلویزیون مواجه شده اید برای تعمیرات تلویزیون می توانید از خدمات آی پی امداد بهره مند گردید.

صفحات رول شونده گوشی

نتیجه گیری از فناوری نمایشگر رول شونده در تلویزیون

در این مطلب به بررسی فناوری نمایشگر رول شونده در تلویزیون پرداختیم.  اگر از تلویزیون برندهایی چون ال جی، سامسونگ و … استفاده می کنید و با خراب شدن آن مواجه هستید، توصیه می کنیم برای تعمیر به شرکت معتبر آی پی امداد مراجعه کنید. آی پی امداد یکی از تعمیرگاه های معتبر در استان تهران است که اقدام به تعمیر تلویزیون با کیفیت بالایی می کند. شما می توانید با خیالی مطمئن تعمیر تلویزیون خود را از هر برندی که باشد به شرکت آی پی امداد بسپارید.

0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
اینستاگرام آی پی امداد