logo logo نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی با ما در تماس باشید 021-58941021-91093903

جدیدترین تلویزیون های سونی 2021

جدیدترین تلویزیون های سونی 2021
جدیدترین تلویزیون های سونی 2021
زمان مطالعه: 5 دقیقه
comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای مقاله جدیدترین تلویزیون های سونی 2021 به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

آیا جدیدترین تلویزیون های سونی 2021 را می شناسید؟ سونی از برندهای پرطرفدار در کشور ایران است که تصاویر و فیلم ها را با به صورت شفاف و با رنگ های زیبا به نمایش در می آورد. به همین علت است که درصد زیادی از افراد به دنبال خرید برترین تلویزیون های سونی سال 2021 هستند. در این مطلب به بررسی و معرفی به روزترین مدل های تلویزیون های سونی می پردازیم. چنانچه به دنبال خرید یکی از تلویزیون های جدید برند سونی هستید، می توانید تا انتهای این محتوا همراه آی پی امداد باشید.

کاربران گرامی، در صورت وجود هرگونه پرسش درباره جدیدترین تلویزیون های سونی می توانید در انتهای صفحه (قسمت دیدگاه) با دیگر کاربران و آی پی امداد به پرسش و پاسخ بپردازید.

آشنایی با بهترین تلویزیون های برند سونی در سال 2021

برند سونی در سال 2021 تلویزیون های جدید 4k و 8k مختلفی را تولید و روانه بازار نمود. بیشتر مدل های تلویزیون های سونی از قابلیت ها و فناوری هایی برخوردار هستند که تا قبل از این در تلویزیون های سونی وجود نداشت. از این رو جدیدترین تلویزیون های سونی 2021 دارای عملکرد مافوق تصور می باشند. ممکن است شما نیز قصد خرید تلویزیون سونی را داشته باشید اما از مدل های جدید این تلویزیون و قابلیت های آن اطلاعاتی نداشته باشید. در ادامه به بررسی به روزترین مدل های تلویزیون سونی برای شما می پردازیم:

معرفی تلویزیون سونی x90J

یکی از باکیفیت ترین و برترین تلویزیون های روز دنیا که توسط برند سونی تولید شده است، تلویزیون مدل x90j است که از کیفیت تصاویر بالایی برخوردار است‌. ساختار این دستگاه به گونه ای است که باعث ماندگاری و دوام بالایی آن می شود. با توجه به ویژگی های این محصول، تلویزیون سونی مدل x90j دارای رزولوشن تصویر 3840×2160 است. بالا بودن رزولوشن تصویر تلویزیون سونی برند x90j باعث شده است که تصاویر و رنگ ها بدون کاهش کیفیت و با بهترین جزئیات نمایش داده شود. یکی از ویژگی های مهم تلویزیون سونی x90j  این است که به دلیل داشتن رزولوشن بالا تصاویر و فیلم ها را با کمترین نویز و تاری به نشان می دهد. مدل x90j به عنوان جدیدترین تلویزیون های سونی 2021 دارای ویژگی هایی است که عبارت است از:

  • کیفیت تصویر تلویزیون x90j نیز k4 است.
  • نور تصویر پس زمینه این مدل تلویزیونdimming local است.
  • پردازنده تلویزیون x90j مدل xr است.
  • این تلویزیون برند سونی قابلیت نصب و دانلود برنامه های مختلفی چون بازی و شبکه اجتماعی دارد.

معرفی تلویزیون سونی x90J

آشنایی با تلویزیون سونی x85j

یکی از برترین تلویزیون های سونی 2021 مدل x85j آن است که به دلیل داشتن قیمت مناسب و کارایی بالا توانسته است رضایت مشتریان زیادی را به خود جلب کند. این مدل تلویزیون سونی با وجود اینکه از قدرت مناسبی برای انجام گیمینگ برخوردار است اما با قیمت نسبتاً پایینی در بازار عرضه شده است. تلویزیون سونی x85j تصاویر را با کیفیت k4 نشان می دهد و در سایز های 50 تا 85 تولید می شود. از ویژگی های مثبت این مدل تلویزیون، پس زمینه direct led است که از پنل va نیز برخوردار است. چند مورد از ویژگی های تلویزیون سونی w85j عبارت است از:

  • صفحه نمایش با عمق ۱۰ رنگ بیت
  • برخورداری از تکنولوژی live color و triluminos
  • دارای پردازشگر تصویر x1
  • سیستم صوتی دو کاناله
  • مجهز به سیستم عامل اندروید 10

آشنایی با تلویزیون سونی x85j

معرفی تلویزیون سونی x75j

یکی از تلویزیون های سری 7 برند سونی که در سال 2021 میلادی به بازار عرضه شده است، مدل x75j است که از منوی فارسی نیز پشتیبانی می کند. تلویزیون سونی x75j دارای 16 گیگ حافظه داخلی است و از سیستم اندروید نیز پیروی می کند. یکی از ویژگی های تلویزیون سونی x75j پخش تصویر با کیفیت k4 است. تلویزیون سونی مدل x75j دارای رفرش ریت 50 بیت است و از فناوری رنگ live colour پشتیبانی می کند.

معرفی تلویزیون سونی x75j

آشنایی با تلویزیون سونی x80j

از دیگر تلویزیون هایی که در سال 2021 توسط شرکت سونی تولید شده است، تلویزیون سونی مدل x80j است که دارای سیستم عامل اندروید و قابلیت پخش تصویر با کیفیت k4 است. کسانی که به دنبال تلویزیون هایی برای تماشای فیلم و سریال هستند و از تلویزیون برای انجام بازی استفاده نمی کنند، می تواند مدل x80j را خریداری کنند. یکی از ویژگی های بار این مدل از تلویزیون سونی، وجود پردازشگر مدل xr است که باعث می شود تصاویر با کیفیت بسیار بالایی نمایش داده شوند. چند مورد از ویژگی های تلویزیون سونی مدل x80j عبارت است از:

  • برخورداری از صفحه نمایش led
  • دارای پنل صفحه نمایش ads
  • برخورداری از زاویه دید و روشنایی بالا
  • دارای رفرش ریت 60 هرتز
  • دارای نور پس زمینه direct led
  • برخورداری از عمق رنگ 10 بیت

آشنایی با تلویزیون سونی x80j

نتیجه گیری از جدیدترین تلویزیون های سونی 2021

در این مطلب به معرفی چند مدل از جدیدترین تلویزیون های سونی 2021 پرداختیم. بالا بودن کیفیت تصویر، صدای با کیفیت، نمایش تصویر با شفافیت بالا، تنوع در محصول باعث شده است که همه ساله عده زیادی از مشتریان به دنبال خرید تلویزیون های جدید سونی باشند. شرکت سونی از قطعات با کیفیت و اورجینال برای تولید تلویزیون استفاده می کند و این موضوع باعث شده است که میزان خرابی برند سونی به شدت کاهش پیدا کند.

با همه این تفاسیر در صورتی که تلویزیون سونی شما خراب شده است و نیاز به تعمیرات دارد، می توانید برای تعمیر تلویزیون در تهران به مجموعه آی پی امداد مراجعه کنید. مجموعه آی پی امداد طی کوتاه ترین زمان و با استفاده تکنسین حاذق و قطعات اصلی تعمیر و عیب یابی تلویزیون برند سونی را در محل مورد نظر شما انجام می دهد.

0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
اینستاگرام آی پی امداد