logo logo نمایندگی تعمیرات کولر گازی در تهران جهت خرید قطعات لوازم خانگی با شماره های زیر تماس حاصل نمایید 021-88986350 0933-3336936

فروش ریموت کنترل کولر گازی

فروش ریموت کنترل کولر گازی
فروش ریموت کنترل کولر گازی
زمان مطالعه: 5 دقیقه
comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای مقاله فروش ریموت کنترل کولر گازی به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

اگر ریموت کنترل کولر گازی شما خراب‌ شده یا دیگر کار نمی‌کند، باید هرچه سریع‌تر نسبت به خرید ریموت کنترل کولر گازی اقدام کنید. چرا که این وسیله، حکم زبان مشترک میان ما و کولر گازی را دارد. بنابراین اگر ریموت کنترل کار نکند، استفاده از کولر گازی عملاً غیر ممکن خواهد شد. مجموعه آی.پی امداد از مراکز فروش ریموت کنترل کولر گازی در هریک از دو نوع سکند ریموت‌ها و ریموت کنترل اصلی کولر گازی است. برای خرید با ما تماس بگیرید.

 آی پی امداد به عنوان نمایندگی تعمیرات کولر گازی در تهران شرایطی برای صرفه جویی 75 درصدی هزینه ها برای کاربران فراهم نموده است.

دسته بندی ریموت کنترل های کولر گازی از زبان تعمیرکار نمایندگی

ریموت کنترل‌های کولر گازی به دو دسته تقسیم می‌شوند:

ریموت کنترل اصلی (Original Remote)1: این ریموت کنترل در واقع ریموت کنترل اصلی دستگاه است که همراه با دستگاه خریداری شده. این ریموت کنترل ممکن است در طول عمر مفید کولر گازی به دلایل مختلفی مانند شکستن و گم‌شدن و … از بین برود.

سکند ریموت (Second Remote): با توجه به پیشرفت هر روزه تکنولوژی، برخی مدل‌های کولر گازی دیگر تولید نمی‌شوند. بنابراین اگر ریموت کنترل آن‌ها خراب شده باشد، نمی‌توان آن را مجدداً خریداری کرد. در چنین مواقعی سکند ریموت‌ها به کمک شما می‌آیند. این ریموت‌ها دارای تمامی قابلیت‌های کنترل اصلی و حتی بیشتر هستند.

اگر ریموت کنترل دستگاه شما خراب شده است، برای خرید آن باید از مراکز فروش ریموت کنترل کولر گازی کمک بخواهید. اما یک مرکز مطمئن برای خرید ریموت که از تنوع خوبی نیز برخودار باشد کجاست؟

مرکز فروش ریموت کنترل کولر گازی

مجموعه آی.پی امداد از مراکز فروش ریموت کنترل کولر گازی در هریک از دو نوع سکند ریموت‌ها و ریموت کنترل اصلی کولر گازی است. خرید ریموت، با توجه به کمیاب بودن برخی مدل‌های آن، امری دشوار است. بنابراین برای خرید این وسیله باید به فروشگاهی مراجعه کنید که علاوه‌بر موجود داشتن انواع مدل‌های ریموت کنترل قابل‌اطمینان نیز باشد.

مجموعه آی.پی امداد، یکی از مراکز فروش ریموت کنترل کولر گازی است که از گذشته تاکنون به صورت تخصصی در زمینه تعمیرات اسپیلت و فروش انواع ریموت اصلی و سکند ریموت‌ها فعالیت دارد. شما می‌توانید برای خرید ریموت کنترل کولر گازی با هریک از شماره تلفن‌های این مجموعه، تماس بگیرید تا کارشناسان این مرکز شما را برای یک خرید مناسب راهنمایی کنند.

خرید اینترنتی ریموت کنترل کولر گازی

شاید با خود بیندیشید که خرید ریموت کنترل کولر گازی ممکن است امری دشوار باشد. به این‌خاطر که شاید نتوانید از اصل بودن محصول اطمینان داشته باشید. اما کمپانی‌های تولید کننده کولرهای گازی، احتمال گم‌شدن یا خرابی ریموت کنترل کاربر را در نظر گرفته‌اند و به منظور راحتی مشتریان خود ریموت‌هایی را متناسب با هر دستگاه، وارد بازار فروش کرده‌اند.

اگر برای خرید اینترنتی ریموت کنترل کولر گازی، فروشگاه معتبری را مانند، آی.پی امداد در نظر گرفته‌اید. دیگر نیازی به نگرانی در مورد کیفیت کالا نیست. شما می‌توانید انواع ریموت کنترل‌های کولرهای گازی را با قیمتی مناسب از آی.پی امداد تهیه کنید. از آنجایی که این مجموعه به‌صورت تخصصی در زمینه تعمیرات کولر گازی مشغول فعالیت است، همواره قطعات و لوازم جانبی اصلی را برای به‌کارگیری در دستگاه و فروش به مشتری تهیه می‌کند تا با استفاده از قطعات مناسب، کیفیت خدمات خود را نیز افزایش دهد.

قیمت ریموت کنترل کولر گازی

یکی از عوامل مهم و تأثیرگذار در خرید ریموت کنترل کولر گازی قیمت آن است. بنابراین باید مرکزی را برای خرید انتخاب کنیم که علاوه‌بر کیفیت و تنوع از قیمت مناسبی نیز برخودار باشد. از آنجایی‌که آی.پی امداد مدت‌هاست به‌صورت تخصصی در زمینه تعمیرات کولر گازی فعال است، کلیه قطعات و لوازم جانبی مربوط به آن را با قیمتی بسیار مناسب به فروش میرساند.

لیست قیمت ریموت کنترل کولر گازی

نام ریموت کنترل قیمت
ریموت کنترل کولر گازی اجنرال
کنترل کولر گازی جنرال اس اچ
ریموت کنترل کولر گازی اجنرال طرح لبخند
ریموت کنترل کولر گازی اجنرال GZ-50GB-EO
ریموت کنترل کولر گازی جنرال مدل ZH-JT-03
ریموت کنترل کولر گازی توشیبا
ریموت کنترل همه کاره کولر گازی اسپیلت
ریموت کنترل کولر گازی هایر
ریموت کنترل کولر گازی تراست
ریموت کنترل کولر گازی کد 033
ریموت کنترل کولر گازی گری
ریموت کنترل کولر گازی تی ‌سی ال
ریموت کنترل کولر گازی سامسونگ
ریموت کنترل کولر گازی جنرال گلد
ریموت کنترل کولر گازی میتسوبیشی
ریموت کنترل کولر گازی پاناسونیک
ریموت کنترل کولر گازی مدیا
ریموت کنترل کولر گازی ال‌جی پلاسما
ریموت کنترل کولر گازی گری اس
ریموت کنترل کولر گازی اجنرال اینورتر
ریموت کنترل کولر گازی جنرال اس ام

فروش ریموت کنترل کولر گازی سامسونگ

شما می‌توانید برای خرید ریموت کنترل کولر گازی سامسونگ با آی.پی امداد تماس بگیرید و ریموت کنترل متناسب با کولر گازی خود را با بهترین قیمت ممکن خریداری کنید. برند سامسونگ، برای انواع کولر گازی خود ریموت کنترل‌های متناسب را به بازار عرضه کرده است تا کاربران این برند بتوانند، در صورت نیاز ریموت کنترل متناسب با دستگاه خود را خریداری کنند.

در صورتی که کولر گازی سامسونگ شما دچار مشکل شده است با نمایندگی کولر گازی سامسونگ تماس بگیرید.

خرید ریموت کنترل کولر گازی ال جی

مجموعه آی.پی امداد همچنین، نمایندگی فروش ریموت کنترل ال جی را نیز برعهده دارد. ریموت کنترل‌های برند ال جی اغلب اندازه کوچکی دارند و چینش دکمه‌های آن‌ها به‌گونه‌ای است که به‌راحتی بتوانید به تمام قابلیت‌های آن دسترسی پیدا کنید. این برند ریموت کنترل‌های مختلف را برای دستگاه‌های مختلف خود به بازار فروش عرضه کرده تا در صورت نیاز، کاربر به‌راحتی بتواند ریموت کنترل دیگری برای دستگاه خود خریداری کند.

فروش ریموت کنترل کولرگازی میتسوبیشی

خرید ریموت کنترل کولر گازی میتسوبیشی نیز، در صورت نیاز امکان پذیر است. این ریموت کنترل‌ها در بازار به فراوانی ریموت کنترل‌های سامسونگ و ال‌جی نیستند؛ اما شما می‌توانید با تماس با آی.پی امداد، به‌راحتی، انواع ریموت میتسوبیشی را از این مرکز تهیه کنید.

خرید ریموت کنترل کولر گازی گری gree

فروش ریموت کنترل کولر گازی گری gree نیز برای انواع کولرهای گری سری وای متیک، جی‌متیک و اینورتر و … در آی.پی امداد انجام می‌شود. یکی از ویژگی‌های کنترل کولر گازی گری طراحی comfort آن برای استفاده کاربر است. زیرا دکمه‌های آن به‌گونه‌ای طراحی شده‌اند که دسترسی به هر یک از قابلیت‌، برای کاربر بسیار ساده باشد.

فروش ریموت کنترل کولرگازی ایران رادیاتور

ایران رادیاتور یکی از برندهای داخلی تولیدکننده کولر گازی است. شما می‌توانید برای خرید ریموت کنترل کولر گازی با نمایندگی فروش آن (آی.پی امداد) تماس بگیرید. در صورت عدم وجود ریموت کنترل مدنظر شما در بازار نیز جای نگرانی نیست چرا که به راحتی می‌توانید با استفاده از سکند ریموت‌ها، تمام قابلیت‌های ریموت کنترل اصلی خود و حتی بیشتر را داشته باشید.

خرید ریموت کنترل کولر گازی جنرال مکس

فروش ریموت کنترل کولر گازی جنرال مکس نیز در مجموعه آی.پی امداد میسر است. برای خرید کافیست با این مجموعه تماس بگیرید تا محصول مورد نیازتان در کوتاه‌ترین زمان ممکن، درب منزل تحویل گردد.

فروش ریموت کنترل کولر گازی پاناسونیک

کولرهای گازی پاناسونیک، یکی از بهترین کولرهای گازی موجود در بازار هستند. اما احتمال خرابی کنترل برای تمام کولرهای گازی وجود دارد. شما نیز ممکن است به دلایل مختلف نیاز به خرید ریموت کنترل کولر گازی پاناسونیک پیدا کنید. اما آنچه مهم است خرید دستگاهی باکیفیت و با قیمتی مناسب است که از طریق تماس با آی پی امداد و سفارش از این مجموعه میسر است.

در صورتی که کولر گازی پاناسونیک شما دچار مشکل شده است با نمایندگی کولر گازی پاناسونیک تماس بگیرید.

خرید ریموت کنترل کولر گازی اجنرال

برندهای تولیدکننده کولر گازی بسیار متنوع هستند. اما برند اجنرال با طرح لبخند بسیار مشهور شده‌است. از ویژگی‌های این کولر گازی قابلیت تهویه هوای مطبوع با استفاده از دکمه health است. اگر ریموت کنترل کولر شما خراب شده یا به هردلیلی از کار افتاده است؛ می‌توانید با تماس با مرکز فروش ریموت کنترل کولر گازی اجنرال (آی.پی امداد) کنترل مورد نیاز خود را با قیمتی مناسب تهیه کنید.

فروش ریموت کنترل کولر گازی هایسنس

کولرهای گازی هایسنس نیز یکی از انواع کولرهای گازی هستند که در چند سال اخیر در ایران طرفداران زیادی پیدا کرده‌اند. شما می‌توانید ریموت کنترل اصلی هایسنس را از آی.پی امداد خریداری کنید. تنها کافیست با یکی از شماره تلفن‌های نمایندگی فروش ریموت کنترل هاینس (آی.پی امداد) تماس بگیرید تا ریموت کنترل اصلی دستگاه در سریع‌ترین زمان ممکن برای شما ارسال شود.

خرید ریموت کنترل کولر گازی تراست

تراست یکی از قدیمی‌ترین و محبوب‌ترین کولرهای گازی موجود در بازار است. از ویژگی‌های بسیار مهم ریموت کنترل تراست، برد بسیار عالی آن است. به طور کلی کولر گازی تراست یکی از بهترین کولرهای گازی موجود در بازار هستند. اگر از انواع مدل‌های این دستگاه استفاده می‌کنید و متوجه شده‌اید که ریموت کنترل دستگاهتان خراب است، بدون نگرانی می‌توانید آن را از نمایندگی فروش ریموت کنترل کولر گازی تراست تهیه کنید.

فروش ریموت کنترل کولر گازی هیتاچی

خرید ریموت کنترل کولر گازی هیتاچی در آی.پی امداد میسر است. هیتاچی تلاش کرده‌است تا با بکارگیری دکمه‌های کمتر در ریموت کنترل خود، راحتی بیشتری را برای کاربر فراهم کند. برخی مدل‌های آن نیز دارای حالت کشویی هستند. به‌گونه‌ای که چند دکمه اصلی روی ریموت کنترل و در دسترس کاربر قرار می‌گیرد وسایر دکمه‌ها که کمتر استفاده می‌شود در محفظه کشویی و دور از دسترس، قرار دارند.

در صورتی که کولر گازی هیتاچی شما دچار مشکل شده است با نمایندگی کولرگازی هیتاچی تماس بگیرید.

خرید ریموت کنترل همه کاره کولر گازی

ریموت کنترل همه‌کاره کولر گازی در واقع دستگاهی است که در مواقع خاص به داد ما می‌رسد. گاهی اوقات ریموت کنترل متناسب با دستگاه شما در بازار موجود نیست یا قیمت آن خیلی زیاد است. در چنین مواقعی خرید ریموت کنترل همه کاره کولر گازی می‌تواند چاره‌ساز باشد. چرا که این ریموت کنترل‌ها از نظر کارایی تفاوت چندانی با ریموت کنترل اصلی دستگاه ندارند؛ اما از نظر قیمت بسیار مناسب‌ترند.

آموزش فعالسازی انواع سکند ریموت‌های کولر گازی

سکند ریموت‌ کولر گازی وسیله‌ای کارآمد به‌ویژه در مواقعی است که ریموت کنترل کولر گازی شما خراب شده است و نمونه آن در بازار پیدا نمی‌شود. همانطور که می‌دانید، ریموت کنترل‌های کولرهای گازی، عامل اصلی برای هدایت و استفاده از دستگاه هستند. بنابراین کولر گازی بدون ریموت کنترل، عملاً وسیله‌ای بی‌مصرف است.

خلاصه خرید ریموت کنترل کولر گازی

اگر برای استفاده از کولر گازی خود سکند ریموت خریداری کرده‌اید و راه فعالسازی آن را نمی‌دانید؛ با تماس با آی.پی امداد می‌توانید از کارشناسان این مرکز بخواهید روش فعالسازی آن را به صورت تلفنی یا حضوری به شما آموزش دهند. شما می‌توانید در صورت تمایل از آی.پی امداد بخواهید تکنسین مربوط را برای آموزش فعالسازی سکند ریموت به منزل شما اعزام کند.

4.8/5 - (5 امتیاز)

در بحث و گفتگوی این مقاله شرکت کنید!

0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
اینستاگرام آی پی امداد