logo logo نمایندگی تعمیرات ظرفشویی پاکشوما با ما در تماس باشید 021-58941021-91093903

راهنمای استفاده از ماشین ظرفشویی پاکشوما

راهنمای استفاده از ماشین ظرفشویی پاکشوما
راهنمای استفاده از ماشین ظرفشویی پاکشوما
زمان مطالعه: 7 دقیقه
comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای مقاله راهنمای استفاده از ماشین ظرفشویی پاکشوما به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

شاید بتوان پاکشوما را یکی از قدیمی ترین برند های تولید لوازم خانگی ایرانی دانست که تولیدات با کیفیتی را نیز ارائه میدهد ، اما برای استفاده از یک ماشین ظرفشویی شما باید اطلاعات کاملی از آن داشته باشید پس اگر به تازگی اقدام به خرید یک ماشین ظرفشویی از این برند نموده اید در ادامه راهنمای استفاده از ماشین ظرفشویی پاکشوما با ما همراه باشید.

کاربران گرامی؛ در صورتی که دفترچه راهنمای ماشین ظرفشویی پاکشوما دسترسی ندارید می توانید با همراهی متخصصین آی پی امداد در این مقاله از راهنمای استفاده از ظرفشویی پاکشوما بهره مند شوید.

نحوه راه اندازی و نصب ماشین ظرفشویی پاکشوما

برای راه اندازی ماشین ظرفشویی خود میتوانید از مراحل آموزش نصب ماشین ظرفشویی در راهنمای استفاده از ماشین ظرفشویی پاکشوما که در ادامه برای شما آورده ایم استفاده نمایید:

  • برای شروع باید قفسه و سینی ماشین ظرفشویی خود را در محل خودش قرار دهید.
  • پس از آن شلنگ تخلیه دستگاه را متصل نمایید.
  • پس از آن برای راه اندازی و نصب ماشین ظرفشویی پاکشوما شیر آب ورودی آن را متصل کنید.
  • در انتها به وسیله یک محافظ اقدام به اتصال دستگاه به برق نمایید.

انتخاب محل مناسب برای ماشین ظرفشویی پاکشوما

یکی از بزرگترین دغدغه های افرادی که اقدام به خرید ماشین ظرفشویی میکنند، انتخاب بهترین مکان برای نصب ماشین ظرفشویی است. از این رو به بررسی انتخاب محل مناسب برای ماشین ظرفشویی پاکشوما میپردازیم:

  • بهتر است محلی که برای قرار دادن ماشین ظرفشویی خود انتخاب میکنید یک سطح صاف و یکدست باشد تا در اثر لرزشهای ماشین ظرفشویی آسیبی به ظروف شما وارد نگردد.
  • همچنین با توجه به اطلاعات راهنمای استفاده از ماشین ظرفشویی پاکشوما این دستگاه باید در نزدیکی شیر آب و چاه آشپزخانه باشد تا برای نصب شلنگ تخلیه و شیر آب با مشکل مواجه نگردید.
  • بهتر است فاصله ای که ماشین ظرفشویی خود را قرار میدهید با دیوار حدود 30 سانتی متر باشد.

نحوه تراز نمودن ماشین ظرفشویی پاکشوما

یکی دیگر از موارد مهم در رابطه با ماشین های ظرفشویی تراز کردن این دستگاه ها برای کارکرد بهتر آنها میباشد برای اینکار میتوانید از ادامه این مقاله با موضوع نحوه تراز نمودن ماشین ظرفشویی پاکشوما استفاده نمایید:

  • برای انجام اینکار باید از پیچ های تراز که در چهار گوشه ماشین ظرفشویی قرار دارد استفاده نمایید.
  • برای اینکار طبق تصویر دفترچه راهنمای استفاده از ماشین ظرفشویی پاکشوما پیچ های قسمت جلویی را در جهت عقربه های ساعت بچرخانید.
  • پس از آن برای تنظیم قسمت پشتی کمی این قسمت را بلند نمایید و اقدام به تراز کردن پایه های پشتی کنید.

نحوه جا به جا کردن ماشین ظرفشویی پاکشوما در هنگام اثاث کشی

ماشین های ظرفشویی دستگاه های حساسی هستند که در صورت رعایت نکردن نکات ایمنی در هنگام استفاده از آن ممکن است دستگاه شما دچار آسیب های جدی گردد از این رو میتوانید برای اینکار از مراحل زیر برای نحوه جا به جا کردن ماشین ظرفشویی پاکشوما در هنگام اثاث کشی کمک بگیرید:

  • بهتر است قفسه ها و سینی ماشین ظرفشویی خود را بیرون بیاورید.
  • همچنین شلنگ تخلیه وشیر آب ورودی دستگاه را نیز باید از آن جدا کنید.
  • بهتر است دستگاه را دورن یک پتو و یا پلاستیک حباب دار قرار دهید تا از ایجاد خط و خش روی آن جلوگیری نمایید.
  • در راهنمای استفاده از ماشین ظرفشویی پاکشوما برای حمل ماشین ظرفشویی به استفاده از پایه های چرخدار اشاره شده است.

معرفی دکمه ها و کلیدهای روی ماشین ظرفشویی پاکشوما

برای روشن و خاموش کردن و اعمال تنظیمات بر روی ماشین ظرفشویی پاکشوما در ادامه به معرفی دکمه ها و کلیدهای روی ماشین ظرفشویی پاکشوما میپردازیم:

  • دکمه های روی ماشین ظرفشویی به صورت لمسی کار میکنند که در آنها دکمه power را مشاهده میکنید.
  • دکمه بعدی در طراحی ماشین های ظرفشویی پاکشوما دکمه options میباشد که با استفاده از آن شما میتوانید به برنامه های مختلف شست وشو دست پیدا کنید.
  • پس از آن دکمه start را در این ماشین ها مشاهده میکنید.
  • همچنین برای مشاهده تصاویر این دکمه ها میتوانید از تصاویر دفترچه راهنمای استفاده از ماشین ظرفشویی پاکشوما استفاده نمایید.

به چه صورت امکان فعال یا غیرفعال کردن قفل کودک ظرفشویی پاکشوما وجود دارد؟

امروزه اکثر شرکت های لوازم خانگی از جمله شرکت پاکشوما برای حفظ ایمنی کودک و افزایش طول عمر دستگاه های تولیدی، برنامه قفل کودک را بر روی دستگاه هایشان تعبیه نموده اند. فعال نمودن قفل ماشین ظرفشویی، این امکان را برای شما فراهم می کند تا زمانی که دستگاه شما در حال کار است، فشردن هیچ دکمه ای موجب تغییر در عملکرد و برنامه دستگاه نشود.

برای باز و بسته کردن قفل کودک در ظرفشویی های پاکشوما باید دکمه های RINSE و TEMP را برای چند ثانیه به طور همزمان فشار دهید. هنگامی که قفل کودک شما فعال شود، صدای بوق مانندی را خواهید شنید و یا کد CL بر روی صفحه ی نمایش نشان داده خواهد شد. به یاد داشته باشید که این کد، کد خطا نیست.

نحوه ریست کردن ماشین ظرفشویی پاکشوما

در صورت کارکرد نادرست ماشین ظرفشویی خود شما نیاز دارید یکبار دستگاه خود را ریست نمایید به این منظور میتوانید از مراحلی که در ادامه از راهنمای استفاده از ماشین ظرفشویی پاکشوما برای شما آورده ایم استفاده نمایید:

  • برای اطلاع از نحوه ریست کردن ماشین ظرفشویی پاکشوما شما باید در ابتدا از منوی options دستگاه خود وارد شده.
  • و بعد از این منو دکمه ریست را انتخاب نمایید.

راهنمای شستشوی ظروف در ماشین ظرفشویی پاکشوما

برای شست وشوی درست ظروف خود در ماشین ظرفشویی پاکشوما باید این مراحل را از ادامه این مطلب با موضوع راهنمای شست و شوی ظروف در ماشین ظرفشویی پاکشوما انجام دهید :

  • برای شست وشوی ظروف خود در ماشین ظرفشویی پاکشوما در ابتدا باید اقدام به چیدن ظروف در ماشین ظرفشویی خود با توجه به میزان استاندارد حجم آنها نمایید.
  • پس از آن باید قاشق و چنگال ها را نیز در ماشین ظرفشویی خود قرار دهید و مطابق با راهنمای استفاده از ماشین ظرفشویی پاکشوما در این مرحله قرص شوینده را در محل خود قرار دهید.
  • در مرحله بعدی از روی منوی دستگاه تنظیمات مورد نظر را انتخاب کرده و start را فشار دهید.

برای ماشین ظرفشویی پاکشوما از چه شوینده ای می توان استفاده کرد؟

به طور کلی باتوجه به برند دستگاه و تجربه استفاده از شوینده های مختلف معمولا افراد شوینده ماشین ظرفشویی مناسب و دلخواه خود را پیدا می کنند. اما ما در این بخش قصد داریم به بررسی رایج ترین انواع شوینده های ظرفشویی پاکشوما برای شما بپردازیم:

مواد شوینده ماشین های ظرفشویی پاکشوما به سه دسته عمده تقسیم می شوند که عبارت اند از شوینده های پودری، شوینده های قرصی و شوینده های ژله ای. هر کدام از این مواد دارای ویژگی های مخصوص خود می باشند. قرص‌ها قدرت بالاتری در شستشو دارند ، ژل ها شستشوی ملایم تری داشته و پودر‌ها قیمت پایین تری دارند. که هریک توسط برندهای مختلف و در انواع مختلف تولید و توزیع می شوند.

چه اقداماتی برای استفاده از قرص، جلادهنده و نمک در ظرفشویی پاکشوما انجام دهیم؟

برای اینکه بتوانید از قرص، مایع جلادهنده و نمک در ماشین ظرفشویی پاکشومای خود استفاده کنید، بهتر است به مطالعه نکات ارائه شده در این بخش بپردازید:

  • هنگامی که مایع جلادهنده درون دستگاه تمام شود، چراغ مخصوص آن * بر روی نمایشگر روشن می‌شود که باید مجددا محفظه تعبیه شده بر روی بدنه مخصوص آن پر شود.
  • مخزن مربوط به پودر شوینده دو شیار دارد که اگر شما یک سبد را پر کردید تا شیار اول که به اندازه یک قاشق غذاخوری می‌شود و اگر همه حجم ظرفشویی دو سبد را پر کردید تا شیار دوم یعنی حدودا دو قاشق غذاخوری می‌شود پودر می‌ریزید.
  • برای ریختن نمک در ماشین ظرفشویی نیز یک دریچه مخصوص در کف ظروفشویی قرار گرفته شده است که باید آن را به میزان لازم پر کنید.
  • اگر از قرص استفاده کنید، دیگر نیازی به ریختن نمک و مایع جلادهنده نیست و تنها یک قرص را درون جای پودر یا کف ماشین ظرفشویی می‌گذارید.
  • در این شرایط اگر علامت جلادهنده در ماشین ظرفشویی و نمک روشن هستند، هیچگونه مشکلی برای دستگاه ایجاد نخواهد شد.

چه وسایلی در ماشین ظرفشویی پاکشوما قابل شستشو هستند؟

به طور کلی استفاده از ماشین ظرفشویی موجب صرفه‌جویی در زمان و انرژی افراد شده است. اما باید بدانید تعداد وسایلی که می‌توان در ماشین ظرفشویی پاکشوما شست، بسیار بالاست. از این رو ماشین ظرفشویی وسیله‌ای است که می‌تواند برای شما بسیار کاربردی و مناسب باشد.

  • با استفاده از ماشین ظرفشویی می‌توانید اسباب بازی کودکان خود را بشویید.
  • بهتر است اسباب بازی‌های درشت را روی طبقه بالایی ماشین ظرفشویی قرار دهید و آن‌ها را با چرخش آرام بشویید.
  • اگر اسباب بازی‌های بسیار کوچک هم بین وسایل وجود دارند، بهترین روش آن است که اسباب بازی‌های ریزتر را داخل کیسه‌ای مخصوص قرار دهید.
  • شما می توانید قطعات مختلف جاروبرفی را داخل ماشین ظرفشویی خود قرار دهید و تنها با یک چرخش آن‌ها را تمیز کنید.
  • می‌توانید سبزیجاتی مانند سیب زمینی را در قفسه ماشین بچینید تا تمیز شوند. بهتر است اگر میزان گل سیب زمینی زیاد بود، ابتدا آن را جدا کنید.
  • ابزارآلات را می‌توانید با استفاده از یک شوینده معمولی و در گرم‌ترین حالت ماشین ظرفشویی بشویید.

نحوه تمیز کردن و نگهداری ماشین ظرفشویی پاکشوما

نحوه شستشوی ماشین ظرفشویی هم شامل قسمت های بیرونی و هم درون دستگاه میگردد به این منظور باید این مراحل را طبق اطلاعات راهنمای استفاده از ماشین ظرفشویی پاکشوما انجام دهید:

  • برای تمیز کردن بدنه دستگاه خود میتوانید از محلول آب گرم و جوش شیرین استفاده نمایید.
  • برای تمیز کردن قسمت های داخلی که در دسترس شما نیست میتوانید از یک فرچه دسته بلند استفاده نمایید.
  • برای شست و شوی قفسه ها و سینی کف دستگاه آن را بیرون آورده و با آب داغ و یک ماده شوینده شست و شو دهید.
  • مرحله آخر در تمیز کردن و نگهداری ماشین ظرفشویی پاکشوما شلنگ تخلیه است که میتوانید برای تمیز کردن قسمت های داخلی آن یکبار دستگاه را بدون قرص شوینده و ظرف روشن نمایید.

چه کارهایی باید برای جرمگیری ماشین ظرفشویی پاکشوما انجام شود؟

برای جرم‌گیری و رسوب‌زدایی ماشین ظرفشویی پاکشوما یک پیمانه کوچک جوش شیرین را داخل ماشین ظرفشویی بریزید و بعد یک دوم لیوان سرکه سفید داخل یک ظرف در سبد بالا ماشین ظرفشویی قرار دهید و تنظیمات برنامه را روی بالاترین تایم و درجه حرارت تنظیم کنید و بگذارید تا انتهای برنامه شستشو را انجام دهد این کار باعث می‌شود که ذرات غذا و چربی چسبیده و رسوب شده به دیواره‌ها، قفسه‌ها و لوله‌های تخلیه دفع شوند.

با این کار شما به ماشین را تا حدودی تمیز و جرمگیری می‌کنید که هر ۳ ماه یکبار بسیار مفید است. شما می‌توانید از جرم‌گیرهای شرکتی نیز استفاده کنید این نوع جرم‌گیرها یا به صورت مایع و یا پودر می‌باشند که می‌توانید آنها داخل ماشین ظرفشویی قرار دهید و مانند روش بالا از بالاترین برنامه و دما برای رسوب‌زدایی استفاده کنید.

راهکارهای مناسب برای از بین بردن بوی ظرفشویی پاکشوما

به طور کلی با گذشت زمان و استفاده مکرر از ماشین ظرفشویی ممکن است اضافات مواد غذایی و مواد زائد بر روی قسمت های مختلف دستگاه باقی مانده و موجب بروز بوهای بد در دستگاه شود که جهت رفع این مشکل باید اقدام به رفع بوی بد ظرفشویی پاکشوما خود به کمک موارد زیر نمایید:

  • اولین کاری که برای رفع بوی بد ظرفشویی انجام می‌شود، بررسی فیلتر تخلیه است. فیلتر را از کف دستگاه خارج کرده و با آب گرم و مواد شوینده بشویید.
  • پیش از اینکه دوباره فیلتر را در جای خود قرار دهید، مسیر تخلیه آب را بررسی کنید که مسدود نباشد.
  • با اسفنج و محلول سرکه و جوش شیرین تمام سطوح داخلی ماشین را بشویید.
  • اگر این محلول کارساز نبود، از شوینده‌های چندمنظوره استفاده کنید.
  • سپس با یک شلنگ، آب فشار قوی را به دیواره‌ها بگیرید تا تمام ذرات چسبیده به ماشین، از بدنه جدا شوند.
  • با این کار بوهای نامطبوع دستگاه به طور کامل از بین خواهد رفت.

راه های افزایش طول عمر ماشین ظرفشویی پاکشوما

قطعا اصلی ترین راه برای افزایش طول عمر یک دستگاه مانند ماشین ظرفشویی استفاده از الگوی صحیح استفاده برای آن است به این منظور در ادامه به بررسی برخی راه های افزایش طول عمر ماشین ظرفشویی پاکشوما میپردازیم:

  • بهتر است تمام مراحل کار با دستگاه خود را مطابق با راهنمای استفاده از ماشین ظرفشویی پاکشوما انجام دهید.
  • به منظور جلوگیری از وارد شدن آسیب به دستگاه خود بهتر است به صورت دوره ای به سرویس آن بپردازید.

بررسی کلی راهنمای استفاده از ماشین ظرفشویی پاکشوما

بهتر است برای افزایش عمر مفید یک دستگاه و بهبود کارایی آن استفاده از آن را طبق اصول گفته شده توسط شرکت آن انجام دهید از ای رو و برای استفاده درست از ماشین ظرفشویی در مقاله بالا برای شما راهنمای استفاده از ماشین ظرفشویی پاکشوما را ارائه داده ایم.

3.4/5 - (16 امتیاز)

در بحث و گفتگوی این مقاله شرکت کنید!

با توجه به قیمت این روز های ماشین ظرفشویی پاکشوما بسیاری از کاربران به دنبال افزایش طول عمر مفید این دستگاه در منازل خود هستند، به شما توصیه می کنیم تا برای این که بدانید برای افزایش طول عمر ماشین ظرفشویی پاکشوما چه باید کرد در این مقاله از آی پی امداد با ما همراه باشید.

نظافت ماشین ظرفشویی پاکشوما را نمیتوان کار ساده ای دانست، چرا که ایراد اشتباه کوچکی در روند انجام این فرایند ممکن است موجب آسیب رسیدن به این وسیله برقی شود، برای اینکه بتوانید نظافت ماشین ظرفشویی پاکشوما خود را به بهترین نحو انجام دهید در این مقاله با ما همراه باشید.

شاید شما هم در هنگام استفاده از ماشین ظرفشویی پاکشوما با دکمه های مختلفی مواجه شده باشید ولی با آن ها آشنا نباشید، برای آشنا شدن با این دکمه ها این مقاله رو مطالعه کنید.

اگر مطالعه دفترچه راهنمای ماشین ظرفشویی پاکشوما به دلیل انگلیسی بودن مطالب برای شما دشوار است در این مقاله با بررسی راهنمای فارسی استفاده از ماشین ظرفشویی پاکشوما توسط تعمیرکار آی پی امداد با ما همراه باشید.

26 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
  • حسن زاده 02 فروردین 1403

    سلام وقتتون بخیر ببخشید، ی روکش پلاستیکی روی بدنه ظرفشویی هست باید جدا بشه؟

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 02 فروردین 1403

      درود، این روکش برای محافظت از بدنه ظرفشویی در حین حمل و نقل و نصب دستگاه می باشد که می توانید آن را جدا کنید.

      پاسخ دادن
      • حسن زاده 02 فروردین 1403

        ممنونم از پاسخگوییتون

        پاسخ دادن
  • آذر 24 بهمن 1402

    چرا فقط زمان رو ۲ ساعته آب گرم میکنه اگه درجه رو رو کم بزاریم آب داغ نمیکنه با آب سرد میشوره

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 24 بهمن 1402

      درود، به طور کلی ظرفشویی روی زمان های طولانی آب را گرم می کند؛ زیرا زمان های کوتاه تنها شستشوی سریع یا پیش شویی می باشد.

      پاسخ دادن
  • فائزه 19 بهمن 1402

    سلام .ماشین ظرف شویی مدل ۱۴۲۰۱ دارم مدت زمان شستشو خیلی زیاد ۳ساعت چطور کم بشه ؟ علامت 3h،6h،9hآیا برای تنظیم ساعت هستش

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 19 بهمن 1402

      درود، برنامه‌ های شستشوی مختلف، زمان‌ های متفاوتی دارند. اگر از برنامه شستشوی کامل استفاده می‌ کنید، زمان شستشو طولانی‌ تر خواهد بود. برای کاهش زمان شستشو، می‌ توانید از برنامه شستشوی سریع یا Quick استفاده کنید.

      پاسخ دادن
  • نازنین 09 دی 1402

    سلام ببخشید پاکشوما ظرفشویی مدل ۳۵۱۲ خشک کن داره؟؟ و عملکردش چطوریه؟؟ با فن هست و کامل خشکه خشک میکنع؟؟

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 09 دی 1402

      درود، بله از قابلیت خشک کن برخوردار می باشد.

      پاسخ دادن
  • حسین اسفینی 30 آبان 1402

    دورد بر شما آیا میشود ماشین ظرفشویی پاکشوما رو با آب گرم راه اندازی کرد؟

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 30 آبان 1402

      درود، بله امکان انجام این کار وجود دارد. الته بهتر است بدانید که دستگاه دارای سیستم گرمایشی بوده و آب را برای شستشوی ظروف به صورت اتوماتیک گرم خواهد کرد.

      پاسخ دادن
  • معصومه 21 آبان 1402

    سلام ماشین ظرفشویی رو حین کار به خاطر قطعی اب مجبور شدم خاموش کنم مشکلی ایجاد نمیکنه واسه ظرفشویی

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 21 آبان 1402

      درود، خیر مشکلی ایجاد نمی شود.

      پاسخ دادن
  • بانو 23 مهر 1402

    سلام ظرفشویی من ظرف ها رو درست خشک نمیکنه علتش چیه ؟

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 24 مهر 1402

      درود، مشکل می تواند مربوط به المنت یا فن ظرفشویی باشد که نیاز به بررسی دارد. همچنین لازم است جلادهنده ظرفشویی را نیز بررسی نمایید.

      پاسخ دادن
  • هستی 17 مهر 1402

    سلام خسته نباشید میخوام دستگاه رو روشن کنم علامت eco رو میزنه و کار نمیکنه چیکار کنم؟؟

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 18 مهر 1402

      درود، دوشاخه ظرفشویی را یک بار از برق کشیده و پس از چند دقیقه مجددا وصل کنید.

      پاسخ دادن
  • زهرا 02 مهر 1402

    سلام ۴ ماهی هست از ماشین ظرفشویی استفاده نکردم، الان که میخام استفاده کنم هشدارe4 رو میده لطف میکنین راهنمایی کنین

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 03 مهر 1402

      درود، پمپ تخلیه، شیلنگ تخلیه و برد الکترونیکی ظرفشویی را بررسی کنید.

      پاسخ دادن
  • ستایش قاسمی 25 شهریور 1402

    سلام ظرفشویی پاکشوما دارم و بطور منظم نیستم که استفاده کنم. هر سه چهار ماه یکبار میتونم استفاده کنم. سوالم این بود که به ظرفشویی آسیب میرسه؟ چون من از چند جا پرسیدم گفتن ممکنه سینی کف ظرفشویی خراب بشه. چه راه حلی براش وجود داره؟

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 25 شهریور 1402

      درود، اگر از ظرفشویی به مدت طولانی استفاده نکنید، تنها باعث تجمع رسوب در آن می شود که باید آن را رسوب زدایی کنید.

      پاسخ دادن
  • فرزین 03 مرداد 1402

    سلام ببخشید روی ماشین ظرفشویی یک چراغ مثل دوتافلش روبه روهم روشن شده از چیه

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 03 مرداد 1402

      درود، علامت دوفلش مربوط به کم بودن میزان نمک ماشین ظرفشویی است که باید اقدام به ریختن نمک در دستگاه خود نمایید.

      پاسخ دادن
  • فاطمه 13 بهمن 1401

    با سلام. خیلی متشکرم. مفید بود برام. خیلی ها میگن ماشین ظرفشویی مفید نیست درحالیکه بلد نیستند تمیزش کنند.

    پاسخ دادن
    • خانم خلیلی 28 تیر 1402

      سلام خسته نباشید.من ۲ ساله ماشین ظرفشویی پاکشوما دارم و از زمان نصب صدای هشدارش فعال نشده. محبت کنید راهنماییم کنید که چه دکمه ای رو فشار بدم؟ ماشین ظرفشویی من فقط دکمه روشن وخاموش و شروع کار دارد و بقیه کارایی لمسی هست.

      پاسخ دادن
      • آی پی امداد 28 تیر 1402

        درود، قطعه بیزر روی برد خراب شده است و باید تعویض شود.

        پاسخ دادن
اینستاگرام آی پی امداد