logo logo نمایندگی تعمیرات یخچال بلومبرگ با ما در تماس باشید 021-58941021-91093903

راهنمای استفاده از یخچال بلومبرگ

راهنمای استفاده از یخچال بلومبرگ
راهنمای استفاده از یخچال بلومبرگ
زمان مطالعه: 7 دقیقه
comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای مقاله راهنمای استفاده از یخچال بلومبرگ به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

یکی از شرکت های تولید کننده یخچال که به دلیل تولید محصولات با سازگاری برای محیط زیست طرفداران بسیار زیادی در سرتاسر جهان پیدا کرده است برند بلومبرگ است که توانسته است درصد بالایی از رضایت را در بین مصرف کنندگانش به دست آورد، اگر شما نیز به تازگی اقدام به خرید یک یخچال بلومبرگ نموده اید و برای استفاده از آن نیاز به راهنمایی بیشتر دارید با ما در راهنمای فارسی استفاده از یخچال بلومبرگ همراه باشید.

کاربران گرامی؛ چنانچه به هر دلیل قادر به استفاده از دفترچه راهنمای یخچال بلومبرگ نیستید می توانید با همراهی تعمیرکار لوازم خانگی آی پی امداد از راهنمای فارسی استفاده از یخچال بلومبرگ استفاده کنید.

نحوه راه اندازی و نصب یخچال بلومبرگ انتخاب محل مناسب برای نصب یخچال بلومبرگ نحوه تراز نمودن یخچال بلومبرگ در راهنمای آن معرفی دکمه و کلیدهای موجود روی یخچال بلومبرگ طریقه تنظیم درجه دمای یخچال بلومبرگ انتخاب درجه مناسب دما برای یخچال بلومبرگ در زمستان و تابستان نحوه نگهداری از یخچال بلومبرگ به هنگام سفر نحوه جابه جایی یخچال بلومبرگ در هنگام اثاث کشی نحوه تمیز کردن یخچال بلومبرگ نحوه تمیز کردن پشت یخچال (کندانسور یا همان لوله های شبکه ای) یخچال بلومبرگ نحوه تمیز کردن قسمت فاضلاب و رفع گرفتگی درین یخچال بلومبرگ نحوه خوشبو کردن یخچال بلومبرگ زمان نگهداری مواد غذایی در یخچال بلومبرگ نحوه استفاده از یخساز یخچال ساید بای ساید بلومبرگ نحوه تعویض فیلتر یخچال بلومبرگ نحوه ریست کردن فیلتر آب یخچال بلومبرگ نحوه تعویض لامپ یخچال بلومبرگ طریقه استفاده از صفحه نمایش یا دیسپلی در یخچال بلومبرگ بررسی راهنمای استفاده از یخچال بلومبرگ به طور کلی

نحوه راه اندازی و نصب یخچال بلومبرگ

بعد از انتخاب محل قرار دادن یخچال و تراز کردن آن نوبت به راه اندازی یخچال گرنیه میرسد که در ادامه این قسمت را از روی راهنمای فارسی استفاده از یخچال بلومبرگ برای شما عزیزان توضیح خواهیم داد:

  • برای انجام نحوه راه اندازی یخچال بلومبرگ در ابتدا باید اقدام به بازکردن همه پلاستیک ها و نایلون های آن نمایید همچنین در صورت وجود گرد و خاک بهتر است قبل از قرار دادن این قطعات در محل خود آنها را پاک نمایید.
  • پس از آن اقدام به قرار دادن طبقات یخچال در محل خود نموده و همچنین کشوهای فریزر را نیز در محل خود قرار دهید.
  • پس از آن درجه دمای یخچال خود را تنظیم نموده و میتوانید یخچال را به برق متصل نمایید.

انتخاب محل مناسب برای نصب یخچال بلومبرگ

 دفترچه راهنمای استفاده از یخچال بلومبرگ با موضوع انتخاب محل مناسب برای راه اندازی یخچال آغاز میگردد، به این دلیل میتوانیم متوجه اهمیت این موضوع شویم یکی از اصلی ترین مراحل رعایت کردن الگوی مناسب استفاده از یخچال ها انتخاب محل مناسب برای آنهاست به منظور بهبود کارایی و افزایش طول عمر دستگاهتان بهتر است برای انتخاب محل مناسب برای نصب یخچال بلومبرگ مطابق با مراحل زیر پیش روید:

  • در صورت نداشتن فضای درون کابینتی برای یخچال های خود بهتر است یک سطح صاف و بدون پستی بلندی را برای یخچال خود در نظر بگیرید.
  • به این نکته دقت کافی را داشته باشید که یخچال شما به دلیل داشتن مایع گاز یخچال بهتر است در فضایی دور از سایر وسایل گرما زا و قابل استعال مانند گاز سماور و … قرار داشته باشد. همچنین این گرما در فاصله نزدیک میتواند برای رنگ یخچال شما نیز مضر باشد.
  • سعی کنید یخچال را در فاصله 20 سانتی از دیوار قرار دهید.
  • به این نکته توجه داشته باشید که یخچال شما باید در فضایی به دور از تابش مستقیم آفتاب قرار داشته باشد.

چگونه یخچال بلومبرگ را تراز کنیم؟

یکی دیگر از مواردی که در صورت درست انجام دادن آن میتوانید عمر مفید یخچال خود را زیاد کنید روش تراز كردن يخچال بلومبرگ است که بهتر است برای اینکار از راهنمای فارسی استفاده از یخچال بلومبرگ استفاده کنید،این کار به منظور جلوگیری از مشکلات تراز نبودن یخچال ها انجام میشود برای انجام نحوه تراز نمودن یخچال بلومبرگ درراهنمای فارسی آن میتوانید مطابق مراحل زیر پیش روید:

  • در قسمت جلویی یخچال بخشی به همراه پیج به بدنه یخچال متصل شده است که برای تراز کردن باید آنها را باز نمایید.
  • بهتر است یک نفر به صورت ایستاده در برابر یخچال قرار یگیرد تا در صورت کج بودن یخچال به شما اطلاع دهد.
  • زیرا کج و تراز نبودن یخچال موجب کارکرد نادرست آن میشود.
  • پس از آن با تغییر وضعیت پایه ها به اندازه های مشخص اقدام به تراز نمودن پایه های یخچال نمایید.
  • اگر برای تراز کردن نیاز داشتید قسمت جلویی یخچال را کمی بالاتر بیاورید میتوانید پایه ها را در جهت عقربه های ساعت بچرخانید.
  • ممکن است سطحی که قرار است شما یخچال را بر روی آن مستقر کنید دچار پستی بلندی بوده و صاف نباشد در اینصورت میتوانید به کمک اجسام کمکی سطح زیر یخچال خود را صاف نمایید.

معنی و کاربرد کلمات صفحه نمایش یخچال بلومبرگ

برای استفاده صحیح از تمام قابلیت های یخچال خود شما باید دکمه ها و کلیدهای آن را به خوبی بشناسید به این منظور در ادامه برای شما به معرفی دکمه و کلیدهای موجود روی یخچال بلومبرگ میپردازیم:

کلیدهای یخچال بلومبرگ معنای دکمه های یخچال
FAST FREEZE افزایش دمای فریزر
ECO صرفه جویی در مصرف انرژی
FRIDGE TEMP تنظیم دمای یخچال
ERROR STATUS مشاهده ارور های یخچال
RESET از سرگیری فعالیت یخچال
ICE/WATER آبسردکن/ یخساز
Child lock قفل کودک
Alarm هشدار باز بودن درب

برای جاگیری دقیق هرکدام از دکمه ها نیز میتوانید به تصویر آنها در دفترچه راهنمای فارسی استفاده از یخچال بلومبرگ مراجعه نمایید.

چگونه درجه دمای یخچال بلومبرگ را تنظیم نماییم؟

یخچال فریزرهای بلومبرگ که دمای آن‌ ها با صفحه دیجیتال تنظیم می‌ شود، با فشار دادن کلید fridge و یا Refrigerator دمای یخچال قابل تنظیم است که درجه نرمال برای یخچال ۳ یا ۴ درجه سانتی گراد بالای صفر می‌باشد. همچنین با فشار دادن کلید freeze دمای فریزر را می‌توان تنظیم کرد که دمای نرمال برای فریزر منفی ۱۸ یا منفی ۱۹ سانتی گراد می‌باشد. برای یخچال فریزرهایی که درجه آنها با فارنهایت F تنظیم می‌ شوند، باید تنظیم دمای یخچال شما باید بین ۳۲ تا ۴۰ درجه فارنهایت (۰ تا ۴ درجه سانتیگراد) تنظیم شود. فریزر شما باید منفی ۲- تا منفی ۴- درجه فارنهایت (18- تا 20-) تنظیم کنید.

در فصل تابستان و زمستان یخچال فریزر بلومبرگ را روی کدام درجه دما تنظیم کنیم؟

اهمیت انتخاب درجه دمای مناسب نیز در دفترچه راهنمای فارسی یخچال بلومبرگ به دفعات تکرار شده است زیرا با انتخاب دمای نامناسب شما موجبات خراب و فاسد شدن مواد غذایی خود را فراهم میکنید. در ادامه به بررسی نحوه تنظیم درجه یخچال در تابستان و زمستان میپردازیم:

  • برای انتخاب درجه دما مناسب برای یخچال بلومبرگ در فصل های مختلف میتواند درجه این یخچال را در فصل تابستان بر روی 4 قرار داده و دمای فریزر آن را روی منفی 18 قرار دهید.
  • در فصل زمستان درجه یخچال را بروی 2 قرار داده و همچنین دمای فریزر را بر روی منفی 15 قرار دهید.

پیش از رفتن به سفر یخچال بلومبرگ خود را چه کنیم؟

به طور کلی  بهتر است قبل از رفتن به سفر تمامی نکات مهم در مورد یخچال بلومبرگ و نگهداری مواد غذایی داخل آن را رعایت نمایید:

  • اگر بنا به هر دلیلی قصد استفاده نکردن از یخچالتان برای مدت طولانی را دارید، بهتر است به طور کامل یخچال خود را از برق بکشید.
  • به این منظور بهتر است ابتدا اقدام به خالی کردن تمام مواد غذایی درون یخچال خود نمایید.
  • همچنین باید فریزر یخچال خود را نیز خالی کنید.
  • آب قسمت آبسردکن یخچال خود را نیز خالی کنید.
  • پس از آن تمام قسمت های یخچال خود را مورد بررسی قرار داده و در صورت مشاهده برفک و یا یخ زدگی به کمک یه سشوار آنها را آب نمایید.

نحوه جابه جایی یخچال  بلومبرگ در هنگام اثاث کشی

به منظور جا به جایی یخچال بلومبرگ  در هنگام اثاث کشی بهتر است برای جلوگیری از وارد شدن آسیب به آن مطابق با مراحل زیر پیش روید:

  • بهتر است در هنگام جا به جایی تمام طبقات یخچال خود را بیرون آورده چون در صورت باز شدن درب و سقوط طبقات آن ممکن است این طبقه ها که از جنس شیشه ای نیز هستند بشکنند.
  • برای بیرون آوردن طبقات میتوانید از دفترچه راهنمای فارسی استفاده از یخچال بلومرگ استفاده نمایید.
  • حتما برای حمل و نقل یخچال بلومبرگ خود از پایه های چرخ دار استفاده کنید تا از بروز صدمه به آنها جلوگیری نمایید.
  • بهتر است دور تا دور یخچال خود را به خوبی با یک طناب ببندید و پس از آن به کمک یک پارچه و یا پلاستیک حباب دار از ایجاد خط و خش بر روی آن جلوگیری نمایید.
  • در نظر داشته باشید برای جلوگیری از حرکت گاز یخچال بهتر است آن را به صورت عمودی جا به جا کنید و در صورت اجبار برای افقی کردن آن را نهایتا با زاویه 30 درجه حرکت دهید.

نحوه تمیز کردن یخچال بلومبرگ

همانطور که میدانید تمیز کردن یخچال میتواند علاوه بر افزایش بهبود کارایی یخچال سبب بالا رفتن عمر مفید آن نیز گردد و برای دانستن نحوه تمیز کردن یخچال بلومبرگ خود میتوانید مراحل زیر را انجام دهید:

  • اگر قسمت تمیز کردن را در دفترچه راهنمای فارسی یخچال بلومبرگ مطالعه نمایید متوجه خواهید شد که در ابتدا باید یخچال خود را از برق بکشید تا در صورت وجود برفک و یخ زدگی در قسمت فریزر آن این فرصت را برای آب شدن برفک ها به آن بدهید.
  • پس از آن بهتر است تمام مواد غذایی موجود در یخچال و فریزر را بیرون آورده.
  • و برای تمیز کردن طبقه های یخچال میتوانید آنها را از محل خود خارج کرده و اقدام به شست وشوی آنها با یک ماده شوینده نمایید و پس از خشک شدن در محل خود قرار دهید. بهتر است برای جلوگیری از ماندن محل قطرات بر روی طبقه ها حتما آنها را پس از خشک شدن در محل خود قرار دهید.
  • پس از آن برای تميز كردن يخچال فريزر بلومبرگ میتوانید از یک دستمال مرطوب و یک ماده پاک کننده سطوح و یا محلول آب گرم و جوش شیرین استفاده نمایید دقت داشته باشید که برای انجام این کار هرگز از یک جسم سخت استفاده نکنید.
  • برای تمیز کردن قسمت فریزر یخچال شما باید تمام کشو های آن را خارج کرده و در صورت وجود برفک و یخ زدگی به کمک یک وسیله مثل سشوار آن را از بین ببرید.

نحوه تمیز کردن پشت یخچال (کندانسور یا همان لوله های شبکه ای) بلومبرگ

ممکن است در هنگام جا به جا کردن یخچال بلومبرگ خود متوجه وجود یک سری لوله های شبکه ای مانند مشکی در پشت آن شده باشید که در واقع این لوله ها کندانسور یخچال میباشد، گاها مشاهده شده است که در صورت عدم شستشوی کندانسور یخچال و این لوله ها نمیتوانند به درستی عمل سرمازایی را در یخچال ایجاد نمایند و سرمای یخچال شما کاهش پیدا میکنند برای نحوه تمیز کردن پشت یخچال گلد بلومبرگ میتوانید مطابق با مراحل زیر پیش روید:

  • طبق راهنمایی انجام شده در دفترچه راهنمای فارسی یخچال بلومبرگ برای از بین بردن گرد و خاک لوله های شبکه ای پشت دستگاه باید یخچال را کمی جلو کشیده و پس از آن به کمک یک دستمال اقدام به تمیز کردن آن نمایید.
  • پس از آن میتوانید به کمک سری باریک جاروبرقی اقدام به جمع آوری ذرات باقی مانده در اطراف این لوله ها نمایید تا از مشکل کاهش سرمای یخچال خود جلوگیری نمایید.

نحوه تمیز کردن قسمت فاضلاب و رفع گرفتگی درین یخچال بلومبرگ

ممکن است گاهی شاهد وجود آب در یخچال خود و یا ایجاد برفک در دیواره پشتی یخچال خود شده باشید اما از علت جمع شدن آب در یخچال بی خبر باشید، در یخچال هوای سرد دورن محیط طی پروسه ای به نام دبفراست که به معنای برفک زدایی است از طریق یک سوراخ کوچک که در قسمت انتهای همه یخچال ها قرار دارد خارج میشود اما گاهی شما از وجود این قطعه بی اطلاع بوده و برای تمیز کردن آن اقدام نمیکنید به این دلیل داخل کشوی یخچال شما پر از آن میشود همچنین به این قسمت در دفترچه راهنمای فارسی استفاده از یخچال بلومبرگ توجه خاصی شده است تا از کیفیت یخچال شما نکاهد در ادامه برای شما نحوه تمیز کردن قسمت فاضلاب و رفع گرفتگی درین یخچال بلومبرگ را توضیح خواهیم داد:

  • بهتر است با استفاده از یک جسم نازک و بلند اقدام به باز کردن مسیر درین در قسمت پشتی یخچال خود نمایید.
  • بعد از آن برای از بین رفتن جرم و چسبندگی ها میتوانید از ریختن مقداری آب جوش در این مسیر کمک بگیرید.

راهکارهای مناسب جهت خوشبو کردن یخچال بلومبرگ

به طور کلی تمیز کردن مرتب یخچال، به برطرف شدن بوهای نامطبوع و ایجاد بوی خوشایند در یخچال کمک می ‎کند. همچنن روش های دیگری نیز برای خوشبو کردن یخچال بلومبرگ وجود دارد:

  • ذغال ماده ای موثر برای ایجاد بوی مطلوب درون یخچال است. شما همچنین می‎ توانید از ذغال برای تمیز کردن منافذ و رهایی از مسمومیت های غذایی نیز استفاده کنید.
  • برای خلاصی از بوی بد یخچال می ‎توانید به چندین روش مختلف از سرکه استفاده کنید. سرکه سفید نیز می ‎تواند بوهای مطبوع درون یخچال ایجاد نماید.
  • استفاده از اسانس وانیل یکی دیگر از راه های عالی برای خوشبو کردن درون یخچال است. با استفاده از این ماده معطر، یخچال شما دارای رایحه ی مطلوبی نیز خواهد شد.

چه مدت می توانیم مواد غذایی را در یخچال بلومبرگ نگهداری کنیم؟

شما می توانید از طریق جدول زیر به مدت زمان نگهداری انواع مواد غذایی در یخچال بلومبرگ خود دسترسی پیدا نمایید:

مواد غذایی در یخچال روز
گندم – جو – ذرت کامل 2 سال
تخم مرغ 3 تا 4 هفته
روغن جامد 2 سال
روغن مایع 1 سال
سبزی خرده شده 1 سال
ماهی کم چرب 4 تا 5 ماه
ماهی پرچرب 3 ماه
رب گوجه فرنگی کنسرو 2 سال
ترشیجات و شورجات 5/1 تا 2 سال
ادویه جات 2 سال
سبزی خام بسته بندی 3-5 روز
عسل 2 تا 3 سال
شکلات 1 سال

برای راه اندازی و استفاده از یخساز یخچال بلومبرگ چه کنیم؟

یکی از امکاناتی که مدل های ساید یخچال های بلومبرگ از آن برخوردار هستند، سیستم یخساز می باشد. از این رو کاربران این یخچال ها همواره به دنبال راه اندازی یخساز یخچال خود می باشند. برای انجام این کار باید ابتدا شیر آب ورودی دستگاه را متصل نمایید. سپس می توانید با توجه به مدل یخچال و دکمه فعالسازی یخساز یخچال خود اقدام به راه اندازی آن نمایید. این فعالسازی می تواند به وسیله یک اهرم و یا به کمک یک دکمه on باشد که این با توجه به مدل یخچال ممکن است متفاوت باشد. همچنین در صورت نیاز به غیرفعالسازی این سیستم می توانید از دکمه off استفاده کنید.

چگونه باید اقدام به تعویض فیلتر یخچال بلومبرگ نماییم؟

برای اینکه بتوانید فیلتر داخلی یخچال بلومبرگ را تعویض نمایید، باید مطابق با مراحل زیر عمل کنید:

  • قسمت جلوی درب فیلتر آب را کمی فشار دهید.
  • این قسمت در گوشه سمت چپ بالای یخچال قرار دارد.
  • در صورت برخورداری از محفظخ، ابتدا باید محفظه آن را باز نمایید.
  • سپس فیلتر را در یک موقعیت زاویه دار نگه دارید.
  • پس از تعویض فیلتر یخچال بلومبرگ، آن را در جای خود قرار داده و بر روی حالت افقی بگیرید و سپس روی درب آن را فشار دهید تا بسته شود.

نحوه ریست کردن فیلتر آب یخچال بلومبرگ

حتما به خاطر دارید که در قسمت معرفی کلیدهای یخچال بلومبرگ دکمه ای با عنوان RESET STATUS  در این یخچال قرار داشت که در راهنمای فارسی استفاده از یخچال بلومبرگ این دکمه را برای زمان هایی که یکی از اجزای یخچال ما به درستی کار نمیکند میتوان استفاده کرد در ادامه به بررسی این موضوع میپردازیم:

  • برای ریست کردن فیلتر آب یخچال بلومبرگ در ابتدا باید دکمه WATER دراین یخچال را فشار دهید.
  • پس از آن دکمه RESET STATUS  را به مدت 5 ثانیه نگه دارید.
  • بهتر است چند ساعت به یخچال خود استراحت دهید و پس از آن اقدام به گرفتن یک لیوان آب از آبسرد کن آن نمایید.

نحوه تعویض لامپ یخچال بلومبرگ

لامپ های یخچال ها شاید تا زمانی که از کار بیفتند برای ما نکته قابل توجهی نباشد اما با تاریک بودن فضای داخلی یخچال و اینکه نتوانیم مواد غذایی را دورن یخچال پیدا کنیم از اهمیت آنها آگاه میگردیم لامپ های استفاده شده در یخچال بلومبرگ از نوع ال ای دی هستند که مکان دقیق این لامپ ها را در راهنمای فارسی استفاده از یخچال بلومبرگ قسمت روی دیوار پشتی بیان کرده اند که برای تعویض آن میتوانید مطابق زیر عمل کنید:

  • این لامپ های ال ای دی دارای  یک محفظه شیشه ای بر روی خود هستند.
  • که در صورت بروز مشکل برای لامپ ما باید این محفظه برداشته شده و لامپ را از پشت آن بیرون آورده و اقدام به تعویض آن نماییم.
  • برای بیرون آوردن لامپ های ال ای دی میتوانید از یک کاردک کمک بگیرید و پس از بیرون آوردن ال ای دی لامپ جدید را در آن محل قرار دهید.
  • دقت داشته باشید در حین انجام اینکار برق یخچال را قطع نمایید تا از برق گرفتگی جلوگیری نمایید.

طریقه استفاده از صفحه نمایش یا دیسپلی در یخچال ساید بای ساید بلومبرگ

همانطور که در قسمت معرفی دکمه های یخچال بلومبرگ توضیح دادیم صفحه نمایش و یا دیسپلی یخچال بلومبرگ در وسط دکمه های آن قرار دارد و طریقه استفاده از صفحه نمایش یخچال ساید بای ساید بلومبرگ را برای شما توضیح داده ایم:

  • همانطور که در راهنمای فارسی استفاده از یخچال بلومبرگ آمده است محل این صفحه در وسط دکمه ها میباشد و شما میتوانید دمای یخچال خود را بر روی این صفحه ببینید.
  • همچنین اگر در قسمتی از یخچال شما خطایی در کارکرد وجود داشته باشد شما این خطا را به صورت یک کد بر روی این صفحه مشاهده خواهید کرد.
  • صفحه نمایش یخچال بلومبرگ نیز مانند بسیاری از برندها به صورت لمسی کار میکند.

بررسی راهنمای استفاده از یخچال بلومبرگ به طور کلی

همانطور که در قسمت های مختلف برای شما عزیران توضیح دادیم استفاده درست و اصولی از یک محصول تنها در صورت استفاده از راهنمای آن محصول که توسط شرکت سازنده ارائه شده است میتواند سبب کارکرد بهتر دستگاه شما شود از این رو شما میتوانید برای استفاده از یخچال بلومبرگ خود از راهنمای فارسی استفاده از یخچال بلومبرگ که به شما ارائه دادیم استفاده نمایید.

4.1/5 - (9 امتیاز)

در بحث و گفتگوی این مقاله شرکت کنید!

40 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
  • دریا 11 بهمن 1402

    سلام من یخچالو از برق کشیدم الان زدم به برق روشن نمیشه دلیلش چیه؟

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 11 بهمن 1402

      درود، این مشکل می تواند مربوط به سیم کشی داخلی، ترموستات، رله اورلود، برد الکترونیکی یا کمپرسور یخچال باشد.

      پاسخ دادن
  • رضا 06 بهمن 1402

    سلام فریزر بلومبرگ علامت قرمز رنگ ودرجه 20دار چشمک میزنه خواهشن مشکل از چیست وهمچنین درون فریز یکسره هر۲ماه یخ می زند

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 06 بهمن 1402

      درود، برد الکترونیکی، سنسور دیفراست، ترمودیسک، ترموفیوز، المنت، برد و درین یخچال بررسی شود.

      پاسخ دادن
  • حمید 03 آبان 1402

    سلام جناب مهندس آدرس پستی شما رو میخوام. یه برد ساید بلومبرگ دارم. وقتی نصب می کنم، درجه یخچال بعد از چند ساعت عوض میشه. در طول روز چند بار درجه عوض میشه. از اب یخچال هم استفاده می کنم. صفحه دیجیتالش قطع و وصل میشه و گاهی کلا یخچال خاموش میشه. بفرستم برام تعمیر می کنید؟

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 04 آبان 1402

      درود، درود، امکان برد یخچال در محل شما وجود دارد و می توانید با شماره 02158941 تماس بگیرید.

      پاسخ دادن
  • جهان ارا 12 تیر 1402

    سلام یخچال دست دوم بلومبرگ گرفتم از وقتی زدم به برق یه سره کار می‌کنه و خاموش نمیشه و فریزرش منجمد نمیکنه تقریبا 24به برق هس

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 12 تیر 1402

      درود، ایراد می تواند از برد، سنسورها و گاز یخچال باشد.

      پاسخ دادن
  • حسن 30 اردیبهشت 1402

    مصرف برق یخچال فریزر بلومبرگ چقدر هست.ممنونم

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 31 اردیبهشت 1402

      درود، مصرف برق یخچال در فترچه راهنمای دستگاه شما درج شده است. اگر رده انرژی یخچال شما A می باشد، مصرف برق آن کم و بهینه است.

      پاسخ دادن
  • حمید 11 فروردین 1402

    با سپاس من ساید بلومبرگ دارم،چند بار تا حالا موتورش رو عوض کردم،یکماه پیش هم عوض کردم ،حالا یخچال هر سه ساعت یکبار خاموش میشه ،ایا ایرادی داره ،ممنون

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 12 فروردین 1402

      سلام. به احتمال زیاد مشکل از گاز یخچال است که باید چک شود.

      پاسخ دادن
  • محمد 07 فروردین 1402

    باسلام. چند بار برق قطع و وصل شده و مانیتور یخچال دیگه روشن نمیشه. چیکار باید کرد. ممنونم از پاسخگوییتون

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 08 فروردین 1402

      سلام. ممکن است در اثر نوسان برق صفحه نمایشگر اتصالی پیدا کرده و باید بررسی شود.

      پاسخ دادن
  • اسکویی 24 آبان 1401

    سلام یخچال فریزر بلومبرگ خاموش نمیکنه علتش چیه ؟ لطفا جواب بدید ممنپن

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 24 آبان 1401

      سلام، اگر یکسره کار میکنه، سنسور، شارژگاز و کمپرسور بررسی شود.

      پاسخ دادن
    • ریحان 26 تیر 1402

      سلام ممنون میشم سوالم رو جواب بدین یخچال من فریزرش از پایین یخ زده. تنظیمات روی صفحه مشکلی نداره و درجه هاش استاندارده. ایراد می‌تونه از چی باشه؟؟

      پاسخ دادن
      • آی پی امداد 26 تیر 1402

        درود، سیستم دیفراست شامل سنسور دیفراست، ترمودیسک، ترموفیوز، برد و المنت را چک کنید.

        پاسخ دادن
    • حمید 04 آبان 1402

      اقا منم فریزر بلومبرگ دارم و خسته شدم ازش. هر دو سه سال یکبار باید موتور عوض کنم. تو ۲۴ ساعت شاید چهار پنج بار بیشتر خاموش نمیشه.

      پاسخ دادن
  • حمید 18 شهریور 1401

    با سلام تشکر از سایت خوب شما، جناب مهندس یخچال فریزر ساید بلموبرگ ما عدد های روی برد درب یخچال خود به خود مخصوصا بعد از باز و بسته کردن درب سمت پنل خود به خود برنامه های دما عوض میشه مشکل از چی میتونه بشه ؟ حتی گاهی اگر سفر هم باشیم برنامه های عددی تغییر میکنند وفریزر به یخچال تبدیل میشه مشکل از چی میتونه باشه؟ با تشکر

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 19 شهریور 1401

      برد ای سی مشکل دارد

      پاسخ دادن
  • علیرضا 24 مرداد 1401

    سلام،ممنون بابت سایت خوبتون یخچال فریزر دوقلو داریم فریزرش چند روزه یهو اتومات خاموش میشه حدود دوازده ساعتی کمتریا بیشتر دقیق نمیدونم حتی از برق هم میکشیم دوباره میزنیم بازهم روشن نمیشه بعد یهو میبینیم خودش روشن شده دوباره سه دفعه تو این هفته این برنامه بوده ممنون میشم راهنماییم کنید سپاس فراوان

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 24 مرداد 1401

      سلام، سنسور، برد الکترونیکی بررسی شود.

      پاسخ دادن
    • پناهی 19 مهر 1401

      قربان بنده یک دستگاه بخچال فریزر دوقلو بلومبرگ دارم که روی فریزر نمایشگر داره و مشکل اینجاست که علامت علامت تعجب قرمز رنگ با شماره ۱۸ و ۲۴ آن در حال چشمک زدن میباشد ولی فریزر خوب در حال کار است نشکل کار چیست

      پاسخ دادن
      • آی پی امداد 20 مهر 1401

        سلام، فن فریزر و قطعات دیفراست بررسی شود

        پاسخ دادن
  • حجت 28 خرداد 1401

    سلام یخچال ساید بلومبرگ دارم قسمت بالایی یخچال گرمه وقت آن کار نمیکند ولی طبقات پایینتر خنکتره چرا

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 28 خرداد 1401

      سلام، در ابتدا فن بررسی شود. برودت منتقل نمیشود و یا نشتی گاز دارد

      پاسخ دادن
    • حسینی 10 مرداد 1401

      سلام . یخچال بلومبرگ دارم حدود ۷ساله و الان حدود یک هفته هست که قسمت یخچال خیلی مایعات رو سرد نمیکنه در صورتی که قبلا خیلی سرد میکرد چه مشکلی پیش اومده؟

      پاسخ دادن
      • آی پی امداد 10 مرداد 1401

        سلام، فن فریزر، دریچه دمپر و عدم دیفراست بررسی شود.

        پاسخ دادن
  • نوشک 21 خرداد 1401

    یخچال بلومبرگ ساید داریم ازصبح دوبارخاموش شده ووقتی محافط رو روشن خاموش میکنیم درست میشه مشکلش چیه

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 21 خرداد 1401

      خاموش / روشن شدن به مانند ریست عمل میکنه. احتمالا برد الکترونیکی یه مشکل جزء داره

      پاسخ دادن
  • عرفان 13 خرداد 1401

    سلام از دیشب یخچال بلومبرگ ارور E 8 میده مشکل از چی آیا خطری داره؟

    پاسخ دادن
  • فرشاد شفیقی 19 آذر 1400

    سلام ن بعد از اسباب کشی با مشکل فاسد شدن لبنیات مواجح شدم و شبها که صدا نیست کندانسور صدای آرتعاش میده از اصفهان هستم لطفا رهنمایی کنید

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 20 آذر 1400

      سلام، احتمالا مشکل از نشتی گاز و یا صدا از کمپرسور یا فن میباشد

      پاسخ دادن
  • محمد 24 مرداد 1400

    با سلام چند روز که موقع فشار روی پدال آب یخچال بلومبرگ ، انگار که قاطی کنه ،همزمان صدای خورد کردن یخ میاد، انگار که یخ درخواست کردی، بعدش کل صفحه پنل روشن و خاموش میشه ،و تا از برق نکشیم درست نمی شه، چند روز خوبه ولی یکباره این اتفاق می افتد، اگر کمک کنید سپاسگذارم

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 25 مرداد 1400

      سلام، برد الکترونیکی یخچال بلومبرگ شما مشکل دارد و باید تعمیر شود

      پاسخ دادن
    • رحیمی 11 شهریور 1401

      سلام من سایدبلومبرگ دارم مخزن یخ داخل درب یخچال هست دراوردن وجاگذاشتن مخزن راخیلی سخت انجام میشه راهش را میخواستم یادبدین موقع بازکردن درب فریزر قفل اول درب انگاری کارنمیکنه ودرب به راحتی باز میشه مشکل از کجاست چراغ سبز روی صفحه نمایش روشن شده یعنی چی یخهای داخل مخزن بهم چسبیده شده چه جوری اینهارا خالی کنیم ممنون میشم راهنمایی کنین

      پاسخ دادن
      • آی پی امداد 12 شهریور 1401

        سلام احتمالا بوسیله یخ زدگی چسبیده اول با سشوار زیر محفظه گرم کنید سپس مخزن دربیارید،علامت eسبز نشانگر صرفه جویی مصرف است،چسبیدگی یخ خوب بسته نشدن دمپر میباشد

        پاسخ دادن
    • خطیبی 01 آذر 1401

      سلام وعرض ارادت خدمت آقای مهندس یخچال بنده فریزر در قسمت پایین و یخچال بالا هست چند وقت پیش خطای ! روی صفحه داد و فریزر دستگاه یخ نکرد به مدت ۲۴ ساعت خاموش کردم و مشکل حل شد دو مرتبه بعد ۳ ماه همین مشکل پیش اومده ضمن اینکه موتور یخچال ۱۵ دقیقه خاموشه و به مدت ۳۰ ثانیه روشن ممنون از زحماتتون

      پاسخ دادن
      • آی پی امداد 02 آذر 1401

        سلام، مشکل مربوط به قطعات دیفراست میباشد

        پاسخ دادن
اینستاگرام آی پی امداد