logo logo نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی با ما در تماس باشید 021-58941021-91093903

تعویض فیلتر یخچال بلومبرگ

تعویض فیلتر یخچال بلومبرگ
زمان مطالعه: 6 دقیقه
comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای مقاله تعویض فیلتر یخچال بلومبرگ به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

یکی از مهمترین اقداماتی که باید به صورت منظم انجام شود، 0مربوط به تعویض فیلتر یخچال بلومبرگ می باشد. از آنجایی که فیلتر نقش بسیار مهمی در زمینه از بین بردن آلودگی های آب آبسردکن و یخساز یخچال ایفا می کند، لازم است جهت جلوگیری از آلودگی آب و کاهش کارایی یخچال بلومبرگ به صورت دوره ای تعویض گردد. عوض کردن فیلتر آب یخچال بلومبرگ امری است که اگر به درستی انجام نشود، کارایی خود را از دست داده و باعث بروز مشکلات زیادی نیز خواهد شد. در این مقاله از مجموعه تعمیرات لوازم خانگی آی پی امداد، قصد داریم به بررسی نحوه تعویض فیلتر داخلی و خارجی یخچال ساید بلومبرگ، نحوه یافتن فیلتر آب مناسب برای یخچال و بررسی سایر نکات مهم در این زمینه بپردازیم. با ما همراه باشید.

نحوه تماس با نمایندگی آی پی امداد جهت تعویض فیلتر یخچال بلومبرگ

برای اینکه بتوانید اقدام به تعویض فیلتر آب یخچال بلومبرگ خود نمایید، ابتدا لازم است با یک نمایندگی مجاز و معتبر ارتباط برقرار کرده و درخواست اعزام تعمیرکار مجرب برای انجام این کار را نمایید. برای انجام این کار می توانید از متخصصین نمایندگی مجاز آی پی امداد کمک بگیرید که در ادامه به بررسی نحوه ارتباط با این مرکز برای شما پرداخته ایم.

  1. ابتدا می توانید با شماره درج شده در انتهای صفحه تماس گرفته و درخواست خود را ثبت نمایید.
  2. همچنین امکان ثبت درخواست عوض کردن فیلتر یخچال بلومبرگ از طریق سایت مجموعه نیز امکان پذیر می باشد.
  3. پس از ثبت درخواست شما، تکنسین های متخصص همراه با تجهیزات پیشرفته به محل مورد نظرتان اعزام می شوند.
  4. در نهایت تعویض فیلتر یخچال فریزر و ساید بای ساید بلومبرگ شما را با بهترین کیفیت انجام داده و سپس به شما گارانتی معتبر تقدیم خواهند کرد.

تعویض فیلتر یخچال ساید بلومبرگ در محل

همانطور که می دانید، جابجایی یخچال و انتقال آن به تعمیرگاه می تواند منجر به بروز مشکلات بیشتر در یخچال شود. همچنین این کار هزینه زیادی را نیز به همراه خواهد داشت. از این رو تعویض فیلتر یخچال ساید بای ساید بلومبرگ باید در محل و منزل مصرف کنندگان انجام شود. در صورت فرا رسیدن زمان عوض کردن فیلتر، تکنسین های مجرب نمایندگی تعمیرات یخچال در آی پی امداد در کوتاه ترین زمان به محل شما مراجعه کرده و سریعا اقدام به جایگزینی فیلتر قدیمی یخچال بلومبرگ با فیلتر نو و تازه می نمایند.

تعویض فیلتر یخچال ساید بلومبرگ در محل

اهمیت عوض کردن فیلتر آب یخچال بلومبرگ

یخچال های بلومبرگ مانند اکثر یخچال ها دارای فیلترهایی هستند که برای حذف ناخالصی ها مانند رسوب، کلر و سایر آلاینده ها از آب و یخ یخچال طراحی شده اند. با گذشت زمان، این فیلترها می توانند با این ناخالصی ها مسدود شوند و کارایی خود را در از بین بردن آنها از دست بدهند. تعویض فیلتر تصفیه آب یخچال بلومبرگ برای حفظ کیفیت و ایمنی آب و یخ تولید شده توسط یخچال ضروری است.

فیلتر مسدود شده یا تاریخ مصرف گذشته می تواند منجر به تجمع باکتری ها یا مواد شیمیایی مضر در آب شود که به طور می تواند برای سلامتی شما مضر باشد. علاوه بر این، فیلتر کثیف یا گرفتگی می تواند باعث شود که آبسردکن و یخ ساز یخچال کارایی کمتری داشته باشند. بنابراین توصیه می شود فیلتر یخچال بلومبرگ را به صورت منظم تعویض کنید تا عملکرد بهینه یخچال حفظ شود.

زمان مناسب تعویض فیلتر یخچال بلومبرگ

به طور کلی توصیه می شود فیلتر یخچال بلومبرگ را هر شش ماه یا پس از استفاده از حداکثر 300 گالن آب تعویض کنید. با این حال، زمان تعویض فیلتر می تواند با توجه به عوامل مختلفی از جمله میزان استفاده از آبسردکن یخچال، کیفیت آب و سایر عوامل محیطی متفاوت باشد.

  • اگر متوجه کاهش جریان آب شدید یا اگر طعم یا بوی آب متفاوت از حد معمول بود، ممکن است نیاز به تعویض فیلتر بیشتر داشته باشید.
  • علاوه بر این، اگر فیلتر بیش از شش ماه استفاده شده باشد یا حداکثر ظرفیت آن یعنی 300 گالن رسیده باشد، زمان تعویض آن رسیده است.
  • اکثر مدل های یخچال بلومبرگ دارای یک چراغ هستند که در صورت نیاز به جایگزینی فیلتر روشن می شود.

زمان مناسب تعویض فیلتر یخچال بلومبرگ

به طور کلی تولیدکنندگان یخچال های بلومبرگ توصیه می کنند که فیلترهای داخلی را هر شش ماه یا پس از فیلتر کردن 300 گالن آب تعویض کنید. فیلترهای خارجی ممکن است طول عمر بیشتری داشته باشند و ممکن است فقط یک بار در سال نیاز به تعویض داشته باشند.

مراحل گام به گام تعویض فیلتر یخچال بلومبرگ

برای اینکه بتوانید اقدام به عوض کردن فیلتر یخچال بلومبرگ خود نمایید، مراحل زیر را به صورت گام به گام دنبال نمایید:

  1. محفظه فیلتر داخلی یخچال بلومبرگ معمولا در گوشه سمت راست بالای محفظه یخچال قرار دارد.
  2. پیش از اینکه فیلتر قدیمی را خارج کنید، شیر آب را ببندید.
  3. فیلتر قدیمی را در خلاف جهت عقربه های ساعت بچرخانید تا از محفظه آزاد شود. شاید لازم باشد یک دکمه را فشار دهید یا یک اهرم را بکشید تا فیلتر آزاد شود.
  4. درپوش محافظ را از فیلتر جدید جدا کرده و آن را در محفظه فیلتر قرار دهید. فیلتر را در جهت عقربه های ساعت بچرخانید تا در جای خود قرار بگیرد.
  5. پس از نصب فیلتر جدید، چند لیوان آب را دور بریزید تا آلودگی ها خارج گردد.
  6. اگر یخچال بلومبرگ شما دارای چراغ نشانگر فیلتر است، با فشار دادن و نگه داشتن دکمه Filter Reset برای چند ثانیه اقدام به ریست فیلتر یخچال نمایید.

مراحل گام به گام تعویض فیلتر یخچال بلومبرگ

طریقه عوض کردن فیلتر آب بیرونی یخچال بلومبرگ

در این بخش به بررسی مراحل عوض کردن فیلتر خارجی یخچال بلومبرگ برای شما عزیزان خواهیم پرداخت:

  1. ابتدا فیلتر را پیدا کنید. فیلتر خارجی یخچال بلومبرگ معمولا در پشت یا زیر یخچال قرار دارد.
  2. قبل از برداشتن فیلتر قدیمی، شیر آب را ببندید تا آب بیرون نریزد.
  3. فیلتر قدیمی را بردارید. با توجه به مدل یخچال، ممکن است لازم باشد فیلتر قدیمی را از مسیر آب  یخچال باز کنید یا گیره آن را بردارید.
  4. پس از برداشتن فیلتر قدیمی، آن را در یک کیسه پلاستیکی بپیچید و به درستی دور بیندازید.
  5. درپوش محافظ را از فیلتر جدید جدا کرده و به خط آب وصل کنید. بهتر است دفترچه راهنمای دستگاه را برای نصب صحیح فیلتر دنبال کنید.
  6. هنگامی که فیلتر جدید را نصب کردید، چند دقیقه آب را از آن عبور دهید تا ناخالصی های موجود در آن خارج شود.
  7. پس از اتمام مراحل نصب، شیر آب را مجددا باز کرده و هرگونه نشتی را نیز بررسی نمایید.

طریقه عوض کردن فیلتر آب بیرونی یخچال بلومبرگ

نحوه پیدا کردن فیلتر آب مناسب یخچال بلومبرگ

برای تهیه فیلتر آب مناسب یخچال بلومبرگ خود، باید موارد زیر را بررسی کنید:

  • مطمئن شوید که فیلتر با مدل یخچال بلومبرگ شما سازگار است. می توانید این اطلاعات را در دفترچه راهنمای یخچال بلومبرگ و یا مشخصات درج شده روی فیلتر به دست آورید.
  • یخچال های بلومبرگ معمولا از دو نوع فیلتر داخلی و خارجی استفاده می کنند. مطمئن شوید که نوع صحیح فیلتر را برای مدل یخچال خود انتخاب کرده اید.
  • ظرفیت فیلتر را بررسی کنید تا مطمئن شوید که می تواند آلودگی ها را برای مدت زمان توصیه شده از آب شما پاک کند. فیلترهای یخچال بلومبرگ معمولا تا 300 گالن یا شش ماه ظرفیت دارند.
  • فیلترهای یخچال بلومبرگ از انواع مختلفی از فناوری فیلتراسیون مانند کربن فعال، اسمز معکوس یا فیلتراسیون سرامیکی استفاده می کنند. اطمینان حاصل کنید که فیلتری را انتخاب کنید که از فناوری فیلتراسیون استفاده می کند تا نیازهای شما را رفع نماید.
  • همواره باید به دنبال فیلتر یخچال اصل باشید که توسط سازمان های معتبر تاییدیه های لازم را گرفته باشد.

هزینه تعویض فیلتر یخچال فریزر و ساید بای ساید بلومبرگ

هزینه تعویض فیلتر یخچال بلومبرگ براساس فاکتورهای مختلفی مانند نوع فیلتر (داخلی یا بیرونی)، مدل یخچال، قیمت خرید فیلتر و هزینه نصب و تعویض آن متغیر می باشد. همچنین دفعات تعویض فیلتر نیز می تواند بر هزینه کلی تاثیر بگذارد. به طور کلی می توان گفت تعویض فیلتر آب یخچال از هزینه بالایی برخوردار نبوده و تنها قیمت فیلتر مناسب یخچال های برندهای مختلف می تواند کمی متفاوت باشد. برای اطلاع پیدا کردن از این هزینه می توانید با کارشناسان آی پی امداد تماس حاصل نمایید.

0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
اینستاگرام آی پی امداد