logo logo نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی با ما در تماس باشید 021-58941021-91093903

تعویض موتور یخچال فریجیدر

تعویض موتور یخچال فریجیدر
زمان مطالعه: 6 دقیقه
comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای مقاله تعویض موتور یخچال فریجیدر به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

یکی از مشکلاتی که ممکن است برای یخچال های فریجیدر رخ دهد، خرابی موتور یخچال فریجیدر می باشد. از آنجایی که کمپرسور یخچال فریجیدر دارای پیچیدگی های زیادی می باشد، تعمیر و تعویض موتور یخچال فریجیدر باید توسط تکنسین های متخصص و ماهر انجام شود. در این مقاله قصد داریم به بررسی خدمات نمایندگی مجاز آی پی امداد جهت تعویض موتور یخچال فریزر و ساید بای ساید فریجیدر بپردازیم. همچنین هزینه تعویض کمپرسور یخچال فریجیدر و نکات مربوط به آن را نیز بیان نماییم.

نحوه تماس با نمایندگی تعمیر و تعویض موتور یخچال فریجیدر در آی پی امداد

چنانچه قصد تعویض کمپرسور یخچال فریجیدر خود را دارید، می توانید با تعمیرگاه مجاز مرکزی آی پی امداد تماس حاصل نمایید. در ادامه به بررسی نحوه برقراری تماس با نمایندگی تعمیرات یخچال فریجیدر برای شما پرداخته ایم:

  • ابتدا می توانید با شماره های درج شده در انتهای صفحه تماس گرفته و یا درخواست خود را در سایت مجموعه آی پی امداد ثبت نمایید.
  • پس از ثبت درخواست شما مشخصات تکنسین و اطلاعات مربوط به زمان حضور وی برای شما ارسال خواهد شد.
  • در بازه زمانی کوتاهی، تعمیرکار یخچال مجرب به همراه تجهیزات لازم جهت تعمیر و تعویض موتور یخچال فریجیدر به محل شما مراجعه می کند.
  • پس از اتمام تعمیرات دستگاه شما با قطعات اورجینال، فاکتور معتبر و ضمانت نامه شرکتی به شما تعلق خواهد گرفت.

نحوه تماس با نمایندگی تعمیر و تعویض موتور یخچال فریجیدر در آی پی امداد

آیا تعویض کمپرسور  یخچال فریجیدر در محل انجام میشود؟

عملیات تعویض کمپرسور یخچال فریجیدر باید در محل انجام شود تا از بروز مشکلات بیشتر در این دستگاه جلوگیری گردد. در صورتی که با خرابی هایی در ناحیه موتور یخچال فریزر و ساید بای ساید فریجیدر خود مواجه شده اید، می توانید با نمایندگی مجاز آی پی امداد تماس حاصل نمایید. پس از تماس تکنسین های متخصص در کوتاه ترین زمان ممکن به همراه تجهیزات پیشرفته و قطعات اورجینال در محل مورد نظرتان حضور پیدا می کنند.

آیا تعویض کمپرسور  یخچال فریجیدر در محل انجام میشود؟

آیا تعمیر موتور یخچال فریزر یا ساید بای ساید فریجیدر امکان پذیر است؟

در برخی مواقع تعمیر موتور یخچال فریجیدر توسط تعمیرکار مجرب انجام می شود. اما باید به این نکته توجه داشته باشید که هیچگونه تضمینی برای کارکرد طولانی مدت کمپرسور تعمیری وجود ندارد. بنابراین پس از تعمیر کمپرسور ممکن است طی مدت زمان کوتاهی مجددا دچار خرابی شده و نیاز به تعویض داشته باشد.

آیا تعمیر موتور یخچال فریزر یا ساید بای ساید فریجیدر امکان پذیر است؟

از آنجایی که موتور از اصلی ترین و مهمترین قطعات یخچال است، کارکرد صحیح آن رابطه ای مستقیم با عملکرد مناسب یخچال خواهد داشت. از این رو اگر این قطعه دچار خرابی شود، بهترین کار این است که اقدام به تهیه کمپرسور جدید و تعویض کمپرسور یخچال فریجیدر خود نمایید. با این کار کیفیت اولیه دستگاه حفظ شده و می تواند طی مدت زمانی طولانی بدون هیچگونه مشکلی کار کند.

تعویض موتور یخچال فریزر یا ساید بای ساید فریجیدر چقدر زمان میبرد؟

مدت زمانی که برای تعویض موتور یخچال فریزر و ساید بای ساید فریجیدر صرف می شود، با توجه به فاکتورهای مختلفی متغیر خواهد بود. زیرا عملیات تعویض کمپرسور شامل باز و بسته کردن موتور و شارژ گاز مجدد می باشد که نمی توان مدت زمان خاصی را برای انجام این کار مشخص نمود. شما پس از اعزام کارشناس متخصص به محل و مشاهده نوع و مدل یخچال می توانید از مدت زمانی که برای انجام این کار صرف خواهد شد، اطلاع پیدا کنید.

تعویض موتور یخچال فریزر یا ساید بای ساید فریجیدر چقدر زمان میبرد؟

نکات نگهداری و مراقبت از موتور یخچال فریجیدر

در ادامه به بررسی نکاتی پرداخته ایم که با انجام آنها می توانید عمر کمپرسور یخچال فریجیدر خود را افزایش دهید.

  • یخچال از پشت و اطراف باید فاصله 15 سانتی متری را با دیوار حفظ نماید.
  • هر چند وقت یکبار لازم است هرگونه گرد و غبار و آلودگی را از روی موتور و کندانسور یخچال تمیز نمایید.
  • برای جلوگیری از وارد شدن فشار زیاد به کمپرسور، نباید بیش از ظرفیت داخلی یخچال مواد غذایی در آن قرار دهید.
  • درجه یخچال را همواره بر روی دمای استاندارد قرار داده و از بسته بودن کامل درب یخچال نیز اطمینان حاصل کنید.

علت صدای موتور یخچال فریجیدر

یکی از رایج ترین مشکلاتی که معمولا مصرف کنندگان با آن مواجه می شوند، ایجاد صداهایی ناهنجار از قسمت کمپرسور یا موتور یخچال فریجیدر است. این صدا می تواند به دلیل پایان یافتن عمر مفید کمپرسور و یا فرسودگی آن باشد. همچنین ممکن است این صدا به دلیل محکم نبودن پیچ پایه های کمپرسور باشد که در این حالت به هنگام روشن و خاموش شدن موتور یخچال صداهایی از آن شنیده خواهد شد. از دیگر دلایل موثر در بروز این صدا می توان به تراز نبودن یخچال، معیوب شدن فن کمپرسور، اتصالات نادرست کمپرسور و … اشاره کرد.

نشانه های سوختگی کمپرسور یخچال فریجیدر

در صورتی که موتور یخچال دچار سوختگی شده باشد، لازم است سریعا اقدام به تعویض موتور یخچال فریجیدر نمایید. اما ابتدا باید از سوختگی کامل موتور یخچال خود اطمینان حاصل کنید. در برخی مواقع ممکن است یخچال روشن نشده و اخطارهای مختلفی بر روی نمایشگر آن نشان داده شود. همچنین کار نکردن صحیح یخچال و خنک نکردن آن می تواند شما را به این فکر بیندازد که موتور یخچال دچار سوختگی شده است.

مشخصات و قدرت موتور یخچال فریجیدر در کجا درج شده است؟

ممکن است شما نیز با بروز هرگونه مشکل و خرابی موتور یخچال خود مواجه شده و به دنبال تهیه موتور مناسب برای یخچال فریزر و ساید فریجیدر خود باشید، اما ندانید که باید مشخصات موتور را از کجا به دست آورید. به طور کلی مشخصات موتور یخچال فریجیدر شامل توان، قدرت، مدل و سایر اطلاعات مهم بر روی موتور یخچال درج شده است. تولید کنندگان یخچال فریزرهای مختلف برای اینکه مصرف کنندگان بتوانند در صورت ضرورت به این اطلاعات دسترسی داشته باشند، مشخصات موتور را بر روی این قطعه درج کرده اند که می توانید آن را به راحتی مشاهده نمایید.

از کجا بفهمیم که کدام کمپرسور مناسب یخچال فریجیدر است؟

به طور کلی استفاده از کمپرسورهای متفرقه و مختلف برای یخچال نه تنها مشکل دستگاهتان را برطرف نمی کند، بلکه عمر آن را کوتاه تر نیز خواهد کرد. به طور کلی شما تنها می توانید از کمپرسورهای مناسب و مخصوص یخچال فریزر و ساید بای ساید فریجیدر خود استفاده نمایید. استفاده از کمپرسور مطابق با مشخصات فنی دستگاه می تواند پس از تعویض موتور یخچال فریجیدر موجب کارکرد بهتر دستگاه شده و کیفیت اولیه آن را حفظ نماید.

از کجا بفهمیم که کدام کمپرسور مناسب یخچال فریجیدر است؟

قیمت موتور یخچال فریجیدر

پرتکرارترین پرسش به هنگام تعویض موتور یخچال فریجیدر، مربوط به قیمت خرید این قطعه می باشد. به طور کلی انواع موتورهای یخچال فریزر و ساید بای ساید فریجیدر در توان ها و ظرفیت های مختلف و مدل های متنوعی در بازار موجود می باشند. هریک از این موتورها نیز قیمت های متفاوتی دارند. به عنوان مثال می توان گفت که موتور یخچال فریزر در برابر موتور یخچال ساید فریجیدر دارای توان کمتری است که این مسئله می تواند در قیمت آن تاثیرگذار واقع شود. از این رو برای اطلاع پیدا کردن از قیمت موتور یخچال فریجیدر خود باید ابتدا از مشخصات فنی و ظرفیت کمپرسور اطلاع پیدا کرده و سپس نسبت به دریافت قیمت روز آن اقدام نمایید.

هزینه تعمیرات کمپرسور یخچال فریجیدر

هزینه ای که برای تعمیر و تعویض کمپرسور یخچال فریزر و ساید بای ساید فریجیدر در نظر گرفته می شود، با توجه به مدل یخچال متفاوت خواهد بود. همچنین تعویض موتور نسبت به تعمیر آن دارای هزینه ای بالاتر می باشد. زیرا پس از تعویض موتور یخچال فریجیدر لازم است اقدامات دیگری نظیر شستشوی مدار، شارژ گاز یخچال و نصب و راه اندازی مجدد موتور یخچال نیز انجام شود که هزینه نهایی را تغییر خواهد داد. شما می توانید جهت اطلاع پیدا کردن از این هزینه با مرکز مجاز آی پی امداد تماس بگیرید تا با اعلام مدل دستگاه  خود از هزینه تعمیرات کمپرسور یخچال فریجیدر اطلاع پیدا نمایید.

0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
اینستاگرام آی پی امداد