logo logo نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی با ما در تماس باشید 021-58941021-91093903

تعمیر یخساز یخچال جنرال الکتریک

تعمیر یخساز یخچال جنرال الکتریک
تعمیر یخساز یخچال جنرال الکتریک
زمان مطالعه: 6 دقیقه
comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای مقاله تعمیر یخساز یخچال جنرال الکتریک به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

یکی از رایج ترین مشکلاتی که ممکن است بسیاری از کاربران با آن مواجه شوند، بروز خرابی در یخساز و از کار افتادن آن است که در این مواقع نیاز به تعمیر یخساز یخچال جنرال الکتریک احساس می شود. آموزش تعمیرات یخساز جنرال الکتریک یکی از مهمترین مسائلی است که می تواند به شما کمک کند که به راحتی در منزل خود اقدام به رفع ایرادات یخساز نمایید. در این مقاله از آی پی امداد قصد داریم به نحوه عیب یابی یخساز جنرال الکتریک، آموزش راه اندازی و ریست یخساز ساید جنرال الکتریک و همچنین آموزش تعمیر یخساز جنرال الکتریک برای شما مطالبی را بیان کنیم تا بدانید چگونه مشکلات یخساز یخچال خود را در منزل برطرف کنید.

کاربران گرامی، در صورت وجود هرگونه پرسش درباره تعمیر یخساز جنرال الکتریک می توانید در انتهای صفحه (قسمت دیدگاه) با دیگر کاربران و وب اپلیکیشن تعمیرات لوازم خانگی آی پی امداد به پرسش و پاسخ بپردازید.

نحوه تماس با نمایندگی یخساز ساید بای ساید جنرال الکتریک در تهران

اگر یخساز یخچال ساید جنرال الکتریک شما مشکل و نیاز به رفع عیب دارد، برای استفاده از خدمات نمایندگی آی پی امداد مراحل زیر را طی نمایید:

  • ایتدا با نزدیک ترین شعبه نمایندگی تماس حاصل نمایید یا به ثبت درخواست آنلاین در سایت بپردازید.
  • بعد از تماس مشخصات شما ثبت می گردد و تکنسین جهت عیب یابی یخساز ساید جنرال الکتریک با استفاده از قطعات فابریک در محل شما حاضر می شود.
  • در نهایت نسبت به خدمات تعمیر یخساز یخچال جنرال الکتریک گارانتی و فاکتور تقدیم میگردد.
  • بعد از استفاده از خدمات تعمیرات یخساز یخچال ساید بای ساید از شما بابت رضایتمندی از نحوه عملکرد تعمیرکار نظرسنجی می شود.

تعمیر یخساز یخچال جنرال الکتریک در محل

اگر در یخساز یخچال جنرال الکتریک شما مشکلی ایجاد شده است، می توانید به سادگی و با یک تماس از خدمات تعمیرات یخساز جنرال الکتریک در محل بهره مند شوید. مزایای استفاده از خدمات تعمیر در محل آی پی امداد عبارتند از:

  • سرعت روند کار بسیار بالا خواهد رفت.
  • از نزدیک شاهد تعمیرات یخساز خواهید بود.
  • هزینه های سنگین جابجایی های بزرگ را متحمل نخواهید شد.
  • در هزینه تعمیرات یخچال شما صرفه جویی خواهد شد.

چگونه اقدام به راه اندازی یخساز یخچال جنرال الکتریک نماییم؟

روش فعال سازی و راه اندازی یخساز یخچال جنرال الکتریک به شرح زیر است:

  • معمولا یخسازها به گونه ای طراحی شده اند که با روشن شدن یخچال فعال می گردند.
  • اما اگر به هر دلیلی متوجه شدید که یخساز یخچال جنرال الکتریک غیرفعال است، در این حالت باید به دنبال کلید روشن کردن یخساز بگردید.
  • معمولا در اکثر یخچال های این برند کلید فعال سازی یخساز به شکل on می‌باشد و یا به صورت یک اهرم فلزی است که باید برای فعال کردن یخساز آن را به قسمت پایین بیاورید.
  • همچنین با مطالعه کردن دفترچه راهنمای محصول می توانید روش فعالسازی یخساز ساید جنرال الکتریک را پیدا کنید.

راه اندازی یخساز یخچال جنرال الکتریک

آموزش خاموش کردن یخساز یخچال جنرال الکتریک

در صورتی نمی خواهید به مدت طولانی از یخساز یخچال جنرال الکتریک خود استفاده کنید، بهتر است اقدام به خاموش کردن آن نمایید. برای انجام این کار مطابق روش زیر عمل کنید:

  • در مدل هایی که دارای اهرمی برای فعال کردن یخساز جنرال الکتریک هستند در این حالت می توانید اهرم را به سمت بالا کشیده و یخساز را خاموش نمایید.
  • در سایر مدل ها هیچگونه علائمی مثل دکمه و اهرم فلزی برای فعال و یا غیرفعال کردن یخساز وجود ندارد که باید دفترچه راهنمای محصول را مطالعه کنید.
  • اگر یخچال دارای دکمه on یا off است، در این حالت باید دکمه را روی off قرار دهید.

خاموش کردن یخساز یخچال جنرال الکتریک

طریقه ریست کردن یخساز یخچال جنرال الکتریک

در ادامه نحوه ریست یخساز ساید بای ساید جنرال الکتریک را آورده ایم که با انجام مراحل آن می توانید ریست یخساز خود را انجام دهید:

  • در یخچال های جنرال الکتریک لازم است ابتدا دکمه Ice type و child lock را به مدت 3 ثانیه همزمان نگه دارید.
  • پس از آن دکمه ice reset را فشار داده و مجددا به مدت 3 ثانیه نگه دارید.

طریقه ریست کردن یخساز یخچال جنرال الکتریک

عیب یابی یخساز یخچال جنرال الکتریک با تعمیرکار آی پی امداد

در ادامه این بخش تنها به رایج ترین مشکلات یخساز یخچال جنرال الکتریک و راهکارهای ساده جهت برطرف کردن آنها خواهیم پرداخت. به طور کلی رفع برخی از این مشکلات بدون کمک تکنسین تعمیر یخ ساز جنرال الکتریک نسبتا آسان است و گاهی اوقات یک تنظیم مکانیکی ساده می تواند مشکل را برطرف کند. در ادامه ابن بخش همراه ما باشید.

دلیل آبگیری نکردن یخساز یخچال جنرال الکتریک چیست؟

چنانچه با مشکل آبگیری نکردن یخساز یخچال جنرال الکتریک خود مواجه شده اید، می توانید برای عیب یابی و رفع مشکل یخساز خود به بررسی نکات زیر بپردازید:

  • در صورتی که شیر آب ورودی نتواند آب لازم جهت آبگیری صحیح یخساز را وارد نماید، این مشکل ایجاد می شود.
  • در برخی مواقع علت آبگیری نکردن مربوط به تنظیمات نامناسب دمای فریزر است که باید به درستی تنظیم شود.

چرا یخساز یخچال جنرال الکتریک صدای زیادی دارد؟

به طور کلی می تواند گفت زمانی که یخساز یخچال ساید جنرال الکتریک اقدام به شروع فرآیند یخ سازی می نماید، در این قسمت صداهایی ایجاد می شود که مربوط به انجام این عملیات است و نشان دهنده مشکل خاصی از سوی دستگاه نمی باشد. چنانچه صدای این بخش بیش از اندازه باشد و یا صدای ناهنجاری ایجاد گردد، به احتمال زیاد مربوط به قطعات داخلی این بخش بوده و باید به دقت عیب یابی شود.

چرا یخ از یخساز یخچال ساید بای ساید جنرال الکتریک خارج نمی شود؟

در صورتی که به هنگام استفاده از یخساز یخچال خود متوجه شدید که یخ به درستی از یخ ساز خارج نمی شود، بهتر است جهت عیب یابی یخساز جنرال الکتریک خود موارد زیر را مورد بررسی قرار دهید:

  • در برخی مواقع استفاده نکردن از یخساز به مدت طولاتی و پر شدن بیش از حد مخزن یخ می تواند موجب بروز این مشکل شود.
  • بروز هرگونه خرابی در بازوهای انتقال دهنده یخ و یا اجزای داخلی این بخش می تواند از دلایل ایجاد این ایراد در یخساز باشد.
  • اگر یخ های درون یخساز به هر دلیل به هم چسبیده باشند، امکان خروج یخ از یخساز وجود نخواهد داشت.

دلیل چسبیدن یخ ها در یخساز جنرال الکتریک چیست؟

یکی از مشکلات رایج یخسازها به هم چسبیده شدن تکه های یخ به هم دیگر می باشد. این مشکل می تواند باعث شود اصلا هیچ یخی از دیسپنسر خارج نشود و یا حتی جوری باشد که تکه های یخ به هم چسبیده خیلی بزرگ شوند و به یخساز آسیب برساند.

  • روشن بودن و یخ ساختن یخساز اما استفاده نکردن از یخ ها
  • کم بودن سرما یا دمای فریزر که ممکن است فن فریزر در این حالت خراب شده باشد.

علل کار نکردن یخساز ساید بای ساید جنرال الکتریک چیست؟

در صورتی که پس از استفاده از یخساز یخچال خود متوجه شدید که کار نمی کند، برای تعمیر یخساز جنرال الکتریک اقدام به بررسی موارد زیر بپردازید:

  • خرابی برد کنترلی یخساز
  • عدم کارکرد صحیح میکروسوئیچ درب یخچال
  • خرابی ترموستات یخچال جنرال الکتریک
  • بروز ایراد در شیر آب ورودی یخچال
  • انسداد شلنگ تخلیه آب یخچال

چرا یخساز یخچال جنرال الکتریک یخ نمی دهد؟

اگر یخ ساز یخچال ساید جنرال الکتریک شما یخ نمی سازد، باید ابتدا بررسی نمایید که مشکل از خود یخساز نباشد.

  • ابتدا اقدام به بررسی آب ورودی به یخچال خود نمایید؛ زیرا عدم وروند آب به یخساز، مانع از یخ دادن آن می شود.
  • قطعات فنی یخساز شامل موتور تایم، سنسور قالب یخساز و ترمودیسک را نیز عیب یابی کنید.
  • در صورت عدم برخورداری از دانش فنی بهتر است از تکنسین متخصص آی پی امداد برای انجام این کار کمک بگیرید.

سنسور یخساز ساید بای ساید جنرال الکتریک در کجا تعبیه شده است؟

یکی از مهمترین مسائلی که می تواند به بررسی و عیب یابی یخساز یخچال جنرال الکتریک کمک زیادی نماید، اطلاع پیدا کردن از محل قرارگیری هریک از قطعات آن است. یکی از قطعات مهم سنسور یخساز است. این سنسور که ممکن است در هریک از مدل های مختلف این یخچال ها در محل خاصی تعبیه شده باشد، معمولا در کنار سایر قطعات این قسمت بوده و از طریق باز کرد پوشش یخچال می توان از محل قرارگیری این قطعه اطلاع پیدا نمود.

سنسور یخساز ساید بای ساید جنرال الکتریک

محل قرارگیری ترمودیسک یخساز یخچال جنرال الکتریک کجاست؟

از دیگر قطعات مهمی که می توان در زمینه شناخت اجزای یخ ساز یخچال جنرال الکتریک به آن اشاره نمود، ترمودیسک است که وظیفه آن پیشگیری از بالا رفتن دمای المنت می باشد. این ترمودیسک در هریک از مدل های این یخچال جایگاهی متفاوت دارد اما معمولا در کنار سایر قطعات نظیر المنت برفک زدا و ترموستات این قطعه تعبیه می گردد.

ترمودیسک یخساز یخچال جنرال الکتریک

شیر برقی یخساز یخچال جنرال الکتریک در کدام بخش است؟

شیر برقی یا شیر ورودی آب یخچال جنرال الکتریک یکی از قطعاتی است که عملا بدون آن فرآیند یخ سازی یخچال صورت نخواهد گرفت. این شیر به انتهای لوله آب یخچال متصل می گردد و آب مورد نیاز یخساز را به آن منتقل می نماید. هنگامی که یخساز یخچال جنرال الکتریک به شیر ورودی برق رسانی می نماید، سیم روی لوله فعال گردیده و در نتیجه آب درون قالب های یخ پر می گردد. این شیر در قسمت پشتی پنل یخچال جنرال الکتریک متصل شده است و دسترسی به آن نیز بسیار آسان است.

شیر برقی یخساز یخچال جنرال الکتریک

برای تامین قطعات یخساز یخچال جنرال الکتریک چه کاری انجام دهیم؟

در بسیاری از مواقع دلایل کار نکردن یخساز یخچال جنرال الکتریک مربوط به خرابی و بروز ایراد در هریک از قطعات آن است. در این شرایط مصرف کنندگان نگران این موضوع می شوند که قطعات یخساز یخچال خود را باید از کجا تهیه کنند. همچنین تهیه قطعات اورجینال و باکیفیت یکی از دغدغه های این افراد به حساب می آید. چنانچه شما نیز با خرابی یخ ساز یخچال برند جنرال الکتریک خود مواجه شده اید و به دنبال یافتن یک مرکز معتبر برای تهیه قطعات آن هستید، آی پی امداد به عنوان نمایندگی تامین قطعات یخچال جنرال الکتریک می تواند در این امر به شما کمک نماید.

نتیجه گیری از تعمیر یخساز یخچال جنرال الکتریک

در این مقاله به بررسی رایج ترین ایرادات یخ ساز یخچال ساید جنرال الکتریک پرداختیم و آموزش هایی را نیز در جهت رفع عیب و تعمیرات یخساز جنرال الکتریک برای شما بیان کردیم. به کمک این آموزش ها چنانچه فنی باشید، می توانید اقدام به رفع عیب و تعمیر یخساز یخچال خود نمایید. در غیر اینصورت بهترین کار استفاده از خدمات تعمیرکار متخصص و مجرب نمایندگی تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در آی پی امداد است. این مجموعه با بهترین تکنسین ها در سریع ترین زمان مشکل یخساز یخچالتان را رفع می کند.

2 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
  • محمد 10 مرداد 1402

    یخچال جنرال الکتریک ساید بلی ساید یخسازی می کند ولی قسمت wather آب آن غیر فعال است.

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 11 مرداد 1402

      درود، شیر برقی یا بوبین پشت پدال یخساز دچار مشکل شده است.

      پاسخ دادن
اینستاگرام آی پی امداد