logo logo نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی با ما در تماس باشید 021-58941021-91093903

تعمیر یخساز یخچال اسنوا

تعمیر یخساز یخچال اسنوا
تعمیر یخساز یخچال اسنوا
زمان مطالعه: 7 دقیقه
comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای مقاله تعمیر یخساز یخچال اسنوا به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

تعمیر یخساز یخچال اسنوا یکی مسائلی است که قصد داریم در این مطلب به بررسی آن برای افرادی که با مشکلات و ایراداتی در یخساز یخچال اسنوای خود مواجه شده اند، بپردازیم. یخساز یکی از قابلیت های کاربردی یخچال اسنوا است که می تواند در سریع ترین زمان یخ های مورد نیاز مصرف کنندگان را ایجاد نماید. اما این یخساز در برخی مواقع به دلایل مختلف دچار مشکلاتی می شود که در صورت عدم رفع می توانند منجر به از کار افتادگی کامل یخساز شوند. از این رو در این مقاله از آی پی امداد به آموزش تعمیرات یخساز اسنوا و همچنین عیب یابی مشکلات رایج یخساز یخچال ساید اسنوا برای شما خواهیم پرداخت.

کاربران گرامی، در صورت وجود هرگونه پرسش درباره تعمیر یخساز اسنوا می توانید در انتهای صفحه (قسمت دیدگاه) با دیگر کاربران و تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی آی پی امداد به پرسش و پاسخ بپردازید.

نحوه تماس با نمایندگی یخساز ساید بای ساید اسنوا در تهران

در صورتی که که با مشکلاتی در یخساز یخچال اسنوا خود مواجه شده اید، می توانید از طریق روش های زیر درخواست خود را در مجموعه آی پی امداد به ثبت برسانید:

  1. ابتدا با شماره های نزدیک ترین شعبه تعمیرگاه مجاز تعمیر یخساز اسنوا در آی پی امداد تماس بگیرید.
  2. همچنین می توانید درخواست خود را به صورت آنلاین در بخش درخواست تعمیرات ثبت نمایید.
  3. پس از برقراری تماس با نمایندگی تعمیرات یخچال اسنوا شماره اشتراک به همراه نام تکنسین متخصص به تلفن همراه شما ارسال خواهد شد.
  4. تعمیرکار آی پی امداد در کمتر از 1 ساعت در محل شما حضور پیدا خواهد کرد.
  5. در نهایت پس از اتمام روند تعمیرات گارانتی 3 الی 12 ماهه معتبر آی پی امداد به شما تقدیم خواهد شد.

تعمیر یخساز یخچال اسنوا در محل

تعمیرات یخساز یخچال اسنوا در محل مورد نظر مشتریان یکی از خدماتی است که می تواند هزینه های ایاب و ذهاب به تعمیرگاه را کاهش دهد. همچنین موجب صرفه جویی در وقت و زمان افراد نیز گردد. از این رو در صورتی که شما نیز با مشکل خرابی و یا کار نکردن یخساز مدل های مختلف یخچال اسنوای خود مواجه شده اید، می توانید با تعمیرگاه مجاز و مرکزی آی پی امداد برای رفع مشکل دستگاه خود تماس بگیرید. این مجموعه در سریع ترین زمان ممکن تعمیرکاران و تکنسین های خود را به محل مورد نظر مشتری اعزام می کند و تکنسین سریعا دستگاه شما را عیب یابی و رفع عیب می نماید.

نحوه راه اندازی یخساز یخچال اسنوا چگونه است؟

پس از اینکه لوله ورودی آب یخساز را متصل کردید، نوبت به راه اندازی و فعالسازی یخساز اسنوا می رسد که برای انجام این کار مطابق با روش زیر عمل کنید:

  • ابتدا باید قیمت یخساز یخچال را بررسی کنید تا رد صورت وجود دکمه I یا O از آن برای فعال کردن یخساز استفاده نمایید.
  • همچنین وجود یک اهرم کوچک در ناحیه یخساز نیز می تواند کار فعالسازی این بخش را انجام دهد.

راه اندازی یخساز یخچال اسنو

چگونه یخساز یخچال اسنوا را خاموش کنیم؟

در برخی مواقع به مدت طولانی از یخساز یخچال ساید اسنوا استفاده نمی شود. جهت جلوگیری از به هم چسبیدن یخ ها و خرابی یخساز بهتر است اقدام به غیرفعال سازی و خاموش کردن یخساز کنید. برای انجام این کار مراحل زیر را دنبال کنید:

  • برای انجام این کار بر روی نمایشگر یخچال اسنوا کلید ice on/off تعبیه شده است که با فشار دادن آن علامت ice off که به معنای خاموش شدن یخساز است.
  • در این حالت ساخت یخ متوقف می گردد اما پدال های آب و یخ همچنان فعال خواهند بود.

نحوه ریست کردن یخساز ساید اسنوا چگونه است؟

برای اینکه بتوانید یخساز یخچال ساید اسنوا خود را ریست کرده و به حالت اولیه برگردانید، لازم است مراحلی که در ادامه آورده شده است را دنبال نمایید:

  • برای انجام این کار ابتدا درب مربوط به محفظه یخساز یخچال اسنوا خود را باز نمایید.
  • معمولا بر روی قسمت زیرین محفظه یخساز دکمه ریست کردن تعبیه شده است که می توانید آن را به مدت 5 ثانیه نگه دارید.
  • پس از ریست کردن یخساز می توانید درب محفظه یخ را ببندید.

آموزش تعمیرات یخساز یخچال اسنوا با تعمیرکار آی پی امداد

آموزش تعمیرات یخساز یخچال اسنوا یکی از مواردی است که می تواند به شما کمک کند تا ایرادات کوچک و ناچیز یخساز را خودتان در منزل رفع کنید. همچنین نیازی به کمک گرفتن از تعمیرکار در این زمینه نداشته باشید. همچنین اطلاع پیدا کردن از دلیل خرابی و بروز ایراد در یخساز یخچال اسنوا می تواند دانش شما را در زمینه علت این مشکل افزایش دهد. از این رو با تعمیرکار متخصص آی پی امداد در ادامه این مطلب جهت عیب یابی و بررسی ایرادات رایج یخساز یخچال فیرزرهای اسنوا همراه باشید.

چرا یخساز یخچال ساید بای ساید اسنوا کار نمی کند؟

ممکن است شما نیز با مشکل کار نکردن یخساز اسنوا خود مواجه شوید که برای رفع عیب یخساز باید نکات زیر را بررسی کنید:

  • در برخی مواقع علت بروز این مشکل به دلیل انسداد و گرفتگی لوله انتقال آب به یخساز یا شیر برقی است.
  • اگر برد کنترلی یخساز یخچال اسنوا دچار ایراد شود نیز ممکن است این مشکل رخ دهد که نیاز به بررسی تخصصی دارد.
  • دقت داشته باشید که میکروسوئیچ قفل درب یخچال کاملا سالم باشد.
  • همچنین باید سایر قطعات مرتبط مانند ترموستات و همچنین فیلتر آب یخچال را نیز بررسی نمایید.

علت خارج نشدن یخ از یخساز یخچال ساید اسنوا چیست؟

عدم خروج یخ از یخساز اسنوا نیز از دیگر مشکلاتی است که می تواند مانع از کارکرد درست یخساز و در نتیجه بروز مشکل برای این بخش شود. از این رو برای بررسی مشکل یخساز یخچال ساید اسنوا باید موارد زیر را در نظر داشته باشید:

  • ابتدا باید بازوهای انتقال دهنده یخ در یخساز را بررسی کنید که دچار مشکل نشده باشند.
  • هرگوه خرابی در این بازوها و همچنین مدول یخساز می تواند مانع از خروج یخ ها شود.
  • همچنین اگر مخزن و قالب یخساز بیش از اندازه لازم پر شود، یخ ها نمی توانند به درستی از یخساز خارج شوند.
  • چسبیدن یخ ها به یکدیگر نیز از دیگر دلایلی است که منجر به بروز این مشکل خواهد شد.

چرا یخساز اسنوا کم یا زیاد آبگیری می کند؟

ممکن است تابحال شما نیز با مشکل کم یا زیاد آبگیری کردن یخساز اسنوا خود مواجه شده باشید و به دنبال تعمیر و رفع عیب یخساز باشید. در همین راستا دلایل رایج بروز این مشکل را در ادامه برای شما آورده ایم:

  • در بسیاری از موارد عدم تعویض طولانی مدت فیلتر آب می تواند موجب کم شدن سرعت تشکیل یخ در یخساز شود.
  • همچنین می توان کم بودن فشار آب یخچال را نیز از دلایلی دانست که کم آبگیری کردم یخساز یخچال اسنوا دانست.
  • پر شدن بیش از اندازه قالب یخ یخساز موجب می شود تا روند یخسازی کاهش پیدا کند و نیاز به تخلیه یخ ها دارد.

چرا یخ ها درون یخساز یخچال اسنوا به یکدیگر می چسبند؟

بسیاری از مصرف کنندگان اغلب با چسبیدن تکه های یخ درون یخساز یخچال ساید اسنوا خود مواجه می شوند. از این رو لازم است بدانید که اگر این مشکل برای یخساز شما ایجاد شود، می تواند موجب از کار افتادگی یخساز شود و باید سریعا رفع گردد. برای تعمیر یخساز یخچال اسنوا در این شرایط به صورت زیر عمل کنید:

  • در صورتی که در زمان آبگیری یخساز به مشکل برخورده یا فشار آب بالا رود، سطح یخ ها یکدست شده و ممکن است به هم بچسبند.
  • اگر یخساز به مدت طولانی روشن باشد اما از آن هیچ استفاده ای نشود، به مرور موجب به هم چسبیدن یخ ها خواهد شد.
  • در برخی مواقع نوع شکل و قالب یخ ها موجب بالا آمدن سطح آب و به هم چسبیدن آنها می شود.

علت یخ ندادن یخچال ساید اسنوا چیست؟

در صورتی که یخساز یخچال شما کارکرد درستی دارد اما نمی تواند یخ ایجاد کند، احتمالا دچار مشکلاتی شده است. برای عیب یابی یخساز اسنوا خود باید موارد زیر را مورد بررسی قرار دهید:

  • ممکن است مقدار گاز مدا کم شده و یا سیکل گردشی گاز یا فیلتر درایر دچار مشکل و گرفتگی شده باشد.
  • خرابی کمپرسور نیز یکی از دلایل کار نکردن یخساز یخچال اسنوا می باشد.
  • چنانچه سیر برقی یخساز گیر کرده باشد، آبگیری و سیکل سرما به درستی انجام نخواهد شد.
  • یخساز باید به صورت دوره ای سرویس شود تا بتواند کارکرد صحیحی داشته باشد.
  • در صورتی که به تنهایی فادر به بررسی هریک از این بخش ها و رفع مشکلات آنها نیستید، بهتر است از متخصصین نمایندگی تعمیرات یخساز یخچال اسنوا در آی پی امداد کمک بگیرید.

سنسور یخساز ساید بای ساید اسنوا در کدام قسمت قرار گرفته است؟

اینکه محل قرارگیری سنسور یخساز یخچال اسنوا در کدام بخش است، پرسشی است که برای بسیاری از افرادی که قصد بررسی و عیب یابی یخساز یخچال اسنوا خود را دارند، مطرح می گردد. سنسورها یکی از قطعاتی هستند که می توانند اجازه شکل گیری یخ را به یخساز دهند. از این رو در صورت بروز مشکل در این قطعات ممکن است یخساز کارکرد درستی نداشته باشد. برای اینکه بتوانید به سنسور یخساز دسترسی لازم را پیدا کنید، می توانید پنل مخصوص یخ ساز یخچال ساید اسنوا را باز نموده و اقدام به عیب یابی این قطعه کنید.

محل ترمودیسک یخساز یخچال اسنوا کجاست؟

احتمالا تابحال شما نیز نامه قطعه ترمودیسک یخچال را شنیده اید. همچنین ممکن است این سوال برایتان ایجاد شود که ترمودیسک چه کارایی دارد و در کدام قسمت یخچال تعبیه شده است. ترمودیسک یخساز یخچال اسنوا یکی از قطعاتی است که می تواند دمای بالایی یخچال را به خوبی تحمل نموده و مانع از افزایش دمای المنت یخچال شود.این قطعه که وظیفه بسیار مهمی را در یخچال ایفا می کند، در محلی قرار گرفته است که المنت و ترموستات یخچال نیز تعبیه شده اند.

ترمودیسک یخساز یخچال اسنو

شیر برقی یخساز یخچال اسنوا در کدام قسمت میباشد؟

یکی از مهمترین قطعاتی که در تمامی یخچال ها تعبیه شده است، شیر ورودی آب می باشد. به این قطعه شیر برقی نیز گفته می شود. شیر ورودی نوعی شیر کنترلی است که آب را از طریق لوله های مخصوص به سمت آبسردکن و یخچال هدایت می نماید. در صورتی که شیر خراب شده باشد و یا فشار آب آن کم شده باشد، شیر ورودی باز نشده و در نتیجه یخساز کار نخواهد کرد. از این رو با شناخت این قطعه می توانید اقدام به بررسی و عیب یابی دقیق یخساز یخچال اسنوا خود نمایید. این قطعه معمولا در پنل پشتی یخچال تعبیه گردیده است که برای بررسی باید پنل مخصوص را باز کنید تا به شیر برقی یخچال دسترسی پیدا نمایید.

شیر برقی یخساز یخچال اسنوا

از کجا می توان قطعات یخساز یخچال اسنوا را تهیه کرد؟

در بسیاری از مواقع خرابی و از کار افتادن یخساز یخچال اسنوا به دلیل ایراد و نقص فنی در هریک از اجزا و قطعات این بخش رخ می دهد. از این‌ رو تنها راهکار رفع مشکل این است که قطعات معیوب یخچال اسنوا با قطعات اصلی و باکیفیت جایگزین شوند. ممکن است برای شما نیز این دغدغه ایجاد شده باشد که قطعات مورد نظر را از کجا تهیه کنیم. در همین راستا قصد داریم مرکز تخصصی آی پی امداد را به شما معرفی کنیم. این مرکز انواع قطعات اورجینال یخساز یخچال ساید اسنوا را با بالاترین کیفیت در اختیار شما قرار می دهد

نتیجه گیری از تعمیر یخساز یخچال اسنوا

تعمیر یخساز یخچال اسنوا یکی از مسائل مهمی است که در این مقاله از آی پی امداد به طور کامل آن را مورد بررسی قرار دادیم. همچنین به آموزش عیب یابی یخساز اسنوا نیز پرداختیم تا در صورت مواجهه با هرگونه خرابی یا ایراد بتوانید اقدام به رفع عیب یخساز یخچال ساید اسنوا خود نمایید. در صورتی که قادر به رفع مشکلات و تعمیرات یخچال خود نیستید، می توانید با کارشناسان نمایندگی مجاز آی پی امداد تماس بگیرید.

14 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
  • لیلا 25 فروردین 1403

    سلام وقت بخیر یخچال اسنوام یخ سازش یخ نمیده مشکل ازچیه و چهار ساله که فیلترشو عوض نکردم چون تصفیه کن آب داریم مشکل داره؟

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 26 فروردین 1403

      درود، این مشکل مربوط به شیر برقی، موتور تایم یا برد یخساز می باشد که باید بررسی شود.

      پاسخ دادن
  • محمدرضا علیدادی 11 فروردین 1403

    مهندس یخساز یخچال اسنوای من سنسور فرمان چرخش یخ رو می ده، قالب هم دور میخوره میاد وسط کار، به محض اینکه میخوره به دسته شناور، دوباره برمیگرده سر جای خودش.

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 11 فروردین 1403

      درود، برد و موتور تایم یخساز را بررسی کنید.

      پاسخ دادن
  • هدایت 18 اسفند 1402

    سلام، یخ ساز ساید دوو (اسنوا) یخ را خارج نمی کند، بعارتی موتور چرخاندن مارپیچ کار نمی کند. لطفا راهنمایی فرمایید چکار کنم؟!

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 19 اسفند 1402

      درود، کلید ریست زیر یخساز را سه الی شش ثانیه نگه دارید. اگر مشکل رفع نشد، ممکن است یخ انتها مارپیچ یخساز گیر کرده و یا موتور و دمپر آن دچار خرابی شده باشد.

      پاسخ دادن
    • رضایی 11 فروردین 1403

      سلام ببخشید یخچال ساید اسنوا دارم تازه جابجا کردیم یخچال و اینکه همه قسمتاشو شستم و تمیز کردم حتی یخسازشو یخ قالبی میسازه موقعی ک میخوایم یخ بگیریم صدایی ک همیشه میده و زوری ک میزنه همیشه هستش ولی یخ خارج نمیکنه.علتش چی میتونه باشه.ممنونم

      پاسخ دادن
      • آی پی امداد 11 فروردین 1403

        درود، دمپر یخساز دچار ایراد شده است و باید بررسی شود.

        پاسخ دادن
  • فلاح 23 تیر 1402

    سلام من در خراسان شمالی هستم یک دستگاه ساید بای ساید اسنوا دارم حدود یکسال شده که فیلتر رو تعویض نکرده بودم هفته گذشته برای خونه یکدستگاه تصفیه آب خریداری و نصب کردم بعد یه شلنگ هم از تصفیه آب به ورودی ساید وصل کردم و فیلتر رو برداشتم حالا مشکلی پیش اومده اینه که آب داخل محفظه یخ ساز میاد و روی یخ ها میرزه که هم‌باعث شده یخ ها بهم بچسبن و توده یخ تولید بشه که خارج نمیشه و هم از خروجی یخ آب به بیرون یخچال میاد و از روی درب به روی زمین میریزه حالا من فکر میکنم فشار آب به دلیل حذف فیلتر کهنه که قاعدتا پر رسوب و جرم هم شده بود و جلوی فشار آب رو گرفته بود بیشتر شده و میاد داخل یخساز که با پر شدن قالب یخ قطع نمیشه و رو یخ ها میریزه و به بیرون هم میاد به نظر شما شیر برقی خرابه یا فن و یا قالب یخ شکسته و باید چیکار کنم

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 23 تیر 1402

      درود، فشار آب شیر اصلی را مقداری کم کنید تا درست شود.

      پاسخ دادن
  • امید 26 خرداد 1402

    سلام یخچال ما اسنواس یخسازش بر نمیگرده یخ رو خالی کنه صدا میده ولی برنمیگر ده

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 26 خرداد 1402

      درود، مشکل می تواند از دمپر یخساز یا موتور تایم آن باشد که باید چک شود. دکمه ریست زیر یخساز را سه الی شش ثانیه نگه دارید.

      پاسخ دادن
  • اشنا 01 آذر 1401

    سلام .من یه یخچال ساید مدل هارمونی گرفتم .یخسازش یخ تولید میکنه ولی بیرون نمیده .محفظشم باز کردم یخاشو خالی کردم .نیم ساعت بعد دوباره امتحال کردم باز یخ بیرون نمیده .علتش چیه

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 01 آذر 1401

      سلام، مشکل از دمپر یخساز است یا موتور تایم مشکل دارد.

      پاسخ دادن
اینستاگرام آی پی امداد