logo logo نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی با ما در تماس باشید 021-58941021-91093903

تعمیر یخساز یخچال آریستون

تعمیر یخساز یخچال آریستون
تعمیر یخساز یخچال آریستون
زمان مطالعه: 7 دقیقه
comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای مقاله تعمیر یخساز یخچال آریستون به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

تعمیر یخساز یخچال آریستون یکی از مسائلی است که می تواند هرگونه ایراد و مشکل در کارکرد این بخش را برطرف نماید. البته لازم به ذکر است که عیب یابی یخ ساز آریستون به مهارت و تخصص در این زمینه نیاز دارد و هرگونه اشتباه می تواند منجر به خرابی کامل آن شود. در صورتی که شما نیز به دنبال اطلاع پیدا کردن از آموزش تعمیرات یخساز ساید آریستون خود هستید، در ادامه این مطلب از آی پی امداد همراه ما باشید تا بتوانید مشکلات کوچک یخساز خود را به راحتی در منزل رفع کنید.

کاربران گرامی، در صورت وجود هرگونه پرسش درباره تعمیر یخساز آریستون می توانید در انتهای صفحه (قسمت دیدگاه) با دیگر کاربران و وبسایت تعمیرات لوازم خانگی آی پی امداد به پرسش و پاسخ بپردازید.

نحوه تماس با نمایندگی یخساز ساید بای ساید آریستون در تهران

نحوه تماس با تعمیرگاه مجاز مرکزی آی پی امداد جهت تعمیرات یخساز یخچال آریستون در تهران به شرح زیر است:

  1. با نزدیکترین شعبه نمایندگی آی پی امداد تماس گرفته و یا می توانید به سایت مراجعه کرده و اقدام به ثبت درخواست تعمیرات نمایید.
  2. سپس کد اشتراک به همراه نام تکنسین برای شما پیامک می شود.
  3. تکنسین اعزامی از نمایندگی ظرف کمتر از یک ساعت به محل اعزام می شود.
  4. توجه داشته باشید پس از اتمام تعمیر یخساز آریستون باید از تعمیرکار اعزامی ضمانت نامه رسمی دریافت نمایید.

تعمیر یخساز یخچال آریستون در محل

به طور کلی ارائه خدمات تعمیرات یخساز آریستون در محل سبب افزایش رضایت کاربران می شود. از جمله مزایایی که می توان جهت تعمیر یخساز در محل نام برد، شامل موارد زیر است:

  • عدم آسیب دیدن به دستگاه به دلیل عدم نیاز به جابه جایی
  • شاهد بودن بر عملکرد تعمیرکار یخچال در منزل
  • صرفه جویی در زمان و هزینه تعمیرات یخ ساز یخچال آریستون

برای راه اندازی یخساز یخچال آریستون چه باید کرد؟

اولین کار در زمان استفاده از یخساز آریستون، راه اندازی آن است. برای فعالسازی یخساز یخچال آریستون می توانید از دکمه on که بر روی بدنه یخساز وجود دارد استفاده نمایید. در صورت فشار دادن این دکمه یخساز فعال خواهد شد. در صورتی که یخساز ساید آریستون شما دارای میله آهنی است، می توانید برای راه اندازی میله را به سمت پایین بکشید.

راه اندازی یخساز یخچال آریستون

چگونه اقدام به غیرفعال کردن یخساز یخچال آریستون نماییم؟

برای اینکه بتوانید اقدام به خاموش کردن یخساز یخچال ساید بای ساید آریستون خود نمایید، می توانید از دکمه off یخساز استفاده کنی که بر روی یخساز تعبیه شده است. همچنین در برخی از مدل ها اهرمی وجود دارد که در صورت خاموش کردن یخساز باید اهرم را در زاویه 90 درجه قرار دهید.

نحوه ریست یخساز ساید آریستون به چه صورت است؟

برای دسترسی به دکمه ریست یخساز یخچال آریستون ابتدا باید سینی یخ را بردارید. پس از انجام این کار باید دکمه ریست یا تنظیم مجدد را در پایین خود یخ ساز مشاهده کنید. برای ریست یخساز ساید آریستون این دکمه را فشار داده و به مدت ده ثانیه نگه دارید.

ریست یخساز ساید آریستون

راهنمای تعمیرات یخساز یخچال آریستون توسط تعمیرکار آی پی امداد

برای اینکه بتوانید به درستی اقدام به تعمیر یخساز یخچال آریستون خود نمایید، ابتدا باید بتوانید آن را به درستی عیب یابی کنید. همچنین باید متوجه شوید که مشکل یخساز از کدام بخش است. در ادامه این بخش مشکلات رایجی که ممکن است برای یخساز آریستون رخ دهد را با هم بررسی خواهیم کرد و راهکارهایی را برای تعمیر آنها به شما ارائه خواهیم داد.

علت کار نکردن یخساز ساید آریستون چیست؟

در صورتی که هنگام استفاده از یخساز یخچال آریستون خود متوجه شدید که کار نمی کند، باید سریعا به کمک موارد زیر اقدام به عیب یابی این بخش نمایید:

  • چنانچه لوله آب یا شیر برقی خراب شده باشند، با عدم کارکرد یخساز مواجه خواهید شد.
  • ممکن است برد کنترلی یا موتور یخساز دچار مشکل شده باشند که باید به دقت عیب یابی شوند.
  • در صورتی که درب یخچال به صورت کامل بسته نشده باشد، یخساز یخ تولید نخواهد کرد؛ از این رو باید میکروسوئیچ قفل درب را بررسی کنید.
  • همچنین بهتر است سنسور و فیلتر آب یخچال را نیز بررسی نمایید.

علت خارج نشدن یخ از یخساز یخچال  آریستون چیست؟

در برخی مواقع یخ هایی که درون محفظه یخساز آریستون تولید می شوند، نمی توانند از محفظه خارج شوند که این امر دلایل مختلفی دارد:

  • همچنین ممکن است دمای یخساز متغیر باشد و یخ های موجود درون یخ ساز آریستون آب شوند که در این حالت به هم چسبیده و قادر به خارج شدن از محفظه نیستند.
  • اگر از یخساز ساید آریستون به مدت طولانی استفاده نکنید، یخ های درون آن انباشته و فشرده می شوند و امکان خروج آنها وجود ندارد.
  • بهتر است اگر قرار است زمانی طولانی از یخساز خود استفاده نکنید، آن را به حالت غیرفعال دربیاورید و همواره دمای یخچال فریزر خود را کنترل کنید.

چرا یخساز ساید بای ساید آریستون یخ نمی دهد؟

در برخی مواقع مشاهده می شود که یخ ساز کارکرد درستی دارد اما یخ نمی دهد. در صورتی که شما نیز به دنبال یافتن علت این مسئله هستید، برای تعمیر یخساز آریستون به بررسی موارد زیر بپردازید:

  • ممکن است سنسور یخساز معیوب شده باشد و نتواند فرمان تولید یخ توسط یخساز را صادر نماید.
  • خرابی و گیر کردن شیر برقی یخساز یکی از مواردی است که منجر به بروز این مشکل می شود.
  • بروز ایراد در کارکرد بازوی یخساز از دیگر مواردی است که نیاز به عیب یابی و بررسی دقیق دارد.

علت کم آبگیری کردن یخساز یخچال آریستون چیست؟

کم آبگیری کردن یا آبگیری نکردن یخساز ساید آریستون از جمله مشکلاتی است که می تواند منجر به بروز ایراد در سایر بخش های یخچال شما گردد. از این رو در صورت مواجهه با این مشکل بهتر است جهت عیب یابی یخساز آریستون موارد زیر را بررسی نمایید:

  • در برخی مواقع فشار آب ورودی به دلایل مختلفی کم است که در نهایت آب به درستی درون قالب یخساز جمع نمی گردد.
  • بررسی نمایید که شیر ورودی آب خراب نبوده و یا لوله آب مسدود نباشد.
  • در صورتی که قالب یخساز بش از حد پر شده باشد، یخساز به درستی توان آبگیری ندارد و در نتیجه نیاز به تخلیه محفظه می باشد.
  • ممکن است فیلتر آب یخچال مدت زمان طولانی تعویض نشده باشد که باید آن را با یک فیلتر نو جایگزین کنید.

سنسور یخساز ساید بای ساید آریستون کجاست؟

این مسئله که سنسور یخساز آریستون در کدام بخش از این دستگاه تعبیه شده است، می تواند پرسش بسیاری از مصرف کنندگان این دستگاه باشد. در صورتی که قصد بررسی و عیب یابی این قطعه در یخساز خود را دارید، لازم است بگوییم که سنسور یخساز وظیفه صدور فرمان های لازم برای یخساز را دارد و معمول در پنل داخلی یخساز و در کنار برد کنترلی دستگاه تعبیه گردیده است.

ترمودیسک یخساز ساید آریستون در کجا قرار دارد؟

یکی دیگر از قطعاتی که در این بخش قصد داریم کارکرد و جایگاه آن را برای شما شرح دهیم، ترمودیسک می باشد. این قطعه که به عنوان کنترل کننده دما نیز شناخته می شود، اجازه افزایش دما به المنت را نمی دهد و هشدارهای لازم را نیز به اواپراتور یخچال ارسال می کند. ترمودیسک یخساز آریستون در کنار اواپراتور یا المنت قرار دارد.

ترمودیسک یخساز ساید آریستون

شیر برقی یخساز یخچال آریستون در کدام قسمت است؟

یکی از قطعاتی که بسیاری از افراد به هنگام بروز خرابی و ایراد در یخساز یخچال آریستون خود قصد بررسی و عیب یابی آن را دارند، شیر برقی یا شیر ورودی آب می باشد. این بخش در قسمت پنل پشتی و پایین یخچال های آریستون تعبیه می شود که فشار آب لازم برای تولید یخ را از طریق لوله ها به یخساز منتقل می نماید.

شیر برقی یخساز یخچال آریستون

چگونه می توان قطعات یخساز یخچال آریستون را تهیه کرد؟

بروز خرابی و ایراد در کارکرد یخساز ساید آریستون معمولا به دلیل مشکلات جزئی یا خرابی و معیوب شدن برخی از قطعات آن است که نیاز به تعویض دارد. آی پی امداد یکی از مراکزی است که تمامی قطعات اصلی و اورجینال یخساز یخچال آریستون را در اختیار شما قرار داد. در صورتی که به دنبال تهیه قطعات باکیفیت برای تعمیر یخساز یخچال آریستون خود هستید، این مجموعه می تواند به شما کمک زیادی نماید.

نتیجه گیری از تعمیر یخساز یخچال آریستون

در این مطلب توانستید با رایج ترین دلایل خرابی یخ ساز یخچال آریستون و مشکلات این بخش آشنا شده و به بررسی علت بروز این ایرادات و رفع آنها آشنا شوید. همچنین بیان کردیم که آی پی امداد به عنوان مرکز تخصصی تعمیرات یخساز آریستون می تواند در زمینه رفع ایرادات این قطعه به شما کمک نماید. از این رو در صورتی که قادر به رفع عیب دستگاه خود نیستید، جهت تعمیر یخچال در محل سریعا با کارشناسان این مجموعه تماس حاصل نمایید.

0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
اینستاگرام آی پی امداد