logo logo نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی با ما در تماس باشید 021-58941021-91093903

تعمیر یخساز یخچال آرچلیک

تعمیر یخساز یخچال آرچلیک
تعمیر یخساز یخچال آرچلیک
زمان مطالعه: 6 دقیقه
comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای مقاله تعمیر یخساز یخچال آرچلیک به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

یکی از مهمترین مواردی که در این مقاله قصد داریم به بررسی آن بپردازیم، تعمیر یخساز یخچال آرچلیک است. عیب یابی و رفع ایرادات یخساز از جمله مسائلی است که نیاز به تخصص و مهارت بالایی دارد و بهتر است برای انجام آن از یک فرد متخصص کمک گرفته شود. در ادامه این مطلب قصد داریم به بررسی نحوه راه اندازی یخساز آرچلیک و همچنین ریست یخساز ساید آرچلیک در مواقع نیاز بپردازیم. شما به کمک مقاله آموزش تعمیرات یخساز آرچلیک می توانید به راحتی اقدام به رفع عیب دستگاه خود نمایید. در ادامه با آی پی امداد همراه باشید.

کاربران گرامی، در صورت وجود هرگونه پرسش درباره تعمیر یخساز آرچلیک می توانید در انتهای صفحه (قسمت دیدگاه) با دیگر کاربران و وب اپلیکیشن تعمیرات لوازم خانگی آی پی امداد به پرسش و پاسخ بپردازید.

نحوه تماس با نمایندگی یخساز ساید بای ساید آرچلیک در تهران

در صورتی که شما نیز با مشکلاتی در یخساز یخچال آرچلیک خود مواجه شده اید، می توانید برای رفع آن از نمایندگی مجاز آی پی امداد کمک بگیرید:

  1. شما می توانید با نزدیک ترین شعبه از تعمیرگاه یخچال آرچلیک در آی پی امداد تماس گرفته و یا اینکه درخواست تعمیرات خود را به صورت آنلاین ثبت کنید.
  2. پس از ثبت درخواست شما تکنسین متخصص مجموعه در سریع ترین زمان در محل مورد نظر شما حاضر می شود.
  3. پس از بررسی و عیب یابی یخساز آرچلیک، تعمیرکار متخصص کار تعمیرات را آغاز می نماید.
  4. در نهایت به شما فاکتور و ضمانت نامه معتبر جهت تعمیرات یخساز ساید بای ساید آرچلیک ارائه می شود.

تعمیر یخساز یخچال آرچلیک در محل

اگر در یخساز یخچال آرچلیک شما مشکلی ایجاد شده است، می توانید به سادگی و با یک تماس از خدمات تعمیرات یخساز آرچلیک در محل بهره مند شوید. به کمک خدمات تعمیر یخساز یخچال آرچلیک در محل و منزل خود دیگر نیازی به صرف هزینه و وقت برای تعمیرات دستگاه خود نخواهید داشت. همچنین سرعت روند کار تعمیرات بسیار بالاتر رفته و در هزینه تعمیرات شما نیز صرفه جویی می شود. تعمیرکاران متخصص آی پی امداد پس از ثبت درخواست شما در سریع ترین زمان در محل مورد نظر شما اعزام می شوند و کار تعمیرات را انجام می دهند.

نحوه راه اندازی یخساز یخچال آرچلیک چگونه است؟

برای اینکه بتوانید یخساز یخچال آرچلیک خود را فعال نمایید، در برخی از مدل ها بر روی نمایشگر روی درب یخچال ساید آرچلیک دکمه های ice on / ice off قرار داده شده است که با لمس این دکمه ها می توانید یخساز یخچال آرچلیک خود را روشن یا خاموش کنید. در برخی دیگر از مدل ها نیز شاسی روشن و خاموش کردن یخساز آرچلیک تعبیه شده است. برای روشن کردن یخساز اهرم فلزی کنار محفظه را به سمت پایین بکشید تا فعالیت یخساز یخچال آغاز گردد.

راه اندازی یخساز یخچال آرچلیک

آموزش خاموش کردن یخساز یخچال آرچلیک

در صورتی نمی خواهید به مدت طولانی از یخساز یخچال آرچلیک خود استفاده کنید، بهتر است اقدام به خاموش کردن آن نمایید. برای انجام این کار مطابق روش زیر عمل کنید:

  • اگر یخچال دارای دکمه on یا off است، در این حالت باید دکمه را روی off قرار دهید.
  • در مدل هایی که دارای اهرمی برای فعال کردن یخساز آرچلیک هستند در این حالت می توانید اهرم را به سمت بالا کشیده و یخساز را خاموش نمایید.

نحوه ریست کردن یخساز ساید آرچلیک چگونه است؟

ریست کردن یخساز یخچال آرچلیک را می توانید خودتان به راحتی انجام دهید. برای انجام این کار مطابق با مراحل زیر عمل کنید:

  • ابتدا در زمان روشن بودن یخچال محفظه درب یخساز یخچال آرچلیک را باز کنید.
  • پس از آن دکمه ریست را فشار دهید و پس از چند ثانیه آن را رها کنید.
  • در نهایت مجددا درب یخساز را در جای خود قرار دهید.

ریست کردن یخساز ساید آرچلیک

راهنمای تعمیرات یخساز یخچال آرچلیک با تعمیرکار آی پی امداد

در ادامه این بخش تنها به رایج ترین مشکلات یخساز یخچال آرچلیک و راهکارهای ساده جهت برطرف کردن آنها خواهیم پرداخت. به طور کلی رفع برخی از این مشکلات بدون کمک تکنسین تعمیر یخ ساز آرچلیک نسبتا آسان است و گاهی اوقات یک تنظیم مکانیکی ساده می تواند مشکل را برطرف کند. در ادامه ابن بخش همراه ما باشید.

چرا یخ ساز آرچلیک کم آبگیری میکند؟

در صورتی که با مشکل کم یا زیاد آبگیری کردن یخساز آرچلیک خود مواجه شده اید، برای عیب یابی یخساز یخچال آرچلیک خود باید مراحل زیر را دنبال کنید:

  • در صورتی که فیلتر آب ساید بای ساید تعویض نشود، می تواند سرعت یخسازی یخچال را کاهش دهد.
  • ممکن است کانال خروجی هوا و انتقال سرما به یخساز به دلیل مواد غذایی مسدود شده باشد که باید رفع شود.
  • تعداد زیاد باز و بسته شدن درب فریزر و میزان دمای فریزر نیز در میزان سرعت یخسازی یخچال آرچلیک تاثیر زیادی خواهد داشت.
  • در صورتی که باکس یخ، عملیات یخسازی متوقف خواهد شد که باید باکس را خالی نمایید.
  • ممکن است فشار آب دستگاه کم باشد که موجب پر نشدن قالب های یخ می شود که نیاز به بررسی و تعمیر یخساز یخچال آرچلیک توسط تکنسین متخصص دارد.

چرا یخ از یخساز یخچال ساید بای ساید آرچلیک خارج نمی شود؟

در صورتی که به هنگام استفاده از یخساز یخچال خود متوجه شدید که یخ به درستی از یخ ساز خارج نمی شود، بهتر است جهت عیب یابی یخساز آرچلیک خود موارد زیر را مورد بررسی قرار دهید:

  • در برخی مواقع استفاده نکردن از یخساز به مدت طولاتی و پر شدن بیش از حد مخزن یخ می تواند موجب بروز این مشکل شود.
  • بروز هرگونه خرابی در بازوهای انتقال دهنده یخ و یا اجزای داخلی این بخش می تواند از دلایل ایجاد این ایراد در یخساز باشد.
  • اگر یخ های درون یخساز به هر دلیل به هم چسبیده باشند، امکان خروج یخ از یخساز وجود نخواهد داشت.

دلیل چسبیدن یخ ها در یخساز آرچلیک چیست؟

یکی از مشکلات رایج یخساز یخچال آرچلیک، چسبیدن یخ ها به یکدیگر است که برای رفع این مشکل و تعمیرات یخساز آرچلیک باید نکات زیر را بررسی کنید:

  • در صورتی که مصرف یخ توسط شما کم باشد، پر شدن بیش از اندازه مخزن موجب به هم چسبیدن یخ ها می شود.
  • در صورت عدم استفاده از یخساز بهتر است آن را خاموش کنید.
  • دلیل دیگر چسبیدن یخ ها می تواند مربوط به سرمای ناکافی یخساز باشد که در این حالت یخ ها ذوب شده و به هم می چسبند.

چرا یخساز یخچال آرچلیک یخ نمی دهد؟

اگر یخ ساز یخچال ساید آرچلیک شما یخ نمی سازد، باید ابتدا بررسی نمایید که مشکل از خود یخساز نباشد.

  • ابتدا اقدام به بررسی آب ورودی به یخچال خود نمایید؛ زیرا عدم وروند آب به یخساز، مانع از یخ دادن آن می شود.
  • قطعات فنی یخساز شامل موتور تایم، سنسور قالب یخساز و ترمودیسک را نیز عیب یابی کنید.
  • در صورت عدم برخورداری از دانش فنی بهتر است از تکنسین متخصص آی پی امداد برای انجام این کار کمک بگیرید.

سنسور یخساز ساید بای ساید آرچلیک کجاست؟

ممکن است برای شما نیز این پرسش ایجاد شود که سنسور یخساز ساید بای ساید آرچلیک در کدام قسمت تعبیه شده است. یخچال های که دارای سیسم آبسردکن و یخساز هستند، از یک سنسور مخصوص برخوردارند که می تواند قرارگیری لیوان و اجازه خروج آب یا یخ را صادر نماید. برای اطلاع پیدا کردن از محل قرارگیری سنسور یخچال خود می توانید از دفترچه راهنمای یخچال آرچلیک کمک بگیرید و پس از باز کردن کاور سنسور، آن را مشاهده و بررسی کنید.

محل قرارگیری ترمودیسک یخساز یخچال آرچلیک کجاست؟

از دیگر قطعات مهمی که می توان در زمینه شناخت اجزای یخ ساز یخچال آرچلیک به آن اشاره نمود، ترمودیسک است که وظیفه آن پیشگیری از بالا رفتن دمای المنت می باشد. این ترمودیسک در هریک از مدل های این یخچال جایگاهی متفاوت دارد اما معمولا در کنار سایر قطعات نظیر المنت برفک زدا و ترموستات این قطعه تعبیه می گردد.

ترمودیسک یخساز یخچال آرچلیک

شیر برقی یخساز یخچال آرچلیک در کدام قسمت میباشد؟

شیر برقی یا شیر ورودی آب یخساز یخچال آرچلیک یکی از مهمترین بخش هایی که بروز مشکل در آن می تواند موجب ایراد در کارکرد سایر بخش های دستگاه شود. این شیر وظیفه تامین آب یخساز و رساندن آب به منبع آبسردکن یخچال را برعهده دارد و معمولا در قسمت پشتی یخچال تعبیه شده است که با باز کردن پنل پشتی یخچال می توانید به آن دسترسی لازم را پیدا کنید.

شیر برقی یخساز یخچال آرچلیک

برای تامین قطعات یخساز یخچال آرچلیک چه کاری انجام دهیم؟

در بسیاری از مواقع دلایل کار نکردن یخساز یخچال آرچلیک مربوط به خرابی و بروز ایراد در هریک از قطعات آن است. در این شرایط مصرف کنندگان نگران این موضوع می شوند که قطعات یخساز یخچال خود را باید از کجا تهیه کنند. همچنین تهیه قطعات اورجینال و باکیفیت یکی از دغدغه های این افراد به حساب می آید. چنانچه شما نیز با خرابی یخ ساز یخچال برند آرچلیک خود مواجه شده اید و به دنبال یافتن یک مرکز معتبر برای تهیه قطعات آن هستید، آی پی امداد به عنوان نمایندگی تامین قطعات یخچال آرچلیک می تواند در این امر به شما کمک نماید.

نتیجه گیری از تعمیر یخساز یخچال آرچلیک

در این مقاله به طور کامل آموزش تعمیرات و عیب یابی یخساز یخچال آرچلیک را برای کاربران مورد بررسی قرار دادیم تا در صورت نیاز بتوانید مشکل دستگاه خود را در منزل رفع کنید. تعمیرگاه یخچال آرچلیک در آی پی امداد با داشتن شعبات متعدد در سراسر شهر تهران همواره در تلاش است تا مشتریان بتوانند در سریع ترین زمان به تعمیرکاران یخساز ساید آرچلیک دسترسی لازم را داشته باشد. از این رو در صورت بروز هرگونه مشکل در یخساز آرچلیک خود می توانید با کارشناسان این مجموعه برای تعمیرات یخچال تماس حاصل نمایید.

0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
اینستاگرام آی پی امداد