logo logo نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی با ما در تماس باشید 021-58941021-91093903

تعمیر پنل تلویزیون فیلیپس

تعمیر پنل تلویزیون فیلیپس
تعمیر پنل تلویزیون فیلیپس
comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای مقاله تعمیر پنل تلویزیون فیلیپس به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

تلویزیون از جمله لوازم پرکاربردی است که در تمامی منازل مورد استفاده قرار می گیرد. یکی از اصلی ترین و گران قیمت ترین قسمت های انواع تلویزیون های ال سی دی و ال ای دی تلویزیون پنل یا صفحه نمایش آن می باشد. این پنل قطعه بسیار حساسی است که ممکن است با گذشت زمان و استفاده نامناسب دچار ایرادات و خرابی هایی شود و نیاز به تعمیر داشته باشد. تعمیر پنل تلویزیون فیلیپس یکی از اقداماتی است که تنها برخی مراکز مجاز قادر به انجام آن می باشد. از این رو در هنگام مواجه با خرابی پنل تلویزیون فیلیپس خود می توانید از جهت رفع عیب آن از خدمات نمایندگی مجاز مرکزی آی پی امداد استفاده نمایید.

کاربران گرامی؛ چنانچه قصد تعمیرات یا تعویض پنل تلویزیون فیلیپس خود را دارید، اما در این زمینه از تخصص لازم برخوردار نیستید، در این مقاله با توضیحات متخصصین مرکز تعمیرات لوازم خانگی آی پی امداد همراه باشید.

برای تعمیر پنل تلویزیون فیلیپس به کجا مراجعه کنیم؟

تعمیر پنل تلویزیون فیلیپس یکی از کارهای بسیار تخصصی در مراکز تعمیرات تلویزیون به حساب می آید. از آنجایی که پنل تلویزیون یکی از قسمت های بسیار حساس این دستگاه به شمار می آید، کار تعمیرات آن نیز بسیار مهم می باشد و نمی توان برای انجام آن به هر تعمیرکار و مرکزی اعتماد نمود. مصرف کنندگانی که با هرگونه ایراد و خرابی در پنل تلویزیون فیلیپس خود مواجه شده اند، می توانند از خدمات نمایندگی مجاز آی پی امداد در تهران و کرج بهره مند شوند.

این مرکز به دلیل برخورداری از تکنسین های متخصص و ماهر می تواند تلویزیون شما را با بهترین کیفیت و مانند روز اول تعمیر نموده و به شما تحویل دهد. همچنین از آنجایی که کلیه خدمات تعمیرات این مجموعه در محل مورد نظر مشتری صورت می گیرد، کاربران می توانند بر روی مراحل مختلف تعمیرات تلویزیون خود نظارت کامل داشته باشند. این مسئله موجب تفزایش اعتماد مشتریان به خدمات این مجموعه خواهد شد.

ویژگی های یک مرکز معتبر برای تعمیر پنل تلویزیون فیلیپس

این روزها تعمیرگاه های بسیاری در زمینه تعمیرات پنل تلویزیون فیلیپس در تهران و کرج در حال فعالیت می باشند که برخی از آن ها به دلیل عدم داشتن مجوزهای لازم در این زمینه نمی توانند خدمات باکیفیتی را به مشتریان خود عرضه نمایند. از این رو بسیاری از مصرف کنندگان پس از یافتن یک تعمیرگاه برای تعمیرات تلویزیون خود به دنبال اطلاع چپیدا کردن از امکانات این مراکز هستند تا بتوانند به خدمات آن ها اعتماد پیدا کنند. به طور کلی تعمیرگاه هایی که به صورت مجاز انواع خدمات تعمیرات پنل تلویزیون را با کیفیت بالا به مشتریان خود عرضه می کنند، دارای مجوزهای لامز از اتحادیه تعمیرات لوازم خانگی می باشند.

همچنین این مراکز در قبال خدمات خود گارانتی و ضمانت نامه معتبر نیز ارائه می دهند که نشان دهنده اطمینان آن ها به خدمات ارائه شده توسط تعمیرکار متخصص مجموعه می باشد. یکی از این مراکز معتبر آی پی امداد است که بهترین و باکیفیت ترین خدمات تعمیرات انواع تلویزیون های فیلیپس را همراه با ضمانت نامه و قطعات اورجینال به مشتریان خود عرضه می نمایند.

ایرادات و اشکالات متداول پنل تلویزیون فیلیپس

به طور کلی ممکن است پنل تلویزیون که از جمله اصلی ترین قطعات تلویزیون به شمار می آید، دچار خرابی های مختلفی شود که برخی از آن ها در میان کاربران رایج تر می باشند. از جمله این ایرادات رایج که در صورت مشاهده آن ها نیاز به تعمیرات پنل تلویزیون فیلیپس می باشد، می توان به موارد زیر اشاره نمود.

  • آب خوردگی پنل تلویزیون یکی از مشکلات رایجی است که بسیاری از کاربران با این ایراد در دستگاه خود مواجه می شوند. این مشکل می تواند به دلیل رسیدن رطوبت اسپری به پنل دستگاه باشد. به دلیل اینکه پنل انواع تلویزیون های ال سی دی و ال ای دسی نسبت به رطوبت بسیار آسیب پذیر هستند، این مسئله می تواند منجر به خرابی پنل تلویزیون فیلیپس شود.
  • در برخی مواقع ممکن است بر روی صفحه نمایش تلویزیون فیلیپس خطوط عمودی و افقی و خرابی هایی ایجاد شود. این نوع ایراد مربوط به خرابی یک لایت پنل تلویزیون است که باید سریعا اقدام به تعمیر و یا تعویض این قطعه شود.
  • بروز هرگونه ترک خوردگی و شکستگی در پنل نیز از دیگر ایراداتی است که ممکن است برای این قطعه رخ دهد. در صورت بروز این مشکل در مدل های مختلف تلویزیون های فیلیپس، تنها راهکار رفع آن تعویض پنل تلویزیون فیلیپس می باشد.

نحوه تعمیر و تعویض پنل تلویزیون فیلیپس

در صورتی که در هنگام استفاده از تلویزیون فیلیپس خود متوجه بروز اشکالات و خرابی هایی در پنل دستگاه خود شدید، باید ابتدا به دنبال علت بروز این ایراد در تلویزیون خود باشید تا بتوانید بهترین راه را برای تعمیر آن پیدا نمایید. البته از آنجایی که هرگونه بی احتیاطی در هنگام عیب یابی، تعمیر و تعویض پنل تلویزیون فیلیپس می تواند موجب بروز ایرادات بسیاری در آن شود، بهتر است این کار را به افراد متخصص در این زمینه بسپارید.

تعمیرکاران متخصص جهت تعمیر این بخش ابتدا هریک از قطعات تعبیه شده بر روی پنل را با استفاده از تجهیزات مخصوص بررسی می نمایند. خرابی قطعات مختلف پنل مانند آی سی، برد، بک لایت و … می تواند موجب خرابی پنل شده باشد. همچنین در برخی مواقع ممکن است خود پنل دچار ایراداتی شده باشد که در این حالت پس از بررسی دقیق اقدام به تعمیر و یا تعویض این قطعات خواهد شد.

هزینه تعمیر پنل تلویزیون فیلیپس

هزینه ای که نمایندگی مجاز آی پی امداد برای تعمیرات پنل تلویزیون فیلیپس در نظر می گیرد، به فاکتورهای متعددی بستگی دارد. از جمله این عوامل می توان به نوع خرابی، میزان خرابی، مدل تلویزیون و همچنین هزینه تعویض قطعات در صورت نیاز اشاره نمود. به طور کلی پس از ثبت درخواست تعمیرات در مرکز مجاز آی پی امداد، تکنسین متخصص نمایندگی پس از حضور در محل اقدام به بررسی و عیب یابی پنل تلویزیون شما می نماید. در نهایت پس از کارشناسی دقیق دستگاه امکان تعیین هزینه مشخص برای تعمیرات پنل وجود دارد. نکته ای که می توان در این زمینه به آن اشاره نمود، کاهش هزینه تعمیرات تا میزان 75 درصد می باشد. مشتریان با استفاده از خدمات تعمیرات تلویزوین در نمایندگی مجاز مرکزی آی پی امداد می توانند این کاهش هزینه را تجربه نمایند.

محدوده ارائه خدمات تعمیر پنل تلویزیون فیلیپس

ممکن است مصرف کنندگانی که در محدوده های مختلفی از شهر تهران و کرج زندگی می کنند، در صورت خرابی پنل تلویزیون خود با این پرسش مواجه شوند که نزدیک ترین نمایندگی برای دریافت خدمات تعمیرات به آن ها کجا می باشد. در پاسخ به این پرسش باید به این موضوع اشاره نمود که نمایندگی مجاز آی پی امداد از شعب مختلفی برخوردار است که هریک از آن ها اقدام به ارائه خدمات تعمیرات پنل تلویزیون فیلیپس در تهران و کرج به مشتریان می نمایند. از این رو با مراجعه به سایت آی پی امداد می توانید با نزدیک ترین شعبه از نمایندگی به محل زندگی خود تماس بگیرید و از خدمات مورد نظر خود بهره مند شوید.

مزایای استفاده از خدمات تعمیر پنل تلویزیون فیلیپس در آی پی امداد

از جمله مزایای که می توان با استفاده از خدمات تعمیر پنل تلویزیون فیلیپس برای مشتریان در نظر گرفت شامل:

  • کلیه خدمات تعمیرات تلویزیون فیلیپس در این مجموعه با استفاده از قطعات اورجینال و فابریک صورت می گیرد.
  • شرکت آی پی امداد برای تعمیرات تلویزیون گارانتی و ضمانت نامه معتبر ارائه خواهد نمود.
  • کارشناسان این نمایندگی به صورت شبانه روزی و 24 ساعته انواع خدمات مشاوره در زمینه تعمیرات را به مشتریان خود ارائه می دهند.
  • تمامی تکنسین ها و تعمیرکاران مرکز مجاز آی پی امداد دوره دیده و مجرب هستند و می توانند با بهترین کیفیت تلویزیون شما را تعمیر نمایند.
0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
اینستاگرام آی پی امداد