logo logo تعمیر مسواک برقی فیلیپس با ما در تماس باشید 021-58941021-91093903

تعمیر مسواک برقی فیلیپس

comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای مقاله تعمیر مسواک برقی فیلیپس به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

آی پی امداد با هدف ایجاد فضایی برای خدمات رسانی بهتر، اقدام به ایجاد شعب فعال در سراسر تهران نموده است و تعمیر مسواک برقی فیلیپس در شرق، غرب، شمال و همچنین جنوب تهران توسط تیم متخصص آی پی امداد در محل کار یا منزل شما انجام می شود. آی پی امداد به عنوان نمایندگی تعمیرات مسواک برقی فیلیپس در تهران خدمات خود را به سه روش تعمیر در محل، مراجعه به کارگاه و پیک به مشتریان عزیز ارائه می دهد.

پس از ثبت درخواست تعمیر می توانید مشخصات تکنسین، فاکتور هزینه تعمیر و … را از پیامکی که حاوی لینک است مشاهده کنید. با استفاده از خدمات مرکز آی پی امداد می توانید از 3 تا 12 ماه گارانتی خدمات برخوردار شوید و هزینه های تعمیر را تا 75 درصد کاهش دهید. توجه داشته باشید که کلیه خدمات تعمیرات با استفاده از قطعات فابریک و تجهیزات پیشرفته به مشتریان ارائه می شود.

چنانچه از دانش فنی برخوردار هستید یا سوالاتی برای شما مطرح شده است، می توانید سوالات خود را در قسمت دیدگاه یا بخش پرسش و پاسخ سایت مطرح نمایید تا کارشناسان مجرب آی پی امداد راهنمای هایی لازم را به شما ارائه نمایند.

همچنین با استفاده از بخش عیب یابی مشکلات مسواک برقی فیلیپس در این مقاله می توانید برخی از مشکلات دستگاه خود را در منزل برطرف کنید. چنانچه نمی توانید این کار را انجام دهید، سوالات خود را در دیدگاه همین مقاله یا بخش پرسش و پاسخ سایت آی پی امداد مطرح نمایید.

نحوه تماس جهت تعمیرات مسواک برقی فیلیپس در آی پی امداد

برای تعمیرات مسواک برقی فیلیپس می توانید از طریق تماس با پشتیبانی یا ثبت درخواست از طریق سایت با ما در ارتباط باشید. بهتر است بدانید آی پی امداد یکی از شرکت های باسابقه و عضو اتحادیه تعمیرات لوازم خانگی است. برای ثبت درخواست خود در آی پی امداد برای انجام تعمیرات مسواک برقی فیلیپس از طریق راه های زیر اقدام کنید:

  1. توصیه می شود با شماره تماس 02158941 با تعمیرگاه مجاز مسواک برقی فیلیپس آی پی امداد تماس حاصل فرمایید.
  2. به سایت مجموعه آی پی امداد رفته و به صورت آنلاین در شرکت آی پی امداد ثبت کنید.
  3. با ثبت اطلاعات خود در سایت اطلاعات کامل و زمان حضور تکنسین مسواک برقی فیلیپس را در پنل کاربری و یا پیامک دریافت خواهید کرد.
  4. پس از تعمیر مسواک برقی فیلیپس توسط تکنسین، 3 الی 12 ماه گارانتی خدمات و قطعات برای شما صادر می شود.
  5. به منظور خدمات رسانی بهتر پس از اتمام تعمیر مسواک برقی از شما نظرسنجی تلفنی انجام می شود.

از چه روش هایی میتوان برای تعمیر مسواک برقی فیلیپس از خدمات آی پی امداد بهره مند شد؟

با مطالعه سه مزحله زیر می توانید از خدمات مسواک برقی فیلیپس در آی پی امداد بهره مند شوید:

  1. جهت تعمیر مسواک برقی فیلیپس میتوانید به آدرس کارگاه آی پی امداد که در بخش تماس با ما درج شده است، مراجعه نمایید.
  2. در صورتی که مشکل دستگاه شما جزئی است، تعمیرکار آی پی امداد می تواند در محل کار یا منزل شما به عیب یابی و رفع مشکل بپردازد. یعنی تعمیر مسواک برقی فیلیپس ذر محل شما امکان پذیر است.
  3. همچنین میتوانید از خدمات پیک این مجموعه نیز بهره مند شوید. تمامی پیک های مجموعه آی پی امداد به باکس ضد ضربه مجهز هستند و هنگام دریافت دستگاه به شما رسید کتبی بابت تحویل دستگاه میدهند.
  4. در نهایت دستگاه را با ضربه گیر وکیوم میکنند و سپس جهت تعمیرات به کارگاه ارجاع میدهند. در نهایت بعد از 72 ساعت کاری و پایان تعمیر مسواک برقی فیلیپس شما، دستگاه را تمیز میکنند و مجدد با ضربه گیر وکیوم میکنند و در محل به شما تحویل میدهند.

بعد از تعمیرات مسواک برقی توسط تیم آی پی امداد، واحد کنترل کیفیت خدمات، دستگاه را تست میکند و پس از اطمینان از سالم بودن آن، دستگاه را صحیح و سالم تحویل شما خواهیم داد.

خدمات تعمیر مسواک برقی فیلیپس در شرق، غرب، شمال و جنوب تهران

فرقی نمی کند مسواک برقی فیلیپس را از کجا می خرید، مهم نیست مسواک برقی فیلیپس شما چه مدلی باشد، مهم این است که مسواک برقی شما خراب است و آی پی امداد یکی از بهترین مراکز تعمیرات مسواک برقی فیلیپس در تهران می باشد. آی پی امداد هر روز هفته آماده تعمیر مسواک برقی فیلیپس در محل و درب منزل شما است. این شرکت در سراسر تهران شعبه دارد و می تواند خدمات خود را در شرق، غرب، شمال و جنوب ارائه دهد. از مناطق تحت پوشش تعمیر مسواک برقی فیلیپس می توان به موارد ذکر شده زیر اشاره کرد:

تعمیرات مسواک برقی فیلیپس در شرق تهران

رسالت، نارمک، مجیدیه، هروی، بنی هاشم، شمس آباد، نوبنیاد، پاسداران، شهرک شهید بهشتی، شهرک امام خمینی، حکیمیه، سازمان آب ، اتحاد، گلشن دوست، میدان پروین، سه راه استخر، زین الدین، تهرانپارس، استقلال، شهرک امید، قنات کوثر، هنگام، سراج، تکاوران، دلاوران، اردیبهشت، شهید باقری، فرجام، میدان شقایق، دردشت، شهید آیت، خیابان دماوند، سبلان، تهران نو،، مسیل جاجرود، مسیل منوچهری، نیروی هوایی، امامت، زینبیه، قصر فیروزه، پیروزی، نیروی هوایی، زمزم، میدان شهداء، پرستار، ائمه اطهار، محلاتی، ۱۷ شهریور، آهنگ

استفاده از خدمات تعمیرات مسواک برقی فیلیپس در غرب تهران

پونک، بلوار فردوس، باغ فیض، چیتگر، جنت آباد، تهرانسر، تهران ویلا، سعادت آباد، ستارخان، دهکده المپیک، دریان نو، شهرک اکباتان، شهران، شهر زیبا، شهر آرا، طرشت، صادقیه، شهرک گلستان، شهرک غرب، شریف، زیبادشت، گیشا، مرزداران، شهرک آزادی، آزادشهر، شهرک شهید باقری، مهرآباد، شهرک دریا، فتح، شهید دستغیب، دکتر هوشیار، استاد معین، باغ فیض، اشرفی اصفهانی، آیت الله کاشانی، شمشیری

تعمیرات مسواک برقی فیلیپس در شمال تهران

دروس، قلهک، نیاوران، تجریش، لویزان، ازگل، جماران، زرگنده، مبارک‌آباد، حسین‌آباد، سوهانک، مینی سیتی، محمودیه، آجودانیه، زعفرانیه، اقدسیه، دزاشیب، داودیه، کامرانیه، فرمانیه، اوین، ولنجک، الهیه، جردن، ونک، درکه، ظفر

استفاده از خدمات تعمیرات مسواک برقی فیلیپس در جنوب تهران

امیریه، شاپور، امیربهادر، منیریه، خراسان، سیروس، مولوی، بازار تهران، شوش، افسریه، مشیریه، دروازه غار، شهرک مسعودیه، اتابک، نازی‌ آباد، یاخچی‌ آباد، خزانه بخارایی، جوادیه، امام زاده حسن، آذری، خزانه فلاح، شهرک ولیعصر، یافت آباد، شهرک شریعتی، عبدل آباد، شهرک رسالت، خانی آباد نو، صالح آباد، نعمت آباد، خاوران، عبدالعظیم حسنی، کوی سیزده آبان، امام زاده عبدالله، کیان شهر، دولت‌ آباد، شهر ری

تعمیرات مسواک برقی فیلیپس در مرکز تهران

عباس‌آباد، جلفا، امیرآباد، یوسف آباد، بهجت آباد، زرتشت، بهارشیراز، خواجه عبدالله، آپادانا، سهروردی، تخت طاووس، طالقانی، هفت تیر، توپخانه، استانبول، جمهوری، توحید، آرژانتین، فاطمی، باغ صبا، لاله زار، دامپزشکی، هاشمی، آذربایجان، جیحون، ولیعصر، فردوسی، انقلاب، کارگر، دروازه دولت

تعمیر مسواک برقی فیلیپس در محل کار یا منزل

برای استفاده از خدمات تعمیر مسواک برقی فیلیپس در محل می توانید هنگام تماس و یا ثبت درخواست در سایت، تعمیر مسواک برقی فیلیپس در محل را انتخاب کنید و پس از هماهنگی های لازم، تعمیرکار با ابزار و قطعات مورد نیاز برای عیب یابی در محل حاضر شود. دلایل مختلفی برای تعمیرات مسواک برقی فیلیپس در محل شما وجود دارد.

  1. با استفاده از خدمات تعمیرکار در محل دیگر نیازی به پرداخت هزینه حمل و نقل نخواهید داشت.
  2. همچنین باید بدانید که تمامی مراحل تعمیرات مسواک برقی فیلیپس در حضور خود شما انجام می شود.
  3. در حین حمل و نقل دیگر نگران آسیب دیدن دستگاه خود نخواهید بود.
  4. تعمیرات سریعتر انجام می گیرد و تست نهایی توسط خودتان در محل انجام می شود.
  5. در زمان و هزینه صرفه جویی کنید.
  6. نظارت بر فرآیند تعمیر مسواک برقی فیلیپس دارید.
  7. فاکتور و گارانتی بلافاصله پس از اتمام تعمیرات مسواک برقی فیلیپس دریافت می کنید.

پس از ثبت درخواست شما برای حضور تکنسین، هماهنگی زمان حضور و مشخصات تکنسین مسواک برقی فیلیپس در سایت آی پی امداد از طریق پنل کاربری خود مطلع شوید.

تعمیرکار نمایندگی تعمیرات مسواک برقی فیلیپس چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

با توجه به هزینه های تعمیر مسواک برقی فیلیپس، در صورت انتخاب تعمیرکار مبتدی، نه تنها مسواک برقی فیلیپس تعمیر نمی شود، بلکه دچار مشکلات و خرابی های بیشتری نیز می شود. در آی پی امداد اعتماد شما برای ما ارزشمند است. به همین دلیل تمامی تعمیرکاران آی پی امداد آموزش دیده و مجرب هستند و ما به مهارت تعمیرکاران خود اطمینان داریم و کلیه خدمات و قطعات مورد استفاده در تعمیرات مسواک برقی فیلیپس را تضمین می کنیم. مهمترین فاکتورهای یک تکنسین مسواک برقی فیلیپس آی پی امداد به شرح زیر است:

  1. دوره دیده و مجرب باشد تا بدون آسیب رساندن به مسواک برقی فیلیپس آن را تعمیر کند.
  2. آشنا به انواع مدل های مسواک برقی فیلیپس باشد تا در کوتاه ترین زمان ممکن آن را تعمیر کند.
  3. منظم، آراسته و رعایت موارد ایمنی در زمان تعمیر رعایت کند.
  4. تکنسین تعمیر مسواک برقی فیلیپس باید در ساعت مقرر در محل شما حضور داشته باشد.
  5. انجام تعمیرات به طور کامل و به نحو احسن، در صورت وجود مشکلات دیگر در مسواک برقی شما را مطلع کند.
  6. استفاده از قطعات فابریک و با کیفیت برای تعمیر
  7. ارائه ریز هزینه ها در فاکتور پس از اتمام تعمیر مسواک برقی فیلیپس
  8. تحویل برگه گارانتی همراه با مدت زمان گارانتی به شما

استفاده از خدمات نمایندگی رسمی تعمیرات مسواک برقی فیلیپس یا تعمیرگاه مجاز آی پی امداد؟

تعمیر مسواک برقی امری بسیار مهم است؛ زیرا اگر تعمیر به درستی انجام نشود، نیاز به تعمیر مجدد احساس خواهد شد. برخی از افراد برای بار دوم دستگاهی را تعمیر نمی کنند. آنها ترجیح می دهند هزینه تعمیر را صرف خرید مسواک برقی جدید کنند. در این صورت دو هزینه متحمل می شویم. اگر تعمیر مسواک برقی فیلیپس به درستی انجام شود، راندمان را قبل مسواک برقی فیلیپس خواهید گرفت. تعمیر صحیح مسواک برقی به عوامل زیر بستگی دارد:

  • قطعات به کار رفته در تعمیرات مسواک برقی فیلیپس بسیار مهم است.
  • تعمیرکار مسواک برقی باید با تکنولوژی ساخت مسواک برقی آشنا باشد و مسواک برقی فیلیپس را طبق اصول تعمیر کند.
  • با انتخاب تعمیرگاه مجاز مسواک برقی فیلیپس می توانیم از خدمات تعمیرکار مسواک برقی و قطعات مورد نیاز استفاده کنیم.
  • تکنسین مسواک برقی فیلیپس که برای ارائه خدمات یا تعمیر چایساز شما در تعمیرگاه به منزل شما می آید، طبق قیمت های مصوب اتحادیه حقوق دریافت می کند.
  • از طرفی تعمیرکار از طریق دیگری فعالیت خود را تضمین می کند و در صورت تعمیر عیب یابی را بر عهده می گیرد.
  • در نتیجه می توان گفت که هزینه تعمیر مسواک برقی فیلیپس در تعمیرگاه مجاز کاهش می یابد و در هزینه شما نیز صرفه جویی می شود.

تعمیرات مسواک برقی فیلیپس در آی‌ پی امداد چقدر زمان میبرد؟

مدت زمان تعمیرات مسواک برقی فیلیپس سوال رایجی است که کاربران می پرسند. مصرف کنندگان عموما علاقه مند هستند که دستگاه خود را در کوتاه ترین زمان ممکن تعمیر کنند تا بتوانند دوباره از دستگاه خود استفاده کنند. عموماً پس از ثبت درخواست در تعمیرگاه مجاز مسواک برقی فیلیپس، تعمیرکار در کمتر از یک ساعت در منزل یا محل شما حضور خواهد داشت. اگر از خدمات تعمیر مسواک برقی فیلیپس در محل استفاده می کنید، یک تکنسین دستگاه شما را در محل تعمیر می کند و در صورت خرابی برد الکترونیک یا قطعه ای تخصصی، دستگاه تا 72 ساعت آینده به شما تحویل داده خواهد شد. در صورت انتقال به کارگاه، دستگاه در کمتر از 72 ساعت کاری به دست شما می رسد.

عیب یابی مشکلات مسواک برقی

برای عیب یابی مسواک برقی فیلیپس  می توانید نکات ذکر شده زیر را مطالعه نمایید:

  1. طریقه عیب یابی باتری ضعیف مسواک برقی فیلیپس
  2. نحوه تعمیر مشکل در موتور مسواک برقی فیلیپس
  3. تعمیرات مشکل سوییج روشن و خاموش مسواک برقی فیلیپس
  4. چگونه مشکل شکستن قسمت های داخلی مسواک برقی فیلیپس را تعمیر کنیم؟
  5. نحوه تعمیر مشکلات سیم مسواک برقی فیلیپس

طریقه عیب یابی باتری ضعیف مسواک برقی فیلیپس

برای حل مشکل کم بودن باتری مسواک برقی، می توانید راه حل های زیر را امتحان کنید:

  • ابتدا باید باتری مسواک برقی را به طور کامل شارژ کنید. اکثر مدل های مسواک برقی حداقل به 24 ساعت شارژ نیاز دارند.
  • باتری مسواک شما ممکن است تمام شده باشد و قابل شارژ نباشد. در این صورت باید یک باتری جدید برای مسواک خود تهیه کنید. همچنین استفاده از باتری با کیفیت و قابلیت اطمینان بالا توصیه می شود.
  • مسواک برقی شما ممکن است تنظیماتی داشته باشد که مسواک برقی را خاموش می کند تا در عمر باتری صرفه جویی شود. اگر چنین تنظیماتی وجود دارد، باید آن را بررسی کنید و در صورت امکان آن را غیرفعال کنید.
  • استفاده مداوم از مسواک برقی ممکن است عمر باتری را کاهش دهد. بنابراین توصیه می شود برای افزایش عمر باتری از مسواک برقی خود برای مدت کوتاهی استفاده کنید و سپس آن را خاموش کنید.
  • اگر چراغ LED نشان دهنده مشکل است، باید بررسی کنید که مسواک برقی شما تمیز باشد.

نحوه تعمیر مشکل در موتور مسواک برقی فیلیپس

اگر موتور مسواک برقی شما مشکل دارد، می توانید راه های زیر را برای حل مشکلات موتور مسواک برقی بیابید:

  • در بسیاری از موارد، موتور مسواک برقی توسط مو و گرد و غبار مسدود می شود. برای حل این مسئله شما باید سرهای برس را از دستگاه جدا کرده و با آب بشویید تا مو و گرد و غبار از روی موتور پاک شود.
  • اگر باتری مسواک برقی شما ضعیف باشد، ممکن است موتور به درستی کار نکند. برای رفع این مشکل، باید باتری مسواک برقی خود را تعویض کنید.
  • اگر مسواک برقی شما پس از تمیز کردن و تعویض باتری همچنان به درستی کار نمی کند، ممکن است موتور آن آسیب ببیند. در این صورت بهتر است از تکنسین آی پی امداد کمک بگیرید.
  • گاهی اوقات، عدم استفاده از مسواک برقی می تواند باعث خرابی موتور آن شود. به عنوان مثال، استفاده از نیروی زیاد هنگام مسواک زدن می تواند به موتور آسیب برساند. بنابراین توصیه می شود از مسواک برقی با کیفیت بالا استفاده کنید.

تعمیرات مشکل سوییج روشن و خاموش مسواک برقی فیلیپس

سوئیچ روشن و خاموش کردن مسواک برقی ممکن است به دلیل خرابی یا کثیف شدن دچار مشکل شود. در اینجا چند روش برای تعمیر سوئیچ روشن و خاموش کردن مسواک برقی ذکر شده است:

  • ابتدا می توانید با استفاده از یک الکل معمولی و یک قطعه پارچه نرم، سوئیچ را تمیز کنید. برای این کار، قطعه پارچه را با الکل خیس کنید و سپس آن را به طور ملایمی بر روی سوئیچ بکشید تا هر گونه گرد و غبار و رسوب روی سوئیچ را حذف کنید.
  • اگر سوئیچ برای خاموش کردن مسواک برقی در محل خود به طور مناسب قرار نگیرد، ممکن است از کارافتادگی دچار شود. در این صورت، می توانید با یک پلاستیک نرم سوئیچ را تنظیم مجدد کنید.
  • اگر مشکل سوئیچ به دلیل خرابی آن باشد، نیاز است که سوئیچ را تعویض کنید. در بسیاری از موارد، سوئیچ مسواک برقی قابل تعویض است و می توانید یک سوئیچ جدید را تهیه کنید.

چگونه مشکل شکستن قسمت های داخلی مسواک برقی فیلیپس را تعمیر کنیم؟

تعمیر شکستگی در قسمت های داخلی مسواک برقی بستگی به مکان و شدت شکستگی دارد. در صورتی که شکستگی خیلی شدید نباشد و قابلیت دسترسی به قطعات داخلی مسواک برقی داشته باشید، می توانید با رعایت مراحل زیر آن را تعمیر کنید:

  • قسمت های مسواک برقی را با دقت جدا کنید. در این کار بهتر است از ابزارهای مناسب مثل پیچ گوشتی استفاده کنید تا به دقت متناسب با نوع و مدل مسواک برقی اقدام کنید.
  • اگر قطعات داخلی مسواک برقی شکسته باشند، نیاز است که آن ها را تعویض کنید. در برخی از موارد، قطعات مسواک برقی قابل تعویض هستند و می توانید آنها را تهیه و تعویض کنید.
  • در صورتی که شکستگی قابل تعویض نباشد، می توانید با استفاده از چسب قوی قسمت های شکسته را با هم چسبانید. بهتر است از چسب های مخصوص استفاده کنید.

نحوه تعمیر مشکلات سیم مسواک برقی فیلیپس

اگر سیم مسواک برقی فیلیپس شما بریده شده یا آسیب دیده است، می توانید با انجام مراحل زیر آن را تعمیر کنید:

  • ابتدا سر مسواک را به آرامی از بدنه مسواک جدا کنید. در این کار بهتر است با استفاده از ابزار مناسب مانند پیچ ​​گوشتی دقیقاً مطابق با نوع و مدل مسواک برقی فیلیپس کار کنید.
  • پس از برداشتن سر برس، سیم برس را بررسی کرده و نوع آسیب را مشخص کنید. اگر سیم مسواک آسیب دیده است، آن را تعویض کنید. اگر سیم مسواک خراشیده شده است، می توانید محل خراشیده شده را با یک نوک چسب برق بپوشانید تا دوباره خوب عمل کند.
  • اگر مسواک خراب است و نمی توانید آن را تعمیر کنید، می توانید آن را با یک مسواک جدید جایگزین کنید. بنابراین می توانید از مسواک دیگری استفاده کنید یا یک مسواک جدید بخرید.
  • پس از تعویض سیم مسواک، باید آن را به سر مسواک متصل کنید. برای این کار پایه های سیمی برس را به پایه های سر مسواک وصل کنید سپس سر مسواک را با دقت و احتیاط به بدنه مسواک متصل کنید.
  • پس از اتصال کابل مسواک، باید آن را تست کنید تا مطمئن شوید که به درستی کار می کند.

نحوه سرویس مسواک برقی فیلیپس

مراحل سرویس مسواک برقی فیلیپس به شرح زیر است:

  • برای تمیز کردن سر مسواک و پایه شارژ، ابتدا سر مسواک را از روی آن جدا کنید.
  • سر برس را زیر آب جاری تمیز کنید و مقدار کمی خمیر دندان روی آن بمالید. به آرامی مسواک بزنید تا هرگونه زباله یا لکه پاک شود.
  • پایه شارژ را با یک پارچه تمیز و مرطوب پاک کنید تا هرگونه کثیفی، گرد و غبار یا سایر زباله ها پاک شود.
  • سر برس را در یک لیوان آب مخلوط با مقدار کمی پراکسید هیدروژن به مدت 5 تا 10 دقیقه خیس کنید تا ضدعفونی شود.
  • در نهایت مسواک خود را به پریز برق بزنید و قبل از استفاده مجدد اجازه دهید مدت زمان توصیه شده شارژ شود. با پیروی از این مراحل ساده، می توانید اطمینان حاصل کنید که مسواک برقی فیلیپس شما در شرایط خوبی کار می کند و به تمیز کردن موثر دندان های شما ادامه می دهد.

هزینه تعمیرات مسواک برقی فیلیپس

مهمترین قسمت بعد از تعمیر، هزینه تعمیر مسواک برقی فیلیپس است. از آنجایی که آی پی امداد عضو رسمی اتحادیه تعمیرات لوازم خانگی می باشد و کلیه هزینه های دریافتی از تعمیرات مسواک برقی فیلیپس مطابق تعرفه اتحادیه می باشد، در صورت استفاده از خدمات این مجموعه می توانید تا 75 درصد در هزینه های خود صرفه جویی کنید.

به طور کلی هزینه مراجعه تکنسین و تعمیر مسواک برقی مبلغ بالایی نخواهد داشت و در صورت نیاز به تعویض قطعه هزینه ها افزایش پیدا خواهد کرد. پس از اتمام تعمیرات دستگاه، تکنسین یک فاکتور دقیق برای شما صادر می کند. برای اطلاع از قیمت تعمیرات مسواک برقی فیلیپس می توانید به صفحه هزینه ها مراجعه کرده و یا با بخش پشتیبانی تماس بگیرید و از قیمت تعمیرات مسواک برقی فیلیپس مطلع شوید.

موارد تاثیر گذار در هزینه تعمیرات مسواک برقی فیلیپس:

  • تعیین هزینه نهایی تعمیر تنها پس از بررسی دستگاه شما توسط تعمیرکار مسواک برقی فیلیپس امکان پذیر است.
  • قیمت قطعه ای که باید تعویض شود نیز می توانید در این هزینه تاثیرگذار باشد.
  • همچنین داشتن گارانتی داشتن مسواک برقی از طرف شرکت آی پی امداد می تواند این هزینه ها را کاهش دهد.

مزایای استفاده از خدمات نمایندگی تعمیرات مسواک برقی در آی پی امداد

فاکتورهای مهمی مانند تخصص، تجربه، ضمانت خدمات تعمیر مسواک برقی فیلیپس، کمترین هزینه و رضایت مشتری از اولین اهداف آی پی امداد است. به همین منظور ارائه خدمات نمایندگی تعمیرات مسواک برقی فیلیپس به صورت شبانه روزی حتی در روزهای تعطیل در نظر گرفته شده است.

  1. استفاده از قطعات فابریک و اصل برای تعمیر دستگاه استفاده می شود.
  2. در صورت عدم وجود قطعات فابریک از قطعات با کیفیت بالا برای تعمیرات دستگاه استفاده می شود.
  3. کوتاه ترین زمان برای ثبت درخواست و پیگیری اعزام تکنسین به محل شما
  4. کلیه خدمات و قطعات مورد استفاده در تعمیرات مسواک برقی فیلیپس توسط تکنسین های آی پی امداد از 3 تا 12 ماه گارانتی می باشد.
  5. در صورت بروز هرگونه مشکل در مدت گارانتی، مسئولیت آن کاملا به عهده آی پی امداد می باشد.
  6. ارائه خدمات عیب یابی و تعمیر مسواک برقی فیلیپس به طور کامل و جامع توسط تکنسین های آی پی امداد
  7. آی پی امداد دارای کلیه مجوزهای لازم اینترنتی و غیر اینترنتی می باشد و همچنین عضو اتحادیه تعمیر لوازم خانگی است.
  8. هزینه تعمیرات مسواک برقی فیلیپس در آی پی امداد مطابق با تعرفه های اتحادیه می باشد.
0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
اینستاگرام آی پی امداد