logo logo تعمیر ساندویچ ساز فلر با ما در تماس باشید 021-58941021-91093903

تعمیر ساندویچ ساز فلر

comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای مقاله تعمیر ساندویچ ساز فلر به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

نمایندگی تعمیرات ساندویچ ساز فلر در آی پی امداد با استفاده از قطعات فابریک و ضمانتنامه رسمی در محل به رفع عیب و خدمات تعمیر ساندویچ ساز فلر می پردازد. تعمیرگاه مجاز مرکزی تعمیرات ساندویچ ساز فلر با تعمیرکار مجرب در کوتاه ترین زمان خدمات تعمیر را در شرق، غرب، شمال و جنوب تهران انجام می دهد.

تکنسین های متخصص و مجرب آی پی امداد پس از ثبت درخواست شما با تجهیزات پیشرفته و به روز، در کمتر از یک ساعت به محل مورد نظر خواهند رسید و عیب یابی و تعمیرات ساندویچ ساز فلر را انجام می دهند. ضمناً هزینه این مرکز با نظارت اتحادیه تعیین می شود و هزینه های تعمیر دستگاه شما را تا 75 درصد کاهش می دهد. این مجموعه روش های مختلفی را برای ارائه خدمات خود به کار گرفته است که کاربران می توانند در محل، تعمیرگاه آی پی امداد و از طریق پیک مجموعه از این خدمات استفاده نمایند.

اگر تعمیرکار هستید یا مهارت تعمیر ساندویچ ساز فلر را دارید، می توانید از قسمت عیب یابی این مقاله کمک بگیرید و یا سوالات خود را در قسمت نظرات یا قسمت پرسش و پاسخ وب سایت آی پی امداد مطرح کنید. در غیر این صورت می توانید برای رفع ایرادات دستگاه از تکنسین خبره مرکز تعمیرات آی پی امداد کمک بگیرید.

نحوه تماس جهت تعمیرات ساندویچ ساز فلر در آی پی امداد

شما می توانید با نمایندگی تعمیرات ساندویچ ساز فلر در تهران به شرح زیر تماس بگیرید:

  1. برای تسریع در خدمات رسانی، ابتدا می توانید با نزدیکترین مرکز تعمیرات ساندویچ ساز فلر تماس بگیرید.
  2. جهت استفاده از خدمات می توانید با شماره 02158941 تماس بگیرید.
  3. می توانید به وب سایت مراجعه کنید و درخواست تعمیر ساندویچ ساز را در آنجا ارسال کنید.
  4. سپس کد اشتراک و نام تکنسین به تلفن همراه شما با استفاده از یک پیامک که حاوی پنل کاربری است، ارسال می شود.
  5. تعمیرکار ساندویچ ساز فلر در کمتر از یک ساعت به محل شما برای تعمیر ساندویچ ساز فلر اعزام می گردد.
  6. تکنسین با بهره مندی از قطعات اصل و فابریک خدمات تعمیرات ساندویچ ساز فلر را انجام می دهد.
  7. سپس بعد از اتمام خدمات تعمیر ساندویچ ساز فلر، به مشتری گارانتی به همراه فاکتور تقدیم می گردد.
  8. در نهایت از شما در مورد عملکرد تعمیرکار نظرسنجی می شود.
  9. نظرات شما را سرلوحه کار خود قرار می دهیم.

برای تعمیر ساندویچ ساز فلر در آی پی امداد از چه روش هایی می توان استفاده کرد؟

برای اینکه بتوانید ساندویچ ساز فلر خود در مدل های مختلف را تعمیر کنید، می توانید از طریق مراجعه حضوری، تعمیر دستگاه در محل و استفاده از پیک مخصوص آی پی امداد اقدام نمایید.

  • در صورت استفاده از خدمات تعمیر ساندویچ ساز فلر در محل، تکنسین متخصص در سریع ترین زمان به محل و منزل شما مراجعه کرده و دستگاهتان را تعمیر می کند.
  • می توانید دستگاه خود را به کارگاه آی پی امداد که آدرس آن در بخش تماس با ما می باشد، ارجاع دهید.
  • از آنجایی که ساندویچ ساز فلر یک دستگاه قابل حمل است، می توانید دستگاه خود را برای تعمیر به پیک مجموعه آی پی امداد بسپارید تا به کارگاه ارسال شود. پیک مربوطه به شما رسید کتبی تحویل دستگاه را می دهد و دستگاه شما را با استفاده از جعبه ضد ضربه به کارگاه منتقل می کند. پس از اتمام تعمیرات ساندویچ ساز، تست سلامت انجام می شود و پیک دستگاه را وکیوم و تمیز به شما تحویل می دهد.

خدمات تعمیر ساندویچ ساز فلر در شرق، غرب، شمال و جنوب تهران

در صورتی که به دنبال اطلاع پیدا کردن از مناطق تحت خدمات نمایندگی تعمیرات ساندویچ ساز فلر در آی پی امداد هستید، به مطالعه ادامه این بخش بپردازید.

تعمیرات ساندویچ ساز فلر در شرق تهران

استفاده از تعمیرات ساندویچ ساز فلر در آی پی امداد شامل محله های زیر در شرق تهران میباشد:

رسالت، نارمک، مجیدیه، هروی، بنی هاشم، شمس آباد، نوبنیاد، پاسداران، شهرک شهید بهشتی، شهرک امام خمینی، حکیمیه، سازمان آب ، اتحاد، گلشن دوست، میدان پروین، سه راه استخر، زین الدین، تهرانپارس، استقلال، شهرک امید، قنات کوثر، هنگام، سراج، تکاوران، دلاوران، اردیبهشت، شهید باقری، فرجام، میدان شقایق، دردشت، شهید آیت، خیابان دماوند، سبلان، تهران نو،، مسیل جاجرود، مسیل منوچهری، نیروی هوایی، امامت، زینبیه، قصر فیروزه، پیروزی، نیروی هوایی، زمزم، میدان شهداء، پرستار، ائمه اطهار، محلاتی، ۱۷ شهریور، آهنگ

تعمیر ساندویچ ساز فلر در غرب تهران

چنانچه در غرب تهران ساکن هستید، می توانید برای تعمیر ساندویچ ساز فلر در هریک از مناطق زیر با کارشناسان آی پی امداد تماس حاصل نمایید:

پونک، بلوار فردوس، باغ فیض، چیتگر، جنت آباد، تهرانسر، تهران ویلا، سعادت آباد، ستارخان، دهکده المپیک، دریان نو، شهرک اکباتان، شهران، شهر زیبا، شهر آرا، طرشت، صادقیه، شهرک گلستان، شهرک غرب، شریف، زیبادشت، گیشا، مرزداران، شهرک آزادی، آزادشهر، شهرک شهید باقری، مهرآباد، شهرک دریا، فتح، شهید دستغیب، دکتر هوشیار، استاد معین، باغ فیض، اشرفی اصفهانی، آیت الله کاشانی، شمشیری

خدمات ساندویچ ساز فلر در شمال تهران

کاربرانی که در مناطق شمال تهران ساکن هستند، می توانند از خدمات ساندویچ ساز فلر در آی پی امداد  استفاده نمایند:

دروس، قلهک، نیاوران، تجریش، لویزان، ازگل، جماران، زرگنده، مبارک‌آباد، حسین‌آباد، سوهانک، مینی سیتی، محمودیه، آجودانیه، زعفرانیه، اقدسیه، دزاشیب، داودیه، کامرانیه، فرمانیه، اوین، ولنجک، الهیه، جردن، ونک، درکه، ظفر

تعمیرکار ساندویچ ساز فلر در جنوب تهران

برای استفاده از خدمات تعمیرکار ساندویچ ساز فلر در محله های جنوب تهران می توانید با مجموعه آی پی امداد تماس حاصل نمایید:

امیریه، شاپور، امیربهادر، منیریه، خراسان، سیروس، مولوی، بازار تهران، شوش، افسریه، مشیریه، دروازه غار، شهرک مسعودیه، اتابک، نازی‌ آباد، یاخچی‌ آباد، خزانه بخارایی، جوادیه، امام زاده حسن، آذری، خزانه فلاح، شهرک ولیعصر، یافت آباد، شهرک شریعتی، عبدل آباد، شهرک رسالت، خانی آباد نو، صالح آباد، نعمت آباد، خاوران، عبدالعظیم حسنی، کوی سیزده آبان، امام زاده عبدالله، کیان شهر، دولت‌ آباد، شهر ری

تعمیرگاه ساندویچ ساز فلر در مرکز تهران

مناطق تحت پوشش تعمیرگاه ساندویچ ساز فلر در مرکز تهران شامل محله های زیر می باشد:

عباس‌آباد، جلفا، امیرآباد، یوسف آباد، بهجت آباد، زرتشت، بهارشیراز، خواجه عبدالله، آپادانا، سهروردی، تخت طاووس، طالقانی، هفت تیر، توپخانه، استانبول، جمهوری، توحید، آرژانتین، فاطمی، باغ صبا، لاله زار، دامپزشکی، هاشمی، آذربایجان، جیحون، ولیعصر، فردوسی، انقلاب، کارگر، دروازه دولت

تعمیر ساندویچ ساز فلر در محل و منزل

آی پی امداد با نیم قرن تجربه در زمینه تعمیرات ساندویچ ساز فلر با بهره مندی از تیمی حرفه ای به خدمت رسانی به مشتریان مشغول است. اما هدف همیشگی این شرکت معتبر، ارائه خدمات به روز و شایسته شما مشتریان است. به همین دلیل تعمیر ساندویچ ساز فلر نیز در محل انجام می شود.

  • ناظر بودن بر عملکرد تعمیرکار ساندویچ ساز فلر از نزدیک
  • عدم نیاز به جابه جایی دستگاه در پله های آپارتمان و حمل و نقل آن در شلوغی تهران
  • عدم صرف زمان زیاد برای جابه جایی و انتقال ساندویچ ساز فلر
  • تعمیر ساندویچ ساز فلر در همان روز
  • عدم نیاز به انتظار برای تعمیرات گاز فلر تا یک هفته

تعمیرکار نمایندگی تعمیرات ساندویچ ساز فلر چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

پیدا کردن یک تکنسین قابل اعتماد برای تعمیرات ساندویچ ساز فلر می تواند دشوار باشد. اگر قطعه آسیب دیده به درستی شناسایی و تعمیر نشود، ممکن است سایر قطعات نیز آسیب ببینند. به تعمیرکاران آی پی امداد اجازه دهید ساندویچ ساز فلر شما را به درستی تعمیر کنند.

  • ما خدمات تعمیر ساندویچ ساز فلر را در محل مورد نظر مشتری ارائه می دهیم. بنابراین برای بردن دستگاه به نمایندگی نیازی به صرف زمان و هزینه نیست.
  • تعمیرکاران و تکنسین های شرکت آی پی امداد برای تعمیرات ساندویچ ساز فلر از قطعات اصلی و مرغوب همین برند استفاده می کنند.
  • مشتریان می توانند در هر ساعت از شبانه روز و 24 ساعت شبانه روز با کارشناسان این مرکز تماس گرفته و مشکل دستگاه خود را گزارش دهند.
  • شرکت آی پی امداد دارای تکنسین ها و تعمیرکاران متخصص برای ارائه خدمات باکیفیت به مشتریان می باشد.

استفاده از خدمات نمایندگی رسمی تعمیرات ساندویچ ساز فلر یا تعمیرگاه مجاز آی پی امداد؟

پیدا کردن یک تکنسین تعمیر ساندویچ ساز فلر قابل اعتماد می تواند دشوار باشد. اگر قطعه آسیب دیده به درستی شناسایی و تعمیر نشود، ممکن است سایر قطعات نیز آسیب ببینند. به تعمیرکار آی پی امداد اجازه دهید ساندویچ ساز فلر شما را به درستی تعمیر کند.

  • تعمیرکار ساندویچ ساز فلر آموزش دیده است و مهارت های زیادی داشته باشد.
  • تعمیرکاران متخصص آی پی امداد دستگاه شما را با بهترین کیفیت در منزل شما تعمیر می کنند.
  • تعمیرکاران ساندویچ ساز مجموعه آی پی امداد در زمینه تعمیرات ساندویچ ساز فلر سخت آموزش دیده و کاملا حرفه ای هستند.
  • متخصصان تعمیر ساندویچ ساز فلر در آی پی امداد تجربه و مهارت بالایی در تعمیر ساندویچ ساز فلر دارند.

تعمیرات ساندویچ ساز فلر در آی‌ پی امداد چقدر زمان میبرد؟

زمانی که تعمیرکار متخصص نمایندگی برای تعمیر ساندویچ ساز فلر به محل مورد نظر شما مراجعه می کند، پس از بررسی ساندویچ ساز فلر، زمان مورد نیاز برای تعمیرات دستگاه را مشخص می کند که معمولا در همان لحظه انجام می شود. همچنین پس از تماس با کارشناسان این مجموعه می توانید پس از بیان مشکل ساندویچ ساز فلر خود از مدت زمان تعمیرات آن مطلع شوید. در صورت انقال دستگاه به تعمیرگاه آی پی امداد، دستگاه شما در کمتر از 72 ساعت کاری تعمیر خواهد شد.

عیب یابی مشکلات ساندویچ ساز فلر

اگر ساندویچ ساز فلر شما خراب است، باید در اسرع وقت آن را تعمیر کنید. در این شرایط می توانید با مرکز تعمیرات ساندویچ ساز فلر در تهران تماس بگیرید. همچنین در صورتی که تعمیرکار هستید، می توانید برای عیب یابی و تعمیر ساندویچ ساز فلر خود از راهنمای زیر کمک بگیرید:

  1. نحوه تعمیر مشکل داغ نشدن ساندویچ ساز فلر
  2. طریقه عیب یابی روشن نشدن ساندویچ ساز فلر
  3. چگونه مشکل خرابی دکمه‌های ساندویچ ساز فلر را تعمیر کنیم؟
  4. تعمیرات مشکل گرم شدن بیش از حد ساندویچ ساز فلر
  5. نحوه عیب یابی نشت آب ساندویچ ساز فلر

نحوه تعمیر مشکل داغ نشدن ساندویچ ساز فلر

برای رفع مشکل گرم نشدن ساندویچ ساز، می توانید مراحل زیر را دنبال کنید:

  • ابتدا باید مطمئن شوید که دستگاه به برق وصل است و برق آن روشن/خاموش است.
  • دمای دستگاه باید بررسی شود که آیا مناسب است یا خیر. در برخی موارد دستگاه به چند دقیقه زمان نیاز دارد تا گرم شود و پس از آن باید دمای دستگاه را بررسی کنید.
  • اگر ترموستات آسیب ببیند، دستگاه به درستی گرم نمی شود. در این صورت باید ترموستات را تعویض کنید.
  • اگر المنت دستگاه آسیب دیده باشد، ممکن است دستگاه به درستی گرم نشود. در این مورد، شما باید المنت را تعویض کنید.
  • در برخی موارد ممکن است قسمت های داخلی ساندویچ ساز فلر آسیب ببیند و در نتیجه دستگاه گرم نمی شود. در این صورت باید دستگاه را باز کرده، قطعات را چک کرده و در صورت لزوم تعویض کنید.
  • پس از اتمام تعمیر باید ساندویچ ساز فلر را تست کنید تا مطمئن شوید مشکل حل شده است.

طریقه عیب یابی روشن نشدن ساندویچ ساز فلر

برای رفع مشکل روشن نشدن ساندویچ ساز فلر می توانید مراحل زیر را انجام دهید:

  • ابتدا باید مطمئن شوید که دستگاه روشن است و کلید روشن و خاموش روشن است.
  • در برخی موارد ممکن است قطعات داخلی ساندویچ ساز فلر از کار بیفتد و به همین دلیل دستگاه روشن نمی شود.
  • در این صورت باید دستگاه را باز کرده و قطعات را بررسی کرده و در صورت لزوم تعویض کنید. کابل ها و بردهای مدار نیز می توانند مشکل ساز باشند.
  • اگر ترموستات دستگاه آسیب ببیند، ممکن است دستگاه به درستی گرم نشود و در نتیجه روشن نشود. در این صورت باید ترموستات را عوض کنید.
  • کلید روشن/خاموش دستگاه ممکن است از کار افتاده باشد و باعث روشن نشدن دستگاه شود. در این حالت سوئیچ باید تعویض شود.

چگونه مشکل خرابی دکمه‌های ساندویچ ساز فلر را تعمیر کنیم؟

برای رفع مشکل خرابی دکمه ساندویچ ساز فلر می توانید مراحل زیر را دنبال کنید:

  • در برخی موارد گرد و غبار و روغن موجود در دکمه های ساندویچ می تواند باعث شکستن آنها شود. در این حالت از یک پارچه نرم و خشک با کمی الکل استفاده کنید، دکمه ها را تمیز کنید و از پاک کردن کثیفی و زباله خودداری کنید.
  • سیم هایی که دکمه ها را به مدار اصلی ساندویچ ساز فلر متصل می کنند، ممکن است آسیب ببینند و به درستی کار نکنند. در این صورت باید کابل ها را بررسی کرده و در صورت لزوم تعویض کنید.
  • ممکن است پایه های داخلی دستگاه از کار بیفتد و باعث از کار افتادن دکمه ها شود. در این صورت دستگاه را باز کرده و کنتاکت های داخلی را بررسی کرده و در صورت لزوم تعویض کنید.
  • ممکن است برد مدار چاپی دستگاه آسیب ببیند و باعث خرابی دکمه ها شود. در این صورت باید برد مدار را بررسی کرده و در صورت لزوم آن را تعویض کنید.

تعمیرات مشکل گرم شدن بیش از حد ساندویچ ساز فلر

مشکل داغ شدن بیش از حد ساندویچ ساز فلر می تواند ناشی از عوامل مختلفی باشد. اما اولین قدم برای حل مشکل این است که علت داغ شدن بیش از حد ساندویچ ساز فلر را بیابید. پس از تشخیص مشکل، می توانید به راه حل های زیر مراجعه کنید:

  • در برخی موارد گرد و غبار و روغن اضافی به دلیل تجمع در ساندویچ ساز فلر می تواند دمای دستگاه را افزایش دهد. برای رفع این مشکل بهتر است قبل از استفاده ساندویچ ساز را به خوبی تمیز کنید.
  • برخی از ساندویچ سازها دارای دماسنج داخلی هستند که دمای داخل دستگاه را نشان می دهد. اگر دماسنج نادرست باشد، خوانش دما نادرست است و ساندویچ ساز فلر بیش از حد گرم می شود. در این صورت بهتر است دماسنج را چک کرده و در صورت لزوم آن را تعویض کنید.
  • ورودی الکتریکی نامناسب به ساندویچ ساز فلر ممکن است به قطعات الکتریکی آسیب برساند. در این صورت توصیه می شود بررسی کنید که آیا ورودی برق دستگاه صحیح است یا خیر. همچنین بررسی کنید که آیا ساندویچ ساز شما می تواند دمای بالا را تحمل کند یا خیر.

نحوه عیب یابی نشت آب ساندویچ ساز فلر

برای رفع مشکل نشتی آب در ساندویچ ساز فلر می توانید نکات زیر را رعایت کنید:

  • ابتدا باید محل نشت آب را بررسی کنید. آب ممکن است از پایین دستگاه، اطراف دکمه ها یا حتی بین دو قسمت مختلف ساندویچ ساز فلر نشت کند.
  • اگر نشتی پیدا کردید، باید بررسی کنید که کدام قسمت باعث نشتی شده است. داخل دستگاه یا تقریباً هر قسمتی از ساندویچ ساز فلر ممکن است آسیب دیده و نیاز به تعویض داشته باشد. برای این کار بهتر است به تعمیرگاه آی پی امداد مراجعه کنید.
  • در برخی موارد، قسمت هایی از ساندویچ سازها ممکن است به دلیل یک نقص جزئی نشت کند. به عنوان مثال، یک چسب ضعیف یا پوشش جانبی بد می تواند منجر به شکستگی ساندویچ شود. در این صورت می توانید قطعات شکسته شده را با چسب تعمیر کنید.
  • کثیفی در دستگاه می تواند باعث نشت آب شود. در این صورت ابتدا باید دستگاه را خاموش کرده و قطعات آن را با یک پارچه خشک و نرم تمیز کنید.

نحوه سرویس ساندویچ ساز فلر

سرویس ساندویچ ساز فلر معمولاً شامل تمیز کردن و نگهداری است تا اطمینان حاصل شود که در شرایط خوب باقی می ماند. در ادامه به چند مرحله کلی که می توانید برای سرویس ساندویچ ساز خود استفاده کنید، اشاره خواهیم کرد:

  • ساندویچ ساز فلر را از برق بکشید و اجازه دهید قبل از سرویس کاملا خنک شود.
  • خرده های غذا یا باقی مانده های اضافی را از دستگاه ساندویچ ساز فلر جدا کنید. می توانید از یک برس یا پارچه نرم برای تمیز کردن صفحات و نواحی اطراف آن استفاده کنید. اگر صفحات قابل جابجایی هستند، می توانید آنها را برای تمیز کردن کامل تر بیرون بیاورید.
  • سیم برق را برای هرگونه آسیب دیدگی، مانند سیم های فرسوده یا شل بودن اتصالات، بررسی کنید. اگر متوجه هرگونه مشکلی شدید، بهتر است سیم برق را تعویض کنید تا از خطرات الکتریکی جلوگیری کنید.
  • المنت های حرارتی ساندویچ ساز فلر را برای هرگونه آسیب یا سایش بررسی کنید. اگر متوجه هر گونه مشکلی مانند سوختگی یا شکستگی عناصر شدید، ممکن است لازم باشد آنها را تعویض کنید.
  • قسمت بیرونی ساندویچ ساز فلر را با یک پارچه مرطوب تمیز کنید. از استفاده از پاک کننده ها یا مواد شیمیایی نامناسب که ممکن است به دستگاه آسیب برسانند، خودداری کنید.
  • در صورت لزوم، هر قسمت متحرک مانند لولا یا چفت را با یک روان کننده مناسب برای مواد غذایی روغن کاری کنید.
  • اگر قطعات قابل جداسازی را جدا کرده اید، ساندویچ ساز فلر را دوباره سرهم کنید و برای اطمینان از عملکرد صحیح آن را به برق وصل کنید.
  • اگر با مشکلاتی مواجه شدید که برای رسیدگی به آن راحت یا واجد شرایط نیستید، بهتر است برای کمک بیشتر با تکنسین حرفه ای آی پی امداد تماس بگیرید.

هزینه تعمیرات ساندویچ ساز فلر

در آی پی امداد به شفاف سازی هزینه تعمیرات ساندویچ ساز فلر پرداخته ایم تا با آگاهی از خدمات ما بهره مند شوید. همچنین در نظر داشته باشید که هزینه کلیه خدمات تعمیرات ساندویچ ساز فلر طبق تعرفه اتحادیه می باشد. به طور کلی دلیل تفاوت قیمت ها به موارد زیر بستگی دارد:

  • استفاده از قطعات به کار برده شده برای تعمیرات ساندویچ ساز فلر
  • مدت زمان گارانتی برای خدمات ارائه شده
  • تکنولوژی به کار برده شده در دستگاه شما

مزایای استفاده از خدمات نمایندگی تعمیرات ساندویچ ساز فلر در آی پی امداد

در قسمت آخر این مقاله و برای نتیجه گیری از نمایندگی تعمیرات ساندویچ ساز فلر، قصد داریم به این سوال پاسخ دهیم که استفاده از خدمات تعمیرات ساندویچ ساز فلر در آی پی امداد چه مزایایی برای کاربران خواهد داشت؟

  • دسترسی به خدمات تعمیر ساندویچ ساز فلر در محل
  • استفاده از قطعات فابریک و اصل فلر
  • بهینه سازی حداکثری هزینه ها
  • انجام خدمات در کمترین زمان
  • ارائه ضمانتنامه تعمیرات ساندویچ ساز فلر
  • ارائه فاکتور رسمی برای شرح هزینه ها
4 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
  • امیر 13 فروردین 1403

    سلام.درب دستگاه ساندویچ ساز شکسته.آیا قابل تعمیر است؟

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 14 فروردین 1403

      درود، خیر قابل تعمیر نمی باشد.

      پاسخ دادن
  • حمید ذوالفقاری 01 مهر 1402

    آیا صفحه یدکی ساندویچ ساز فلر مدل sm800 موجود هست؟

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 01 مهر 1402

      درود، خیر موجود نیست.

      پاسخ دادن
اینستاگرام آی پی امداد