تعمیر ساندویچ ساز

خدمات تعمیر ساندویچ ساز در کلیه مناطق تهران با استفاده از قطعات فابریک + 90 تا 365 روز گارانتی رسمی در محل و کارگاه آی پی امداد توسط تعمیرکار متخصص به مشتریان گرامی ارائه می شود.

بازه هزینه تعمیرات ساندویچ ساز: 120/000 الی 390/000 تومان
تکنسین متخصص: 250+
سفارش موفق: 500+ هزار
تعمیر ساندویچ ساز

تعمیر ساندویچ ساز در شرق، غرب، شمال، جنوب و مرکز تهران توسط تکنسین های متخصص و مجرب و با قطعات اورجینال به مشتریان ارائه می گردد. شما عزیزان برای تعمیرات ساندویچ ساز خود می توانید با سه روش از خدمات آی پی امداد بهره مند شوید: تعمیر در محل، مراجعه حضوری و استفاده از خدمات پیک مجموعه. کلیه خدمات مرکز تعمیرات ساندویچ ساز دارای گارانتی 3 الی 12 ماهه می باشد و هزینه تعمیرات طبق تعرفه اتحادیه محاسبه می شود که هزینه های شما را تا 75% کاهش خواهد داد. در صورتی که با هریک از مشکلات در ساندویچ ساز خود نظیر روشن نشدن، گرم نکردن، بسته نشدن درب، داغ شدن بیش از حد و ... مواجه شده اید، می توانید از طریق شماره های 02158941 یا 02191093903 اقدام به ثبت درخواست تعمیرات ساندویچ ساز خود در آی پی امداد نمایید.

خدمات تعمیر ساندویچ ساز در آی پی امداد دارای 90 الی 365 روز گارانتی می باشد.

تعمیر در محل
فاکتور رسمی
گارانتی تا 12 ماه
قطعات اورجینال
پشتیبانی 24 ساعته
تاسیس از دهه 1370
مراجعه حضوری به کارگاه
تحویل کالا توسط پیک آی پی امداد

نحوه تماس و ثبت درخواست تعمیر ساندویچ ساز در تهران

برای اینکه بتوانید از خدمات آی پی امداد برای تعمیر ساندویچ ساز خود استفاده کنید، اولین گام ثبت درخواست در این مجموعه می باشد. کارشناسان آی پی امداد به صورت شبانه روزی و در تمامی روزهای هفته آماده خدمت رسانی به شما می باشند. نحوه تماس با مرکز تعمیر ساندویچ ساز در تهران به شرح زیر است:

  1. برای استفاده از خدمات تعمیر ساندویچ ساز در آی پی امداد می توانید با شماره تلفن 02158941 یا 02191093903 تماس بگیرید.
  2. در صورت عدم امکان تماس تلفنی، بدون هیچ محدودیتی می توانید درخواست تعمیر دستگاه خود را به صورت آنلاین از طریق سایت آی پی امداد ثبت کنید.

نحوه ارائه خدمات تعمیرات ساندویچ ساز در آی پی امداد

  1. پس از ثبت درخواست، لینک پنل کاربری برای شما پیامک می شود.
  2. در پنل کاربری خود می توانید به صورت آنلاین به تمامی اطلاعات شامل مشخصات تکنسین و زمان حضور وی، مدت گارانتی، فاکتور و ... دسترسی داشته باشید و با کارشناس واحد پیگیری و شکایات نیز به صورت آنلاین ارتباط برقرار کنید.
  3. زمان حضور تعمیرکار آی پی امداد در محل با توافق شما انجام می شود.
  4. همچنین شما می توانید از خدمات پیک این مجموعه بهره مند شوید. پیک مربوطه هنگام دریافت دستگاه، رسید کتبی به شما داده و پس از 72 ساعت کاری مجددا دستگاه را در محل به شما تحویل می دهد.
  5. برای تعمیر ساندویچ ساز خود می توانید به آدرس کارگاه آی پی امداد درج شده در قسمت تماس با ما نیز مراجعه نمایید.
  6. پس از انجام مراحل عیب یابی و تعمیر، فاکتور هزینه ها به همراه گارانتی خدمات که بین 3 تا 12 ماه اعتبار دارد، در اختیار مشتری قرار می گیرد.
  7. در نهایت به منظور اطلاع از میزان رضایتمندی شما از خدمات دریافت شده، توسط واحد پشتیبانی Happy call آی پی امداد از شما نظرسنجی می شود.
  8. این نظرسنجی هم به صورت آنلاین است و هم کارشناس مربوطه با شما تماس می گیرد.
  9. همچنین می توانید وارد پنل کاربری خود در سایت آی پی امداد شده و به تکنسین مربوطه امتیاز دهید.

شما می توانید با بهره مندی از خدمات تعمیرکار آی پی امداد تا 75 درصد در هزینه تعمیر ساندویچ ساز خود صرفه جویی نمایید.

sp-ip
نحوه تماس برای تعمیر ساندویچ ساز در آی پی امداد
ثبت آنلاین درخواست تعمیرات در آی پی امداد
تماس با شماره تلفن 58941-021
بعد از ثبت درخواست تعمیر، پروفایل کاربری شما در سامانه مشتریان آی پی امداد ثبت می شود.

هزینه تعمیر ساندویچ ساز

امروزه مشکلات اقتصادی باعث شده است که قبل از تصمیم گیری درباره تعمیرات ساندویچ ساز، هزینه و قیمت آن را جویا شویم. اکثر مردم چنین تصور می‌ کنند که هزینه های تعمیر ساندویچ ساز در نمایندگی های مجاز و مرکزی نسبت به تعمیرگاه های غیر مجاز بیشتر است. در صورتی که مراکز معتبر در اکثر مواقع سعی دارند تا قطعه معیوب دستگاه شما را تعمیر کرده و تا حد امکان از تعویض آن اجتناب کنند. فاکتورهای متعددی در تعیین هزینه تعمیرات ساندویچ ساز دخیل هستند که آی پی امداد با توجه به این فاکتورها، قیمت تعمیر ساندویچ ساز را از قبل تعیین می کند.

مرکز تعمیرات ساندویچ ساز در تهران، هزینه تعمیرات را با توجه به عوامل متعددی مانند نوع قطعه آسیب دیده، قیمت قطعه جدید، علت خرابی ساندویچ ساز و نرخ دستمزد تعمیرکار تعیین می کند. بنابراین مشتریان می توانند قبل از استفاده از خدمات مجموعه، از قیمت خدمات آن مطلع شوند. در نهایت در صورت داشتن شرایط لازم، می توانید درخواست خود را ثبت کنید تا تکنسین متخصص آی پی امداد در سریع ترین زمان برای تعمیرات دستگاه با هزینه مقرون به صرفه اعزام شود.

جدول هزینه خدمات

قطعات ساندویچ سازهزینه تعمیرات ساندویچ ساز
المنت150/000 تا 300/000 تومان
ترموستات100/000 تا 200/000 تومان
برد الکترونیکی300/000 تا 500/000 تومان
صفحات200/000 تا 400/000 تومان
کابل50/000 تا 100/000 تومان
نمایش بیشتر

آی پی امداد تعمیر کدام مدل ها و برندهای ساندویچ ساز را انجام می دهد؟

ساندویچ سازها در برندها و مدل های مختلفی تولید و عرضه می شوند که هریک از آنها ممکن است با گذشت زمان دچار مشکلاتی شوند. از آنجایی که ساختار این وسایل پیچیده است، امکان تعمیر آنها توسط افراد غیرمتخصص و بی تجربه وجود ندارد. در آی پی امداد، عیب یابی و تعمیرات مدل های مختلف ساندویچ سازها توسط تکنسین های ماهر و باتجربه در این امر صورت می گیرد.

  • انواع مدل های ساندویچ ساز دو صفحه ای، چهار صفحه ای، گریل، وافل ساز و چندکاره

آی پی امداد تعمیر تمامی برندهای ساندویچ ساز را انجام می دهد، اما برخی از برندها که تقاضای تعمیر آنها بیشتر می باشد، به شرح زیر است:

  • کنوود
  • بلک اند دکر
  • فلر
  • پارس خزر
  • ویداس
  • تفال
  • فیلیپس
  • بکو
  • دسینی
  • و ..

خدمات تعمیرکار ساندویچ ساز در آی پی امداد

ساندویچ ساز از جمله لوازم آشپزخانه به حساب می آید که ممکن است به صورت مکرر توسط مصرف کنندگان مورد استفاده قرار بگیرد و دچار خرابی شود. در شرایطی که دستگاه روشن نمی شود، داغ نمی کند، درب آن باز یا بسته نمی شود، سیم کشی آن خراب شده است و … می توانید از خدمات مرکز تعمیرات ساندویچ ساز بهره مند شوید. کارشناسان مجموعه آی پی امداد می توانند انواع خدمات عیب یابی و تعمیرات قطعات مختلف ساندویچ ساز را با بهترین کیفیت به شما ارائه نمایند. از جمله خدمات این مجموعه شامل موارد زیر است:

تعمیر و تعویض انواع قطعات الکترونیکی و مکانیکی ساندویچ ساز مانند:

  • المنت
  • ترموستات
  • دکمه
  • فیوز
  • سیم رابط
  • چراغ نشانگر
  • قفل درب
  • صفحه

برای استفاده از خدمات ساندویچ ساز و عیب یابی و تعمیر بخش های مختلف این دستگاه می توانید با کارشناسان آی پی امداد ارتباط برقرار نموده و درخواست خود را ثبت نمایید.

تعمیر ساندویچ ساز در آی‌ پی امداد چقدر زمان می برد؟

تعمیرکار متخصص آی پی امداد در کمتر از یک ساعت یا طبق برنامه ای که هماهنگ کرده اید، به محل کار یا منزل شما می رسد. اگر مشکل جزئی است و در محل کار یا منزل شما قابل رفع است، در همان لحظه تکنسین مشکل دستگاهتان را برطرف می کند. همچنین لازم به ذکر است که در صورت نیاز به تعویض قطعه معیوب، قطعه همراه تکنسین بوده و به سرعت آن را تعویض کرده و مشکل شما را حل خواهد کرد.

در صورت نیاز به تعمیر قطعات تخصصی یا برد الکترونیک، قطعه مورد نظر به کارگاه مجهز آی پی امداد ارسال شده و در کمتر از 72 ساعت تعمیر و تحویل شما می گردد. همچنین لازم به ذکر است که دستگاه از محل کار یا منزل شما معمولا خارج نمی شود و تنها در صورت ایراد در قطعات تخصصی یا برد الکترونیکی، دستگاه به کارگاه آی پی امداد ارجاع داده شده  و در کمتر از 72 ساعت کاری ارسال می شود.

مرکز تعمیرات ساندویچ ساز در تهران

آی پی امداد یکی از بهترین مراکز تعمیرات ساندویچ ساز در تهران است. این مجموعه هر روز هفته آماده تعمیر ساندویچ ساز در محل و درب منزل شما می باشد. شرکت آی پی امداد در سراسر تهران شعبه دارد و می تواند خدمات خود را در شرق، غرب، شمال و جنوب ارائه دهد. بنابراین متقاضیان خدمات تعمیرات ساندویچ ساز که در هریک از مناطق استان تهران ساکن هستند، می توانند پس از ثبت درخواست در مجموعه آی پی امداد، در سریع ترین زمان ممکن خدمات مربوطه را در محل مورد نظر خود دریافت نمایند.

خدمات ساندویچ ساز در محل

تعمیر ساندویچ ساز در محل یکی از خدماتی است که آی پی امداد برای افزایش رفاه کاربران خود ارائه می نماید. با استفاده از این خدمات می توانید در هزینه های حمل دستگاه خود صرفه جویی نموده و از آسیب هایی که به دستگاه در هنگام جابجایی وارد می شود، جلوگیری کنید. مشتریان با استفاده از این خدمات می توانند از این پس برای انجام تعمیرات دستگاه خود در محل، بهترین نیروها را در اختیار داشته باشند. پس از ثبت درخواست تعمیرات ساندویچ ساز، تکنسین مربوطه در سریع ترین زمان ممکن به محل مورد نظر شما اعزام شده و سریعا اقدام به تعمیر دستگاه می کند.

مزایای استفاده از این خدمات شامل:

  • عدم نیاز به جابجایی دستگاه و حذف هزینه های مربوط به آن
  • جلوگیری از آسیب دیدگی دستگاه در حین جابجایی
  • صرفه جویی در زمان و دسترسی به خدمات در هر ساعتی از شبانه روز
  • نظارت بر عملکرد تعمیرکار ساندویچ ساز در منزل

چرا تعمیرات ساندویچ ساز را به آی پی امداد بسپاریم؟

ساندویچ ساز وسیله ای بسیار کاربردی است که ممکن است به دلیل استفاده نادرست و به مرور زمان عملکرد آن با مشکل مواجه شود. ممکن است هنگام جستجوی مرکز تعمیرات ساندویچ ساز با مراکز مختلفی برخورد کنید اما برای حفظ کیفیت دستگاه خود لازم است آن را به مرکز مجاز و معتبر در این زمینه بسپارید. آی پی امداد بیش از 30 سال است که در زمینه عیب یابی و تعمیر کلیه لوازم خانگی و آشپزخانه نظیر ساندویچ ساز فعالیت می کند و می تواند دستگاه شما را با بهترین کیفیت و در کوتاه ترین زمان تعمیر نماید.

مزایای استفاده از خدمات آی پی امداد برای تعمیر ساندویچ ساز را در ادامه ذکر کرده ایم:

  • از ضمانت نامه معتبر 90 الی 365 روزه برخوردار خواهید شد.
  • خدمات مربوطه توسط تعمیرکاران ماهر، آموزش دیده و مجرب به شما ارائه می شود.
  • می توانید خدمات ساندویچ ساز را در محل، مراجعه حضوری به تعمیرگاه و ارسال توسط پیک مجموعه دریافت کنید.
  • قطعات معیوب دستگاه شما تنها با قطعات اورجینال و باکیفیت تعویض می شوند.
  • در هزینه های تعمیرات خود تا 75% صرفه جویی خواهید کرد.
  • یک کارشناس از ابتدا تا انتهای مدت زمان گارانتی از شما پشتیبانی می کند.
  • می توانید به صورت آنلاین با واحد پشتیبانی، انتقادات، پیشنهادات و شکایت در پنل کاربری خود ارتباط برقرار نمایید.

عیب یابی مشکلات ساندویچ ساز

ساندویچ ساز دستگاهی است که با گذشت زمان و استفاده طولانی مدت، پیدا شدن مشکلاتی در آن بسیار طبیعی است. این مشکلات در بسیاری از مدل ها و برندهای ساندویچ سازها ایجاد می‌ شود. اما آنچه مشتریان را وادار به استفاده از خدمات مرکز تعمیرات ساندویچ ساز می‌ کند، ضرورت آشنایی با نحوه تعمیرات و رفع مشکل دستگاه می باشد. برخی از مشکلات این دستگاه عبارتند از:

داغ نشدن ساندویچ ساز

  • باید بررسی شود که دمای دستگاه مناسب است یا خیر. در برخی موارد، دستگاه نیاز به چند دقیقه اولیه برای گرم شدن دارد، پس از این زمان باید دمای دستگاه را بررسی کنید.
  • در صورتی که ترموستات خراب شده باشد، دستگاه گرم نمی شود. در این صورت، باید ترموستات را تعویض کنید.
  • چنانچه المنت دستگاه خراب شده باشند، با کم شدن حرارت ساندویچ ساز خود مواجه خواهید شد.
  • ممکن است قطعات داخلی ساندویچ ساز با مشکل مواجه شده باشند که نیاز به بررسی دارد.

باز نشدن درب ساندویچ ساز

  • هر گونه نقص و ایراد در قفل، مانع از باز شدن آن می شود. قفل درب غیر قابل تعمیر بوده و باید برای تعویض آن اقدام کنید.
  • همچنین ممکن است لولای درب ساندویچ ساز دچار خرابی شده باشد که باید تعویض شود.
  • در صورتی که درب دستگاه در اثر ضربه یا سایر موارد تغییر حالت داده باشد نیز به درستی بسته نمی شود.
  • اگر موادی که درون ساندویچ ساز قرار داده اید، بیش از اندازه بزرگ باشد، درب دستگاه بسته نخواهد شد.

کار نکردن دکمه‌ های ساندویچ ساز

  • در برخی موارد، گرد و غبار و روغن موجود در دکمه‌های ساندویچ ساز ممکن است باعث خرابی آن‌ها شود.
  • ممکن است سیم‌هایی که دکمه‌ها را به مدار اصلی ساندویچ ساز متصل می‌کنند، دچار خرابی شوند و عملکرد صحیح را نداشته باشند.
  • احتمال دارد پایه‌های داخلی دستگاه دچار خرابی شده باشند که باعث خرابی دکمه‌ها می‌شود.
  • در این صورت، باید دستگاه را باز کرده و پایه‌های داخلی را بررسی و در صورت لزوم تعویض کنید.
  • ممکن است برد مدار چاپی دستگاه دچار خرابی شده باشد که باعث خرابی دکمه‌ها می‌شود.

روشن نشدن ساندویچ ساز

  • ابتدا باید اطمینان حاصل کنید که دستگاه به برق وصل شده است و سوئیچ روشن و خاموش در حالت روشن است.
  • در برخی مواقع قطعات ساندویچ ساز دچار خرابی می شوند که باعث عدم روشن شدن دستگاه خواهد شد.
  • ممکن است کابل‌ها، پریز و برد مدارچاپی دستگاه نیز مشکل داشته باشند.
  • در صورتی که ترموستات دستگاه دچار خرابی شده باشد، دستگاه به درستی گرم نشده و روشن نمی شود.
  • همچنین ممکن است علت روشن نشدن ساندویچ ساز مربوط به سوییچ روشن و خاموش دستگاه باشد.

گرم شدن بیش از حد ساندویچ ساز

  • در بعضی موارد، گرد و خاک و روغن های اضافی ممکن است به دلیل تجمع در داخل ساندویچ ساز، باعث افزایش دمای دستگاه شوند.
  • برخی ساندویچ سازها دارای دماسنج داخلی هستند که دمای داخلی دستگاه را نشان می دهد. اگر دماسنج مشکل دارد و نشانگر دما درست نیست، ممکن است ساندویچ ساز بیش از حد گرم شود.
  • ممکن است ورودی برق ساندویچ ساز نامناسب باشد و بخش های الکتریکی آن خراب شود.
  • در این صورت بهتر است بررسی کنید که ورودی برق دستگاه درست است یا خیر
  • همچنین، بررسی کنید که آیا ساندویچ ساز قابلیت مقاومت در برابر دمای بالا را دارد یا خیر.

روشن نشدن چراغ سبز ساندویچ ساز

  • با خراب شدن ترموستات، چراغ سبز ساندویچ ساز روشن نخواهد شد. در صورت نیاز باید برای تعویض ترموستات اقدام کنید.
  • خرابی و ایراد در فیوز حرارتی، دلیل روشن نشدن چراغ سبز ساندویچ ساز می باشد. حتما با دقت فیوز حرارتی را بررسی کنید.
  • اگر در زمان استفاده از دستگاه، متوجه روشن نشدن چراغ سبز آن شدید، حتما تمامی فیوز های خانه را مورد بررسی قرار دهید.
  • همچنین در صورتی که پریز برق از جریان کافی برخوردار نباشد، می تواند دلیل روشن نشدن ساندویچ ساز باشد.
  • بروز ایراد و همین طور خراب شدن دکمه پاور، مانع از رسیدن جریان برق به مدارات دستگاه شده و در نهایت چراغ پاور روشن نخواهد شد.

نشت آب از ساندویچ ساز

  • ابتدا باید محل نشت آب را بررسی کنید. ممکن است آب از قسمت پایین دستگاه، دور دکمه ها، یا حتی از بین دو قسمت مختلف ساندویچ ساز نشت کند.
  • اگر محل نشت آب را پیدا کردید، باید بررسی کنید که کدام قطعه باعث نشت آب شده است. ممکن است داخل دستگاه یا تقریباً هر قطعه از ساندویچ ساز خراب شده باشد و نیاز به تعویض داشته باشد.
  • در برخی موارد، ممکن است قطعات ساندویچ ساز به دلیل خرابی کوچک باعث نشت آب شوند.
  • ممکن است نشت آب به دلیل گرفتگی خاک و زباله در داخل دستگاه باشد.

پریدن فیوز با روشن شدن ساندویچ ساز

  • ممکن است مشکل از نوسانات برق باشد.
  • کوتاهی سیم های نول و فاز، باعث بروز این مشکل می شوند.
  • تمامی سیم های را مورد بررسی قرار دهید.
  • هر گونه خمیدگی و یا پارگی در کابل برق ساندویچ ساز، باعث ایجاد این مشکل می شوند.
  • با بروز ایراد در سیم برق ساندویچ ساز، باید آن را تعویض کنید.

در صورتی که قادر به رفع مشکل دستگاه خود نیستید، می توانید از خدمات تعمیرات ساندویچ ساز در آی پی امداد استفاده کنید.

سوالات متداول تعمیرات ساندویچ ساز

رایج ترین پرسش های متقاضیان خدمات تعمیر ساندویچ ساز در آی پی امداد شامل موارد زیر می باشد:

بعد از پایان خدمات تعمیرات ساندویچ ساز، می توانید در پنل کاربری خود، فاکتور و گارانتی 3 الی 12 ماهه آن را مشاهده نمایید.

در مجموعه آی پی امداد برای تعمیر ساندویچ ساز شما تنها از قطعات اورجینال و درجه یک استفاده می شود.

هزینه تعمیر ساندویچ ساز در آی پی امداد طبق تعرفه اتحادیه و با توجه به مدل و نوع خرابی دستگاه مشخص می گردد.

شما می توانید برای ثبت درخواست تعمیرات ساندویچ ساز خود در هفت روز هفته با شماره 02158941 تماس حاصل نمایید.

3 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
  • سارا 01 اردیبهشت 1403

    سلام وقت بخیر من یه ساندویچ ساز جی پاس دارم قالبش شکسته آیا امکان تعویض یا تعمیر قالب هست و هزینه ش حدودا چقدره

    پاسخ دادن
  • خاطره دشت بزرگ 15 اسفند 1402

    من یه ساندویچ ساز یه کاره دارم فقط اسنک درست میکنه. سوالم اینه که میتونم صفحه ی اسنکی رو جدا کنم و صفحه ی گریل بگیرم میتونم روی دستگاه بذارم ؟؟؟ ینی صفحه رو جدا کنم خراب نمیشه دستگاه؟

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 15 اسفند 1402

      درود، خیر این صفحات با یکدیگر متفاوت هستند و امکان انجام این کار وجود ندارد.

      پاسخ دادن
اینستاگرام آی پی امداد