logo logo تعمیر ریش تراش فیلیپس با ما در تماس باشید 021-58941021-91093903

تعمیر ریش تراش فیلیپس

comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای مقاله تعمیر ریش تراش فیلیپس به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

نمایندگی تعمیرات ریش تراش فیلیپس در تهران دارای شعب مختلف در شرق، غرب، شمال و جنوب می باشد. تعمیرکاران مرکز آی پی امداد ریش تراش فیلیپس را در محل شما عیب یابی و تعمیر می کنند. توجه داشته باشید که تعمیر ریش تراش فیلیپس نیاز به تخصص دارد و بهتر است برای جلوگیری از آسیب به دستگاه خود از خدمات نمایندگی استفاده کنید.

پس از ثبت درخواست تعمیر ریش تراش فیلیپس، مشخصات پنل کاربری از طریق پیامک برای شما ارسال می شود و کارشناس تا پایان روز گارانتی به صورت آنلاین از شما پشتیبانی می کند و در محل خود تعمیرکار خواهید داشت. در نظر داشته باشید که آی پی امداد برای تعمیر ریش تراش فیلیپس شما از قطعات اورجینال استفاده می کند و فاکتور و گارانتی معتبر در اختیار شما قرار می دهد. اگر تخصص دارید، می توانید از قسمت آموزش این مقاله کمک بگیرید و مشکل ریش تراش خود را حل کنید.

نحوه تماس جهت تعمیرات ریش تراش فیلیپس در آی پی امداد

نحوه تماس با نمایندگی تعمیرات ریش تراش فیلیپس در تهران به شرح زیر است:

  1. ابتدا می توانید با نزدیکترین شعبه نمایندگی مجاز آی پی امداد تماس بگیرید.
  2. پس از تماس، کد اشتراک به همراه نام تکنسین به تلفن همراه شما ارسال می شود.
  3. تکنسین مربوطه می تواند ظرف یک ساعت به محل مورد نظر شما برسد.
  4. تعمیرکار ریش تراش فیلیپس با سرعت و مهارت بالا دستگاه شما را تعمیر می کند.
  5. پس از تعمیر ریش تراش فیلیپس توسط تعمیرکار مربوطه، گارانتی معتبر دریافت خواهید کرد.
  6. همچنین فاکتوری برای توضیح هزینه ها به شما ارائه می شود.
  7. پس از اتمام کار تعمیر ریش تراش موزر یا ماشین اصلاح، با شما تماس گرفته می شود و از عملکرد تکنسین و رضایت شما پرسیده می شود تا بتوانیم خدمات خود را با کیفیت کامل و با رعایت حقوق مشتری ادامه دهیم.
  8. آی پی امداد به عنوان نمایندگی ریش تراش فیلیپس خدمات خود را بین 3 تا 12 ماه تضمین می کند.

روش های استفاده از خدمات ریش تراش فیلیپس در آی پی امداد

برای اینکه بتوانید از خدمات نمایندگی تعمیر ریش تراش فیلیپس در آی پی امداد استفاده کنید، می توانید از روش های زیر استفاده نمایید:

  1. بسیاری از کاربران، فرصت مراجعه به نمیاندگی های مختلف جهت تعمیرات دستگاه خود را ندارند. در این حالت می توانید از خدمات تعمیرکار آی پی امداد در محل برای رفع مشکل دستگاه خود استفاده نمایید.
  2. همچنین این فرصت را نیز خواهید داشت که به صورت حضوری به تعمیرگاه مجاز آی پی امداد مراجعه کرده و دستگاه خود را به تکنسین های مجموعه تحویل دهید. برای این کار به بخش تماس با ما سایت آی پی امداد مراجعه کنید.
  3. در نهایت امکان استفاده از خدمات پیک مجموعه نیز برای شما میسر خواهد بود. در این شرایط، پیک مجموعه آی پی امداد، دستگاه شما را با رعایت نکات نگهداری و انتقال صحیح به تعمیرگاه، تحویل گرفته و پس از اتمام تعمیرات، مجددا دستگاه را برای شما خواهد آورد.

خدمات تعمیر ریش تراش فیلیپس در شرق، غرب، شمال و جنوب تهران

در این قسمت به مناطقی از تهران می پردازیم که می توانید از خدمات تعمیر یش تراش فیلیپس در آنها استفاده کنید:

تعمیرات ریش تراش فیلیپس در شرق تهران

برای استفاده از خدمات تعمیرات ریش تراش فیلیپس در شرق تهران می توانید درخواست خود را ثبت نمایید:

رسالت، نارمک، مجیدیه، هروی، بنی هاشم، شمس آباد، نوبنیاد، پاسداران، شهرک شهید بهشتی، شهرک امام خمینی، حکیمیه، سازمان آب ، اتحاد، گلشن دوست، میدان پروین، سه راه استخر، زین الدین، تهرانپارس، استقلال، شهرک امید، قنات کوثر، هنگام، سراج، تکاوران، دلاوران، اردیبهشت، شهید باقری، فرجام، میدان شقایق، دردشت، شهید آیت، خیابان دماوند، سبلان، تهران نو،، مسیل جاجرود، مسیل منوچهری، نیروی هوایی، امامت، زینبیه، قصر فیروزه، پیروزی، نیروی هوایی، زمزم، میدان شهداء، پرستار، ائمه اطهار، محلاتی، ۱۷ شهریور، آهنگ

تعمیرکار ریش تراش فیلیپس در غرب تهران

نقاط تحت ارائه خدمات آی پی امداد در غرب تهران، شامل موارد زیر می باشد:

پونک، بلوار فردوس، باغ فیض، چیتگر، جنت آباد، تهرانسر، تهران ویلا، سعادت آباد، ستارخان، دهکده المپیک، دریان نو، شهرک اکباتان، شهران، شهر زیبا، شهر آرا، طرشت، صادقیه، شهرک گلستان، شهرک غرب، شریف، زیبادشت، گیشا، مرزداران، شهرک آزادی، آزادشهر، شهرک شهید باقری، مهرآباد، شهرک دریا، فتح، شهید دستغیب، دکتر هوشیار، استاد معین، باغ فیض، اشرفی اصفهانی، آیت الله کاشانی، شمشیری

خدمات ریش تراش فیلیپس در شمال تهران

چنانچه ساکن شمال تهران هستید، می توانید در محله های زیر از خدمات آی پی امداد بهره مند شوید:

دروس، قلهک، نیاوران، تجریش، لویزان، ازگل، جماران، زرگنده، مبارک‌آباد، حسین‌آباد، سوهانک، مینی سیتی، محمودیه، آجودانیه، زعفرانیه، اقدسیه، دزاشیب، داودیه، کامرانیه، فرمانیه، اوین، ولنجک، الهیه، جردن، ونک، درکه، ظفر

تعمیرگاه ریش تراش فیلیپس در جنوب تهران

محله های تحت ارائه خدمات آی پی امداد در جنوب تهران شامل:

امیریه، شاپور، امیربهادر، منیریه، خراسان، سیروس، مولوی، بازار تهران، شوش، افسریه، مشیریه، دروازه غار، شهرک مسعودیه، اتابک، نازی‌ آباد، یاخچی‌ آباد، خزانه بخارایی، جوادیه، امام زاده حسن، آذری، خزانه فلاح، شهرک ولیعصر، یافت آباد، شهرک شریعتی، عبدل آباد، شهرک رسالت، خانی آباد نو، صالح آباد، نعمت آباد، خاوران، عبدالعظیم حسنی، کوی سیزده آبان، امام زاده عبدالله، کیان شهر، دولت‌ آباد، شهر ری

تعمیر ریش تراش فیلیپس در مرکز تهران

کاربران ساکن در مرکز تهران می توانند درخواست خود را جهت تعمیرات ریش تراش فیلیپس در آی پی امداد ثبت نمایند:

عباس‌آباد، جلفا، امیرآباد، یوسف آباد، بهجت آباد، زرتشت، بهارشیراز، خواجه عبدالله، آپادانا، سهروردی، تخت طاووس، طالقانی، هفت تیر، توپخانه، استانبول، جمهوری، توحید، آرژانتین، فاطمی، باغ صبا، لاله زار، دامپزشکی، هاشمی، آذربایجان، جیحون، ولیعصر، فردوسی، انقلاب، کارگر، دروازه دولت

تعمیر ریش تراش فیلیپس در محل کار یا منزل

نمایندگی مجاز آی پی امداد با تعمیر ریش تراش فیلیپس در محل این سرویس را برای کاربران تسهیل کرده است. با استفاده از این خدمات می توانید تعمیرات ریش تراش فیلیپس را در منزل خود دریافت کنید. در ادامه به مزایای استفاده از خدمات در محل می پردازیم:

  • با استفاده از خدمات تعمیر ریش تراش فیلیپس در محل در زمان و هزینه خود صرفه جویی خواهید کرد.
  • خطرات ناشی از جابجایی دستگاه به بیرون از خانه و آسیب دیدگی ریش تراش فیلیپس برای شما وجود ندارد.
  • امکان نظارت بر عملکرد تکنسین ریش تراش فیلیپس در محل وجود دارد.

تعمیرکار نمایندگی تعمیرات ریش تراش فیلیپس چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

در صورت مشاهده ایراد در ماشین اصلاح خود، بهتر است عیب یابی و تعمیر آن را به افرادی بسپارید که در این زمینه تخصص و مهارت زیادی دارند. تعمیرکاران نمایندگی تعمیرات ریش تراش فیلیپس در آی پی امداد تجربه زیادی در تعمیر و عیب یابی دستگاه شما و رفع ایرادات آن دارند.

  • تعمیرکار این مجموعه در کمترین زمان ممکن در محل شما حاضر می شود.
  • تکنسین های نمایندگی برای تعمیر ماشین اصلاح شما فقط از قطعات اصلی استفاده می کنند.
  • تعمیرکار نمایندگی تجربه زیادی در عیب یابی و تعمیر این دستگاه دارد.
  • تکنسین های آی پی امداد دانش و مهارت بالایی دارند و در کمترین زمان ممکن مشکل دستگاه شما را عیب یابی و تعمیر می کنند.

استفاده از خدمات نمایندگی رسمی تعمیرات ریش تراش فیلیپس یا تعمیرگاه مجاز آی پی امداد؟

در صورتی که دستگاه شما دارای گارانتی معتبر می باشد می توانید با تماس با شماره درج شده در کارت گارانتی از خدمات نمایندگی محصول خود استفاده نمایید. در غیر این صورت بهتر است از خدمات یک نمایندگی مجاز و مطمئن استفاده کنید. آی پی امداد به عنوان مرکز مجاز تعمیر ماشین اصلاح فیلیپس با شعب مختلف در سراسر تهران خدمات تعمیر را به شما ارائه می دهد. از مزایای استفاده از نمایندگی تعمیرات ریش تراش فیلیپس در تهران می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • استفاده از خدمات تکنسین های خبره و مجرب
  • ارائه فاکتور و ضمانت نامه معتبر به مشتریان جهت شفاف سازی هزینه و افزایش اعتماد آنها
  • استفاده از قطعات اصلی برای تعمیر دستگاه
  • اعزام تعمیرکار به محل جهت تسهیل در امر خدمات رسانی به مشتریان
  • ارائه خدمات در سراسر شهر تهران و هفت روز هفته

تعمیرات ریش تراش فیلیپس در آی‌ پی امداد چقدر زمان میبرد؟

کاربران همواره به دنبال این هستند که بتوانند در اسرع وقت دستگاه خود را تعمیر کنند و سپس دوباره از آن استفاده کنند. به طور کلی می توان گفت زمان تعمیر ماشین اصلاح فیلیپس به نوع خرابی دستگاه شما بستگی دارد. برخی موارد مشکل و خرابی دستگاه سطحی بوده و در کمترین زمان قابل رفع است. برخی مواقع، برخی از قطعات ماشین اصلاح آسیب دیده و نیاز به تعویض کامل دارند. در این صورت تعمیرات ریش تراش فیلیپس شما ممکن است بیشتر طول بکشد.

در آی پی امداد به دلیل اینکه کلیه خدمات نمایندگی در محل مورد نظر مشتری انجام می شود، نیازی به انتقال ماشین اصلاح معیوب به تعمیرگاه نیست. بنابراین نیازی به صرف زمان زیادی برای عیب یابی و تعمیر ماشین اصلاح خود ندارید و دستگاه شما در کمترین زمان ممکن تعمیر می شود.

عیب یابی مشکلات ریش تراش فیلیپس

اطلاع از نحوه تعمیرات ریش تراش فیلیپس توسط تعمیرکار نمایندگی می تواند شما را در برخورد با عیوب مختلف آن راهنمایی کند. با این کار علاوه بر رفع ایرادات جزئی ماشین اصلاح خود، می توانید از صرف هزینه های هنگفت برای تعمیر دستگاه جلوگیری کنید. اگر نمی توانید ایراد دستگاه خود را برطرف کنید و مشکل مربوط به قطعات اصلی دستگاه است، می توانید از خدمات نمایندگی تعمیرات ریش تراش فیلیپس برای رفع ایرادات دستگاه خود استفاده کنید.

تعمیر مشکل روشن نشدن ریش تراش فیلیپس

چنانچه دستگاه ریش تراش فیلیپس شما روشن نمی شود، برای عیب یابی آن می توانید موارد زیر را بررسی کنید:

  • اگر ریش تراش شما با باتری تغذیه می شود، مطمئن شوید که کاملا شارژ شده است. اگر باتری کم یا کاملا خالی شده باشد، ممکن است ماشین اصلاح روشن نشود. سعی کنید دستگاه را برای چند ساعت شارژ کنید و سپس بررسی نمایید.
  • چنانچه ریش تراش شما دارای سیم برق است، مطمئن شوید که به درستی به برق وصل شده و کار می کند. بررسی کنید که آیا اتصالات شل یا سیم آسیب دیده وجود دارد که ممکن است باعث مشکل شود.
  • کلید روشن/خاموش را بررسی کنید تا مطمئن شوید در وضعیت روشن است. گاهی اوقات سوئیچ ممکن است در حالت خاموش گیر کند، بنابراین سعی کنید آن را چند بار به جلو و عقب بچرخانید تا ببینید آیا این کمک می کند یا خیر.

در صورت نیاز می توانید از خدمات نمایندگی تعمیرات ریش تراش فیلیپس در آی پی امداد بهره مند شوید.

عیب یابی مشکل داغ شدن ریش تراش فیلیپس

در صورتی که با مشکل داغ شدن بیش از حد ریش تراش فیلیپس خود در حین کار مواجه شده اید، می توانید به بررسی موارد زیر بپردازید:

  • تیغه های ماشین اصلاح ه سرعت به جلو و عقب یا در یک حرکت دایره ای حرکت می کنند که می تواند در اثر اصطکاک گرما ایجاد کند. اگر از ماشین اصلاح برای مدت طولانی استفاده شود، داغ می شود.
  • در صورتی که موتور دستگاه بیشتر از حد معمول کار کند، می تواند گرما تولید نماید.
  • اگر ریش تراش دارای باتری باشد، ممکن است در صورت شارژ شدن یا استفاده طولانی مدت و کم بودن باتری، داغ می شود.
  • ممکن است اتاق یا محیطی که در آن ریش تراش استفاده می شود، بسیار گرم باشد که این امر نیز می تواند به داغ شدن ماشین اصلاح کمک کند.

تعمیرات مشکل شارژ نشدن ریش تراش فیلیپس

در صورتی که ریش تراش فیلیپس شما شارژ نمی شود، می توانید موارد زیر را جهت رفع مشکل دستگاه خود بررسی نمایید:

  • ابتدا مطمئن شوید که منبع تغذیه (پریز یا پورت USB) که برای شارژ ماشین اصلاح استفاده می کنید، به درستی کار می کند. سعی کنید از یک پریز یا کابل شارژ دیگر استفاده کنید تا ببینید آیا این مشکل را حل می کند یا خیر.
  • کابل شارژ را از جهت هرگونه آسیب دیدگی یا ساییدگی سیم بررسی کنید. اگر کابل آسیب دیده باشد، نیاز به تعویض دارد.
  • اگر کنتاکت های شارژ روی ماشین اصلاح یا کابل شارژ کثیف باشند، ممکن است اتصال مناسبی برقرار نکنند. این بخش ها را با استفاده از یک پارچه نرم و خشک یا یک برس کوچک تمیز کنید تا هرگونه کثیفی را پاک کنید.
  • اگر ماشین اصلاح دارای باتری قابل شارژ باشد و شارژ نمی شود، ممکن است نیاز به تعویض داشته باشد. با گذشت زمان، باتری ها می توانند توانایی خود را برای نگه داشتن شارژ از دست بدهند و ممکن است نیاز به تعویض داشته باشند.
  • اگر پورت شارژ ریش تراش خراب یا شکسته باشد، به درستی شارژ نمی نشود. در این صورت ممکن است ریش تراش نیاز به تعمیر یا تعویض داشته باشد.

در صورت نیاز می توانید از خدمات آی پی امداد برای رفع مشکل دستگاه و تعمیرات ریش تراش فیلیپس استفاده نمایید.

تعمیر صدای زیاد ریش تراش فیلیپس در حین کار

اگر ریش تراش فیلیپس شما در حین کار صدای زیادی ایجاد می کند، جهت رفع مشکل می توانید از موارد زیر کمک بگیرید:

  • اگر تیغه های ریش تراش آسیب دیده باشند، می توانند در هنگام کوتاه کردن موها صدای بلندی ایجاد کنند. این همچنین می تواند باعث شود ریش تراش بیش از حد معمول لرزش داشته باشد که می تواند باعث ایجاد صدا شود.
  • چنانچه موتور ماشین اصلاح به درستی کار نکند، ممکن است در حین کار صدای بلندی ایجاد کند. این مسئله می تواند ناشی از عوامل مختلفی مانند یاتاقان های فرسوده یا کثیف بودن موتور باشد.
  • اگر هر قسمتی از ماشین اصلاح شل باشد یا محکم بسته نشده باشد، می تواند باعث لرزش آنها شود و در نتیجه صدای بلندی ایجاد گردد.
  • اگر مویی در داخل ریش تراش جمع شود، این امر می‌تواند باعث ناهماهنگی تیغه‌ ها شود و منجر به صدای بلند شود. همچنین می‌تواند باعث شود که موتور سخت‌تر از حد معمول کار کند، که می‌تواند به نویز کمک کند.

هزینه تعمیرات ریش تراش فیلیپس

امروزه با توجه به شرایط اقتصادی موضوعی که برای مصرف کنندگان بسیار حائز اهمیت است، هزینه تعمیر ماشین اصلاح می باشد. اما ارائه این هزینه ها به دلیل تفاوت در مدل های مختلف همواره متفاوت بوده است. در نمایندگی مجاز آی پی امداد تمام تلاش خود را می کنند تا تعمیرات ریش تراش فیلیپس برای شما مقرون به صرفه باشد.

  • از آنجایی که تعمیرکار به محل مورد نظر شما اعزام می شود و خدمات تعمیر ماشین اصلاح را در منزل ارائه می دهد، هزینه ها به میزان قابل توجهی کاهش می یابد.
  • در این مجموعه هزینه تعمیر ریش تراش فیلیپس با ارائه فاکتور با شرح دقیق خدمات انجام شده و باعث افزایش اعتماد مشتری می شود.

مزایای استفاده از خدمات نمایندگی تعمیرات ریش تراش فیلیپس در آی پی امداد

تعمیرگاه مجاز ریش تراش فیلیپس در آی پی امداد با شعب مختلف در سراسر تهران خدمات رسانی را برای شما عزیزان تسهیل کرده است.

  • تعمیرکار ریش تراش فیلیپس با لباس فرم در محل حضور خواهد داشت.
  • کلیه خدمات با قطعات فابریک و گارانتی رسمی 3 تا 12 ماه ارائه می شود.
  • تعمیر ریش تراش فیلیپس در محل انجام می شود و دستگاه از محل شما خارج نمی شود.
  • تعمیرات ریش تراش فیلیپس در همان روز انجام می شود.
3.5/5 - (2 امتیاز)

در بحث و گفتگوی این مقاله شرکت کنید!

10 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
  • رضا 08 شهریور 1402

    سلام دستگاه ریش تراش فیلیپس من روشن نمیشه فکر میکنم ایراد از برد دستگاه باشه ایا شما برد هم تعویض میکنید؟

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 09 شهریور 1402

      درود، مشکل از برد یا باتری ریش تراش می باشد که باید تعویض شود. برای تعمیر ریش تراش خود می توانید با شماره 02158941 تماس بگیرید.

      پاسخ دادن
    • احمدحاتمی 09 فروردین 1403

      سلام .توری روی تیغ صورت تراش پاره شده ومیخواستم درست بشه

      پاسخ دادن
  • محمد 22 مرداد 1402

    سلام ریش تراش من روشن نمیشه یعنی تو شارژ میزنی تور باطریش روشن میشه قبلا توی شارژ روشن نمیشد الان که تکمه روشن میزنی یه لرزه خیلی خفیف داره وقتی تکمه رو ویل میکنی خاموش میشه. ولی روشن نمیشه که پروازه هاش بچرخه

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 23 مرداد 1402

      درود، مشکل از باتری دستگاه است که باید تعویض شود.

      پاسخ دادن
      • سید 21 بهمن 1402

        سلام هزینه تعویض باتری چقدر هست ؟

        پاسخ دادن
        • آی پی امداد 21 بهمن 1402

          سلام، بسته به مدل ریش تراش متفاوته

          پاسخ دادن
          • سید 21 بهمن 1402

            RQ1280

  • ایرج جاودان 17 تیر 1402

    با سلام ، من یک عدد ریش تراش فیلی من یک عدسی ریش تراش فیلیپس ۳ تیقه دارم که پس از تمیز کردن واشرهای نگه دارنده جا نمی افتاد ، لزوم به تعمیر دارد .شهرک غرب

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 17 تیر 1402

      درود، با شماره 02158941 تماس بگیرید.

      پاسخ دادن
اینستاگرام آی پی امداد