logo logo تعمیر ریش تراش، ماشین اصلاح و موزر با ما در تماس باشید 021-58941021-91093903

تعمیر ریش تراش، ماشین اصلاح و موزر

comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای مقاله تعمیر ریش تراش، ماشین اصلاح و موزر به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

اگر ماشین اصلاح، ریش تراش یا موزر شما با مشکلاتی مواجه شده است و نیاز به تعمیر دارد، می توانید از سه روش خدمات در محل، انتقال دستگاه معیوب به تعمیرگاه و ارسال دستگاه توسط پیک از خدمات آی پی امداد استفاده نمایید. خدمات تعمیر ریش تراش، ماشین اصلاح و موزر به مشتریان عزیز آی پی امداد در شرق، غرب، شمال و جنوب تهران ارائه می شود.

عیب یابی و تعمیرات ماشین اصلاح در آی پی امداد با استفاده از قطعات اصلی و گارانتی 90 تا 365 روز انجام می شود. همچنین با استفاده از خدمات این مجموعه می توانید تا 75 درصد در هزینه های خود صرفه جویی کرده و در پایان سرویس نیز فاکتور رسمی دریافت کنید. جهت ارتباط با نمایندگی تعمیرات انواع ریش تراش، موزر یا ماشین اصلاح با شماره تلفن 02158941 یا 02191093903 تماس حاصل فرمایید و یا در سایت آی پی امداد درخواست آنلاین ثبت نمایید تا بهترین و سریع ترین خدمات را از تعمیرکاران آی پی امداد دریافت نمایید.

نحوه تماس جهت تعمیر ریش تراش، ماشین اصلاح و موزر

نحوه تماس با نمایندگی تعمیرات ریش تراش، ماشین اصلاح و موزر به شرح زیر است:

  1. برای استفاده از خدمات تعمیر ریش تراش، ماشین اصلاح یا موزر در آی پی امداد می توانید با شماره تلفن های 02158941 یا 02191093903 تماس بگیرید.
  2. همچنین می توانید در وب سایت آی پی امداد درخواست تعمیرات ماشین ریش تراش خود را ثبت کنید.
  3. امکان ثبت درخواست خدمات در مجموعه آی پی امداد به صورت 24 ساعته میباشد.

از طریق کدام روش ها می توان خدمات تعمیر ریش تراش، ماشین اصلاح و موزر را در آی پی امداد دریافت کرد؟

کاربران گرامی، شما از سه روش زیر می توانید از خدمات تعمیر ریش تراش، ماشین اصلاح و موزر در آی پی امداد بهره مند شوید:

  1. تعمیر انواع ماشین اصلاح در محل شما امکان پذیر است. تعمیرکار آی پی امداد به محل کار یا منزل شما مراجعه کرده و تعمیر موزر، ماشین اصلاح یا ریش تراش را انجام می دهد.
  2. مراجعه حضوری به کارگاه آی پی امداد یکی دیگر از خدمات است که می‌توانید از آن استفاده نمایید. برای دسترسی به آدرس تعمیرگاه انواع ریش تراش و موزر در آی پی امداد می توانید به بخش تماس با ما مراجعه کنید.
  3. همچنین می توانید ماشین ریش تراش خود را برای تعمیر توسط پیک های مجموعه آی پی امداد به کارگاه منتقل نمایید. پیک های آی پی امداد ماشین ریش تراش شما را با رعایت نکات ایمنی و رسید کتبی به تعمیرگاه منتقل کرده و پس از تعمیر و تست سلامت دستگاه، مجددا به شما تحویل خواهند داد.

مراحل ارائه خدمات تعمیرات ماشین ریش تراش و موزر

  1. پس از تماس، مشخصات شما در سامانه مشتریان آی پی امداد ثبت می شود و آدرس پنل کاربری به تلفن همراه شما پیامک می گردد.
  2. پنل کاربری؛ دسترسی به مشخصات تعمیرکار یا تعمیرگاه، گارانتی تعمیر، فاکتور هزینه ها و سایر اطلاعات خدمات مربوطه را برای شما امکان پذیر می کند.
  3. همچنین می توانید با مراجعه به پنل کاربری خود، با واحد پشتیبانی، پیگیری و شکایت آی پی امداد به صورت آنلاین ارتباط داشته باشید.
  4. تعمیرکار ماشین اصلاح طبق زمابندی انجام شده با شما و همراه با قطعات فابریک برای تعمیر و رفع ایراد دستگاه در محل حاضر می شود.
  5. همچنین طبیق توضیحات ذکر شده در بالا امکان استفاده از خدمات حضوری و پیک آی پی امداد وجود دارد.
  6. پس از اتمام خدمات و رفع مشکل انواع ریش تراش، فاکتور و همچنین گارانتی رسمی 3 الی 12 ماه تقدیم شما عزیزان می شود.
  7. شما می توانید در پنل کاربری خود در سایت آی پی امداد به تعمیرکار مربوطه امتیاز دهید.
  8. در نهایت نظرسنجی در خصوص رضایت از عملکرد تکنسین از سوی کارشناسان واحد Happy Call مجموعه آی پی امداد انجام می شود.

خدمات تعمیر ماشین اصلاح و ریش تراش که توسط تعمیرکار آی پی امداد ارائه می شود

یکی از کاربردی ترین لوازم برای کوتاهی مو ماشین اصلاح و موزر می باشد که به دلیل استفاده طولانی مدت و نامناسب ممکن است عملکرد آن دچار اختلال شده و خراب شود. به طور کلی در صورتی که نکات لازم جهت نگهداری صحیج از ماشین ریش تراش رعایت نشود، دستگاه ممکن است با مشکلاتی مواجه شود و نیاز به تعمیر پیدا کند. فرآیند سرویس و تعمیرات ماشین ریش تراش یکی از اموری است که نیاز به مهارت، تخصص، قطعات و ابزار لازم در این زمینه دارد. تعمیرکاران مجرب و تخصص آی پی امداد می توانند انواع خدمات مربوط به عیب یابی و تعمیر ماشین اصلاح، ریش تراش و موزر را با بهترین کیفیت به مشتریان خود ارائه دهند. از جمله خدماتی که برای انواع ماشین ریش تراش به مشتریان ارائه می شوند، شامل:

  • تعمیر و تعویض انواع قطعات مکانیکی و الکترونیکی ماشین اصلاح، ریش تراش و موز؛ مانند: موتور، تیغه، باتری، آداپتور، شارژر، دیسک، چرخ دنده، کابل و سیم، دکمه ها، بدنه، برد الکترونیکی، پایه نگهدارنده و …
  • عیب یابی و سرویس کامل ماشین اصلاح نظیر روغن کاری تیغه ها، بررسی و مونتاژ صحیح بخش های مختلف دستگاه و …
  • تهیه انواع قطعات اورجینال و باکیفیت مدل های قدیمی و جدید ماشین ریش تراش

آی پی امداد تعمیر کدام برندها و مدل های ریش تراش  را انجام می دهد؟

اگر از خط زن برای اصلاح ریش استفاده میکنید که مدل شارژی یا برقی میباشد، یا اگر از ماشین های اصلاح برای سایه زنی، فید، اصلاح مو استفاده میکنید یا اگر از ریش تراش های سه تیغ و شیورها برای اصلاح ریش صورت استفاده میکنید و نیاز به تعمیرات دارند، کافی است از خدمات آی پی امداد بهره مند شوید.  فرقی نمیکند که چه نوع ماشین ریش تراش دارید، تعمیرکاران آی پی امداد تمامی مدل های ریش تراش به مانند زیر را تعمیر میکنند:

  • ریش تراش برقی یا شارژی
  • ماشین اصلاح خط زن
  • ریش تراش فویلی یا توری
  • چرخشی یا دوار
  • انواع موزر

اگر ماشین ریش تراش شما در برندهای زیر و سایر برندها و مدل ها دچار خرابی شده است، می توانید از خدمات آی پی امداد برای تعمیر آنها استفاده نمایید:

  • براون Braun
  • فیلیپس Philips
  • پاناسونیک Panasonic
  • رمینگتون Remington
  • کیمی Kemei
  • جیمی Geemy
  • وی جی آر VGR
  • مک استایلر
  • موزر Moser
  • و …

مرکز تعمیرات ماشین اصلاح، ریش تراش و موزر در تهران

آی پی امداد یکی از بهترین مراکز تعمیرات ریش تراش، ماشین اصلاح و موزر در تهران است که تمامی برندها و مدل های این دستگاه را در تمامی مناطق تهران تعمیر خواهد کرد. این مجموعه هر روز هفته آماده ارائه خدمات ماشین اصلاح در محل شما می باشد. در صورتی که ساکن هریک از مناطق تهران اعم از شرق، غرب، شمال، جنوب و مرکز تهران هستید، می توانید در سریع ترین زمان ممکن از خدمات تکنسین های آی پی امداد در محل یا در کارگاه مجهز این مجموعه بهره مند شوید.

تعمیرات ماشین ریش تراش و موزر در محل کار یا منزل

یکی از مهمترین اولویت ها در زمینه تعمیرات ریش تراش، ماشین اصلاح و موزر، استفاده از خدمات در محل کار یا منزل مشتریان می باشد. بدین منظور آی پی امداد خدمات ماشین ریش تراش را در محل کار یا منزل به مشتریان خود ارائه خواهد داد. از جمله مزایای استفاده از این خدمات می توان به عدم جابجایی دستگاه و جلوگیری از هرگونه احتمال خرابی یا آسیب دیدگی ماشین اصلاح اشاره کرد. این قابلیت باعث شده تا شما دیگر نیازی نداشته باشید تا دستگاه خود را به تعمیرگاه ارسال کنید و از هزینه های اضافی نیز جلوگیری خواهید کرد.

پس از ثبت درخواست شما در آی پی امداد، تکنسین های مجموعه در سریع ترین زمان به محل شما مراجعه می کنند. به این ترتیب دیگر نیازی نیست تا شما ماشین اصلاح و موزر خود را به محل تعمیرگاه انتقال دهید. متخصصان مجرب ما با حضور در محل، نسبت به عیب یابی و تعمیر موزر معیوب شما اقدام خواهند کرد. همچنین شما می توانید شاهد روند تعمیر ریش تراش خود بوده و از کیفیت خدمات ارائه شده اطمینان حاصل کنید.

استفاده از خدمات تعمیرات ریش تراش و موزر در آی پی امداد چه مزایایی دارد؟

یکی از دلایل استفاده از خدمات نمایندگی تعمیرات ماشین ریش تراش، مجاز و معتبر بودن آن در سراسر تهران است. آی پی امداد دارای بیش از 30 سال سابقه کاری در زمینه تعمیر انواع لوازم برقی می باشد. بنابراین شما می توانید با خیال راحت از خدمات این مجموعه استفاده کنید و پس از انجام تعمیرات ریش تراش و ماشین اصلاح خود، مانند روز اول از دستگاه بدون هیچ مشکلی استفاده کنید.

مزایای استفاده از خدمات تعمیرگاه آی پی امداد شامل موارد زیر است:

  • تعویض قطعات خراب شده و از کار افتاده با قطعات اصل
  • ارائه گارانتی 90 الی 365 روزه خدمات
  • تعیین هزینه تعمیرات انواع موزر و ماشین اصلاح مطابق با تعرفه های اتحادیه
  • بهره مندی از تکنسین های متخصص و آموزش دیده
  • صرفه جویی در هزینه های مشتریان تا 75 درصد
  • اختصاص پنل کاربری به مشتریان و امکان ارتباط آنلاین با واحد پشتیبانی در پنل

ویژگی های تعمیرکار انواع ریش تراش، ماشین اصلاح و موزر

آی پی امداد برای اینکه تعمیرات لوازم برقی و الکترونیکی نظیر ماشین ریش تراش به صورت تخصصی انجام گیرد، از تعمیرکاران مختص همان دستگاه استفاده می کند. تعمیرکارانی که در این مرکز آماده به کار هستند، از دانش و تجربه کافی برای تعمیرات ماشین اصلاح و موزر برخوردار می باشند. این افراد دارای حس مسئولیت پذیری بوده و با تمام اصول تعمیرات ریش تراش آشنایی کامل دارند. به همین دلیل نیز در کمترین زمان انواع موزر و ماشین اصلاح شما را عیب یابی کرده و آن را تعمیر می کنند. آنها همواره تعمیر قطعه معیوب ریش تراش را به جای تعویض قطعه در اولویت کار خود قرار داده اند.

همین امر نیز سبب شده تا کیفیت عملکرد انواع موزر و ماشین ریش تراش بعد از تعمیر افت پیدا نکند. در تعمیرگاه انواعماشین اصلاح تنها زمانی اقدام به تعویض قطعه معیوب می شود که قطعه به هیچ عنوان قابل تعمیر نباشد. در این موارد نیز استفاده از قطعات اورجینال باعث شده است تا راندمان دستگاه تعمیر شده به هیچ عنوان کاهش پیدا نکند. همچنین تکنسین های آی پی امداد در پایان کار تعمیرات انواع موزر و ماشین اصلاح به شما گارانتی معتبر و فاکتور رسمی نیز ارائه خواهند داد.

تعمیرات ماشین ریش تراش در آی‌ پی امداد چقدر زمان می برد؟

ما مفتخر به ارائه خدمات سریع و با کیفیت برای تعمیرات انواع ماشین ریش تراش در استان تهران هستیم. مدت زمان تعمیر ریش تراش و موزر به مشکل دستگاه شما و تامین قطعه آن بستگی دارد. زمانیکه ماشین ریش تراش جهت تعمیر به دست تعمیرکار آی پی امداد میرسد، در اولین مرحله اقدام به عیب یابی میشود و اگر نیاز به قطعه داشته باشد، در سیستم ثبت سفارش میشود. بعد از تامین قطعه، در همان لحظه ریش تراش شما تعمیر میشود.

اما در نظر داشته باشید که در اکثر مواقع تعمیرات ریش تراش در بازه زمانی 72 ساعت کاری انجام میشود و بعد از تعمیر به دست شما خواهد رسید. اگر برای تعیر انواع ماشین اصلاح به کارگاه مراجعه کردید یا پیک آی پی امداد در محل، ریش تراش را از شما تحویل گرفت، میانگین زمان تعمیر را به شما توضیح خواهند داد.

هزینه تعمیر ریش تراش، ماشین اصلاح و موزر

هزینه تعمیر ماشین ریش تراش و موزر در تعمیرگاه مجاز آی پی امداد بسیار منصفانه است. این هزینه‌ ها بر اساس نرخ تعیین شده از سوی اتحادیه مشخص می شود. علاوه بر منصفانه بوده هزینه های تعمیر، کاهش این هزینه ها به دلیل عدم نیاز به انتقال ماشین اصلاح به محل نمایندگی باعث می شود تا از لحاظ اقتصادی فشاری بر مشتریان وارد نشود. هزینه های تعمیرات موزر بعد از عیب یابی دستگاه توسط تکنسین متخصص آی پی امداد محاسبه شده و به اطلاع مشتری می رسد. اگر مشتری از این هزینه ها رضایت داشته باشد، تعمیرکاران ما کار تعمیر ریش تراش را شروع خواهند کرد.

به منظور شفاف سازی هزینه های ناشی از تعمیر موزر برای مشتریان، تمامی هزینه ها در فاکتوری یادداشت شده و به آنها ارائه می گردد. در نهایت هزینه تعمیرات ماشین اصلاح در آی پی امداد بر اساس هزینه ای که در فاکتور آمده است، از مشتری دریافت می شود. در جدول زیر به صورت حدودی به بررسی هزینه تعمیر یا تعویض قطعات ریش تراش موزر برای شما خواهیم پرداخت.

قطعات ریش تراش هزینه تعمیرات ریش تراش
موتور
  • 200/000 تومان
تیغه
  • 130/000 تومان
پایه خط زن
  • 170/000 تومان
ترانس
  • 170/000 تومان
باتری
  • 170/000 تومان
رله
  • 190/000 تومان
بدنه
  • 280/000 تومان
ایاب و ذهاب و کارشناسی
  • 120/000 الی 160/000 تومان

مشکلاتی که توسط تعمیرگاه انواع ریش تراش، ماشین اصلاح و موزر رفع می شوند

گاهی ممکن است به دلیل وجود مشکلات پیش پا افتاده ای، ماشین اصلاح شما کار نکند یا ضعیف کار کند. در ادامه می خواهیم برخی از این مشکلات رایج و علت بروز و روش های رفع آنها را برای شما بیان کنیم. توصیه می کنیم در صورتی که مشکل ماشین ریش تراش شما مهم و تخصصی است و لازم است قطعه ای تعویض شود، از خدمات تعمیرات ریش تراش در آی پی امداد کمک بگیرید. تکنسین های آی پی امداد تمامی مشکلات موزر و ماشین ریش تراش شما را در سریع ترین زمان برطرف خواهند کرد.

علت شارژ نشدن ریش تراش

اگر ماشین اصلاح شما شارژ نمی شود، دلایل مختلفی می تواند وجود داشته باشد که در زیر برخی از مراحل عیب یابی برای حل مشکل ذکر شده است:

  • مطمئن شوید که آداپتور برق به درستی وصل شده است. دوشاخه یا آداپتور برق معیوب می تواند از شارژ شدن ماشین اصلاح جلوگیری کند.
  • اگر ماشین اصلاح با باتری کار می کند، باتری دستگاه را بررسی کنید. بررسی کنید که کاملا شارژ شده است یا خیر و آیا باتری آن سالم است.
  • گاهی اوقات درگاه شارژ ممکن است با کثیفی یا سایر مواد زائد مسدود شود. پورت شارژ را با یک برس یا پارچه تمیز به آرامی تمیز کنید.
  • اگر مشکل شارژ نشدن ریش تراش برطرف نشد، می توانید باتری را تعویض کنید و ببینید که آیا با این کار مشکل حل می شود یا خیر.

در صورتی که باز هم دستگاه شارژ نمی شود، برای تعمیر ریش تراش، ماشین اصلاح و موزر خود می توانید با تکنسین های آی پی امداد تماس حاصل نمایید.

تعمیر کار نکردن ریش تراش، ماشین اصلاح و موزر

اگر ریش تراش شما کار نمی کند، چند نکته وجود دارد که برای عیب یابی و تعمیر دستگاه می توانید به آنها توجه کنید:

  • اگر ریش تراش با باتری کار می کند، این احتمال وجود دارد که باتری خراب شده یا به درستی کار نکند.رد.
  • ممکن است تیغه یا سری موزر کثیف شده باشد. ماشین اصلاح را کاملا تمیز کنید و تمام ذرات کثیفی را از بین ببرید.
  • در صورتی که ریش تراش برقی دارید، مطمئن شوید که سیم برق سالم است و اتصالات خراب یا شل وجود ندارد.
  • اگر مشکل حل نشد، ممکن است تیغه ها یا سری اصلاح نیاز به تعویض داشته باشند.

چنانچه دانشی در زمینه عیب یابی و رفع مشکل عدم کارکرد دستگاه خود ندارید، تعمیرکار ریش تراش در آی پی امداد می تواند به شما کمک نماید.

علت صدای زیاد در ماشین اصلاح موزر

اگر ریش تراش و موزر شما صداهای غیرعادی می دهد، می توانید به کمک موارد زیر اقدام به عیب یابی دستگاه خود نمایید:

  • در صورتی که در تیغه ها و بخش های مختلف دستگاه موی زیادی جمع شده باشد، در حین کار صدا ایجاد می شود. تمیز کردن کامل ماشین اصلاح می تواند مشکل را برطرف کند.
  • ممکن است این صدا مربوط به خشک بودن تیغه های دستگاه باشد. اگر تیغه صدا ایجاد می کند، روغن کاری تیغه ها می تواند کمک کننده باشد.
  • اگر تمیز کردن و روغن کاری مشکل را برطرف نکرد، بهتر است کارتریج روی ماشین اصلاح خود را تعویض کنید، به خصوص اگر تیغه ها فرسوده یا آسیب دیده باشند.
  • همچنین ممکن است به هنگام باز و بسته کردن دستگاه برخی قطعات آن به درستی در جای خود قرار نگرفته و صدای ایجاد نمایند.

در صورت نیاز می توانید برای رفع مشکل صدای ماشین ریش تراش خود از خدمات نمایندگی ریش تراش، ماشین اصلاح و موزر در آی پی امداد استفاده نمایید.

عیب یابی داغ شدن بیش از حد ریش تراش، ماشین اصلاح و موزر

اگر ریش تراش یا موزر شما بیش از حد گرم شده است، دلایل مختلفی وجود دارد که برای عیب یابی گرمای بیش از حد ماشین اصلاح خود می توانید آنها را بررسی کنید:

  • در صورت استفاده طولانی مدت از دستگاه و عدم خنک شدن آن ممکن است با داغ شدن بیش از حد ماشین اصلاح خود مواجه شوید.
  • اگر گرد و غبار یا مو دستگاه را مسدود کند، می تواند باعث گرم شدن بیش از حد آن شود. برای جلوگیری از بروز این مشکل، دستگاه را به طور مرتب تمیز کنید.
  • گرمای زیاد موزر می تواند در اثر خشک شدن قطعات دستگاه ایجاد شود که می توانید تیغه های آن را روغن کاری کنید.
  • اگر ماشین اصلاح یا ریش تراش بیش از حد گرم می شود، پایین آوردن سرعت دستگاه یا وارد کردن فشار کمتر به تیغه ها می تواند کمک کننده باشد.
  • چنانچه این موارد کمکی نکرد، ممکن است قطعه خاصی معیوب بوده و نیاز به تعویض داشته باشد.

برای برطرف کردن مشکل گرمای بیش از حد دستگاه خود می توانید از خدمات متخصصین مرکز مجاز آی پی امداد برای تعمیرات ماشین ریش تراش بهره مند شوید.

علت روشن نشدن ریش تراش، ماشین اصلاح و موزر

اگر ماشین اصلاح یا موزر شما روشن نمی شود، راه های مختلفی برای رفع این مشکل وجود دارد. موارد زیر می تواند به شما کمک کند:

  • ابتدا برای بررسی علت روشن نشدن ریش تراش خود باید مطمئن شوید که دوشاخه به درستی وصل شده و برق دستگاه را تامین می کند.
  • همچنین بررسی کنید که آیا آداپتور برق برای دستگاه مورد نظر مناسب است یا خیر.
  • اگر دستگاه با باتری کار می کند، باید باتری ها را بررسی کرده و در صورت لزوم آنها را تعویض کنید. همچنین بررسی کنید که باتری ها به درستی نصب شده باشند.
  • بررسی کنید که سوئیچ دستگاه به درستی کار می کند. سوئیچ ممکن است معیوب باشد یا به درستی کار نکند.
  • در صورتی که ریش تراش برقی شما روشن نمی شود، ممکن است موتور آن خراب شده باشد.

در صورت نیاز می توانید از خدمات نمایندگی ریش تراش، ماشین اصلاح و موزر برای رفع مشکل روشن نشدن دستگاه خود استفاده نمایید.

علت اصلاح نکردن ماشین موزر

یکی از مشکلاتی که ممکن است کاربران ماشین اصلاح و موزر با آن مواجه شوند، عدم اصلاح کردن دستگاه است که در ادامه دلایل آن را ذکر کرده ایم:

  • در صورتی که کیفیت ریش تراش و تیغه های آن پایین باشد، قادر به اصلاح مو نمی باشد.
  • ممکن است عدم اصلاح ماشین اصلاح به دلیل تمیز نکردن آن و تجمهع مو و پرز در تیغه های دستگاه باشد.
  • چنانچه ریش و مو بیش از اندازه بلند باشد، دستگاه قادر به اصلاح کامل و صحیح آن نخواهد بود.
  • از دیگر دلایل بروز این مشکل استفاده نادرست و غیراصولی از دستگاه برای اصلاح مو می باشد که باید آن را در جهت مناسب استفاده نمایید.

برای بررسی علت بروز مشکل اصلاح نکردن دستگاه موزر و رفع آن می توانید از تکنسین های متخصص تعمیرگاه مجاز آی پی امداد کمک بگیرید.

تعمیرات کند شدن ریش تراش و موزر

در صورتی که ماشین ریش تراش و موزر شما به کندی عمل می کند، می توانید برای تعمیرات دستگاه موارد زیر را بررسی نمایید:

  • یکی از دلایل بروز این مشکل مربوط به کند شدن یا خرابی تیغه های دستگاه است که باید بررسی و در صورت نیاز تعویض شود.
  • در صورتی که باتری دستگاه به صورت کامل شارژ نشده و رو به اتمام باشد نیز ریش تراش به کندی کار خواهد کرد.
  • این مسئله می تواند به دلیل استفاده طولانی مدت از موزر و کاهش کارایی آن باشد که باید به دستگاه استراحت دهید.
  • در صورتی که کابل برق ماشین اصلاح معیوب شده و یا دچار قطعی شده باشد نیز با این مشکل مواجه خواهید شد.

بهترین کار برای بررسی علت بروز مشکل کند شدن ماشین ریش تراش و رفع آن استفاده از خدمات نمایندگی تعمیرات ماشین اصلاح در تهران می باشد.

عیب یابی گاز گرفتن ماشین اصلاح و موزر

چنانچه به هنگام استفاده از ماشین ریش تراش خود متوجه گاز گرفتگی آن شده اید، می توانید به عیب یابی موارد زیر اقدام کنید:

  • خرابی، شکستگی یا فرسایش چرخ دنده ها و تیغه های ریش تراش می تواند باعث گاز گرفتن دستگاه به هنگام اصلاح شود.
  • در صورتی که موتور ماشین اصلاح نیم سوز شده باشد، قدرت و سرعت چرخ دنده ها کاهش پیدا کرده و دستگاه گاز می گیرد.
  • ممکن است از ریش تراش به مدت طولانی و یکسره استفاده کرده باشید که در این حالت نیز تیغه ها کند شده و گاز می گیرند.
  • چنانچه به تازگی دستگاه را باز کرده اید، ممکن است تیغه ها به درستی تراز و نصب نشده و در نتیجه با مشکل گاز گرفتگی آنها مواجه شوید.

برای اینکه بتوانید مشکل گاز گرفتن ماشین ریش تراش خود را برطرف کنید، می توانید از تعمیرکاران متخصص نمایندگی آی پی امداد کمک بگیرید.

0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
اینستاگرام آی پی امداد