logo logo تعمیر جاروبرقی ژانومه با ما در تماس باشید 021-58941021-91093903

تعمیر جاروبرقی ژانومه

تعمیر جاروبرقی ژانومه
زمان مطالعه: 6 دقیقه
comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای مقاله تعمیر جاروبرقی ژانومه به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

بهداشت و نظافت منزل از جمله کارهای دشوار اما ضروری است که امروزه به واسطه تولید انواع جاروبرقی آسان شده است. خراب شدن این دستگاه برقی در منزل اغلب باعث ناراحتی اعضای خانواده می شود؛ زیرا این دستگاه قیمت بالایی دارد و ممکن است در صورت خرابی فرد قادر به تهیه آن نباشد. انتخاب تعمیرگاه مجاز برای تعمیر جاروبرقی ژانومه اولین اقدامی است که در صورت خراب شدن این دستگاه باید انجام شود. بر این اساس ما در این مطلب به معرفی بهترین تعمیرگاه مجاز جاروبرقی ژانومه در تهران می پردازیم تا بتوانید در سریع ترین زمان ممکن برای تعمیرات جاروبرقی ژانومه در محل اقدام کنید. با آی پی امداد همراه باشید.

کاربران گرامی، با استفاده از خدمات مرکز تعمیرات لوازم خانگی آی پی امداد علاوه بر بهره مندی از قطعات فابریک تا 75% در هزینه های تعمیر جاروبرقی ژانومه صرفه جویی کنید.

نحوه تماس با نمایندگی تعمیرات جاروبرقی ژانومه در آی پی امداد

برخی از افراد با وجود نداشتن اطلاعات بالا در زمینه تعمیر جاروبرقی ژانومه، برای عیب یابی و تعمیرات آن اقدام می کنند. این کار معمولاً باعث خرابی بیشتر این دستگاه می شود. جاروبرقی به عنوان دستگاهی تخصصی و پیشرفته خانگی شناخته می شود که از قطعات متعددی تشکیل شده است. بر این اساس باید بلافاصله بعد از خراب شدن آن با بهترین نمایندگی تعمیرات جاروبرقی ژانومه تماس حاصل شود. مراحل تماس با تعمیرگاه مجاز جاروبرقی ژانومه عبارت است از:

  • تماس با شماره 02158941 و یا ثبت درخواست تعمیرات در سایت آی پی امداد
  • توضیح نشانه های خراب شدن جاروبرقی
  • ثبت نهایی درخواست تعمیر جاروبرقی ژانومه
  • اعزام تعمیرکار جاروبرقی ژانومه و تعمیرات دستگاه شما

چنانچه از طریق شماره تماس ذکر شده قادر به برقراری ارتباط با نمایندگی تعمیرات جاروبرقی ژانومه نیستید، می توانید از طریق آدرس اینترنتی شرکت آی پی امداد، درخواست خود را برای تعمیر جاروبرقی ژانومه در تهران به ثبت برسانید.

خدمات تعمیرات جارو برقی ژانومه در کدام مناطق تهران ارائه می شود؟

در این بخش قصد داریم به بررسی مناطقی در شهر تهران بپردازیم که در آنها می توانید از خدمات تعمیرات جاروبرقی ژانومه برخوردار شوید.

تعمیر جاروبرقی ژانومه در شرق تهران

تهرانپارس، نارمک، رسالت، سید خندان، پیروزی، افسریه، آهنگ، حکیمیه، ارتش، لویزان، شیان

تعمیر جاروبرقی ژانومه در غرب تهران

صادقیه، ستار خان، توحید، مرزداران، بلوار فردوس، جنت آباد، شهرک راه آهن، دریاچه چیتگر، پونک، ستاری، شهران، شهرک اکباتان، تهرانسر، کن، شهر زیبا، سردار جنگل، آیت الله کاشانی، خلیج فارس

تعمیر جاروبرقی ژانومه در شمال تهران

شمیرانات، الهیه، نیاوران، فرمانیه، کامرانیه، بلوار کاوه، سعدآباد، جماران، جمشیدیه، زعفرانیه، فرشته، تجریش، اقدسیه، آجودانیه، پاسداران، دیباجی، شریعتی، دولت، ظفر، یخچال، جردن، اندرزگو، میرداماد، شریعتی، پل رومی، زرگنده، شهرک غرب، سعادت آباد، آتی ساز

 تعمیر جاروبرقی ژانومه در جنوب تهران

منیریه، حافظ، شاهپور، نازی آباد، خانی آباد، جوادیه، راه آهن، انقلاب، آزادی، نواب، جمهوری، ولیعصر، قزوین، یافت آباد، شادآباد، امامزاده حسن، مهرآباد، شهر ری، باقر شهر، ورامین، عبدل آباد

تعمیر جاروبرقی ژانومه در مرکز تهران

انقلاب، میدان ولیعصر، فاطمی، یوسف آباد، مطهری، عباس آباد، میدان ونک، شیخ بهایی، شیراز، امیر آباد، کارگر شمالی، شهرک والفجر، شهر آرا، جلال آل احمد، شهرک آزمایش، گیشا

مزایای استفاده از خدمات نمایندگی تعمیرات جاروبرقی ژانومه در آی پی امداد

اگر قصد سپردن تعمیرات جاروبرقی ژانومه به نمایندگی تعمیر جاروبرقی ژانومه را دارید، بهتر است آگاه باشید که با استفاده از خدمات شرکت آی پی امداد از مزایایی بهره مند می شوید که برخی از آن ها عبارت هستند از:

  1. عدم نیاز به پرداخت هزینه حمل و نقل جاروبرقی ژانومه
  2. عدم نیاز به گذراندن وقت زیاد برای جا به جایی جاروبرقی
  3. کم کردن هزینه های غیر مستقیم و کاهش قیمت تعمیر جارو برقی ژانومه تا 75 درصد
  4. دریافت فاکتور لیست خرید قطعات به همراه قیمت
  5. تعمیرات جاروبرقی ژانومه در کوتاه ترین زمان ممکن
  6. تعمیر جاروبرقی ژانومه به واسطه نیروهای متخصص و حرفه ای

خدمات پس از فروش جاروبرقی ژانومه

در گذشته بسیاری از برندهای خارجی و ایرانی با ارائه خدمات پس از فروش به مشتریان خود، توانستند رضایت بسیاری از خریداران را به خود جذب کنند. اما چند سالی است که به دلیل تحریم های به وجود آمده، بسیاری از برندهای خارجی خدمات پس از فروش ارائه نمی دهند و تنها تعداد معدودی از برندهای ایرانی در ازای خرید محصول به مشتریان خود کارت گارانتی ارائه می دهند.

بنابراین اگر جاروبرقی ژانومه شما دارای خدمات پس از فروش باشد، می توانید در صورت منقضی نشدن زمان آن، برای تعمیر جاروبرقی ژانومه به نمایندگی رسمی تعمیرات جاروبرقی ژانومه مراجعه کنید. اما اگر دارای گارانتی و خدمات پس از فروش جاروبرقی ژانومه نیستید، می توانید از طریق تماس با تعمیرگاه مجاز جاروبرقی ژانومه در آی پی امداد، با هزینه بسیار پایینی تعمیرات این دستگاه را به نیروهای متخصص این مجموعه بسپارید.

تعمیر جاروبرقی ژانومه در محل چگونه است؟

یکی از بهترین خدمات نمایندگی تعمیرات جاروبرقی ژانومه در تهران توسط شرکت آی پی امداد، تعمیرات و عیب یابی این دستگاه در منزل یا محل مورد نظر مشتری است. شرکت آی پی امداد برای رضایتمندی بیشتر مشتریان خود اقدام به رفع یکی از نگرانی های مشتریان کرده است.

بیشترین دغدغه مشتریان برای تعمیر جارو برقی ژانومه این است که دستگاه در هنگام جا به جایی برای تعمیر خراب شود. به همین علت شرکت آی پی امداد با تعمیر جاروبرقی ژانومه در محل این مشکل را برای مشتریان خود رفع کرده است. آی پی امداد به عنوان نمایندگی تعمیرات جاروبرقی ژانومه در تهران، با اعزام تکنسین جاروبرقی ژانومه به منزل، این دستگاه را با کیفیت بالایی مقابل دیدگان شما تعمیر می کند.

استفاده از خدمات نمایندگی رسمی تعمیرات جارو برقی ژانومه یا تعمیرگاه مجاز آی پی امداد؟

استفاده از خدمات نمایندگی تعمیرات جاروبرقی ژانومه بسیار آسان است. کافیست تا مطابق مراحل ذکر شده برای تماس با تعمیرگاه مجاز جاروبرقی ژانومه در تهران اقدام کنید. آنگاه تکنسین جاروبرقی ژانومه در کوتاه ترین زمان در محل شما حاضر می شود و به ارائه خدماتی می پردازد که به شرح زیر است:

  1. اعزام نیروهای متخصص و حرفه ای برای تعمیرات جاروبرقی ژانومه به محل مورد نظر مشتری
  2. فراهم کردن جدید ترین تجهیزات روز دنیا برای تکنسین جارو برقی ژانومه
  3. ارائه فاکتور دقیق برای خدمات ارائه شده و لیست قیمت قطعات خریداری شده
  4. ارائه ضمانت نامه رسمی و معتبر با اعتبار 90 تا 365 روز
  5. دریافت هزینه تعمیر جاروبرقی ژانومه از مشتری طبق نرخ تعیین شده توسط اتحادیه تعمیر کاران و کاهش 75 درصد از هزینه ها

تعمیرات جاروبرقی ژانومه در آی‌ پی امداد چقدر زمان میبرد؟

جاروبرقی از دستگاه های برقی تخصصی است که از قطعات متعددی تشکیل شده است. به همین علت عیب یابی جاروبرقی ژانومه ممکن است کمی زمان بر باشد. شرکت آی پی امداد برای تعمیر جاروبرقی ژانومه در محل زمان مشخصی را تعیین نمی کند. زیرا کارشناسان ابتدا باید به عیب یابی جاروبرقی بپردازند و بعد از بررسی علت خراب شدن این دستگاه، زمانی را جهت تعمیرات جاروبرقی ژانومه در محل کار یا منزل شما تعیین کنند. اما شرکت آی پی امداد با خرید تجهیزات دقیق و استخدام تکنسین های حرفه ای و با تجربه، تلاش می کند تا تعمیرات این دستگاه در کوتاه زمان ممکن برای مشتریان گرامی انجام شود.

تعمیرکار نمایندگی تعمیرات جارو برقی ژانومه چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

یکی از بهترین خدمات نمایندگی تعمیرات جاروبرقی ژانومه در تهران این است که افرادی را به عنوان تعمیرکار جاروبرقی ژانومه استخدام می کند که دارای تجربه کافی و دانش بالایی در حوزه تعمیرات این دستگاه هستند. همچنین تکنسین جاروبرقی ژانومه در شرکت آی پی امداد دارای ویژگی هایی است که مهم ترین آن ها عبارت هستند از:

  • تمام سرویس کاران جاروبرقی ژانومه در شرکت آی پی امداد تلاش می کنند تا در کمتر از 60 دقیقه در محل مشتریان حضور پیدا کنند.
  • تعمیر کاران جاروبرقی ژانومه تمام قطعات و تجهیزاتی که برای عیب یابی، تعویض و تعمیر جاروبرقی ژانومه نیاز است را با خود به همراه دارند.
  • تعمیرکار جارو رقی ژانومه از قطعات فابریک و اصل برای تعمیرات جاروبرقی مشتریان استفاده می کند.
  • تکنسین جاروبرقی ژانومه تلاش می کند در مدت زمان کوتاهی عیب یابی و تعمیرات جاروبرقی ژانومه را در صورت رضایت مشتری انجام دهد.
  • تکنسین نمایندگی تعمیرات جاروبرقی ژانومه موظف است تا به سوالات مشتریان دقیق پاسخ دهد و در صورت نیاز آن ها را راهنمایی کند.

عیب یابی مشکلات جاروبرقی ژانومه توسط تعمیرکار تعمیرگاه مجاز آی پی امداد

عیب یابی جاروبرقی ژانومه یکی از خدماتی است که توسط تعمیرگاه مجاز آی پی امداد در محل انجام می شود. برای عیب یابی این دستگاه، تکنسین جاروبرقی ژانومه به محل مشتری اعزام می شود و به بررسی علت خرابی جاروبرقی می پردازد. بعد از عیب یابی چنانچه شما مشتریان گرامی مایل به تعمیر جاروبرقی ژانومه باشید، نیروهای شرکت آی پی امداد در زمان کوتاهی تعمیر این دستگاه را انجام می دهند. اما اگر مایل هستید تا خودتان عیب یابی جاروبرقی ژانومه را انجام دهید، می توانید از طریق روش های زیر اقدام کنید.

چرا جاروبرقی کار نمی کند؟ برای تعمیرات جاروبرقی ژانومه در این مواقع چه کنیم؟

یکی از نگران کننده ترین مشکلات جاروبرقی ژانومه، کار نکردن آن است. شایع ترین دلایل کار نکردن جاروبرقی ژانومه عبارت است از:

  1. سوختن یا آسیب دیدن موتور
  2. اختلال در عملکرد کلید جاروبرقی
  3. تمام یا خراب شدن زغال جاروبرقی
  4. سالم نبودن کابل جاروبرقی
  5. آسیب دیدن کیت الکتریکی جاروبرقی

تمام عوامل ذکر شده ممکن است باعث شوند جاروبرقی ژانومه روشن نشود. این مشکلات اغلب تخصصی هستند و تعمیرات آن باید توسط تکنسین جارو برقی ژانومه انجام شود. شما می توانید با مراجعه به آدرس اینترنتی شرکت آی پی امداد از هزینه تعمیرات جاروبرقی ژانومه مطلع شوید و در نهایت برای تعمیرات آن با این مجموعه تماس حاصل کنید.

چرا جاروبرقی صدای زیادی دارد؟ نظر تعمیرکار نمایندگی تعمیرات جاروبرقی ژانومه در این باره

اگرچه اغلب جاروبرقی های موجود در بازار هنگام روشن شدن با صدا همراه هستند، اما در مواقعی صدای جاروبرقی به قدری زیاد می شود که برای مصرف کنندگان نگران کننده است. عواملی مانند خراب شدن اتصالات، آسیب دیدن کلکتور، شکستن پروانه موتور، آسیب دیدن موتور و بلبرینگ باعث صدای بیش از حد جاروبرقی ژانومه می شوند.

برای رفع این مشکلات ممکن است نیاز به تعویض موتور، تعویض قطعات آسیب دیده و حتی سرویس جاروبرقی ژانومه باشد. به همین خاطر باید برای رفع مشکل صدای بیش از جاروبرقی، با نمایندگی تعمیرات جاروبرقی ژانومه تماس حاصل شود.

علت مکش نداشتن جاروبرقی چیست؟ برای تعمیرات جارو برقی ژانومه چه باید کرد؟

مکش نداشتن جاروبرقی ژانومه از مشکلاتی است که در صورت مواجه شدن با آن، باید بلافاصله با تعمیرگاه مجاز جاروبرقی ژانومه تماس حاصل کنید. اما اگر قصد عیب یابی جاروبرقی ژانومه در منزل را دارید، باید بدانید که عوامل متعددی مانند نیم سوز شدن موتور جاروبرقی، پر شدن پاکت جاروبرقی، گرفتگی لوله های جاروبرقی، کثیف شدن فیلتر و آسیب دیدن پروانه در این دستگاه، ممکن است باعث کم شدن مکش جاروبرقی ژانومه شوند‌.

در صورتی که مشکل از پر شدن پاکت، گرفتگی لوله و کثیف شدن فیلتر باشد، می توانید سرویس جاروبرقی ژانومه را در منزل انجام دهید. اما اگر علت کم شدن مکش این دستگاه نیم سوز شدن یا آسیب دیدگی پروانه ها باشد، بهتر است با نمایندگی تعمیرات جاروبرقی ژانومه تماس حاصل کنید.

هزینه تعمیرات جاروبرقی ژانومه

برای اطلاع از هزینه تعمیر جاروبرقی ژانومه توسط این مجموعه، کافیست تا به آدرس اینترنتی مرکز آی پی امداد مراجعه کنید و از لیست قیمت تعمیرات جارو برقی ژانومه متناسب با نوع آسیب دیدگی دستگاه خود مطلع شوید. همچنین می توانید با پشتیبانی نمایندگی تعمیرات جاروبرقی ژانومه تماس حاصل کنید و درخواست لیست قیمت تعمیرات جاروبرقی ژانومه را داشته باشید.

نتیجه گیری از خدمات نمایندگی تعمیرات جارو برقی ژانومه در آی پی امداد

پیدا کردن تعمیرگاه مجاز جاروبرقی ژانومه در  تهران اغلب کار دشواری است که ممکن است همه افراد قادر به انجام آن نباشند، زیرا امروزه تعداد تعمیرگاه های غیرقانونی و غیرمتخصص بسیار زیاد شده است. اما شما می توانید با سپردن تعمیر جاروبرقی ژانومه به شرکت آی پی امداد، خیال خود را از هر جهت راحت کنید. شرکت آی پی امداد به دلیل ارائه ضمانت نامه معتبر و رسمی 3 تا 12 ماهه کار نیروهای خود را تضمین می کند و باعث آسودگی خیال شما می شود.

2 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
  • مریم جعفری 09 آذر 1401

    سلام خسته نباشید جاروبرقی ژانومه دارم حین کار کردن خود به خود خاموش شد و الان فقط چراغها روشن میشه و موتور روشن نمیشه میشه لطفا راهنمایی کنید سوخته ؟؟؟

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 09 آذر 1401

      سلام، سنسور حرارتی در موتور تعبیه شده است که کمی زمان میبرد. اما اگر روشن نشد، برد الکترونیکی و پلاتین های سیم جمع کن بررسی شود.

      پاسخ دادن
اینستاگرام آی پی امداد