logo logo نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی با ما در تماس باشید 021-58941021-91093903

تعمیر برد لباسشویی کنوود

تعمیر برد لباسشویی کنوود
تعمیر برد لباسشویی کنوود
زمان مطالعه: 6 دقیقه
comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای مقاله تعمیر برد لباسشویی کنوود به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

از آنجایی که برد الکترونیکی لباسشویی کنوود نقش بسیار مهمی در کارکرد این دستگاه برعهده دارد، در صورتی که خراب شود، باید هرچه سریع تر اقدام به تعمیر برد لباسشویی کنوود نمایید. زیرا برد وظیفه هماهنگی بین قطعات مختلف ماشین لباسشویی را بر عهده دارد و اگر خراب شود، تمام بخش ها درگیر خواهند شد.  به همین دلیل باید هرچه سریع تر اقدام به تعمیرات برد الکترونیکی لباسشویی کنوود کرد. عیب یابی برد ماشین لباسشویی کنوود باید توسط تعمیرکار مجرب انجام شود. اما اگر در تعمیرات برد سررشته دارید و می خواهید که برد را خودتان تعمیر کنید، در ادامه با ما همراه باشید. در این مقاله از آی پی امداد می خواهیم در مورد نکات تعمیر برد ماشین لباسشویی کنوود صحبت کنیم.

کاربران گرامی؛ چنانچه با تعمیرات برد لباسشویی کنوود مواجه هستید به شما توصیه می کنیم تا در این مقاله با همراهی تعمیرکار سایت تعمیرات لوازم خانگی آی پی امداد به عیب یابی و نحوه رفع این مشکل در منزل بپردازید.

برای تعمیر برد الکترونیکی ماشین لباسشویی کنوود به کجا مراجعه کنیم؟

تعمیر برد یک کار تخصصی است که باید توسط تعمیرکار مرکز تعمیرات برد لباسشویی کنوود انجام شود. تمام نیروهای آی پی امداد افراد دوره دیده ای هستند که با انواع بردها آشنایی دارند و قادر به رفع تمام خطاهای مربوط به برد هستند. برخی از افراد به دلیل نداشتن اطلاعات کافی برای تعمیر برد به تعمیرگاه های غیرمجاز مراجعه می کنند. متاسفانه تعمیرکاران این مراکز دانش کافی در ارتباط با تعمیر یا تعویض برد ندارند. از طرف دیگر در صورتی که نیاز به تعویض قطعه باشد، هیچ ضمانتی بابت اینکه قطعه اورجینال روی دستگاه نصب شود وجود ندارد.

به همین دلیل تعمیرات برد الکترونیکی لباسشویی کنوود تنها باید توسط تکنسین مرکز تعمیر برد لباسشویی کنوود انجام شود. آی پی امداد مرکز تعمیر برد الکترونیکی ماشین لباسشویی های برند کنوود است که شما می توانید از طریق شماره های درج شده در سایت درخواست اعزام کارشناس را داشته باشید.

آیا تعمیر برد لباسشویی کنوود در محل انجام می شود؟

از آنجایی که در صورت خرابی برد، کل ماشین لباسشویی از کار خواهد افتاد، بنابراین برای به کار انداختن دوباره ماشین لباسشویی، باید برد سریع تعمیر شود. قطعا انتقال دستگاه به تعمیرگاه وقت گیر و هزینه بر است.

  • در صورتی که با مرکز تعمیر برد لباسشویی کنوود تماس بگیرید نیازی به انتقال دستگاه به تعمیرگاه نیست. زیرا بعد از ثبت درخواست شما، در اسرع وقت تعمیرکار به محل برای عیب یابی برد اعزام می شود.
  • برد معیوب بعد از 1 الی 3 روز کاری برد الکترونیکی تعمیر می شود و مجدد روی دستگاه نصب می شود.

مراحل تعمیر برد لباسشویی کنوود

اولین مرحله در تعمیرات برد، یافتن علت خرابی برد لباسشویی کنوود است. عیب یابی برد الکترونیکی یک کار تخصصی است که باید توسط فرد مجرب انجام شود. در صورتی که مهارت کافی در تعمیرات ندارید، از مرکز تعمیر برد لباسشویی در خواست اعزام کارشناس داشته باشید. در صورتی که فکر می کنید می توانید اقدام به تعمیر یا تعویض برد کنید، مراحل زیر را به دقت دنبال کنید. مراحل تعمیر برد ماشین لباسشویی کنوود به شرح زیر است:

پنل ماشین لباسشویی کنوود را باز کنید

قبل از هر اقدامی باید ماشین لباسشویی را خاموش کنید و دوشاخه برق را پریز بیرون بکشید. برای اینکه بتوانید قطعات برد را بررسی کنید باید پنل را از دستگاه خارج کنید. برای بیرون آوردن پنل، تمام اتصالات آن را باز کنید.

قطعات برد لباسشویی را چک کنید

در صورتی که برد به طور کامل سوخته باشد، چاره ای جز تعویض آن نیست و امکان تعمیر وجود ندارد. اما در صورتی که قطعات برد خراب شده باشد، با تعمیر یا تعویض آن ها می توان مشکل را حل کرد. در تعمیر برد یکی از قطعاتی که باید بررسی کنید خازن است. خازن به دلایل مختلفی مانند نوسان برق می تواند بسوزد. برای بررسی خازن ها می توانید از ذره بین استفاده کنید. در صورت مشاهده هرگونه تغییر شکل در خازن باید آن را تعویض کنید.

سپس باید به سراغ سایر قطعات برد ماشین لباسشویی کنوود بروید و از سلامت تمام آن ها اطمینان حاصل کنید. در صورتی که موفق به عیب یابی ماشین لباسشویی نشدید، از تعمیرکار مرکز تعمیر برد لباسشویی کنوودکمک بخواهید.

عیب یابی قطعات برد ماشین لباسشویی کنوود

پین‌ های قطعات مشکوک را دوباره لحیم کنید

یکی دیگر از مواردی که می تواند باعث اختلال درد عملکرد برد شود، این است که که احتمالا مدت زیادی از ساخت برد گذشته  است و احتمال پوک شدن قلع در آن وجود دارد. به همین دلیل بهتر است پین‌های قطعات مشکوک را دوباره لحیم کنید.

چه زمانی تعمیر برد ماشین لباسشویی کنوود ضروری است؟

اگر برد خراب شود، با توجه به اینکه یک قطعه بسیار مهم در لباسشویی است، باعث خواهد شد تا عملکرد ماشین لباسشویی دچار مشکل شود. در صورتی که علائم زیر را مشاهده می کنید، باید نسبت به تعمیرات برد ماشین لباسشویی کنوود هر چه سریع‌تر اقدام کنید.

  • ماشین لباسشویی حین کار کردن، از کار خواهد افتاد.
  • از ماشین لباسشویی آب خارج می شود.
  • آب درون محفظه دستگاه به طور مناسب جریان پیدا نمی کند.
  • خطا روی نمایشگر ظاهر می شود.
  • دمای آب طبق برنامه تنظیم نمی شود.
  • در عملکرد خشک کن اختلال ایجاد می شود.
  • قسمت پنل جلوی دستگاه ماشین لباسشویی و تایمر آن کار نمی کند.

آیا آی سی برد لباسشویی کنوود قابل تعمیر است؟

برد به دلایل مختلفی می تواند خراب شود. یکی از این دلایل، خراب شدن آی سی است. در صورتی که آی سی خراب شده باشد امکان تعمیر آن وجود ندارد؛ زیرا راه اندازی مجدد آی سی نیاز به برنامه ریزی مجدد دارد و فقط سازنده اصلی می تواند این کار را انجام دهد.

نقشه برد ماشین لباسشویی کنوود

برد شامل قطعات و اتصالات مختلف است که برای تعمیرات آن نیاز به نقشه برد لباسشویی کنوود است. نقشه برد لباسشویی کنوود دارای علائم اختصاری است که استفاده از آن برای افراد عادی ممکن است پیچیده باشد. تعمیرکاران آی پی امداد مسلط به نقشه خوانی هستند و با استفاده از آن در اسرع وقت، برد معیوب را تعمیر کرده و ماشین لباسشویی را برای استفاده مجدد راه اندازی می‌کنند.

نکات مهم برای تعمیر برد لباسشویی کنوود

تعمیر برد یک کار تخصصی است که باید توسط تعمیرکار مجرب انجام شود. در صورتی که تصمیم دارید خودتان برد را عیب یابی و تعمیر کنید، حتما به نکات زیر دقت کنید:

  • قبل از تعمیر برد ماشین لباسشویی کنوود فلکه آب را قطع کنید.
  • در صورت نیاز به تعویض قطعات تنها از قطعات اصلی و فابریک لباسشویی استفاده کنید.
  • برای تهیه قطعات حتما به مرکز تعمیر ماشین لباسشویی مراجعه کنید.
  • در تمام مراحل تعمیر سعی کنید از پیچ ها و اتصالات عکس بگیرید تا بعد از تعمیر برد، قطعات را به درستی در جای خود قرار دهید.
  • هنگام کار برای محافظت از دستان خود، از دستکش کار استفاده کنید.

هزینه تعمیر برد لباسشویی کنوود چقدر است؟

برای برآورد هزینه تعمیر برد لباسشویی کنوود، باید برد معیوب توسط تعمیرکار مرکز تعمیرات برد ماشین لباسشویی کنوود بررسی شود. در صورتی که قطعه کوچکی در برد سوخته باشد و با تعویض آن قطعه، برد درست شود، هزینه تعمیر برد زیاد نخواهد بود. اما اگر برد دستگاه به طور کامل سوخته باشد و نیاز به تعویض برد باشد در این صورت مشتری باید هزینه بیشتری را جهت تعویض برد پرداخت کند. برای استعلام قیمت تعمیرات برد الکترونیکی لباسشویی کنوود می توانید از طریق شماره های درج شده در سایت با کارشناسان آی پی امداد در ارتباط باشید.

3.3/5 - (3 امتیاز)

در بحث و گفتگوی این مقاله شرکت کنید!

0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
اینستاگرام آی پی امداد