logo logo نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی با ما در تماس باشید 021-58941021-91093903

تعمیر برد لباسشویی اسنوا

تعمیر برد لباسشویی اسنوا
تعمیر برد لباسشویی اسنوا
comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای مقاله تعمیر برد لباسشویی اسنوا به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

برد ماشین لباسشویی اسنوا یکی از قطعات مهم دستگاه است که ممکن است به دلایل مختلفی خراب شود. در این صورت باید هر چه سریع تر نسبت به تعمیر برد لباسشویی اسنوا اقدام کرد. تعمیر برد یک کار تخصصی است و باید توسط تعمیرکار ماشین لباسشویی اسنوا انجام شود. در صورتی که در تعمیرات سررشته دارید و می خواهید که خودتان برد را تعمیر کنید در ادامه با آی پی امداد همراه باشید؛ زیرا قصد داریم تا مراحل تعمیرات برد ماشین لباسشویی اسنوا را توضیح دهیم و به تمام سوالات شما در این باره پاسخ دهیم. به همین دلیل قبل از هرگونه اقدام برای تعمیر برد الکترونیکی لباسشویی اسنوا، راهنمای زیر را به دقت بخوانید.

کاربران گرامی؛ چنانچه با تعمیرات برد لباسشویی اسنوا مواجه هستید به شما توصیه می کنیم تا در این مقاله با همراهی مجموعه تعمیرات لوازم خانگی آی پی امداد به عیب یابی و نحوه رفع این مشکل در منزل بپردازید.

برای تعمیر برد الکترونیکی ماشین لباسشویی اسنوا به کجا مراجعه کنیم؟

اگر برد لباسشویی شما خراب شده است و نیاز به تعمیر یا تعویض دارد، باید از افراد متخصص در این زمینه کمک بخواهید. توجه داشته باشید که برد الکترونیکی یک قطعه بسیار مهم است و برای تعمیرات آن باید به مرکز تعمیرات برد لباسشویی اسنوا مراجعه کنید.

  • تعمیرکاران آی پی امداد دارای جدیدترین دانش در رابطه با برندهای مختلف لباسشویی و بردهای آنها هستند.
  • به همین دلیل ارورهای مربوط به خرابی برد را در تمام برندها می شناسند و در سریع ترین زمان ممکن قادر به تعمیر آن هستند.
  • پس از ثبت درخواست شما، تعمیرکار ماشین لباسشویی اسنوا در محل حاضر شده و پس از عیب یابی دستگاه زمان لازم برای تعمیرات و هزینه تعمیر برد لباسشویی اسنوا را به شما اعلام خواهد کرد.

آیا می توان  تعمیر برد لباسشویی اسنوا را در محل انجام داد؟

مرکز تعمیرات برد لباسشویی اسنوا برای تعمیر یا تعویض برد بعد از ثبت درخواست مشتری، تعمیرکار را جهت بازدید از دستگاه به محل مورد نظر شما فرستاده می شود. تکنسین بعد از خارج کرد برد از ماشین لباسشویی اسنوا، برد معیوب را به بخش تعمیرات الکترونیکی ارجاع می دهد. بعد از 1 الی 3 روز کاری، برد الکترونیکی اسنوا رفع عیب شده و روی دستگاه نصب می شود.

علائم خرابی برد لباسشویی اسنوا چیست؟

برد الکترونیکی ماشین لباسشویی وظیفه کنترل و ارسال فرمان‌ به قطعات دیگر را بر عهده دارد. در صورتی که برد خراب شود، باعث خواهد شد تا عملکرد ماشین لباسشویی دچار اختلال شود. در این صورت ممکن است که علائم زیر در ماشین لباسشویی مشاهده شود:

  • اختلال در ایجاد برنامه ها
  • کار نکردن پنل جلویی ماشین لباسشویی
  • نمایش خطا روی صفحه نمایشگر
  • عدم تخلیه صحیح آب از دستگاه

علائم خرابی برد ماشین لباسشویی اسنوا

مراحل تعمیر برد لباسشویی اسنوا

برای تعمیر برد لباسشویی اولین قدم این است که ماشین لباسشویی را از برق بیرون بکشید. در صورتی که در حین تعمیر، دستگاه به برق وصل باشد، ممکن است که دستگاه دچار آسیب های جدی شود. مراحل بعدی را طبق راهنمای زیر دنبال کنید.

کنترل پنل ماشین لباسشویی را خارج کنید

برای اینکه بتوانید به برد الکترونیکی دسترسی داشته باشید و آن را عیب یابی کنید، باید کنترل پنل را خارج کنید.

  • برای خارج کردن کنترل پنل تمام اتصالات آن را باز کنید.
  • بعد از آن که کنترل پنل را از دستگاه بیرون آوردید، با استفاده از تمیز کننده مخصوص کثیفی های روی کنترل پنل را تمیز کنید.

قطعات برد لباسشویی را عیب یابی کنید

در صورتی که ایراد مربوط به یکی از قطعات برد باشد، با تعمیر یا تعویض آن برد تعمیر خواهد شد. یکی از قطعاتی که خرابی آن می تواند برد را از کار بیندازد، خازن است. در صورت وجود خرابی در خازن‌ها، باید اقدام به تعویض آن‌ها کنید.

  • مدار فرمان برد الکترونیکی از قطعات مختلفی تشکیل شده است که این قطعات عبارتند از: رگلاتور، رله، ic، و IGBT
  • عیب یابی قطعات مدار فرمان برد الکترونیکی یک کار تخصصی است که باید توسط تعمیرکار ماشین لباسشویی اسنوا انجام شود.
  • اگر تعمیر یا تعویض این قطعات توسط افرادی انجام شود که مهارت کافی در این حوزه ندارند، باعث خواهد شد که برد دچار آسیب های جدی تری شود.
  • در تمام مراحل تعمیر برد الکترونیکی لباسشویی اسنوا سعی کنید عکس و فیلم تهیه کنید.
  • در اغلب موارد بعد از جدا کردن قطعات از هم، در اتصال مجدد آن ها به یکدیگر مشکل به وجود می آید.
  • می توانید با نگاه کردن به عکس و فیلم محل دقیق آن ها را پیدا کنید و در جای خود قرار دهید.

عیب یابی قطعات برد ماشین لباسشویی اسنوا

چرا برای تعمیر برد به مرکز تعمیر برد لباسشویی اسنوا مراجعه کنیم؟

تعمیر برد یک کار تخصصی است. مدل های جدید لباسشویی بردهای پیچیده تری دارند که عیب یابی آن ها نیازمند داشتن دانش کافی در این حوزه است. در صورتی که از مهارت کافی در تعمیر برد برخوردار نباشید، ممکن است به برد آسیب برسانید و برد دیگر قابل تعمیر نباشد و باید تعویض شود. تعمیرکاران مرکز تعمیرات برد لباسشویی اسنوا آی پی امداد افراد مجرب و دوره دیده ای هستند که با انواع برد در مدل های مختلف ماشین لباسشویی آشنا هستند و در کوتاه ترین زمان ممکن آن را تعمیر می کنند.

آیا آی سی برد لباسشویی اسنوا قابل تعمیر است؟

خیر. در صورتی که آی سی سوخته باشد، امکان تعمیرات آن وجود ندارد و باید آن را تعویض کنید. دقت داشته باشید که عیب یابی آی سی باید توسط تعمیرکار مرکز تعمیر برد لباسشویی اسنوا انجام شود.

نقشه برد ماشین لباسشویی اسنوا چه کاربردی دارد؟

برد الکترونیکی شامل قطعات و اتصالات مختلف است که تعمیرکاران آی پی امداد برای تعمیرات آن از نقشه برد لباسشویی اسنوا استفاده می‌کنند. نقشه برد به تعمیرکاران برای عیب یابی سیم کشی های لباسشویی و تعمیر قطعات کمک می کند. نقشه برد شامل علائم اختصاری بسیار زیاد است که خواندن آن برای افراد عادی دشوار است. اگر قصد دارید از نقشه برد برای تعمیر ماشین لباسشویی استفاده کنید از اینترنت می توانید معنای این علائم را استخراج کنید.

هزینه تعمیر برد لباسشویی اسنوا چگونه حساب می شود؟

برد لباسشویی یکی از قطعات مهم ماشین لباسشویی است که در اغلب موارد هزینه تعمیر آن نسبت به سایر قطعات ماشین لباسشویی بیشتر است. برای برآورد هزینه تعمیر، برد باید توسط تعمیرکار مرکز آی پی امداد خارج شود و مورد بررسی قرار بگیرد. از طرف دیگر قیمت قطعات الکترونیکی در ایران روز به روز در حال تغییر است. به همین دلیل برای استعلام قیمت هزینه تعمیرات برد ماشین لباسشویی اسنوا با شماره های درج شده در سایت آی پی امداد تماس بگیرید و راهنمایی لازم را دریافت کنید. هدف آی پی امداد ارائه خدمات با کیفیت با بهترین قیمت به مشتریان عزیز است.

0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
اینستاگرام آی پی امداد