logo logo تعمیر اسپرسوساز عرشیا با ما در تماس باشید 021-58941021-91093903

تعمیر اسپرسوساز عرشیا

تعمیر اسپرسوساز عرشیا
زمان مطالعه: 7 دقیقه
comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای مقاله تعمیر اسپرسوساز عرشیا به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

آی پی امداد با هدف ارائه خدمات بهتر برای تعمیر اسپرسوساز عرشیا شعبه های متعددی در سراسر تهران ایجاد کرده است و تعمیر اسپرسو ساز عرشیا در شرق، غرب، شمال و جنوب تهران توسط تیم متخصص در محل شما انجام می شود. باید توجه داشته باشید که تعمیرات اسپرسوساز عرشیا نیاز به تخصص دارد و باید توسط تعمیرکار آموزش دیده و باتجربه انجام شود تا از آسیب بیشتر، اتلاف وقت و هزینه جلوگیری شود. یکی از مهمترین مزایای خدمات نمایندگی تعمیرات اسپرسوساز عرشیا در آی پی امداد، پیگیری سریع درخواست ها، اعزام تکنسین اسپرسوساز عرشیا در کمتر از یک ساعت می باشد. در صورت مشاهده هرگونه اختلال در کارکرد اسپرسوساز می توانید از طریق راه های ارتباطی با ما در تماس باشید.

لازم به ذکر است با استفاده از خدمات تعمیرگاه مجاز اسپرسوساز عرشیا در آی پی امداد علاوه بر بهره مندی از قطعات فابریک تا 75% در هزینه های تعمیرات اسپرسوساز عرشیا صرفه جویی کنید.

نحوه ثبت درخواست نمایندگی تعمیرات اسپرسوساز عرشیا در تهران

برای تعمیر اسپرسوساز عرشیا در تهران می توانید از طریق تماس با پشتیبانی یا ثبت درخواست از طریق سایت با ما در ارتباط باشید. بهتر است بدانید آی پی امداد یکی از شرکت های باسابقه و عضو اتحادیه تعمیرات لوازم خانگی است.

  1. با شماره 02158941 تماس حاصل فرمایید.
  2. به سایت مجموعه آی پی امداد رفته و به صورت آنلاین در شرکت آی پی امداد ثبت کنید.
  3. با ثبت اطلاعات خود در سایت اطلاعات کامل و زمان حضور تکنسین اسپرسوساز عرشیا را در پنل کاربری و یا پیامک دریافت خواهید کرد.
  4. یکی از مهمترین ویژگی های آی پی امداد اعزام تکنسین به محل مورد نظر شما در کمتر از 1 ساعت به همراه ابزار و قطعات مورد نیاز برای تعمیر اسپرسوساز عرشیا شما در محل می باشد.

پس از تعمیر اسپرسوساز عرشیا توسط تکنسین، 3 الی 12 ماه گارانتی خدمات و قطعات برای شما صادر می شود. به منظور خدمات رسانی بهتر پس از اتمام تعمیرات اسپرسو ساز عرشیا از شما نظرسنجی تلفنی انجام می شود تا از میزان رضایت شما برای خدمت رسانی بهتر مطلع شویم.

تعمیرات اسپرسو ساز عرشیا در مناطق شمال، شرق، غرب، مرکز و جنوب انجام می شود؟

از آنجایی که حمل و نقل اسپرسوساز مستلزم صرف هزینه و زمان زیادی است، با استفاده از خدمات تعمیر در محل، نیازی به جابجایی اسپرسوساز نیست. کاربران گرامی توجه داشته باشید اگر در هر نقطه از تهران بزرگ اعم از شرق، غرب، شمال و جنوب هستید، پس از ثبت درخواست چه به صورت آنلاین در سایت و یا تماس تلفنی با پشتیبانان آی پی امداد، تعمیرکار اسپرسوساز عرشیا کمتر از یک ساعت در محل شما برای تشخیص و رفع مشکل حضور خواهد داشت.

تعمیرات اسپرسوساز عرشیا در شمال تهران

تعمیر اسپرسوساز عرشیا در شمال تهران شامل مناطق زیر میباشد:

شمیرانات، الهیه، نیاوران، فرمانیه، کامرانیه، سعدآباد، جمشیدیه، زعفرانیه، فرشته، تجریش، اقدسیه، آجودانیه، پاسداران، شریعتی، دولت، ظفر، جردن، سعادت آباد و …

تعمیرات اسپرسوساز عرشیا در غرب تهران

تعمیر اسپرسوساز عرشیا در غرب تهران شامل مناطق زیر میباشد:

صادقیه، ستارخان، مرزداران، بلوار فردوس، جنت آباد، شهر زیبا، سردار جنگل، خلیج فارس، شهرک راه آهن، دریاچه چیتگر، پونک، ستاری، شهران، شهرک اکباتان و …

تعمیرات اسپرسوساز عرشیا در مرکز تهران

تعمیر اسپرسوساز عرشیا در مرکز تهران شامل مناطق زیر میباشد:

انقلاب، ولیعصر، فاطمی، یوسف آباد، مطهری، عباس آباد، میدان ونک، شیخ بهایی، امیر آباد، کارگر شمالی، شهر آرا، جلال آل احمد، گیشا و …

تعمیرات اسپرسوساز عرشیا در شرق تهران

تعمیر اسپرسوساز عرشیا در شرق تهران شامل مناطق زیر میباشد:

تهرانپارس، نارمک، رسالت، سید خندان، پیروزی، افسریه، آهنگ، حکیمیه، ارتش، لویزان، شیان، صادقیه، پاسداران و …

تعمیرات اسپرسوساز عرشیا در جنوب تهران

تعمیر اسپرسوساز عرشیا در جنوب تهران شامل مناطق زیر میباشد:

مهرآباد، شهر ری، باقر شهر، ورامین، عبدل آباد، منیریه، حافظ، شاهپور، نازی آباد، خانی آباد، جوادیه، راه آهن، انقلاب، آزادی، نواب، جمهوری، قزوین، یافت آباد و …

خدمات پس از فروش اسپرسوساز عرشیا

خدمات پس از فروش اسپرسوساز عرشیا در تهران وجود دارد و اگر اسپرسوساز شما مشکلی دارد، پیشنهاد می کنیم از خدمات پس از فروش رایگان استفاده کنید. اما در صورت عدم رضایت از خدمات پس از فروش، نداشتن کارت گارانتی اسپرسوساز عرشیا و یا اتمام تاریخ گارانتی، می توانید از خدمات تعمیر اسپرسوساز عرشیا توسط آی پی امداد بهره مند شوید.

در نظر داشته باشید که آی پی امداد محصولات اسپرسوساز عرشیا را گارانتی نکرده است و شماره نمایندگی رسمی تعمیرات اسپرسوساز عرشیا در برگه گارانتی درج شده است. بعد از اتمام گارانتی می توانید از آی پی امداد برای تعمیر اسپرسوساز عرشیا خدمات دریافت کنید. در ادامه به طور کامل مزیت های ارائه خدمات نمایندگی تعمیرات اسپرسوساز عرشیا در آی پی امداد را نسبت به سایر تعمیرکاران و نمایندگی ها بیان خواهیم کرد.

خدمات تعمیرات اسپرسوساز عرشیا توسط آی پی امداد

ای پی امداد نمایندگی مجاز خدمات و تعمیرات انواع لوازم خانگی که تعمیر اسپرسوساز عرشیا را نیز ارائه می دهد. در نمایندگی تعمیرات اسپرسوساز عرشیا توسط آی پی امداد کلیه قطعات با قطعات اصلی و فابریک شرکتی تعویض می گردد. کلیه قطعات تعویض شده در زمان تعمیر اسپرسو ساز عرشیا شما دارای گارانتی می باشد. همچنین پس از ارائه خدمات، فاکتور خدمات ارائه شده در اختیار شما قرار می گیرد.

برای راحتی شما خدمات تعمیر اسپرسوساز عرشیا به دو صورت ارائه می شود:

  1. تعمیر اسپرسوساز عرشیا در محل
  2. تعمیرات اسپرسوساز عرشیا در کارگاه مجهز آی پی امداد (دریافت با پیک، توسط مشتری)

پیشنهاد ما استفاده از خدمات تعمیر اسپرسوساز عرشیا در محل می باشد اما در صورت عدم امکان می توانید از خدمات تعمیر اسپرسوساز در کارگاه های آی پی امداد استفاده نمایید.

تعمیر اسپرسوساز عرشیا در محل کار یا منزل

تکنسین آی پی امداد پس از ثبت درخواست شما برای تعمیر اسپرسوساز عرشیا در محل، کمتر از 1 ساعت به آدرس مورد نظر شما مراجعه کرده و پس از بررسی اسپرسوساز و عیب یابی آن اقدام به تعمیر می کند. دلایل مختلفی برای تعمیرات اسپرسوساز عرشیا در محل شما وجود دارد. از جمله می توان به عدم نیاز به جابجایی (آسیب دیدن اسپرسوساز در زمان حمل و نقل) و صرف هزینه و وقت برای تعمیر اسپرسوساز اشاره کرد.

  1. همچنین باید بدانید که تمامی مراحل تعمیرات اسپرسوساز عرشیا در حضور خود شما انجام می شود.
  2. تعمیرات سریعتر انجام می گیرد و تست نهایی توسط خودتان در محل انجام می شود.
  3. نظارت بر فرآیند تعمیر اسپرسوساز دارید.
  4. فاکتور و گارانتی بلافاصله پس از اتمام تعمیرات اسپرسو ساز عرشیا دریافت می کنید.

پس از ثبت درخواست شما برای حضور تکنسین، هماهنگی زمان حضور و مشخصات تکنسین اسپرسوساز عرشیا در سایت آی پی امداد از طریق پنل کاربری خود مطلع شوید.

تعمیر اسپرسوساز عرشیا در کارگاه آی پی امداد

در صورت نیاز به تعمیرات تخصصی و یا به درخواست خودتان می توانید اسپرسوساز را جهت تعمیر به کارگاه های آی پی امداد تحویل داده و پس از انجام تعمیرات آن را تحویل بگیرید. برای انجام تعمیرات اسپرسوساز عرشیا در کارگاه های مجهز آی پی امداد می توانید یکی از روش های زیر را انتخاب کنید:

  1. تحویل اسپرسوساز به پیک آی پی امداد
  2. تحویل اسپرسوساز به کارگاه آی پی امداد توسط خودتان

در روش اول پیک آی پی امداد برای دریافت اسپرسوساز با هماهنگی قبلی به محل شما مراجعه می کند و اسپرسوساز را از شما تحویل میگیرد و پس از اتمام تعمیرات اسپرسوساز عرشیا همراه با گارانتی و فاکتور هزینه توسط پیک برای شما ارسال می شود.

در روش دوم با هماهنگی و دریافت آدرس نزدیک ترین کارگاه آی پی امداد به محل سکونت خود، گاز را جهت تعمیر به کارگاه تحویل می دهید. پس از اتمام تعمیرات اسپرسو ساز عرشیا، هماهنگی های لازم برای دریافت اسپرسوساز با شما انجام خواهد شد.

برگه مشخصات محصول را تا دریافت اسپرسوساز نگه دارید و به پیک تحویل دهید.

مزایای استفاده از خدمات نمایندگی تعمیرات اسپرسوساز عرشیا در آی پی امداد

فاکتورهای مهمی مانند تخصص، تجربه، ضمانت خدمات تعمیر اسپرسوساز عرشیا، کمترین هزینه و رضایت مشتری از اولین اهداف آی پی امداد است.

  1. ارائه خدمات به صورت شبانه روزی و همه روز حتی ایام تعطیل
  2. استفاده از قطعات فابریک و اصل برای تعمیر اسپرسوساز عرشیا
  3. در صورت عدم وجود قطعات فابریک استفاده از قطعات با کیفیت بالا
  4. کوتاه ترین زمان برای ثبت درخواست و پیگیری اعزام تکنسین به محل شما
  5. گارانتی تمام خدمات و قطعات مورد استفاده برای تعمیر اسپرسو ساز عرشیا به مدت 3 ماه تا 1 سال
  6. در صورت بروز هر گونه مشکل در مدت گارانتی، مسئولیت آن کاملا به عهده آی پی امداد می باشد.
  7. ارائه خدمات عیب یابی و تعمیر اسپرسوساز عرشیا به طور کامل و جامع توسط تکنسین های آی پی امداد
  8. آی پی امداد دارای کلیه مجوزهای لازم اینترنتی و غیر اینترنتی می باشد و همچنین عضو اتحادیه تعمیر لوازم خانگی است.
  9. هزینه تعمیرات اسپرسوساز عرشیا در آی پی امداد مطابق با تعرفه های اتحادیه می باشد.

ویژگی های مهم تعمیرکار اسپرسوساز عرشیا در آی پی امداد چیست؟

با توجه به هزینه های تعمیر اسپرسوساز عرشیا، در صورت انتخاب تعمیرکار مبتدی نه تنها اسپرسوساز عرشیا تعمیر نمی شود، بلکه دچار مشکلات و خرابی های بیشتری نیز می شود. آی پی امداد به منظور افزایش سرعت کار تکنسین های خود دوره های آموزشی جهت آشنایی تکنسین های خود با مدل ها و فناوری های جدید برگزار می کند. بنابراین تعمیرکاران آی پی امداد تجربه و مهارت کافی برای انجام تعمیرات انواع مدل های اسپرسوساز عرشیا را دارند. در ادامه ویژگی های تکسنین اسپرسوساز عرشیا در آی پی امداد را به طور کامل بیان کرده ایم.

  1. دوره دیده و مجرب
  2. آشنا به انواع مدل های اسپرسوساز عرشیا
  3. تعمیر اسپرسوساز در کوتاه ترین زمان ممکن
  4. منظم، آراسته و رعایت موارد ایمنی
  5. حضور در محل، برای تعمیر اسپرسوساز در زمان مشخص شده
  6. انجام تعمیرات به طور کامل و به نحو احسن
  7. اطلاع به شما درباره علت خرابی و ارائه دستورالعمل صحیح
  8. استفاده از قطعات فابریک و با کیفیت برای تعمیر
  9. ارائه ریز هزینه ها در فاکتور پس از اتمام تعمیر اسپرسوساز عرشیا
  10. تحویل برگه گارانتی همراه با مدت زمان گارانتی به شما

تعمیرکار اسپرسوساز عرشیا در این مجموعه موظف است تا پایان گارانتی شما را همراهی کند تا دیگر نگران پرداخت هزینه های گزاف تعمیر نباشید. با استفاده از خدمات تعمیرات اسپرسوساز عرشیا در آی پی امداد تنها یک بار علاوه بر استفاده از دستگاه خود مانند روز اول، 365 روز گارانتی نیز دریافت خواهید کرد.

چقدر زمان لازم است تا تعمیر اسپرسوساز عرشیا انجام شود؟

قبل از بررسی اسپرسوساز نمی توان مدت زمان تعمیر اسپرسوساز عرشیا را تعیین کرد، پس از بررسی زمان تقریبی تعمیر دستگاه را به شما اطلاع می دهند. مدت زمان تعمیر اسپرسوساز عرشیا به عوامل مختلفی بستگی دارد از جمله:

  • سطح مهارت تکنسین در تشخیص و عیب یابی
  • سرعت کار برای تعمیر (اگر اسپرسوساز نیاز به تعویض قطعات داشته باشد، زمان تعمیر افزایش می یابد.)

 برای انتقال اسپرسوساز باید زمان ارسال و دریافت را به زمان تعمیرات اسپرسوساز عرشیا اضافه کنید. کاربران گرامی آی پی امداد، میانگین مدت زمان تعمیرات اسپرسوساز عرشیا 72 ساعت کاری می باشد.

آیا با سرویس های دوره ای می توان از خرابی اسپرسوساز عرشیا جلوگیری کرد؟

با سرویس به موقع مشکلات احتمالی گاز خود را برطرف کرده و از بروز ایراد در آن جلوگیری می کنید و نیاز به تعمیر اسپرسوساز عرشیا نخواهید داشت. همچنین آسیب کمتری به دستگاه شما وارد می کند. یکی از مهمترین اقداماتی که باید جهت افزایش کیفیت کارکرد اسپرسوساز انجام شود، سرویس اسپرسوساز عرشیا در زمان معین می باشد.

لازم به ذکر است که نمایندگی تعمیرات اسپرسوساز عرشیا در آی پی امداد باکیفیت ترین خدمات سرویس و عیب یابی اسپرسوساز عرشیا را ارائه می نمایند. یکی از اهداف مجموعه آی پی امداد ایجاد فضایی برای افزایش اطلاعات شما در زمینه عیب یابی و تعمیر اسپرسوساز عرشیا می باشد. بنابراین می توانید سوال خود را در بخش نظرات مطرح کنید تا تعمیرکاران ما شما را راهنمایی کنند.

راهنمای عیب یابی اسپرسوساز عرشیا توسط خودتان

اسپرسوساز عرشیا نیز مانند سایر لوازم خانگی ممکن است خراب شود، ولی قابل تعمیر است. در ادامه به بررسی برخی مشکلات رایج اسپرسوساز عرشیا و نحوه رفع آنها پرداخته ایم.

علت کم شدن فشار اسپرسوسازعرشیا چیست؟

  • ایجاد مشکل در واشر گروپ
  • استفاده مداوم از دستگاه بدون سرویس به موقع
  • عدم سرویس و تعویض واشر گروپ ها

علت روشن نشدن اسپرسوساز عرشیا چیست؟

روشن نشدن دستگاه اسپرسوساز یکی از مشکلات عمده کاربران این دستگاه است. علاوه بر اینکه این مشکل ناشی از خرابی قطعات داخلی دستگاه است، احتمال بروز آن به دلیل مشکلاتی مانند قطع برق، خرابی پریز نیز وجود دارد. در این زمان لازم است ابتدا پریز و برق آن را چک کرده و از عدم وجود مشکل در این قسمت مطمئن شوید.

علت کف نکردن دستگاه اسپرسوساز عرشیا چیست؟

استفاده از پودر قهوه با کیفیت بالا از کف کردن اسپرسو جلوگیری می کند. همچنین تمیز نبودن دستگاه و خروجی دستگاه  اسپرسوساز باعث می شود که اسپرسوی تهیه شده کف نکند. دمای نامتعادل آب مصرفی نیز باعث می شود که اسپرسو کف نکند. مواد مورد استفاده یعنی قهوه و آب باید به مقدار کافی و مطابق دستورالعمل تهیه اسپرسو تهیه شود. اگر فشار دستگاه کم باشد باعث ایجاد کف کم نیز می شود.

هزینه تعمیرات اسپرسوساز عرشیا چقدر است؟

هزینه تعمیر اسپرسوساز عرشیا به عوامل مختلفی بستگی دارد از جمله:

  • مدل اسپرسوساز قدیمی یا جدید
  • هزینه تعمیر توسط اتحادیه لوازم خانگی مصوب می شود.
  • قیمت قطعه ای که باید تعویض شود نیز می توانید در این هزینه تاثیرگذار باشد.

آی پی امداد عضو رسمی اتحادیه تعمیرات لوازم خانگی می باشد و کلیه هزینه های دریافتی از تعمیرات اسپرسوساز عرشیا مطابق تعرفه اتحادیه می باشد. در صورت استفاده از خدمات تعمیرگاه مجاز اسپرسوساز عرشیا در آی پی امداد تا 75 درصد در هزینه های خود صرفه جویی کنید.

پس از اتمام تعمیرات دستگاه، تکنسین یک فاکتور دقیق برای شما صادر می کند. برای اطلاع از قیمت تعمیرات اسپرسو ساز عرشیا می توانید به صفحه هزینه ها مراجعه کرده و یا با بخش پشتیبانی تماس بگیرید و از قیمت تعمیر گاز عرشیا مطلع شوید.

موارد تاثیر گذار در هزینه تعمیرات اسپرسوساز عرشیا:

  • تعیین هزینه نهایی تعمیر تنها پس از بررسی دستگاه شما توسط تعمیرکار اسپرسوساز عرشیا امکان پذیر است.
  • همچنین داشتن گارانتی داشتن اسپرسوساز از طرف شرکت آی پی امداد می تواند این هزینه ها را کاهش دهد.
0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
اینستاگرام آی پی امداد