logo logo تعمیر جاروبرقی عرشیا با ما در تماس باشید 021-58941021-91093903

تعمیر جاروبرقی عرشیا

تعمیر جاروبرقی عرشیا
زمان مطالعه: 7 دقیقه
comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای مقاله تعمیر جاروبرقی عرشیا به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

مرکز تعمیر جاروبرقی عرشیا بهترین مکان برای دریافت خدمات مربوط به تعمیر، سرویس و تعویض قطعات این محصول می باشد. در مرکز تعمیرات جاروبرقی عرشیا کلیه خدمات مورد نیاز توسط تیمی متشکل از متخصص ترین و مجرب ترین کارشناسان جاروبرقی ایجاد شده است که عیوب جاروبرقی را سریع تشخیص و نسبت به رفع آن اقدام می کنند.

آی پی امداد به عنوان نمایندگی تعمیرات جاروبرقی عرشیا در سال های اخیر با ارائه تخصصی ترین خدمات مرتبط با تعمیر انواع برندهای جاروبرقی توانسته خود را به عنوان یک مجموعه مورد اعتماد و برگزیده معرفی کند. برای اینکه بهترین نتیجه را از تعمیر جارو برقی عرشیا بگیرید، توصیه می شود نوع ایرادات دستگاه را با کارشناس تعمیرات آی پی امداد در میان بگذارید. تعمیرکار جاروبرقی عرشیا در کمتر از یک ساعت به محل شما اعزام می شود.

کاربران گرامی؛ با استفاده از خدمات مرکز تعمیرات لوازم خانگی آی پی امداد علاوه بر بهره مندی از قطعات فابریک تا 75% در هزینه تعمیرات جاروبرقی عرشیا صرفه جویی کنید.

نحوه ثبت درخواست تعمیرات جاروبرقی عرشیا در تهران

برای بهره مندی از خدمات تعمیر جاروبرقی عرشیا ارائه شده توسط آی پی امداد می توانید از طریق راه های زیر با ما تماس بگیرید و درخواست تعمیرات جاروبرقی عرشیا خود را ثبت کنید. کارشناسان ما در اسرع وقت هماهنگی های لازم را انجام خواهند داد.

  1. تماس با شماره 02158948 و ثبت درخواست توسط پشتیبانی
  2. ورود به سایت آی پی امداد و ثبت درخواست در سایت

پشتیبانی آی پی امداد پس از ثبت درخواست شما چه از طریق وب سایت و چه تلفنی هماهنگی های لازم را برای حضور تکنسین جاروبرقی عرشیا در محل شما و یا تحویل جاروبرقی به کارگاه های آی پی امداد انجام می دهد. پس از هماهنگی های لازم، تعمیرکار جاروبرقی عرشیا در کمتر از 1 ساعت به محل شما مراجعه می کند و قبل از ورود تعمیرکار، اطلاعات و زمان ورود برای شما پیامکی ارسال می شود.

پس از اتمام تعمیرات، فاکتور و گارانتی سرویس آی پی امداد توسط تکنسین به شما تحویل داده می شود و جهت بررسی میزان رضایت شما پس از اتمام تعمیر مایکروفر با شما تماس گرفته می شود و نظرسنجی از عملکرد تکنسین و نحوه انجام تعمیرات انجام می شود.

تعمیرات جارو برقی عرشیا در کدام مناطق تهران انجام می شود؟

نمایندگی مجاز آی پی امداد در راستای تسهیل در روند ارائه خدمات به مشتریان خود شعبه های مختلفی را در تهران افتتاح کرده و تمامی مناطق شمال، مرکز، جنوب، شرق و غرب تهران را به خوبی پوشش می دهد. یکی از مزایا و ویژگی های مثبت این نمایندگی خدمات 24 ساعته آن است. این ویژگی باعث شده است تا در هر زمانی از شبانه روز بدون معطلی درخواست تعمیر جاروبرقی عرشیا خود را ثبت کنید.

تمامی شعب آی پی امداد خدمات باکیفیت را به صورت تضمینی به مشتریان ارائه می دهند. به این ترتیب نیازی به صرف زمان و هزینه زیاد برای دسترسی به مرکز تعمیرات جارو برقی عرشیا در تهران نیست. شما می توانید به راحتی به نزدیکترین شعبه مراجعه کرده و یا درخواست تعمیر خود را بصورت آنلاین در سامانه اینترنتی این مرکز ثبت نمایید.

تعمیرات جاروبرقی عرشیا در شمال تهران

شمیرانات، الهیه، نیاوران، فرمانیه، کامرانیه، بلوار کاوه، سعدآباد، جماران، جمشیدیه، زعفرانیه، فرشته، تجریش، اقدسیه، آجودانیه، پاسداران، دیباجی، شریعتی، دولت، ظفر، یخچال، جردن، اندرزگو، میرداماد، شریعتی، پل رومی، زرگنده، شهرک غرب، سعادت آباد، آتی ساز و…

تعمیرات جاروبرقی عرشیا در غرب تهران

صادقیه، ستارخان، توحید، مرزداران، بلوار فردوس، جنت آباد، شهرک راه آهن، دریاچه چیتگر، پونک، ستاری، شهران، شهرک اکباتان، تهرانسر، کن، شهر زیبا، سردار جنگل، آیت الله کاشانی، خلیج فارس و …

تعمیر جاروبرقی عرشیا در مرکز تهران

انقلاب، میدان ولیعصر، فاطمی، یوسف آباد، مطهری، عباس آباد، میدان ونک، شیخ بهایی، شیراز، امیر آباد، کارگر شمالی، شهرک والفجر، شهر آرا، جلال آل احمد، شهرک آزمایش، گیشا و …

تعمیرات جاروبرقی عرشیا در شرق تهران

تهرانپارس، نارمک، رسالت، سید خندان، فرجام، جنت آباد، پیروزی، افسریه، آهنگ، حکیمیه، ارتش، لویزان، شیان، صادقیه، پاسداران و …

تعمیرات جاروبرقی عرشیا در جنوب تهران

حافظ، امام خمینی، پونک، ستاری، مهرآباد، شهر ری، باقر شهر، ورامین، عبدل آباد، منیریه، حافظ، شاهپور، نازی آباد، خانی آباد، جوادیه و …

خدمات پس از فروش جاروبرقی عرشیا در تهران

توجه داشته باشید که برای استفاده از خدمات پس از فروش جاروبرقی عرشیا باید با شماره درج شده در کارت گارانتی تماس گرفته و خدمات تعمیر جاروبرقی عرشیا را از نمایندگی خدمات پس از فروش دریافت نمایید. برای تعمیرات جاروبرقی عرشیا می توانید از خدمات آی پی امداد در موارد زیر استفاده کنید:

  1. تاریخ گارانتی به پایان رسیده است.
  2. از خدمات گارانتی راضی نبوده اید.
  3. کارت گارانتی را گم کرده اید.
  4. به درخواست خودتان از خدمات آی پی امداد استفاده کنید.

کارشناسان ما در نمایندگی تعمیرات جاروبرقی عرشیا بر روی این مشکلات تمرکز کرده و توسط تکنسین های ماهر توانسته اند انواع مدل های جاروبرقی عرشیا را تعمیر و به کیفیت اولیه خود را بازگردانند. شایان ذکر است کلیه خدمات تعمیر جاروبرقی عرشیا در آی پی امداد توسط کارشناسان این مرکز مشمول گارانتی می باشد.

توجه: آی پی امداد نمایندگی اصلی محصولات برند عرشیا نمی باشد، بلکه نمایندگی مجاز برای تعمیر برندهای مختلف جاروبرقی می باشد و پس از اتمام مدت گارانتی می توانید از خدمات نمایندگی تعمیرات جاروبرقی عرشیا در آی پی امداد بهره مند شوید.

مزایای تعمیر جاروبرقی عرشیا توسط آی پی امداد

اگر از خدمات آی پی امداد برای تعمیر جاروبرقی عرشیا استفاده می کنید، مزایایی برای شما به همراه دارد که مهمترین آنها به شرح زیر است:

  • حضور تعمیرکار در کمتر از 1 ساعت پس از ثبت درخواست شما
  • ارائه خدمات تعمیر و تعویض قطعه در محل شما
  • اعزام تکنسین در 24 ساعت شبانه روز، حتی ایام تعطیل
  • ارائه خدمات تعمیر جارو برقی عرشیا در سراسر تهران
  • مشخص کردن  علت خرابی و ارائه راه حل برای جلوگیری از آسیب به جاروبرقی
  • اعلام هزینه شفاف تعمیر جاروبرقی عرشیا
  • ارائه ضمانت نامه رسمی خدمات و قطعات پس از اتمام تعمیرات
  • ارائه تعمیرات با هزینه بسیار پایین و حتی رایگان در مدت زمان گارانتی
  • تعمیر قطعه معیوب برای صرفه جویی در هزینه ها برای تعمیرات جاروبرقی عرشیا
  • در صورت عدم امکان تعمیر قطعه معیوب، از قطعات فابریک شرکتی برای تعمیر استفاده می شود.
  • صرفه جویی در هزینه ها تا 75%

آی پی امداد برای رفاه حال شما خدمات تعمیرات جاروبرقی عرشیا را به دو صورت تعمیر در محل و تعمیر در کارگاه های آی پی امداد ارائه می دهد.

تعمیر جاروبرقی عرشیا در محل

آی پی امداد به عنوان نمایندگی تعمیرات جاروبرقی عرشیا در تهران آماده ارائه خدمات عیب یابی انواع مدل جاروبرقی در شمال تهران، جنوب تهران، شرق و غرب می باشد. ما تمامی مراحل سرویس و عیب یابی جاروبرقی عرشیا را در منزل یا محل کار شما انجام می دهیم تا بیشترین صرفه جویی در وقت و هزینه های شما را داشته باشیم.

مهمترین مزیت انجام تعمیر جاروبرقی عرشیا در محل می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. پیشگیری از جابجایی جاروبرقی و خطرات احتمالی در زمان حمل آن
  2. صرفه جویی در هزینه و وقت
  3. تست جاروبرقی بلافاصله پس از تعمیر دستگاه
  4. مشاهده مراحل تعمیر توسط تکنسین جاروبرقی عرشیا
  5. ارائه راه حل برای افزایش طول عمر جاروبرقی توسط تکنسین مجرب
  6. عدم نیاز به جابه جایی جاروبرقی کاهش احتمال آسیب در زمان جابجایی
  7. دریافت گارانتی و فاکتور هزینه ها بلافاصله پس از اتمام تعمیر جارو برقی عرشیا

تعمیر جاروبرقی عرشیا در کارگاه آی پی امداد

با توجه به قابل حمل بودن جاروبرقی، آی پی امداد در کارگاه های مجهز خود در تهران خدمات تعمیر جاروبرقی عرشیا را ارائه می دهد. هرچند جابجایی جاروبرقی توصیه نمی شود اما اگر امکان حضور تکنسین در محل شما وجود ندارد، می توانید جهت استفاده از خدمات تعمیرات جاروبرقی عرشیا در کارگاه های آی پی امداد می توانید پس از تماس با پشتیبانی و هماهنگی های لازم:

  1. مراجعه پیک آی پی امداد و دریافت جاروبرقی
  2. تحویل جاروبرقی توسط خودتان به کارگاه های آی پی امداد

توجه داشته باشید که در زمان تحویل جاروبرقی برگه ای حاوی اطلاعات دستگاه و خودتان به شما تحویل داده می شود. برگه رسید را تا زمان تحویل گرفتن دستگاه نگه دارید و پس از تعمیر جاروبرقی عرشیا فاکتور به همراه گارانتی تحویل شما می شود و رسید پس گرفته می شود.

مزایای خدمات نمایندگی مجاز آی پی امداد برای تعمیرات جاروبرقی عرشیا

غیر از تمام شرایطی که برای ارائه خدمات آی پی امداد برای شما عزیزان در نظر گرفته شده است، آی پی امداد برای ارائه خدمات نمایندگی تعمیرات جاروبرقی عرشیا مزایای دیگری برای افزایش رضایت شما در نظر گرفته است.

  1. تا حد امکان برای صرفه جویی در هزینه ها قطعات معیوب تعمیر می شوند.
  2. در صورت نیاز به تعویض قطعه، تکنسین های آی پی امداد از قطعات فابریک و اصل استفاده می کنند.
  3. در آی پی امداد همواره سعی می شود تا بلافاصله پس از ثبت درخواست شما به آن رسیدگی شود.
  4. تمام خدمات و قطعات استفاده شده برای تعمیر جاروبرقی عرشیا توسط تکنسین آی پی امداد ضمانت 3 تا 12 ماه می شود.
  5. در صورت وجود هرگونه مشکل در مدت زمان ضمانت کاملا برعهده آی پی امداد است.
  6. خدمات نمایندگی تعمیرات جاروبرقی عرشیا در تهران آی پی امداد جامع و کامل است.
  7. آی پی امداد دارای تمامی مجوزهای ایترنتی و غیر اینترنتی لازم می باشد.
  8. هزینه تعمیرات جارو برقی عرشیا در آی پی امداد مطابق با تعرفه های اتحادیه می باشد.

ویژگی های مهم تعمیرکار جاروبرقی عرشیا چیست؟

توجه داشته باشید که تعمیر جاروبرقی تخصصی است و باید توسط تعمیرکاران حرفه ای انجام گیرد. در ادامه ویژگی های مهم یک تکنسین ماهر آی پی امداد برای تعمیر جاروبرقی عرشیا را به شما معرفی می کنیم:

  1. تمام سرویس کاران جاروبرقی عرشیا در شرکت آی پی امداد تلاش می کنند تا در کمتر از 60 دقیقه در محل مشتریان حضور پیدا کنند.
  2. تکنسین آی پی امداد برای تعمیر جاروبرقی عرشیا تمام قطعات و تجهیزاتی که برای عیب یابی، تعویض و تعمیر جارو برقی عرشیا نیاز است را با خود به همراه دارند.
  3. تعمیرکار جاروبرقی عرشیا از قطعات فابریک و اصل برای تعمیرات جاروبرقی استفاده می کند.
  4. تعمیرات توسط تکنسین جاروبرقی عرشیا در مدت زمان کوتاه انجام می شود.
  5. پیش از اقدام به تعویض قطعه تکنسین تمام تلاش خود را برای تعمیر قطعه معیوب انجام می دهد. در صورت نیاز به تعویض قطعه، پیش از هرکاری اجازه تعویض گرفته می شود.
  6. تکنسین تعمیرگاه مجاز جاروبرقی عرشیا موظف است تا به سوالات مشتریان دقیق پاسخ دهد و در صورت نیاز شما را راهنمایی کند.
  7. تمام تکنسین های آی پی امداد دارای تجربه، مهارت و دانش فنی برای تعمیر انواع مدل های جاروبرقی عرشیا می باشند.
  8. در صورت وجود هرگونه مشکل در مدت زمان گارانتی، تعمیرات با هزینه بسیار کم و یا رایگان انجام می شود.

چه مدت طول می کشد تا تعمیر جارو برقی عرشیا انجام شود؟

توجه داشته باشید که قبل از بررسی جاروبرقی نمی توان زمان لازم برای تعمیر آن را به شما اعلام کرد. پس از بررسی جاروبرقی توسط تکنسین آی پی امداد، زمان مورد نیاز برای تعمیر با توجه به عیب جاروبرقی عرشیا به اطلاع شما خواهد رسید. مدت زمان تعمیرات جاروبرقی عرشیا به چه چیزهایی بستگی دارد؟

  • مدل جاروبرقی و ایراد جاروبرقی
  • زمان لازم برای تعمیر قطعه معیوب و یا تعویض آن

اگر قصد انتقال جاروبرقی به کارگاه های آی پی امداد را دارید، مدت زمان ارسال و دریافت را باید به زمان تعمیر جاروبرقی عرشیا اضافه کنید.

آیا سرویس جاروبرقی عرشیا از خرابی آن جلوگیری می کند؟

سرویس جاروبرقی عرشیا یکی از اقداماتی است که به بهبود عملکرد جاروبرقی و افزایش طول عمر دستگاه شما کمک می کند. در سرویس جاروبرقی قطعاتی مانند کلکتور، پروانه، زغال، موتور و بلبرینگ چک می شود، دستگاه شستشو می شود و بادگیری آن انجام می شود. موارد مهمی ک در زمان استفاده از جاروبرقی عرشیا باید رعایت کنید:

  1. استفاده از جاروبرقی با کیسه پر به موتور فشار وارد می کند.
  2. بهتر است از جاروبرقی به صورت پیوسته و چند ساعت مداوم استفاده نکنید.
  3. پیش از شروع جارو کشیدن اشیاه بزرگی که میتواند لوله جاروبرقی را مسدود کند از روی زمین جمع کنید.
  4. از خالی بودن کیسه جاروبرقی و تمیز بودن فیلتر اطمینان حاصل کنید.
  5. در صورت کاهش مکش حتما لوله خرطومی و کیسه جارو برقی را چک کنید.
  6. علت بوی سوختگی از جاروبرقی بر اثر فشار روی موتور است که بر اثر کثیفی فیلتر، پر بودن کیسه و گرفتگی لوله خرطومی میباشد.

عیب یابی مشکلات جاروبرقی عرشیا توسط تعمیرکار آی پی امداد

برخی از ایرادات و مشکلاتی که برای جاروبرقی عرشیا به وجود می آید، رایج است و با رعایت بعضی از نکات میتوانید این مشکلات پیشگیری کنید.

عیب یابی بوی سوختگی جاروبرقی

استشمام بوی سوختن جاروبرقی به دلایل مختلفی اتفاق می افتد مهمترین دلایل آن می توانند: پاره شدن تسمه، سوختن موتور یا نیم سوز شدن آن، پر شدن کیسه جاروبرقی و موارد این چنین باشد. در صورت استشمام بوی سوزش سریعا دستگاه را خاموش کنید.

عیب یابی کار نکردن جاروبرقی

قبل از هر کاری بهتر است برق دستگاه، پریز برق، فیوزها و مواردی از این قبیل را بررسی کنید ممکن است دلیل روشن نشدن نرسیدن برق به جاروبرقی باشد. اکثر جاروبرقی ها معمولا دارای سنسوری هستند که در صورت افزایش دما دستگاه را فعال و خاموش می کند. اگر شک دارید که دمای دستگاه غیرعادی است، لوله ها و فیلترها را از نظر گرفتگی بررسی کنید. در مرحله بعد جاروبرقی را برای مدتی خاموش نگه دارید تا خنک شود.

رفع مشکل داغ شدن جاروبرقی

عوامل مختلفی بر گرم شدن جاروبرقی تاثیردارند، نیم سوز شدن موتور یا سوختن برد، خرابی ترموستات، گرفتگی لوله جاروبرقی، پر شدن کیسه جاروبرقی، خرابی فن جاروبرقی، کثیف بودن فیلتر جاروبرقی از عوامل اصلی افزایش دما و داغ شدن جاروبرقی است.

عیب یابی کاهش قدرت مکش جاروبرقی عرشیا

بررسی کنید که کیسه جاروبرقی پر نباشد. در عین حال فیلترهای جاروبرقی باید بررسی شده و در صورت نیاز شسته شده و پس از خشک شدن کامل در جای خود قرار داده شود. توصیه می شود لوله خرطومی، پارو و لوله تلسکوپی را بررسی کنید تا مسدود نشده باشند. در صورت عدم وجود مشکل در این قطعات حتما با کارشناسان نمایندگی آی پی امداد تماس گرفته و از خدمات پشتیبانی و تعمیر جاروبرقی عرشیا این مرکز بهره مند شوید.

رفع مشکل خاک پس دادن جاروبرقی

عدم تعویض و تمیز کردن به موقع پاکت و فیلتر جاروبرقی یکی از دلایل پس دادن گرد و غبار است.

تعمیر مشکل کار نکردن جاروبرقی عرشیا

  1. سوختن موتور
  2. تمام شدن زغال
  3. خرابی کابل و دوشاخه
  4. آسیب دیدن کیت الکتریکی

برای عیب یابی و تعمیر جاروبرقی عرشیا خود می توانید از متخصصین نمایندگی مجاز مرکزی آی پی امداد کمک بگیرید.

هزینه تعمیرات جاروبرقی عرشیا چقدر است؟

به طور معمول پس از بررسی جاروبرقی توسط تکنسین، هزینه حدودی برای تعمیر جاروبرقی عرشیا به شما اعلام می شود. هزینه ها به دو بخش تقسیم شده اند:

  1. هزینه های ثابت: هزینه تعمیر توسط تکنسین
  2. هزینه ها متغیر: هزینه قطعات و هزینه پیک در صورت تعمیر جاروبرقی در کارگاه آی پی امداد

عوامل موثر بر هزینه تعمیرات جاروبرقی عرشیا:

  • هزینه تعمیر (تعیین دقیق هزینه تعمیر جاروبرقی تنها پس از بررسی دستگاه شما توسط تعمیرکار جاروبرقی عرشیا امکان پذیر است).
  • هزینه قطعات و مدل جاروبرقی (هزینه قطعات مدل های جدید جاروبرقی عرشیا به نسبت مدل های قدیمی تر گرانتر است).
  • گارانتی آی پی امداد (درصورتی که جاروبرقی شما در دوره گارانتی آی پی امداد باشد هزینه تعمیرات تا حد زیادی کاهش و یا رایگان می باشد).

هزینه تعمیرات جاروبرقی عرشیا به موارد مختلفی بستگی دارد اما آی پی امداد عضو رسمی اتحادیه سراسری تعمیرات لوازم خانگی می باشد و کلیه هزینه های دریافتی از تعمیرات مطابق تعرفه اتحادیه می باشد. این امر باعث کاهش 75 درصدی هزینه های تعمیر جارو برقی عرشیا می شود.

1 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
اینستاگرام آی پی امداد