logo logo تعمیر مخلوط کن عرشیا با ما در تماس باشید 021-58941021-91093903

تعمیر مخلوط کن عرشیا

تعمیر مخلوط کن عرشیا
زمان مطالعه: 7 دقیقه
comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای مقاله تعمیر مخلوط کن عرشیا به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

یکی از کارآمدترین وسایل منزل مخلوط کن است که برای تهیه آب میوه، نرم کردن غذا، مخلوط مایعات، تهیه سس و… استفاده می شود. به منظور استفاده صحیح از مخلوط کن لازم است تا مواردی که باعث آسیب به مخلوط کن می شود را بدانید و در زمان استفاده از مخلوط کن این موارد را رعایت کنید.  در صورت مشاهده هرگونه مشکل در عملکرد مخلوط کن بهتر است تا با نمایندگی مجاز آی پی امداد تماس گرفته و از خدمات آی پی امداد برای تعمیر مخلوط کن عرشیا استفاده کنید. آی پی امداد به منظور ارائه بهترین خدمات ممکن برای تعمیرات مخلوط کن عرشیا، شعبه های متعددی در مناطق شمال، شرق، غرب، مرکز و جنوب ایجاد کرده است تا تمامی مناطق را تحت پوشش قرار دهد.

با استفاده از خدمات آی پی امداد می توانید تا 75 درصد در هزینه تعمیرات مخلوط کن عرشیا صرفه جویی کنید.

نحوه تماس با نمایندگی تعمیر مخلوط کن عرشیا در تهران 

برای استفاده از خدمات سرویس و تعمیر مخلوط کن عرشیا توسط آی پی امداد می توانید از طریق روش های زیر با ما در تماس باشید.

  1. ثبت درخواست از طریق تماس با شماره تلفن مرکزی 02158941 انجام هماهنگی های لازم با پشتیبان
  2. ثبت نام در سایت آی پی امداد و درخواست تعمیر مخلوط کن عرشیا به صورت اینترنتی

پس از ثبت درخواست از طرف شما بلافاصله پیامکی حاوی کد اشتراک، مشخصات تعمیرکار و زمان حضور تکنسین آی پی امداد برای تعمیر مخلوط کن عرشیا،  در محل شما ارسال می شود. تمامی خدمات آی پی امداد برای سرویس و تعمیرات مخلوط کن عرشیا دارای گارانتی رسمی بین 3 تا 12 ماه می باشد. در نهایت خدمات مشتریان آی پی امداد با شما تماس گرفته و نظر شما را در مورد خدمات تعمیرات مخلوط کن عرشیا جویا می شود. توجه داشته باشید که تعمیرات مخلوط کن عرشیا در آی پی امداد حتی در ایام تعطیل نیز ارائه می شود و شما می توانید به صورت 24 ساعته با پشتیبانی آی پی امداد تماس بگیرید.

خدمات تعمیر مخلوط کن عرشیا در کدام مناطق تهران شمال، شرق، غرب، مرکز و جنوب انجام می شود؟ 

به منظور سرعت بخشیدن به خدمات تعمیر مخلوط کن عرشیا در شهر تهران، آی پی امداد شعب متعددی را در مناطق مختلف تاسیس نموده است و بلافاصله پس از ثبت درخواست تعمیرات مخلوط کن عرشیا با توجه به آدرس شما نزدیکترین تکنسین برای حضور در محل شما در کمتر از 1 ساعت اعزام می شود. تفاوتی ندارد در کدام منطقه تهران ساکن باشید خدمات تعمیر مخلوط کن عرشیا در تمامی مناطق تهران شمال، شرق، غرب، مرکز و جنوب و با استفاده از تکنسین های ماهر، مدرن ترین تجهیزات و جدیدترین روش های عیب یابی دستگاه در کمترین زمان و با بهترین کیفیت و ضمانت تعمیر توسط آی پی امداد همراه ضمانت نامه کتبی خدمات و قطعات ارائه می شود.

تعمیرات مخلوط کن عرشیا در شمال تهران

تعمیرات مخلوط کن عرشیا در شمال تهران شامل مناطق زیر می باشد:

نیاوران , زعفرانیه , ولنجک , الهیه , جردن , انرزگو , پاسداران , دروس , شریعتی , دولت , ظفر , میرداماد , هروی و …

تعمیرات مخلوط کن عرشیا در غرب تهران

تعمیر مخلوط کن عرشیا در غرب تهران شامل مناطق زیر می باشد:

صادقیه , ستارخان , مرزداران , بلوار فردوس , جنت آباد , شهر زیبا , آریاشهر , آیت الله کاشانی , اشرفی اصفهانی , پونک , شهران , جنت آباد , ستاری , اکباتان و …

تعمیرات مخلوط کن عرشیا در مرکز تهران

تعمیرات مخلوط کن عرشیا در مرکز تهران شامل مناطق زیر می باشد:

انقلاب , ولیعصر , یوسف آباد , فاطمی , گیشا , امیر آباد , شهرآرا , مطهری , عباس آباد , میدان ونک , شیخ بهایی , امیر آباد , کارگر شمالی , شهر آرا , جلال آل احمد و …

تعمیرات مخلوط کن عرشیا در شرق تهران

تعمیر مخلوط کن عرشیا در شرق تهران شامل مناطق زیر می باشد:

تهرانپارس , نارمک , رسالت , سید خندان , فرجام , جنت آباد , پیروزی , افسریه , آهنگ , حکیمیه , ارتش , لویزان , شیان , صادقیه , پاسداران و …

تعمیرات مخلوط کن عرشیا در جنوب تهران

تعمیرات مخلوط کن عرشیا در جنوب تهران شامل مناطق زیر می باشد:

حافظ , امام خمینی , پونک , ستاری , مهرآباد , شهر ری , باقر شهر , ورامین , عبدل آباد , منیریه , حافظ , شاهپور , نازی آباد , خانی آباد , جوادیه و …

خدمات پس از فروش مخلوط کن عرشیا توسط آی پی امداد 

اگر مخلوط کن خود را به تازگی خریداری کرده اید به شما پیشنهاد می کنیم تا از خدمات پس از فروش تعمیر مخلوط کن عرشیا بهره مند شوید و با شماره نمایندگی عرشیا که در برگه گارانتی مخلوط کن عرشیا درج شده است تماس بگیرید و از خدمات رایگان استفاده کنید. توجه داشته باشید که آی پی امداد تعمیرگاه مجاز مخلوط کن عرشیا بوده و وابسته به نمایندگی رسمی این شرکت نمی باشد. آی پی امداد با نیم قرن سابقه درخشان و تجربه عالی در زمینه تعمیرات لوازم خانگی مفتخر است بهترین خدمات تعمیرات مخلوط کن عرشیا را در سراسر تهران با مجوزهای لازم از اتحادیه های مربوطه ارائه دهد. توجه داشته باشید که آی پی امداد کلیه خدمات و قطعات استفاده شده در تعمیر مخلوط کن عرشیا را به مدت 3 تا 12 ماه تضمین می کند.

مزایا تعمیرات مخلوط کن عرشیا توسط آی پی امداد

از مهمترین مزیت های آی پی امداد نسبت به دیگر نمایندگی تعمیرات مخلوط کن عرشیا می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • خدمات تعمیر مخلوط کن عرشیا به صورت شبانه روزی حتی در ایام تعطیل ارائه می شود.
  • کلیه قطعات، سرویس و خدمات تعمیر مخلوط کن عرشیا با ضمانت کتبی و رسمی از آی پی امداد می شوند.
  • دانش فنی و به روز، اطلاع از آخرین تکنولوژی ها و ارائه تعمیر  آی پی امداد از مهم ترین مزایای تکنسین های این شرکت است.
  • آموزش عیب یابی و رفع مشکلات مخلوط کن به صورت تلفنی و رایگان توسط پشتیبانان آی پی امداد به صرفه جویی در هزینه ها.
  • صرفه جویی در وقت و هزینه با انجام تعمیرات در محل شما و جلوگیری از حمل و نقل مخلوط کن به کارگاه ها
  • تمامی خدمات و قطعات خود را که در زمان تعمیر مخلوط کن عرشیا ارائه می شود را از 3 ماه تا 1 سال گارانتی می کند و همواره سعی در ارائه بهترین خدمات دارد.

تعمیر مخلوط کن عرشیا در محل کار یا منزل انجام می شود؟ 

با توجه به مشغله و ترافیک برای صرفه جویی در زمان و هزینه های شما، آی پی امداد خدمات تعمیر مخلوط کن عرشیا را در منزل ارائه می دهد تا دیگر نیازی به جابجایی مخلوط کن به تعمیرگاه نباشد. برای استفاده از خدمات تعمیر مخلوط کن عرشیا در محل می توانید پس از تماس با پشتیبانی آی پی امداد و ثبت درخواست تعمیر در محل، تکنسین متخصص در اسرع وقت به محل مورد نظر شما اعزام و اقدامات لازم برای عیب یابی مخلوط کن را انجام دهد. تکنسین های آی پی امداد در زمان تعمیر مخلوط کن عرشیا وظیفه دارند:

  1. عیب یابی محصول را در اسرع وقت انجام دهد.
  2. قطعه معیوب را تا حد امکان تعمیر کند.
  3. در صورت نیاز به تعویض پیش از هر اقدامی به شما اطلاع داده شود.

خدمات تعمیر مخلوط کن عرشیا در محل، یکی از بهترین و مناسب ترین خدمات آی پی امداد نمایندگی تعمیرات مخلوط کن عرشیا می باشد.

نحوه استفاده از خدمات تعمیر مخلوط کن عرشیا در کارگاه آی پی امداد

هرچند تعمیرات در خارج از محل اصلا پیشنهاد نمی شود، اما در صورتی که امکان حضور تکنسین در محل شما وجود نداشته باشید، امکان تعمیر مخلوط کن عرشیا در کارگاه های آی پی امداد فراهم است. برای انتقال مخلوط کن به کارگاه های مجاز آی پی امداد می توانید:

  • مخلوط کن را به پیک آی پی امداد تحویل دهید.

پس از ثبت درخواست تعمیر مخلوط کن عرشیا در آی پی امداد، درخواست تحویل به پیک را دهید. پیک به محل شما مراجعه می کند و برگه رسیدی شامل اطلاعات مخلوط کن و اطلاعات مشتری را به شما تحویل می دهد و مخلوط کن را برای تعمیر به کارگاه های آی پی امداد منتقل می کند.

  • خودتان مخلوط کن را به نزدیکترین کارگاه آی پی امداد تحویل دهید.

برای آنکه مخلوط کن را خودتان به نزدیکترین کارگاه محل زندگی خود تحویل دهید ابتدا هماهنگی های لازم را انجام میگیرد و آدرس نزدیکترین کارگاه آی پی امداد به محل شما داده می شود.پس از اتمام تعمیرات مخلوط کن عرشیا، هماهنگی های لازم برای دریافت مخلوط کن توسط خودتان انجام خواهد شد.

توجه داشته باشید با تحویل مخلوط کن به کارگاه ها علاوه بر آنکه هزینه پیک به هزینه تعمیرات اضافه می شود. مدت زمان تعمیر مخلوط کن عرشیا تا 3 روز کاری می باشد.

 استفاده از خدمات نمایندگی تعمیرات مخلوط کن عرشیا بهتر است یا تعمیرگاه مجاز مرکزی آی پی امداد؟

با توجه به راه اندازی شعب متعدد آی پی امداد در شهر تهران و ارائه خدمات 24 ساعته حتی در روزهای تعطیل، مهمترین مزیت آی پی امداد نسبت به خدمات دیگر نمایندگی ها می باشد. همچنین در ادامه سایر مزایای خدمات تعمیرات مخلوط کن عرشیا در آی پی امداد را به طور کامل شرح داده ایم.

  1. مشتریان با استفاده از خدمات آی پی امداد برای تعمیر مخلوط کن عرشیا و بهره مندی از برگه گارانتی می توانند از کیفیت خدمات مطمئن شوند.
  2. پس از اتمام تعمیرات مخلوط کن عرشیا ابتدا تمام تست ها از عدم وجود مشکل در دستگاه گرفته می شود و سپس به شما تحویل داده می شود.
  3. از قطعات فابریک و اصل برای تعمیر مخلوط کن عرشیا استفاده می شود. در صورت نبود قطعه فابریک، بهترین قطعه با کیفیت جایگزین می شود.
  4. خدمات تعمیرات مخلوط کن عرشیا در آی پی امداد دارای 3 الی 12 ماه گارانتی می باشد و تعمیرکار قطعات دستگاه شما را عیب یابی و تعمیر می کند تا با خیال راحت و آسان دستگاه خود را روشن کنید.
  5. سرعت عمل تکنسین ها به دلیل تجربه و دانش در این کار بسیار بالاست. به طوری که فاصله بین خرابی مخلوط کن تا ثبت درخواست شما و رفع مشکل به یک روز هم نمی رسد.

ویژگی های مهم یک تعمیرکار مخلوط کن عرشیا در آی پی امداد چیست؟

به منظور افزایش سرعت عمل تکنسین ها و همچنین جلب رضایت شما آی پی امداد نسبت به سایر نمایندگی های تعمیر مخلوط کن عرشیا از تعمیرکاران حرفه ای و باتجربه استفاده می کند. مهمترین فاکتورهای یک تعمیرکار مخلوط کن عرشیا آی پی امداد به شرح زیر است:

  • دوره دیده و مجرب
  • آشنا با اصول تعمیرات مخلوط کن عرشیا
  • آشنا با آخرین تکنولوژی و ساختار مخلوط کن عرشیا
  • رعایت نکات ایمنی و بهداشتی
  • باتجربه و متعهد در امر تعمیر مخلوط کن عرشیا
  • استفاده از قطعات فابریک با کیفیت بالا
  • انجام تعمیرات مخلوط کن عرشیا به نحو احسن

چقدر زمان لازم است تا تعمیرات مخلوط کن عرشیا توسط تکنسین آی پی امداد انجام شود؟

توجه داشته باشید که مدت زمان تعمیر به عوامل مختلفی بستگی دارد که مهمترین آن مهارت تکنسین در عیب یابی و تشخیص سریع مشکل، تعمیر قطعه معیوب، تعویض قطعه می باشد. زمان مورد نیاز برای سرویس و تعمیرات مخلوط کن عرشیا با توجه به ایراد دستگاه متفاوت است. عواملی در تعیین زمان تعمیر مخلوط کن عرشیا بسیار موثر است و تکنسین های آی پی امداد با توجه به مهارت خود پس از بررسی و تشخیص ایرادات مخلوط کن شما را از زمان تقریبی تعمیرات دستگاه مطلع خواهند کرد.

تکنسین آی پی امداد پس از بررسی مخلوط کن و مشخص شدن مشکلاطلاعات لازم را به شما می دهد و سریعاً برای تعمیر مخلوط کن عرشیا اقدام می کنند.

آموزش عیب یابی و تعمیرات مخلوط کن عرشیا در منزل توسط خودتان

دستگاه های مخلوط کن به دلیل اینکه زیاد مورد استفاده قرار می گیرند، امکان دارد دچار خرابی شوند. در صورت وجود مشکل اساسی در دستگاه بهتر است آن را به نمایندگی های مجاز تعمیر مخلوط کن عرشیا بسپارید.

عیب یابی له نکردن مواد درون پارچ مخلوط کن عرشیا

  • تیغه ها را بررسی کنید.
  • تغییر شکل و فرم تیغه های می تواند منجر به بروز این مشکل شود.
  • در صورتی که مواد غذایی خیلی سفت مانند یخ، هویج و سیب خام را با مخلوط کن خرد کنید، این مشکل به وجود می آید.
  • در صورت تغییر حالت تیغه ها، اقدام به تعویض تیغه مخلوط کن کنید.
  • تغییر فرم تیغه ها
  • کند شدن تیغه ها

رفع مشکل کاهش سرعت مخلوط کن عرشیا

  • ممکن است مشکل مکانیکی و یا الکتریکی باشد.
  • زغال های موتور را چک کنید تا کوتاه نشده باشند.
  • در صورت کوتاه شدن ذغال های موتور مخلوط کن عرشیا، برای تعویض آن ها اقدام کنید.
  • در صورتی که کلکتور کثیف باشد، سرعت مخلوط کن عرشیا کم می شود.
  • حتما آرمیچر را بررسی نمایید تا نیم سوز نشده باشد.

عیب یابی خاموش شدن ناگهانی مخلوط کن عرشیا

  • فشار زیادی به موتور وارد شده و موتور دچار آسیب شده است.
  • هرز شدن و خرابی پروانه خنک کننده موتور، باعث متوقف کردن اورلود مخلوط کن عرشیا می شود.
  • با خراب شدن این بخش، موتور داغ شده و در حین کار خاموش می شود.
  • اورلود می تواند باعث خاموش شدن مخلوط کن عرشیا در حین کار شود.
  • برای رفع مشکل گفته شده، بهتر است از یک تعمیرکار برای عیب یابی و تعمیر مخلوط کن عرشیا کمک بگیرید.

تعمیر صدای بلند مخلوط کن عرشیا

  • کند شدن تیغه ها به موتور مخلوط کن فشار می آورد.
  • قرار دادن مواد غذایی سفت درون پارچ باعث فشار به موتور و یاتاقان می شود.

رفع مشکل دود کردن مخلوط کن عرشیا

  • گیرپاچ کردن کوبل زیر پارچ
  • معیوب شدن موتور دستگاه

با توجه به اینکه تعمیر مخلوط کن عرشیا کار تخصصی است؛ به شما پیشنهاد می کنیم با آی پی امداد برای تعمیرات مخلوط کن عرشیا تماس بگیرید.

 با رعایت این نکات از خرابی مخلوط کن عرشیا جلوگیری کنید

به طور کلی لازم است بدانید که در حین استفاده از مخلوط کن، چه موادی را نباید در مخلوط کن قرار دهید:

  1. غذاهای ضخیم و چسبناک
  2. غذا های خشک شده
  3. غذا های سخت
  4. مواد غذایی فیبری
  5. مایعات داغ
  6. قاشق و سایر ظروف

شاید تصور کنید که هر نوع ماده غذایی را می توانید با کمک مخلوط کن مخلوط نمایید، اما در اشتباه هستید در ادامه مواردی که باید در حین استفاده از مخلوط کن عرشیا رعایت کنید را برایتان آورده ایم.

  1. از قرار دادن سیب زمینی، هویج و مواد غذایی سفت درون مخلوط کن خودداری کنید.
  2. در زمان مخلوط کردن و یا خرد نمودن مواد غذایی با مخلوط کن، نباید اجازه دهید تا قاشق، چنگال، چاقو و یا هر وسیله دیگری در پارچ باقی بماند.
  3. با ریختن مایعات داغ داخل پارچ، بخار ایجاد شده و باعث وارد کردن فشار به درب پارچ خواهد شد. همچنین باعث ضعیف شدن تیغه ها خواهد شد.
  4. ریختن یخ درون مخلوط کن باعث تغییر فرم و کند شدن تیغه ها می شود.
  5. از قرار دادن مواد غذایی فیبری درون مخلوط کن خودداری کنید و یا کمی آب به آن اضافه کنید (مانند کلم بروکلی).
  6. بهتر است برای مخلوط کردن مواد غذایی خیلی خشک، آن ها را در آب قرار دهید تا کمی نرم تر شوند.
  7. از پر کردن پارچ مخلوط کن بیش از حد تعریف شده خودداری کنید.
  8. در زمان استفاده از مخلوط کن نباید آن را بر روی فرش و یا سطوح ناهموار بگذارید.

 هزینه تعمیرات مخلوط کن عرشیا چقدر است؟

پس از بررسی دقیق دستگاه توسط تعمیرکار متخصص مرکز، هزینه تعمیرات آن به مشتری اعلام می شود تا در صورت رضایت از هزینه نسبت به تعمیرات مخلوط کن عرشیا اقدام کند. همچنین پس از اتمام کار فاکتوری حاوی مشخصات محاسبه قیمت تعمیر مخلوط کن عرشیا در اختیار مشتری قرار می گیرد. توجه داشته باشید که آی پی امداد عضو اتحادیه تعمیر لوازم خانگی می باشد و تمام هزینه ها از سمت اتحادیه ابلاغ و به آنها نظارت می شود. تکنسین های آی پی امداد موظف اند پس از انجام تعمیرات فاکتور هزینه ریز هزینه ها را به شما تحویل دهند.

موارد تاثیرگذار بر روی هزینه تعمیرات مخلوط کن عرشیا:

  • مدل مخلوط کن عرشیا نیز بر روی قیمت قطعات تاثیر گذار است مدل های جدیدتر قطعات گرانتری دارند.
  • در صورتی که مخلوط کن عرشیا شما در دوره گارانتی آی پی امداد باشد هزینه تعمیرات کاهش پیدا می کند.
  • به دلیل تطابق هزینه های آی پی امداد با نرخ مصوب اتحادیه با استفاده از خدمات این مرکز در پرداخت هزینه های شما تا 75% صرفه جویی میگردد.
  • هزینه تعمیرات به دو بخش هزینه تعمیرات مخلوط کن عرشیا توسط تکنسین و هزینه تعویض قطعه تقسیم می شود.
  • به منظور صرفه جویی در هزینه ها قطعات معیوب تعمیر می شوند و در صورت رضایت خودتان قطعات معیوب با قطعات فابریک تعویض می شوند.
2 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
  • مرضیه محمدیان 14 شهریور 1402

    سلام وقت بخیر شیشه مخلوط کن عرشیا شکست فقط بدنش شکست قسمت پایینش سالم آیا مخلوط کن تکی گیر میاد ؟؟

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 14 شهریور 1402

      درود، تصویر قطعه مورد نظر را به شماره 09333336936 ارسال نمایید تا در صورت موجود بودن، برای شما تهیه شود.

      پاسخ دادن
اینستاگرام آی پی امداد