logo logo تعمیر اتو ناسیونال با ما در تماس باشید 021-58941021-91093903

تعمیر اتو ناسیونال

تعمیر اتو ناسیونال
زمان مطالعه: 7 دقیقه
comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای مقاله تعمیر اتو ناسیونال به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

در صورت خرابی قطعات در اتو ناسیونال می توانید از نمایندگی های مجاز تعمیر اتو ناسیونال برای رفع مشکل کمک بگیرید. تعمیر اتو ناسیونال یکی از کارهای تخصصی و نسبتاً دشواری است که باید توسط تکنسین متخصص در این زمینه انجام شود. توجه داشته باشید که تعمیر اتو توسط افراد متفرقه نه تنها مشکل را رفع نمی کند بلکه ممکن است باعث از مشکلات بیشتری در اتو شود. به منظور خدمت رسانی بهتر به مصرف کنندگان، نمایندگی تعمیرات اتو ناسیونال در آی پی امداد اقدام به ایجاد شعب در تمام مناطق تهران نموده است. آی پی امداد با بیش از نیم قرن تجربه بزرگترین و معتبرترین نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی در تهران می باشد که تمامی خدمات و قطعات خود را تضمین می کند.

کاربران گرامی؛ با استفاده از خدمات نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی آی پی امداد علاوه بر بهره مندی از قطعات فابریک تا 75 درصد در هزینه تعمیرات اتو ناسیونال صرفه جویی کنید.

نحوه ثبت درخواست برای تعمیرات اتو ناسیونال در تهران

برای ثبت درخواست تعمیر اتو ناسیونال می توانید از طریق یکی از روش های زیر اقدام کنید:

  1. با شماره تماس 02158941 تماس حاصل فرمایید و درخواست تعمیر اتو ناسیونال خود را توسط پشتیبانی ثبت نمایید.
  2. همچنین می توانید از طریق ثبت نام در سایت آی پی امداد، درخواست تعمیر اتو ناسیونال خود را ثبت کنید.
  3. تفاوتی ندارد کدام یک از روش ها را برای ارتباط با آی پی امداد انتخاب کنید. در اولین فرصت ممکن درخواست شما ثبت و پیگیری می شود.
  4. توجه داشته باشید که در زمان ثبت درخواست اطلاعات را به درستی وارد کنید تا در زمان اعزام تکنسین تمام اطلاعات (زمان حضور، کد پرسنلی و نام تکنسین) برای شما پیامک می شود.
  5. پس از انجام تعمیر اتو ناسیونال توسط تکنسین آی پی امداد، گارانتی خدمات و قطعات 3 ماه تا 1 سال برای شما صادر می شود و انجام تعمیرات در مدت زمان گارانتی با هزینه پایین و حتی رایگان خواهد بود.

به منظور اطلاع از نحوه خدمت رسانی و همچنین میزان رضایت شما پس از انجام تعمیرات اتو ناسیونال با شما تماس گرفته می شود و نظرسنجی برای بهبود خدمات انجام می شود. با پیشنهادات و انتقادات خود ما را در خدمت رسانی بهتر راهنمایی کنید.

تعمیرات اتو ناسیونال در مناطق شمال، غرب، شرق، جنوب و مرکز انجام می شود؟

یکی از بهترین و پرطرفدارترین خدمات آی پی امداد، ارائه تعمیرات در محل شما می باشد. با توجه به گستردگی مناطق تهران، آی پی امداد شعبه های متعددی را جهت پوشش تمامی مناطق تهران (شمال، جنوب، شرق، غرب و مرکز) ایجاد نموده و پس از ثبت درخواست تعمیر اتو ناسیونال در محل، تکنسین در کمتر از 1 ساعت به محل شما مراجعه خواهد کرد.

تعمیرات اتو ناسیونال در شمال تهران

نیاوران , زعفرانیه , ولنجک , الهیه , جردن , انرزگو , پاسداران , دروس , شریعتی , دولت , ظفر , میرداماد , هروی و …

تعمیرات اتو ناسیونال در غرب تهران

صادقیه , ستارخان , مرزداران , بلوار فردوس , جنت آباد , شهر زیبا , آریاشهر , آیت الله کاشانی , اشرفی اصفهانی , پونک , شهران , جنت آباد , ستاری , اکباتان و …

تعمیرات اتو ناسیونال در مرکز تهران

انقلاب , ولیعصر , یوسف آباد , فاطمی , گیشا , امیر آباد , شهرآرا , مطهری , عباس آباد , میدان ونک , شیخ بهایی , امیر آباد , کارگر شمالی , شهر آرا , جلال آل احمد و …

تعمیرات اتو ناسیونال در شرق تهران

تهرانپارس , نارمک , رسالت , سید خندان , فرجام , جنت آباد , پیروزی , افسریه , آهنگ , حکیمیه , ارتش , لویزان , شیان , صادقیه , پاسداران و …

تعمیرات اتو ناسیونال در جنوب تهران

حافظ , امام خمینی , پونک , ستاری , مهرآباد , شهر ری , باقر شهر , ورامین , عبدل آباد , منیریه , حافظ , شاهپور , نازی آباد , خانی آباد , جوادیه و …

خدمات پس از فروش اتو ناسیونال توسط آی پی امداد

اگر نمی توانید به هر دلیلی با نمایندگی خدمات پس از فروش دستگاه خود تماس بگیرید، بهتر است از خدمات نمایندگی تعمیرات اتو ناسیونال آی پی امداد استفاده کنید. آی پی امداد با سابقه ای بالغ بر نیم قرن توانسته است رضایت مشتریان خود برای تعمیر انواع لوازم خانگی را جالب نماید. توجه داشته باشید که آی پی امداد محصولات ناسیونال را گارانتی نکرده است و در صورت اتمام گارانتی، گم کردن برگه ضمانت و یا خرابی خارج از موارد درج شده در برگه ضمانت نامه، می توانید از خدمات آی پی امداد برای تعمیرات اتو ناسیونال استفاده نمایید.

تعمیرات اتو ناسیونال توسط آی پی امداد

به منظور ارائه خدمات بهتر آی پی امداد علاوه بر تعمیر در محل، تعمیر در کارگاه های خود را نیز فراهم نموده است. شما می توانید به دو روش از خدمات تعمیر اتو ناسیونال در کارگاه آی پی امداد بهره مند شوید:

  1. تعمیرات اتو ناسیونال در کارگاه مجهز آی پی امداد (ارسال با پیک)
  2. تعمیر اتو ناسیونال در کارگاه آی پی امداد (تحویل توسط مشتری)

تعمیر اتو ناسیونال در محل کار یا منزل

از مهمترین مزایای تعمیر اتو ناسیونال در محل می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. صرفه جویی در زمان و عدم نیاز به مراجعه حضوری به تعمیرگاه
  2. صرفه جویی در هزینه ها
  3. پیشگیری از آسیب های احتمالی در زمان حمل و نقل اتو
  4. نظارت بر فرآیند تعمیر
  5. پاسخ به سوالات شما توسط تکنسین و اطلاع از علت خرابی اتو
  6. ارائه راه حل توسط تکنسین برای جلوگیری از خرابی اتو
  7. انجام تست نهایی توسط خودتان
  8. صادر کردن فاکتور هزینه ها، ضمانت نامه خدمات و گارانتی آی پی امداد بلافاصله پس از تعمیر

توجه داشته باشید که برخی از مشکلاتی که برای اتو پیش می آید کاملا طبیعی است و با مشاوره رایگان پشتیبانی آی پی امداد قابل رفع است. اگر بعد از مشاوره رایگان مشکل اتو توسط خودتان حل نشد می توانید از خدمات تعمیرات اتو ناسیونال در محل خود بهره مند شوید.

تعمیر اتو ناسیونال در کارگاه آی پی امداد

هرچند تعمیر خارج از محل چندان توصیه نمی شود، ولی در صورتی که امکان حضور تکنسین در محل شما وجود نداشته باشدی می توانید از خدمات تعمیر اتو ناسیونال در کارگاه های آی پی امداد بهره مند شوید.

معایب تعمیر اتو ناسیونال خارج از محل مشتری:

  1. افزایش مدت زمان تعمیر تا 72 ساعت
  2. افزایش هزینه تعمیر.

برای ارائه خدمات تعمیر اتو ناسیونال در کارگاه آی پی امداد می توانید یکی از روش های زیر را انتخاب کنید:

  1. تحویل اتو به پیک آی پی امداد: در زمان ثبت درخواست تعمیر اتو ناسیونال، به دلیل سبک و قابل حمل بودن اتو می توانید درخواست تعمیر در کارگاه و تحویل به پیک را انتخاب کنید. پس از انجام هماهنگی های لازم، پیک آی پی امداد به محل شما مراجعه و اتو را تحویل میگیرد. پس از انجام تعمیرات لازم ظرف مدت 72 ساعت اتو به شما تحویل داده می شود.
  2. تحویل اتو توسط خودتان به کارگاه آی پی امداد: پس از ثبت درخواست تعمیر درکارگاه می توانید آدرس نزدیکترین شعبه آی پی امداد به محل خود را دریافت کنید و خودتان اتو را به کارگاه آی پی امداد تحویل دهید و برگه رسید را دریافت نمایید.

در هر دو روش یک برگه رسید به شما تحویل داده می شود را تا اتمام تعمیرات و دریافت اتو، نزد خود نگه دارید. همچنین در زمان دریافت اتو برگه رسید را تحویل دهید و گارانتی خدمات، قطعات و فاکتور هزینه ها را دریافت نمایید.

 مزایای استفاده از خدمات نمایندگی های مجاز آی پی امداد نسبت به نمایندگی رسمی تعمیرات اتو ناسیونال 

مزایای استفاده از خدمات آی پی امداد برای تعمیر اتو ناسیونال شامل موارد زیر می باشد:

  1. ثبت سریع درخواست تعمیر اتو ناسیونال و پیگیری آن در تمام مناطق تهران
  2. اعزام تعمیرکار اتو ناسیونال به محل شما در کمتر از 1 ساعت
  3. به کارگیری نیروهای متعهد، با تجربه و ماهر برای انجام تعمیرات اتو ناسیونال
  4. ارائه تعمیرات دقیق با استفاده از بهترین و به روزترین تجهیزات
  5. استفاده از قطعات فابریک و اصل برای تعمیر اتواع مدل های اتو ناسیونال
  6. در صورت عدم وجود قطعات فابریک استفاده از قطعات با کیفیت بالا
  7. ارائه مشاوره رایگان تلفنی پیش از حضور تکنسین در محل شما
  8. مشخص کردن قیمت تقریبی تعمیرات و قطعات پیش از اقدام به تعمیر و تعویض قطعات
  9. کلیه خدمات و قطعات مورد استفاده در تعمیرات اتو ناسیونال توسط تکنسین های آی پی امداد از 3 تا 12 ماه گارانتی می شود
  10. در صورت بروز هر گونه مشکل در مدت گارانتی، مسئولیت آن کاملا به عهده آی پی امداد می باشد و هیچ هزینه ای دریافت نمی شود
  11. ارائه خدمات تعمیر به طور کامل و جامع توسط تکنسین های آی پی امداد
  12. آی پی امداد دارای کلیه مجوزهای لازم اینترنتی و غیر اینترنتی می باشد. و همچنین عضو اتحادیه تعمیر لوازم خانگی است
  13. هزینه تعمیرات اتو ناسیونال در آی پی امداد مطابق با تعرفه های اتحادیه می باشد.

ویژگی های مهم یک تعمیرکار اتو ناسیونال در آی پی امداد چیست؟

برای تعمیر اتو ناسیونال به تعمیرکاران تازه کار و یا نمایندگی های غیرمجاز مراجعه نکنید. شاید هزینه تعمیر توسط تکنسین های غیر مجرب پایین باشد. اما مطمئن باشید نه تنها اتو شما تعمیر نمی شود، بلکه دچار مشکلات جدی تری می شود. برای تعمیر اتو ناسیونال توصیه می‌شود از تعمیرکارانی باتجربه و حرفه‌ای کمک بگیرید. مهمترین مزیت آی پی امداد نسبت به دیگر نمایندگی های تعمیر اتو ناسیونال، استفاده از تکنسین های متخصص، مجرب و دوره دیده است.

آی پی امداد همواره با برگزاری دوره های جدید برای پیشرفت مهارت، شناخت انواع فناوری‌ و افزایش اطلاعات تکنسین های خود در انواع مدل های اتو ناسیونال می‌شود. این امر باعث می‌شود تا سرعت عمل تکسنین در تشخیص مشکل و تعمیر اتو ناسیونال افزایش یابد. در آی پی امداد، اعتماد شما برای ما ارزشمند است.

چقدر طول می کشد تا تعمیر اتو ناسیونال توسط تکنسین آی پی امداد انجام شود؟

پیش از بررسی و عیب یابی اتو سایا نمی توان مدت زمان لازم برای تعمیر را اعلام کرد. همچنین مدت زمان تعمیرات اتو سایا به موارد زیادی بستگی دارد:

  1. تخصص و سرعت عمل تکنسین در عیب یابی
  2. مدت زمان مورد نیاز برای تعمیر قطعه معیوب
  3. مدت زمان تعویض قطعه معیوب

با توجه به دوره دیده و مجرب بودن تکنسین های آی پی امداد و استفاده از کادری مجرب و متخصص برای تعمیر اتو ناسیونال، عیب یابی و تعمیر لوازم خانگی در کمترین زمان ممکن صورت میگیرد. پس از بررسی و عیب یابی اتو ناسیونال، زمان تقریبی تعمیر به شما اعلام می شود. در صورتی که درخواست تعمیر در کارگاه های آی پی امداد را داشته باشید مدت زمان تعمیر افزایش میابد در حالی که تعمیر اتو ناسیونال در محل بسیار سریعتر انجام می شود. برای انتقال اتو باید زمان ارسال و دریافت را به زمان تعمیرات اتو ناسیونال اضافه کنید.

راهنمای عیب یابی مشکلات رایج اتو ناسیونال و رفع آنها

برخی از ایرادات و مشکلاتی که برای اتو ناسیونال به وجود می آید رایج است و با رعایت نکاتی می توان از بروز این مشکلات جلوگیری کنید.

رفع مشکل روشن نشدن اتو ناسیونال

  • پیش از هر چیزی بررسی کنید که پریز برق دچار مشکل نباشد.
  • بررسی کنید که سیم برق دچار قطعی و پارگی در کابل نباشد.
  • مطمئن شوید که اتو در حالت خاموش خودکار قرار نگرفته باشد.
  • در صورتی که کابل و پریز برق مشکلی نداشت ممکن است اتو سوخته باشد.

عیب یابی کم شدن حرارت اتو ناسیونال

  • ممکن است مبدل برق اتو دچار مشکل شده باشد که باید توسط تکنسین تعمیر و تعویض شود.
  • در صورتی که درجه اتو دستکاری شده باشد میزان حرارت کاهش پیدا می کند.
  • تغییر تنظیمات ترموستات در اتو مانع از گرم شدن اتو می شود.
  • اگر اتصالات الکتریکی از هم جدا شده باشند اتو گرم نخواهد شد.
  • کثیف بودن صفحه فلزی اتو در گرم شدن اتو تاثیرگذار است، سعی کنید صفحه فلزی را تمیز نگه دارید.
  • قطعی برق در المنت، نیم سوز شدن آن می تواند علت اصلی گرم نشدن اتو باشد (توجه کنید که برای پیشگیری از آسیب به اتو و خودتان تعمیرات اتو را توسط تکنسین مجرب انجام دهید).

تعمیر مشکل بخار نکردن اتو ناسیونال

  • کم بودن درجه ترموستات اتو
  • خراب شدن ترموستات
  • تشکیل رسوب در محفظه آب و جلوگیری از خارج شدن بخار آب
  • گرفتگی منافذ خروجی بخار آب (منافذ کف اتو)

رفع مشکل تولید کردن گرمای بیش از حد اتو ناسیونال

  • تنظیم نبودن دمای اتو
  • مشکل در ترموستات
  • خرابی دستگیره تنظیم دما

عیب یابی چسبیدن پارچه به کف اتو ناسیونال

  • دمای بالای اتو
  • نامناسب بودن جنس پارچه
  • خراب بودن کف اتو یا تمیز نبودن آن
  • خراب بودن ترموستات

هزینه تعمیرات اتو ناسیونال چقدر است؟

عوامل موثر بر هزینه تعمیر اتو ناسیونال در نمایندگی تعمیرات آی پی امداد:

  • مدل اتو
  • هزینه تعمیر قطعه معیوب
  • هزینه تعویض قطعه معیوب
  • قرار دادن در دوره گارانتی آی پی امداد

در صورت استفاده از خدمات تعمیرات اتو ناسیونال آی پی امداد تا 75% در هزینه های خود صرفه جویی کنید.

0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
اینستاگرام آی پی امداد