logo logo تعمیر تلویزیون ناسیونال با ما در تماس باشید 021-58941021-91093903

تعمیر تلویزیون ناسیونال

تعمیر تلویزیون ناسیونال
زمان مطالعه: 6 دقیقه
comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای مقاله تعمیر تلویزیون ناسیونال به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

با توجه به پیشرفت تکنولوژی و تولید تلویزیون های بزرگ و هوشمند که مجهز به سیستم عامل اندروید، لینوکس و … هستند، باید دقت کرد و در صورت مشاهده مشکل در عملکرد تلویزیون سریعاً به تعمیرکار تلویزیون ناسیونال مراجعه کرد. در آی پی امداد تعمیر تلویزیون ناسیونال با رعایت اصول مشتری مداری، انواع خدمات تعمیرات، عیب یابی، سرویس دستگاه و… را می توانید با بالاترین کیفیت ممکن دریافت کنید.

آی پی امداد نمایندگی تعمیرات تلویزیون ناسیونال با نیم قرن تجربه سعی در ارائه بهترین خدمات به کاربران تلویزیون ناسیونال دارد و دستگاه شما را با استفاده از قطعات اورجینال به بهترین شکل ممکن تعمیر می کند. شما می توانید در هر ساعت از شبانه روز که نیاز به دریافت خدمات تعمیرات تلویزیون ناسیونال داشتید با ما تماس بگیرید و درخواست خود را با کارشناسان ما در میان بگذارید.

کاربران گرامی؛ با استفاده از خدمات مرکز تعمیرات لوازم خانگی آی پی امداد علاوه بر بهره مندی از قطعات فابریک تا 75 درصد در هزینه تعمیرات تلویزیون ناسیونال صرفه جویی کنید.

نحوه ثبت درخواست برای تعمیر تلویزیون ناسیونال در تهران

در صورت بروز مشکل در تلویزیون ناسیونال می توانید در هر ساعت از شبانه روز حتی در روزهای تعطیل با آی پی امداد تماس گرفته و مشکل خود را با کارشناسان ما در میان بگذارید. پس از ثبت درخواست شما در کمتر از 1 ساعت تعمیرکار تلویزیون ناسیونال به محل شما اعزام می شود. ساده ترین روش برای ثبت درخواست تعمیرات تلویزیون ناسیونال به شرح زیر می باشد:

  1. جهت تماس با کارشناسان و پشتیبان آی پی امداد برای تعمیرات تلویزیون ناسیونال با شماره 02158941 تماس حاصل فرمایید.
  2. در سایت مجموعه آی پی امداد ثبت نام و سپس ثبت درخواست کنید.
  3. پس از بررسی درخواست شما، با توجه به منطقه ای که در آن زندگی می کنید، نزدیکترین تعمیرکار تلویزیون ناسیونال از یکی از شعب آی پی امداد برای حضور در محل شما، کمتر از یک ساعت اعزام می شود.
  4. در محل حضور داشته باشید تا تکنسین تلویزیون ناسیونال از شما بازدید کند.
  5. برای اطلاع از زمان ورود تکنسین، پیامی حاوی اطلاعات تکنسین در پنل کاربری شما در سایت یا به صورت پیامک برای شما ارسال می شود.

تعمیرات تلویزیون ناسیونال در تمام مناطق شمال، شرق، غرب، مرکز و جنوب انجام می شود؟

با توجه به گستردگی مناطق تهران، آی پی امداد سعی کرده تمامی مناطق را پوشش دهد و توانسته رضایت همشهریانی را که از خدمات تعمیر تلویزیون و لوازم خانگی استفاده کرده اند، جلب کند. با توجه به اینکه حمل و نقل تلویزیون های بزرگ و هوشمند کار ساده ای نیست و حتی با خطر آسیب نیز همراه است، آی پی امداد امکان حضور تعمیرکار تلویزیون ناسیونال در تمامی مناطق تهران را دارد و می توانید از خدمات تعمیر تلویزیون ناسیونال در محل خود استفاده کنید.

آی پی امداد با سابقه‌ای بالغ بر نیم قرن تمام مناطق شمال، شرق، غرب، مرکز و جنوب تهران را به خوبی تحت پوشش دارد.

تعمیرات تلویزیون ناسیونال در شمال تهران

تعمیر تلویزیون ناسیونال در شمال تهران شامل مناطق زیر میباشد:

نیاوران , زعفرانیه , ولنجک , الهیه , جردن , انرزگو , پاسداران , دروس , شریعتی , دولت , ظفر , میرداماد , هروی و …

تعمیرات تلویزیون ناسیونال در غرب تهران

تعمیر تلویزیون ناسیونال در غرب تهران شامل مناطق زیر می باشد:

صادقیه، ستارخان، مرزداران، بلوار فردوس، جنت آباد، شهر زیبا، آریاشهر , آیت الله کاشانی , اشرفی اصفهانی , پونک , شهران , جنت آباد , ستاری , اکباتان و …

تعمیر تلویزیون ناسیونال در مرکز تهران

تعمیر تلویزیون ناسیونال در مرکز تهران شامل مناطق زیر می باشد:

انقلاب، ولیعصر، یوسف آباد , فاطمی , گیشا , امیر آباد , شهرآرا , مطهری , عباس آباد، میدان ونک، شیخ بهایی، امیر آباد، کارگر شمالی، شهر آرا، جلال آل احمد و …

تعمیرات تلویزیون ناسیونال در شرق تهران

تعمیر تلویزیون ناسیونال در شرق تهران شامل مناطق زیر می باشد:

تهرانپارس، نارمک، رسالت، سید خندان، فرجام، جنت آباد، پیروزی، افسریه، آهنگ، حکیمیه، ارتش، لویزان، شیان، صادقیه، پاسداران و …

تعمیرات تلویزیون ناسیونال در جنوب تهران

تعمیر تلویزیون ناسیونال در جنوب تهران شامل مناطق زیر می باشد:

حافظ، امام خمینی، پونک، ستاری، مهرآباد، شهر ری، باقر شهر، ورامین، عبدل آباد، منیریه، حافظ، شاهپور، نازی آباد، خانی آباد، جوادیه و …

 ارائه خدمات پس از فروش تلویزیون ناسیونال توسط آی پی امداد

بهترین راه برای تعمیر دستگاه استفاده از خدمات پس از فروش تلویزیون ناسیونال است، اما اگر نمی توانید با نمایندگی خدمات پس از فروش دستگاه خود تماس بگیرید، بهتر است از خدمات نمایندگی تعمیرات تلویزیون ناسیونال استفاده کنید. با توجه به سابقه درخشان آی پی امداد در تعمیر انواع برندهای لوازم خانگی و رضایت بالای مشتریان از خدمات تکنسین ها، به شما پیشنهاد می کنیم برای عیب یابی و تعمیر تلویزیون ناسیونال خود به مهارت تکنسین های آی پی امداد اعتماد کنید.

  • آی پی امداد تمامی خدمات و قطعات خود را که در زمان تعمیر ارائه می شود، حداقل 3 ماه تا 1 سال گارانتی می کند و همواره سعی در ارائه بهترین خدمات دارد.
  • مجموعه آی پی امداد عضو اتحادیه تعمیرات لوازم خانگی می باشد و تمامی تعرفه ها توسط اتحادیه تعیین می شود.
  • آی پی امداد بالغ بر نیم قرن سابقه تعمیر و خدمات پس از فروش لوازم خانگی را دارد.

در نظر داشته باشید که آی پی امداد محصولات تلویزیون ناسیونال را گارانتی نکرده است و شماره نمایندگی رسمی تعمیر تلویزیون ناسیونال در برگه گارانتی درج شده است. اما اگر استفاده از خدمات به دلیل اتمام گارانتی، گم کردن برگه ضمانت و یا خرابی خارج از موارد درج شده در برگه ضمانت نامه است، می توانید از خدمات آی پی امداد برای تعمیرات تلویزیون ناسیونال سرویس بگیرید. در ادامه به طور کامل مزیت های ارائه خدمات توسط آی پی امداد را نسبت به سایر تعمیرکاران و نمایندگی ها را بیان می کنیم.

تعمیرات تلویزیون ناسیونال توسط آی پی امداد

آی پی امداد خدمات عیب یابی و تعمیرات تلویزیون ناسیونال سه روش ارائه کرده است که شما با توجه به شرایط خود می توانید یکی از آنها را انتخاب کنید.

  1. تعمیر تلویزیون ناسیونال با حضور تعمیر کار در محل
  2. تعمیرات تلویزیون ناسیونال در کارگاه مجهز آی پی امداد (دریافت با پیک)
  3. مراجعه حضوری به کارگاه (دریافت توسط مشتری)

البته به شما پیشنهاد می کنیم از خدمات تعمیر تلویزیون ناسیونال در محل استفاده کنید تا نیازی به جابجایی نداشته باشید. در جابجایی تلویزیون احتمال خرابی افزایش می یابد و همچنین هزینه حمل و نقل نیز به هزینه تعمیرات اضافه می شود.

فرقی نمی کند از کدام یک از روش ها استفاده کنید، در تعمیر و سرویس تفاوتی نخواهد داشت ما به مهارت و تجربه تکنسین خود اعتماد داریم و در صورت بروز مشکل بهترین خدمات تعمیر تلویزیون ناسیونال را به شما ارائه می دهیم ولی در نهایت انتخاب هریک از موارد ذکر شده به عهده شماست.

 تعمیر تلویزیون ناسیونال در محل کار یا منزل

با توجه به صاف و باریک بودن صفحات تلویزیون ناسیونال به دلیل آسیب پذیر بودن بهتر است تعمیرات در محل شما انجام شود. برای بهره مندی از این خدمات می توانید هنگام تماس یا ثبت درخواست در سایت، گزینه تعمیر دستگاه، در محل را انتخاب کنید و پس از انجام هماهنگی های لازم، تعمیرکار تلویزیون ناسیونال با ابزار و قطعات مورد نیاز برای ارائه خدمات در محل حاضر شود.

تکنسین تلویزیون ناسیونال پس از مشخص شدن ایراد تلویزیون تلاش های لازم را برای رفع ایراد قطعه تکنسین انجام می دهد. یک قطعه معیوب تنها در صورتی تعویض می شود که راهی برای تعمیر آن وجود نداشته باشد. این قطعات فقط با قطعات اصلی تعویض می شوند. تمامی این قطعات دارای گارانتی اصلی بوده و مستقیماً از سازنده اصلی تهیه می گردد.

مشکلات عمومی تلویزیون ناسونال:

  1. قطع شدن صدا
  2. قطع و وصل شدن تصویر تلویزیون
  3. پرش تصویر
  4. ترکیب رنگ
  5. شکستگی و آبخوردگی پنل تلویزیون

دلایل تعمیر تلویزیون ناسیونال در محل شما:

  1. نیازی به جابجایی تلویزیون نیست.
  2. از آسیب های احتمالی در حین جابجایی جلوگیری می شود.
  3. تعمیرات سریع تر انجام می گیرد و تست نهایی توسط خودتان در محل انجام می شود.
  4. در زمان و هزینه صرفه جویی کنید.
  5. نظارت بر فرآیند تعمیر دارید.
  6. فاکتور و گارانتی بلافاصله پس از اتمام تعمیر تلویزیون ناسیونال دریافت می کنید.

تعمیرات تلویزیون ناسیونال در کارگاه آی پی امداد

امکان تعمیر تلویزیون ناسیونال در کارگاه های آی پی امداد وجود دارد. تنها در صورتی تعمیر تلویزیون ناسیونال خارج از محل انجام می شود که:

  1. به خواست خود شما باشد.
  2. امکان تعمیر در محل وجود نداشته باشد.

برای انجام تعمیرات دستگاه در کارگاه های آی پی مداد، بهتر است تلویزیون را در جعبه خود همراه با محافظ قرار دهید تا در هنگام حمل و نقل آسیبی به آن وارد نشود و سپس برای تعمیر به کارگاه منتقل شود.

برای انتقال تلویزیون به کارگاه دو راه وجود دارد:

  1. تحویل به پیک آی پی امداد
  2. تحویل توسط خودتان

هرچند امکان تعمیر دستگاه در محل تفاوتی با تعمیر در کارگاه های آی پی امداد ندارد، ولی در صورتی که شرایط حضور تکنسین در محل شما وجود نداشته باشد، می توانید برای انجام تعمیرات تلویزیون ناسیونال آن را به کارگاه های مجاز آی پی امداد در سطح شهر تحویل دهید.

معایب تعمیر تلویزیون ناسیونال خارج از محل:

  1. طولانی شدن مدت زمان تعمیر
  2. هزینه اضافی برای شما به همراه خواهد داشت (هزینه ارسال و دریافت توسط پیک).

تحویل تلویزیون ناسیونال به پیک آی پی امداد: پیک آی پی امداد برای دریافت تلویزیون  با هماهنگی قبلی به محل شما مراجعه می کند و تلویزیون را از شما تحویل گرفته و طبق مشخصات تلویزیون به شما رسید می دهد. سپس آن را به نزدیکترین کارگاه آی پی امداد در منطقه می برد. پس از اتمام تعمیرات تلویزیون ناسیونال همراه با گارانتی و فاکتور هزینه توسط پیک برای شما ارسال می شود.

تحویل تلویزیون به کارگاه آی پی امداد توسط خودتان: دریافت آدرس نزدیک ترین کارگاه آی پی امداد به محل سکونت خود، تلویزیون را جهت تعمیر به کارگاه تحویل می دهید. پس از اتمام تعمیرات تلویزیون ناسیونال، هماهنگی های لازم برای دریافت تلویزیون با شما انجام خواهد شد.

 مزایای استفاده از خدمات نمایندگی آی پی امداد برای تعمیرات تلویزیون ناسیونال چیست؟

تلویزیون های جدید به دلیل وجود صفحه حساس و نازک بودن قسمت های داخلی و خارجی اگر دقت نکنید به راحتی آسیب می بینند و در صورت عدم تعمیر به موقع، ایراداتی در کیفیت صفحه نمایش به وجود می آید و در مواردی تلویزیون دیگر کارایی لازم را نخواهد داشت.

همانطور که می دانید در نمایندگی های معتبر از تکنسین های مجرب و حرفه ای برای ارائه خدمات استفاده می شود. کارشناسان آی پی امداد پس از رسیدن به محل، خدمات و تعمیرات تلویزیون ناسیونال را با توجه به مشکل انجام می دهند. سرعت عمل تکنسین ها به دلیل تجربه و دانش در این کار بسیار بالاست. به طوری که فاصله ثبت درخواست شما تا رفع مشکل به 1 روز هم نمی رسد.

  1. ارائه خدمات نصب صحیح، تست و بررسی عدم وجود مشکل
  2. استفاده از قطعات فابریک و اصل برای تعمیر تلویزیون ناسیونال
  3. در صورت عدم وجود قطعات فابریک استفاده از قطعات با کیفیت بالا
  4. کوتاه ترین زمان برای ثبت درخواست و پیگیری اعزام تکنسین به محل شما
  5. کلیه خدمات و قطعات مورد استفاده در تعمیرات تلویزیون ناسیونال توسط تکنسین های آی پی امداد از 3 تا 12 ماه گارانتی می شود.
  6. در صورت بروز هر گونه مشکل در مدت گارانتی، مسئولیت آن کاملا به عهده آی پی امداد می باشد و هیچ هزینه ای دریافت نمی شود.
  7. آی پی امداد دارای کلیه مجوزهای لازم اینترنتی و غیر اینترنتی می باشد. و همچنین عضو اتحادیه تعمیر لوازم خانگی است.
  8. هزینه تعمیر تلویزیون ناسیونال در آی پی امداد مطابق با تعرفه های اتحادیه می باشد.

ویژگی های مهم تعمیرکار تلویزیون ناسیونال در آی پی امداد چیست؟

با توجه به ظریف بودن تلویزیون ها به شما پیشنهاد می کنیم برای تعمیر تلویزیون ناسیونال از تعمیرکاران حرفه ای و ماهر استفاده کنید تا به قطعات آن آسیبی نرسد و همچنین از پرداخت هزینه های اضافی خودداری کنید. فرقی نمی کند که به دنبال نصب یا تعمیر تلویزیون ناسیونال خود باشید. مرکز تعمیرات آی پی امداد تمامی خدمات را پشتیبانی می کند و بهترین، مطمئن ترین و سریع ترین گزینه ها را برای رفع نیازهای شما ارائه می دهد.

مهمترین مزیت آی پی امداد نسبت به سایر نمایندگی ها داشتن کارشناسان و تعمیرکاران حرفه ای است و همواره در حال برگزاری دوره هایی برای تکنسین ها جهت شناسایی ایرادات و آموزش رفع آنها است تا دانش فنی خود را به روز نگه دارند. این باعث می شود مشکل تلویزیون شما را به سرعت و به بهترین شکل حل کنند.

مهمترین فاکتورهای یک تکنسین تلویزیون ناسیونال آی پی امداد به شرح زیر است:

  1. دوره دیده و مجرب
  2. آشنا به انواع مدل های تلویزیون ناسیونال
  3. منظم و آراسته
  4. وقت شناس و دقیق
  5. انجام تعمیرات به طور کامل و به نحو احسن
  6. استفاده از قطعات فابریک و با کیفیت
  7. ارائه ریز هزینه ها در فاکتور
  8. تحویل برگه گارانتی همراه با مدت زمان گارانتی به شما

در آی پی امداد، اعتماد شما برای ما ارزشمند است.

چقدر زمان لازم است تا تعمیرات تلویزیون ناسیونال توسط تکنسین آی پی امداد انجام شود؟

زمان مورد نیاز برای سرویس و تعمیر تلویزیون ناسیونال با توجه به نوع مشکل متفاوت است. برای تعمیرات تلویزیون ناسیونال نمی توان قبل از بررسی ایراد تلویزیون مدت زمان تعمیر را تعیین کرد. عواملی در تعیین زمان تعمیر تلویزیون ناسیونال بسیار موثر است و تکنسین های آی پی امداد با توجه به مهارت خود پس از بررسی و تشخیص ایرادات تلویزیون ناسیونال، زمان تقریبی تعمیر را به شما اطلاع می دهند. تلاش تکنسین های آی پی امداد این است که قطعات معیوب را تعمیر کنند نه تعویض، اما در صورت عدم امکان تعمیر، قطعات باید تعویض شوند و تعویض قطعات باعث افزایش زمان تعمیر می گردد.

البته لازم به ذکر است که تعمیر تلویزیون ناسیونال در محل بسیار سریع تر انجام می شود. برای انتقال تلویزیون باید زمان ارسال و دریافت را به زمان تعمیرات تلویزیون ناسیونال اضافه کنید. کاربران گرامی آی پی امداد میانگین مدت زمان تعمیر تلویزیون ناسیونال 72 ساعت کاری می باشد.

 آیا با سرویس های دوره ای می توان از خرابی تلویزیون ناسیونال جلوگیری کرد؟

صفحه تلویزیون ناسیونال دارای قطعات بسیار کوچک و حساسی هستند و ابزاری آسیب پذیر به حساب می آیند. در صورت عدم انجام تعمیر و نگهداری لازم عمر مفید آنها بسیار کاهش می یابد. از طرفی به دلیل حساسیت بالای قطعات نمایشگرها، حضور یک تعمیرکار مجرب برای سرویس تلویزیون ناسیونال لازم است.

یک سرویس کار موارد زیر را در فرآیند سرویس بررسی می کند:

بررسی نوسانات الکتریکی

نوسانات الکتریکی می تواند باعث خرابی دستگاه شود. این موضوع توسط سرویس کار به طور کامل ارزیابی می شود.

بررسی دستگاه از نظر میزان رطوبت محیط اطراف

در صورتی که تلویزیون در مکانی نصب شود که در شرایط مرطوب باشد، احتمال صدمه و آسیب به دستگاه بسیار افزایش می یابد. سرویس کار به طور کامل کار پشت تلویزیون را ارزیابی می کند. زیرا عوامل خارجی می توانند از این قسمت به تلویزیون نفوذ کرده و باعث از کار افتادن آن شود.

بررسی LED تلویزیون ناسیونال

تعمیرکار صفحه تلویزیون را از نظر میزان رنگ، رزولیشن و شفافیت بررسی می کند. علاوه بر این، زاویه دید LED ها نیز برای نمایش بهتر تصاویر ارزیابی می شود.

مزایای سرویس های دوره ای تلویزیون ناسیونال:

  1. افزایش طول عمر دستگاه
  2. کاهش مصرف انرژی
  3. جلوگیری از خرابی دستگاه
  4. هزینه بسیار پایین نسبت به تعمیر

سرویس های دوره ای نه تنها از خرابی دستگاه شما جلوگیری می کند، بلکه در کاهش هزینه های نگهداری نیز موثر است. در صورت مشاهده ایراد در عملکرد تلویزیون بهتر است در اسرع وقت با نمایندگی های مجاز تعمیر تلویزیون ناسیونال تماس گرفته و موضوع را اطلاع رسانی نمایید.

 با رعایت این نکات از خرابی تلویزیون ناسیونال جلوگیری کنید

برخی از ایرادات و مشکلاتی که برای تلویزیون ناسیونال به وجود می آید، رایج است و با رعایت نکاتی می توان از بروز این مشکلات جلوگیری کنید. همچنین در صورت مشاهده هر یک از موارد می توانید برای رفع آنها با نمایندگی تعمیرات تلویزیون ناسیونال در آی پی امداد در تماس باشید.

نحوه رفع مشکل قطعی صدای تلویزیون ناسیونال

قطع صدا یکی از مشکلاتی است که ممکن است به دلایل مختلفی ظاهر شود. خرابی برد اصلی سیستم، ناکارآمدی بلندگوهای تلویزیون و همچنین تنظیمات نادرست منجر به قطع صدای تلویزیون می شود. علت قطعی صدای تلویزیون باید با استفاده از روش های عیب یابی میکروسکوپی مشخص شود.

تعمیر قطع و وصل شدن تصویر ناسیونال

یکی دیگر از مشکلات رایج تلویزیون که بدون توجه به نوع، مدل و برند سازنده آن رخ می دهد، قطع و وصل کامل تصویر روی صفحه تلویزیون است. این مشکل می تواند ناشی از خرابی های مختلف سخت افزاری باشد.

عیب یابی مشکل پرش تصویر تلویزیون ناسیونال

معمولا وجود مشکلاتی مانند خرابی مین برد، ضعف پنل، اختلال در منبع تغذیه و منبع تغذیه و ضعیف بودن لامپ های تلویزیون با پرش تصاویر همراه است. نمایندگی تعمیرات تلویزیون ناسیونال در آی پی امداد هر یک از خرابی های ذکر شده را در مدت زمان کوتاهی تعمیر می کند.

بررسی و تعمیر مشکل ترکیب رنگ ها در تصاویر 

هاله هایی با رنگ های مختلف و نزدیک به هم می بینید، مثلا طیف های بنفش و صورتی را در کنار هم می بینید، اگر کل تصویر بنفش باشد. دلیل ترکیب رنگ ها در تصاویر مربوط به پنل و لایه اولیه آن یعنی مایع است.

رفع مشکل شکستگی و آب خوردگی پنل تلویزیون ناسیونال

نفوذ مایع یا آبخوردگی به پنل تلویزیون به دو دلیل رخ می دهد. اول اینکه آب یا مایعات مستقیماً روی تلویزیون ریخته شده است یا دلیل دوم استفاده مداوم از اسپری های تمیزکننده منجر به این مشکل می شود. استفاده مستقیم از اسپری ها در نهایت به پانل آسیب می رساند. بنابراین بهتر است برای تمیز کردن صفحه تلویزیون از پارچه نرم استفاده کنید و فقط در حد مرطوب شدن پارچه اسپری کنید. بهتر است تلویزیون را دور از دسترس کودکان روی دیوار نصب کنید.

 هزینه تعمیرات تلویزیون ناسیونال چقدر است؟

هزینه تعمیر تلویزیون ناسیونال و رفع هریک از مشکلات رایج تلویزیون به مواردی مانند شدت آسیب و مدل دستگاه بستگی دارد. البته در صورت نیاز به تعویض قطعات، هزینه تعمیرات افزایش می یابد. اما این اطمینان را به شما می دهیم که قیمت های تعمیر تلویزیون ناسیونال در آی پی امداد بسیار کم و مقرون به صرفه می باشد. از طرفی کیفیت و صحت مراحل تعمیر اعمال شده با ارائه ضمانت نامه و ضمانت نامه های معتبر کتبی ثابت می شود. به طور کلی هزینه تعمیرات تلویزیون ناسیونال به دو بخش هزینه های ثابت و متغیر تقسیم می شود.

  • هزینه ثابت: هزینه تعمیرکار
  • هزینه متغیر: هزینه قطعات

از آنجایی که نرخ تعمیرات تلویزیون ناسیونال توسط اتحادیه و دستگاه های نظارتی از پیش تعیین شده است و آی پی امداد عضو رسمی اتحادیه تعمیرات لوازم خانگی کشور می باشد، کلیه هزینه های دریافتی از تعمیرات مطابق تعرفه اتحادیه می باشد. در صورت استفاده از خدمات تعمیرگاه مجاز تلویزیون ناسیونال در آی پی امداد تا 75% در هزینه های خود صرفه جویی کنید.

2 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
  • ناصر محمدی 10 بهمن 1401

    سلام من یک تلویزیون 43 اینچی اسمارت فول اچ دی برند ناسیونال دارم. من مدتی پیش قفل کودک را فعال کردم و تمام تیک های مربوط به قفل را فعال کردم. متاسفانه تلویزیون کاملا قفل شده است. شما فکر می کنید من باید چه کار کنم؟ ممنون از پاسخ شما

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 10 بهمن 1401

      سلام، کنترل از راه دور تلویزیون را پیدا کنید و سعی کنید با استفاده از دکمه های روی ریموت، قفل آن را باز کنید. بررسی کنید که آیا دکمه‌ای روی خود تلویزیون وجود دارد که بتوان از آن برای باز کردن قفل آن استفاده کرد، مانند دکمه فیزیکی "منو" یا "تنظیمات". اگر هیچ یک از مراحل بالا جواب نداد، سعی کنید تلویزیون را به مدت 30 ثانیه از برق بکشید و سپس آن را دوباره وصل کنید.

      پاسخ دادن
اینستاگرام آی پی امداد