logo logo تعمیرات جارو شارژی بلک انددکر با ما در تماس باشید 021-58941021-91093903

تعمیرات جارو شارژی بلک اند دکر

تعمیرات جارو شارژی بلک اند دکر
تعمیرات جارو شارژی بلک انددکر
comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای مقاله تعمیرات جارو شارژی بلک اند دکر به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

تعمیرات جارو شارژی بلک انددکر با اعزام کردن افراد متخصص به بخش های مختلف مانند شمال شرق و غرب و جنوب تهران آماده ارائه خدمات به مشتریان عزیز می باشد. جارو شارژی بلک انددکر از لوازم بسیار مهم در منزل می باشد که بحث نظافت منزل را برای خانه داران بسیار راحت و ساده کرده است. در واقع با استفاده از این دستگاه خانه داران می‌توانند از لحاظ انرژی و زمان صرفه جویی کرده و تایم آزاد خود را به کارهای مهمتر دیگر اختصاص دهند، ولی در برخی مواقع ممکن است ایرادهایی در این دستگاه به وجود بیاید که باید تمام مشکلات به وجود آمده به وسیله تعمیرگاه مجاز جارو شارژی بلک انددکر رفع گردد.

در واقع تعمیر جارو شارژی بلک انددکر یک فرصت فوق العاده عالی را برای تمام مشتریان در بخش‌های مختلف تهران به وجود آورده است تا به راحتی بتوانند تمام مشکلات به وجود آمده را به بهترین شکل ممکن و با حداقل هزینه حل کنند.

کاربران گرامی، در صورت وجود هرگونه سوال در زمینه تعمیرات جارو شارژی بلک انددکر میتوانید در قسمت دیدگاه های همین مقاله و یا بخش پرسش و پاسخ با کارشناسان آی پی امداد در میان بگذارید.

نحوه تماس با خدمات مرکزی تعمیرات جارو شارژی بلک انددکر در تهران

روش تماس با خدمات مرکزی تعمیرات جارو شارژی بلک انددکر در تهران به صورت زیر می باشد:

  • نخستین راه برای ارتباط با تعمیرگاه مجاز مرکزی جارو شارژی بلک انددکر برقراری تماس با نزدیکترین‌ شعبه می باشد.
  • همچنین می توانید برای تعمیر جارو شارژی بلک انددکر به صورت آنلاین و از طریق سایت آی پی امداد درخواست ارسال نمایید.
  • بعد از ثبت شدن درخواست و یا برقراری تماس با مرکز آی پی امداد تمام مشخصات شما ثبت شده واطلاعات متخصص مربوطه به همراه کد اشتراک به گوشی شما پیامک می گردد.
  • تعمیرکار جارو شارژی بلک انددکر در بازه زمانی بسیار کوتاه در محل مربوطه حضور یافته و شروع به تعمیر دستگاه می‌کند.
  • همچنین مشتریان برای تعمیر جارو شارژی بلک انددکر می توانند به کارگاه‌های مجهز آی پی امداد مراجعه کنند.

تعمیرگاه مجاز مرکزی جارو شارژی بلک انددکر در تهران

 تعمیر جارو شارژی بلک انددکر در تهران به بهترین شکل ممکن و در کوتاه‌ترین زمان انجام می‌شود. تعمیرکاران آی پی امداد در تعمیرگاه مجاز مرکزی جاروشارژی بلک انددکر در تهران با استفاده از متد های روز دنیا و به وسیله افراد متخصص تعمیرات جارو شارژی انجام می شود. مشتریان از طریق ثبت سفارش به صورت آنلاین و یا برقراری تماس می توانند تمام مشکلات به وجود آمده در جارو شارژی بلک انددکر را رفع نمایند، همچنین دریافت مشاوره های تخصصی در بخش پرسش و پاسخ نیز امکان پذیر است.

خدمات تعمیرات جارو شارژی بلک انددکر در محل یا در منزل

ارائه خدمات متنوع تعمیرات لوازم برقی مخصوصاً تعمیر جارو شارژی بلک انددکر در محل یا در منزل یکی از خدمات ویژه ارائه شده توسط تعمیرگاه مجاز مرکزی جارو شارژی بلک اند دکر در آی پی امداد می باشد که برای جلب رضایت بیشتر مشتریان مهیاء شده است. روند کار به این صورت می باشد که بعد از ارسال درخواست توسط مشتریان، کارشناسان مربوطه در سریع ترین زمان ممکن در محل حاضر می‌شوند و با سرعت و دقت بسیار بالا شروع به تعمیر دستگاه می‌کنند. نمایندگی تعمیرات جارو شارژی بلک انددکر تمام خدمات خود را همراه با گارانتی ۳ تا ۱۲ ماه به مشتریان ارائه می دهد.

از مزیت‌های بهره مندی از خدمات نمایندگی تعمیرات جارو شارژی بلک انددکر که در محل یا در منزل:

  • با استفاده کردن از این خدمات تمام هزینه‌های اضافی و جانبی حذف میگردد.
  • مشتریان خیلی راحت می‌تواند ناظر بر مراحل تعمیر دستگاه باشند.
  • با استفاده از خدمات تعمیر جارو شارژی بلک انددکر در محل، دیگر نیازی به مراجعه حضوری به تعمیرگاه مجازمرکزی آی پی امداد نیست.
  • در صورت بهره مندی از این خدمات تمام مشکلات دستگاه به بهترین شکل ممکن و با حداقل هزینه رفع می‌شود.
  • تمام نگرانی‌های مشتریان در رابطه با هزینه های اضافی و یا عدم تعمیر صحیح دستگاه نیز برای همیشه از بین میرود.

معرفی نمایندگی رسمی تعمیرات جارو شارژی بلک اند دکر

مشتریان عزیز، در صورتی که دستگاه جاروشارژی بلک اند دکر خود را تازه خریداری نموده اید، به یاد داشته باشید که میتوانید در صورت خرابی از خدمات نمایندگی تعمیرات چاروشارژی بلک انددکر، گارانتی و خدمات پس از فروش معتبر آن کمک بخواهید.اطلاعات نمایندگی رسمی تعمیرات جاروشارژی بلک اند دکر را میتوانید از فروشگاهی که دستگاه جارو شارژی خود را خریداری نموده اید دریافت نمایید.

ما تعمیرگاه مجاز آی پی امداد هستیم و خدمات تعمیرات تمام برند های جاروشارژی را به شما مشتریان عزیز ارائه میکنیم. در صورتی که تمایلی به بهره مندی از خدمات پس از فروش و گارانتی بلک اند دکر ندارید و یا مدت گارانتی شما به اتمام رسیده است میتوانید از خدمات تعمیرات رسمی جارو شارژی بلک اند دکر در آی پی امداد بهره مند شوید.

استفاده از خدمات تعمیرگاه مجاز آی پی امداد یا نمایندگی رسمی تعمیرات جاروشارژی بلک اند دکر؟

استفاده از خدمات تعمیرگاه مجاز آی پی امداد را ترجیح میدهید یا بهره مندی از خدمات نمایندگی رسمی تعمیرات جارو شارژی بلک اند دکر را؟

اگر دستگاه جاروشارژی بلک اند دکر شما دچار آسیب و یا خرابی شود، به یاد داشته باشید که در صورتی که کمتر از 1 سال است که دستگاه جارو شارژی خود را خریداری نموده اید، میتوانید از گارانتی و خدمات پس از فروش رایگان نمایندگی رسمی تعمیرات جارو شارژی بلک اند دکر بهره مند شوید. اما در صورتی که مدت گارانتی دستگاه شما به اتمام رسیده باشد و نیاز به تعمیرات پیدا کند، دیگر خدمات آن حتی در نمایندگی رسمی جارو شارژی بلک اند دکر نیز رایگان نخواهد بود.

تعمیرگاه مجاز جارو شارژی بلک اند دکر در آی پی مداد، با ارائه سریع ترین خدمات، بهره مندی از جدید ترین متد تعمیرات جارو شارژی بلک اند دکر و گارانتی 3 ماهه آماده خدمت رسانی به شما مشتریان گرامی میباشد.

هزینه تعمیر جارو شارژی بلک انددکر در تعمیرگاه مجاز مرکزی آی پی امداد

میزان هزینه تعمیرات جارو شارژی بلک انددکر با توجه به مبلغ مشخص شده از طرف اتحادیه و مراکز مربوطه تعیین می گردد، در واقع بر همین اساس است که هزینه تعمیر جارو شارژی بلک انددکر که در تعمیرگاه مجاز مرکزی آی پی امداد در تهران می باشد هزینه ای بسیار منصفانه و مقرون به صرفه می باشد.

لازم به ذکر می باشد که هزینه تعمیر جارو شارژی بلک انددکر در تعمیرگاه مجاز مرکزی آی پی امداد بنا به دلایل زیر می تواند تغییر پیدا کند:

  • مدل جارو شارژی بلک انددکر مانند قدیمی بودن و یا امروزی بودن دستگاه می‌تواند باعث تغییر در قیمت قطعات استفاده شده و در نتیجه تغییر هزینه خدمات گردد.
  • استفاده کردن از قطعات فوق با کیفیت برای رفع مشکل و تعمیرات جارو شارژی بلک انددکر نیز یکی دیگر از دلایل تغییر هزینه خدمات است.
  • همچنین مدت زمان گارانتی در رابطه با تعمیر جارو شارژی بلک انددکر که به وسیله تعمیرکار آی پی امداد مشخص میشود، یکی دیگر از دلایل تغییر هزینه خدمات می باشد.

راهنمای تعمیرات و عیب یابی و جارو شارژی بلک انددکر به وسیله تعمیرکار آی پی امداد

استفاده طولانی مدت از جارو شارژی بلک انددکر و در بعضی مواقع به دلیل رعایت نکردن نکات ایمنی باعث بروز مشکلات جدی در دستگاه می شود که باید تمامی مشکلات به وجود آمده باید به وسیله افراد متخصصی رفع گردد چون در این حالت امکان بروز مشکل در بخش‌های دیگر دستگاه به صفر رسیده و تمام ایرادهای موجود در دستگاه به بهترین شکل ممکن رفع می گردد. به همین دلیل بهترین گزینه برای رفع مشکلات موجود در دستگاه برای جلوگیری از بروز هزینه‌های اضافی  کمک گرفتن از متخصصین نمایندگی تعمیرات جارو شارژی بلک انددکر در آی پی امداد می باشد.

دلیل کاهش مکش جارو شارژی بلک انددکر چیست و برای تعمیر چه باید کرد؟

هنگامی که مکش جارو شارژی بلک انددکر کاهش پیدا می‌کند در این حالت برای رفع ایراد باید به موارد زیر دقت نمایید:

  • مهم‌ترین دلیل کاهش مکش جارو شارژی بلک انددکر پر بودن محفظه جارو می باشد که با خالی کردن محفظه می توانید میزان مکش جارو را افزایش دهید.
  • همچنین اگر غلتک های جارو شارژی بلک انددکر کثیف شده باشد در این حالت نیز ممکن است میزان مکش جارو کاهش پیدا کند.
  • مسدود بودن لوله نیز می‌تواند باعث کاهش مکش گردد که در این حالت باید تمام آشغال های موجود در داخل لوله را خارج نمایید.

دلیل خاموش شدن ناگهانی جارو شارژی بلک انددکر چیست و برای عیب یابی چه باید کرد؟

هنگامی که جارو شارژی بلک انددکر به صورت ناگهانی خاموش می گردد در این حالت برای عیب یابی باید به موارد زیر دقت کنید:

  • مهمترین موردی که می تواند باعث عملکرد صحیح دستگاه شود گردش هوا در داخل دستگاه می باشد ولی در برخی حالات ممکن است گردش هوا با مشکل روبرو شود که یکی از این دلایل پر بودن محفظه جارو می باشد به همین دلیل مشتریان عزیز بهتر است که بعد از هر بار استفاده از جارو اقدام به خالی کردن محفظه جارو کنید.
  • مسدود بودن لوله ها نیز می تواند باعث بروز مشکل در گردش جریان هوا در داخل دستگاه شود که در این حالت نیز باید تمام آشغال ها و یا اجسام خارجی مانند اسباب‌بازی و غیر از داخل لوله جارو خارج کنید.
  • اگر بخش فیلتر جارو شارژی نیز بیش از اندازه کثیف شده باشد در این حالت نیز ممکن است منافذ بسته شده و گردش جریان هوا به خوبی انجام نگیرد.
  • یکی دیگر از دلایلی که می تواند باعث خاموش شدن ناگهانی جارو شارژی بلک انددکر شود تمام شدن باتری جارو می باشد که در این حالت نیز می‌توانید اقدام به شارژ جارو کنید.

دلیل شارژ نشدن جارو شارژی بلک انددکر چیست و برای رفع ایراد چه باید کرد؟

هنگامی که جارو شارژی بلک انددکر شارژ نمیکند در این حالت برای رفع ایراد باید به موارد زیر دقت نمایید:

  • خراب بودن پایه‌های شارژر یکی از دلایل اصلی می باشد که می تواند باعث شارژ نشدن جارو شارژی بلک انددکر شود، در واقع وقتی که جارو شارژی را در محل شارژ قرار می دهید باید از برقرارقرار بودن صحیح اتصال و وجود جریان برق اطمینان حاصل کنید در واقع باید پایه شارژر سالم باشد و جریان برق وجود داشته باشد تا عملیات شارژ انجام شود.
  • تمام شدن عمر مفید باتری نیز می‌تواند باعث شارژ نشدن جارو شارژی بلک انددکر گردد.

دلیل نچرخیدن غلطک برس جارو شارژی بلک انددکر چیست و برای تعمیرات و عیب یابی چه باید کرد؟

هنگامی که غلتک جارو شارژی بلک انددکر به خوبی نمی چرخد در این حالت برای تعمیرات و عیب یابی باید به موارد زیر دقت کنید:

  • پاره شدن تسمه جارو شارژی بلک انددکر یکی از دلایل اصلی میباشد که میتواند باعث نچرخیدن غلتک برس جارو شارژی بلک انددکر شود.
  • همچنین وجود مو یا پرز زیاد در بخش غلتک جارو نیز می تواند باعث نچرخیدن صحیح غلتک جارو شارژی بلک انددکر گردد.

دلیل ایجاد بوی سوختگی در جارو شارژی بلک انددکر چیست و برای تعمیر چه باید کرد؟

هنگامی که در جارو شارژی بلک انددکر بوی سوختگی احساس کردید در این حالت برای تعمیر باید به موارد زیر دقت نمایید:

  • به هیچ عنوان تایمز طولانی از جارو استفاده نکنید، چون در این حالت به موتور دستگاه فشار وارد شده و بوی سوختگی ایجاد می‌کند.
  • همچنین اگر تسمه جاروشارژی نیز پاره شده باشد در این حالت ممکن است موتور نیم سوز شده و بوی سوختگی ایجاد کند.

دلیل روشن نشدن جارو شارژی بلک انددکر چیست و برای رفع ایراد  چه باید کرد؟

هنگامی که جارو شارژی بلک انددکر روشن نمی شود در این حالت برای رفع ایراد باید به موارد زیر دقت کنید:

  • وقتی که جارو شارژی را بر روی پایه شارژر قرار می‌دهید جریان الکتریکی از سمت باتری به بخش موتور انتقال داده می‌شود که در نتیجه آن جارو روشن می شود، که اگر این پروسه به درستی انجام نشود و یا مشکلی در مراحل به وجود بیاید ،در نتیجه آن جارو روشن نمی گردد.
  • همچنین خراب بودن دکمه  نیز می‌تواند باعث روشن نشدن جارو شارژی بلک انددکر شود.
  • وجود مشکل فنی در بخش موتور و یا خرابی برد نیز یکی دیگر از علت های روشن نشدن جارو شارژی بلک انددکر می باشد.

نتیجه گیری در رابطه با نمایندگی تعمیرات جارو شارژی بلک انددکر در تهران

تعمیرگاه مجاز جارو شارژی بلک انددکر در تهران باعث شده است تا تمام مشکلات به وجود آمده در این دستگاه‌ها در سریعترین زمان ممکن و با حداقل هزینه انجام شود.مرکز تعمیر آی پی امداد با داشتن افراد فوق العاده متخصص خدماتی همراه با گارانتی و به مشتریان ارائه می دهد.

مشتریان عزیز خیلی راحت و بدون هیچ گونه هزینه اضافی، در صورت بروز هرگونه ایراد در جارو شارژی می‌توانند با مراکز مربوطه تماس حاصل کرده و از طریق سایت درخواست تعمیر را ارسال کنند که بعد از ثبت سفارش در سریع ترین زمان ممکن، تعمیر دستگاه به بهترین شکل ممکن و با حداقل هزینه انجام می‌شود.

پس از تماس با شماره ۰۲۱۵۸۹۴۱ یا ارسال فرم درخواست تعمیرات در وبسایت آی پی امداد تعمیرکار جاروشارژی بلک انددکر در کمتر از یک ساعت برای انجام فرآیند تعمیرات، خود را به محل سکونت شما خواهد رساند.

هزینه تعمیرات جاروشارژی بلک انددکر در سایت آی پی امداد کاملا شفاف سازی شده است، اما چیزی که خیال شما را آسوده می سازد این است که هزینه تعمیرات در تعمیرگاه مجاز آی پی امداد مطابق با تعرفه های اتحادیه و دیگر نهاد های ناظر می باشد که همین مسئله سبب کاهش ۷۵% هزینه ها می گردد.

تعمیرگاه مجاز آی پی امداد همواره در تلاش است تا بهترین خدمات را برای تعمیر و عیب یابی جاروشارژی بلک انددکر به مشتریان ارائه بدهد؛ به همین سبب تمامی تعمیراتی که توسط متخصصین آی پی امداد انجام می شود بسته به نوع تعمیر از ۳ تا ۱۲ ماه ضمانت بی قید و شرط خواهد شد.

کمبود قطعات لوازم خانگی خارجی در ایران موجب شده تا استفاده از قطعات قلابی در تعمیرات اقدامی رایج و نگران کننده باشد؛ تعمیرگاه مجاز آی پی امداد برای رفع این نگرانی و کسب رضایت بیشتر مشتریان خود در هنگام تعمیر جاروشارژی بلک انددکر، فقط و فقط از قطعات فابریک استفاده می نماید.

5 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
  • محمود فرامرزی 03 مهر 1402

    سلام وقت بخیر، از همدان هستم، ایا میتوانم جارو شارژی بلک انددکر را برای تعمیر توسط پست بفرستم دفتر شما،. در همدان نمایندگی وجود ندارد

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 04 مهر 1402

      درود، می توانید دستگاه خود را به آدرس کارگاه آی پی امداد که در بخش تماس با ما سایت ذکر شده است، ارسال نمایید.

      پاسخ دادن
  • زهرا بافنده 24 دی 1401

    من یه جاروشارژی بلک اند دکر دارم که برای ۱۴ سال پیشه و باطریش مشکل پیدا کرده و باید عوض بشه میخواستم ببینم به جاش یه جاروی نو بگیرم تا ۱۵۰۰، یا همین که دارم رو تعمیر کنم؟ کدوم انتخاب بهتریه؟ و تا این قیمت چه مارکی خوبه؟

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 24 دی 1401

      سلام. به دلیل اینکه کیفیت جاروشارژی بلک اند دکر نسبت به مدل های امروزی بالاتر می باشد، بهتر است باطری جاروشارژی خود را تعویض کنید.

      پاسخ دادن
  • رضا 05 اسفند 1399

    با سلام و خسته نباشید. پایه جارو شارژی شامل مقاومت و دیود نوری سوخته یعنی منفجر شده میشه مدارشو برام بفرستین

    پاسخ دادن
اینستاگرام آی پی امداد