logo logo نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی با ما در تماس باشید 021-58941021-91093903

بررسی کیفیت جاروبرقی کارچر

بررسی کیفیت جاروبرقی کارچر
بررسی کیفیت جاروبرقی کارچر
زمان مطالعه: 5 دقیقه
comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای مقاله بررسی کیفیت جاروبرقی کارچر به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

اگر جزو افرادی هستید که علاقه و اعتماد زیادی به برند های آلمانی دارید و تصمیم به خرید جاروبرقی گرفته اید به شما توصیه می کنیم تا با مطالعه بررسی کیفیت جاروبرقی های کارچر گوشه چشمی هم به این برند داشته باشید، شاید با شنیدن نام برند کارچر این پرسش برای شما مطرح شود که جارو برقی کارچر چطوره؟، یا جارو برقی کارچر ساخت کجاست و … مطالعه و بررسی امکانات و ویژگی های جارو برقی های مختلف در هنگام خرید جارو برقی جزو ابتدایی ترین اقدامات لازم در هنگام انجام این خرید می باشد، در این مقاله از آی پی امداد با ما همراه باشید.

کاربران گرامی، نظرات و توصیه های شما در مورد جارو برقی های کارچر می توانند کمک به سزایی به کاربرانی کند که قصد خرید این محصولات را دارند، به همین دلیل حتما ما را از نظرات خود در مورد این محصول بهره مند سازید.

جاروبرقی های کارچر چه امکاناتی دارند؟

اصلی ترین موضوع در هنگام بررسی کیفیت جارو برقی کارچر نگاهی به این مسئله است که جاروبرقی های کارچر چه امکاناتی دارند؟، چرا که همه مصرف کنندگان در هنگام خرید جاروبرقی به دنبال گزینه هایی هستند که بهترین و بیشترین امکانات را در اختیار آن ها قرار می دهد، در ادامه نگاهی به رایج ترین ویژگی ها و امکانات موجود در جاروبرقی کارچر میاندازیم.

  • استفاده از لوله های تلسکوپی و خرطومی
  • پایین آوردن میزان صدای موتور دستگاه و عیب یابی علت زیادبودن صدای جاروبرقی
  • تنوع در تولید مدل های مختلف
  • استفاده از مکش قوی در جاروبرقی های کارچر
  • مجهز بودن این محصولات به سیم جمع کن های خودکار
  • استفاده از گارد بدنه در جارو برقی های کارچر که موجب مقاومت بیشتر این محصولات در برابر شکستگی شده.

جاروبرقی های کارچر چه امکاناتی دارند

آشنایی و بررسی تاریخچه کارخانه تولید کننده جاروبرقی های کارچر

کمپانی کارچر یک کمپانی صنعتی بزرگ است که در سال 1935 درآلمان تاسیس شد و به تولید هیتر های بزرگ صنعتی و محصولاتی از قبیل بخاری کابین هواپیما پرداخت، این برند صنعتی در سال 1950 اولین واتر جت را تولید و به دنیا ارائه داد، با گذشت زمان این برند حوزه فعالیت خود را بسیار گسترده تر کرد، به طوری که امروزه این برند تولیدات شامل ماشین آلات صنعتی، لوازم خانگی، لوازم ساختمانی و … تولید می کند.

با کسب آشنایی و بررسی تاریخچه کارخانه تولید کننده جاروبرقی های کارچر متوجه این موضوع می شویم که شاید این برند در ایران خیلی شناخته شده نباشد اما در خارج از ایران و درست در قاره اروپا این برند یکی از مطرح ترین برند های موجود در بازار است و محبوبیت بسیاری هم در میان خانواده های آلمانی دارد.

جاروبرقی کارچر ساخت کجاست؟

همانطور که پیش تر متوجه شدید کمپانی کارچر در کشور آلمان فعالیت دارد، اما امروزه اکثر برند های اروپایی محصولات خود را در کشور های دیگر و تحت لیسانس خود تولید می کنند، برای این که متوجه شویم برند کارچر هم از این دسته برند هاست یا نه به بررسی این سوال می پردازیم که جاروبرقی های کارچر ساخت کجاست؟

برند کارچر که خود برندی صنعتی است صفر تا صد قطعات خود را در کشور المان تولید و پس از مونتاژ به مشتریان ارائه می دهد. همچنین این برند با تولید گسترده قطعات تمام برند های موجود در بازار در تامین قطعات محصولات دیگر برند ها مانند جاروبرقی تفال هم دستی بر آتش دارد.

خدمات پس از فروش جاروبرقی کارچر چطور است؟

جارو برقی جزو کالا هایی محسوب می شود که در هر خانه ای حداقل چند سالی را مهمان است، پس اگر قصد تعویض جارو برقی کارچر پس از اولین خرابی را ندارید به شما توصیه می کنیم تا در کنار بررسی کیفیت جاروبرقی کارچر نگاهی هم به خدمات پس از فروش این محصول بیاندازید.

خدمات پس از فروش جاروبرقی کارچر

امروزه مراجع بسیار زیادی که خیلی از آن ها حتی مجوز رسمی از سوی اتحادیه تعمیرات لوازم خانگی ندارند خود را نمایندگی رسمی تعمیرات برند های مطرح از جمله کارچر معرفی می کنند و صرفا با هدف کسب سود به ارائه خدمات فوق العاده بی کیفیت می پردازند.

برند کارچر جزو برند هایی است که در تمامی کشور ها دارای نمایندگی رسمی و مستقیم نیست، علاوه بر این شرایط سخت انتقال پول و تحریم های مختلف اقتصادی موجب شده تا این برند به داشتن نمایندگی رسمی در ایران تمایلی هم نداشته باشد.

پس در هنگام مواجه با بروز مشکل و خرابی با جارو برقی کارچر خود چکار باید کرد؟

تعمیرگاه مجاز آی پی امداد با داشتن شعب متعدد در شمال، جنوب، شرق و غرب تهران آماده ارائه خدمات تعمیر جاروبرقی کارچر و دیگر لوازم خانگی در محل می باشد.

چرا جاروبرقی کارچر بخریم؟ جاروبرقی کارچر چه مزیتی نسبت به رقبای خود دارد؟

اگر در حال تحقیق برای خرید یک جارو برقی هستید و با برند کارچر مواجه شده اید بررسی این سوال که چرا جاروبرقی کارچر بخریم یا اینکه برند کارچر چه مزیتی نسبت به رقبای خود دارد می تواند کمک شایانی به شما بکند.

در ادامه به بررسی برخی از مزایای جاروبرقی های کارچر می پردازیم:

کیفیت بالای موتور جاروبرقی های کارچر:

موتور یک جاروبرقی اصلی ترین عضو آن است و برند کارچر به عنوان یک برند با سابقه صنعتی توانسته تا با تولید موتور هایی با کیفیت بالا و طول عمر بالا از این لحاظ نسبت به رقبای خود متمایز باشد.

طراحی مناسب و زیبای جاروبرقی های کارچر:

برند کارچر با طراحی زیبای بدنه جاروبرقی های خود توانسته ظاهر خشک جارو برقی های قدیمی را از بین ببرد و تمایل مشتری را به انجام این خرید بیشتر کند.

جاروبرقی های کارچر با محصولات کدام برند ها در حال رقابت هستند؟

سریع ترین راه شناخت کیفیت یک محصول این است که رقبای آن را بررسی کنیم، هر چقدر که یک برند با برند های مطرح تری در حال رقابت باشد قطغا کیفیت و محبوبیت بالاتری دارد، به همین علت در این بخش به بررسی این موضوع می پردازیم که جاروبرقی های کارچر با محصوات کدام برند ها در حال رقابت هستند؟

آلمان بدون شک زادگاه برند های لوازم خانگی بسیار مطرح است، اصلی ترین رقبای برند کارچر را می توان دیگر برند های المانی از جمله فاکر و بوش دانست، محصولات برند کارچر بسیار بهتر و با کیفیت تر از محصولات برند فاکر هستند و اخیرا به خصوص در زمینه تولید جاروبرقی کیفیتی نزدیک به کیفیت برند های مطرحی همچون بوش و جاروبرقی های پرطرفدار  فیلیپس کسب کرده اند.

اگر قصد دارید تا با نزدیک ترین محصول به جارو برقی های کارچر آشنا شوید به شما پپیشنهاد می کنیم تا نگاهی هم به مقاله بررسی کیفیت جارو برقی فاکر از آی پی امداد بیاندازید.

معرفی بهترین جاروبرقی های کارچر

اغلب افراد برای این که خرید مطمئنی داشته باشند صرفا دست به خرید بهترین ها می زندد، پس اگر قصد خرید جارو برقی کارچر را دارید بهتر است تا علاوه بر بررسی کیفیت جاروبرقی های کارچر به طور کلی نگاهی هم به بخش بهترین جاروبرقی های کارچر موجود در بازار بیاندازید.

بررسی کیفیت جارو برقی کارچر مدل WD5

  • دارای سیستم ضد آلرژی.
  • دارای لوله خرطومی.
  • دارای پنل کنترل طراحی شده روی لوله جارو برقی.
  • مخزن 25 لیتری که باعث می شود این جارو برقی کاربرد صنعتی هم داشته باشد.
  • دارای امکان تعویض فیلتر.
  • دارای مکش 1800 واتی.

جارو برقی کارچر مدل WD5

بررسی کیفیت جارو برقی کارچر مدل VC2

  • دارای ضربه گیر در اطراف بدنه.
  • دارای سیستم ضد آلرژی.
  • طراحی مناسب و زیبا.
  • پایین آوردن میزان صدا در این جارو برقی ها.
  • دارای ظرفیت 2 لیتری.
  • دارای چراغ هشدار پر بودن مخزن.
  • دارای لوله تلسکوپی و خرطومی.

جارو برقی کارچر مدل VC2

لیست قیمت روز جاروبرقی های کارچر موجود در بازار در بهار 1400

مدل جاروبرقی قیمت روز
جاروبرقی کارچر مدل WD5P  این مدل جاروبرقی با قیمت روز 9,890,000 تومان در بازار موجود است.
جاروبرقی کارچر مدل VC6P نرخ روز این مدل جاروبرقی برابر با 11,500,000 تومان در بازار می باشد.
جاروبرقی کارچر مدل MV5p این جاروبرقی با قیمت 5,950,000 تومان در بازار موجود می باشد.
جاروبرقی کارچر مدل WD3P قیمت جدید این مدل جاروبرقی در بازار 4,200,000 تومان است.
جاروبرقی آب و خاک کارچر مدل WD4 نرخ روز این مدل از جاروبرقی کارچر 4,700,000 تومان می باشد.
جاروبرقی کارچر مدل VC2 این مدل جاروبرقی با نرخ روز 6,000,000 تومان به فروش می رسد.
جاروبرقی آب و خاک کارچر مدل WD6P این مدل جاروبرقی با قیمت 10,900,000 تومان در بازار به فروش می رسد.
جاروبرقی آب و خاک کارچر مدل WD4P نرخ جدید این مدل جاروبرقی برابر با 9,750,000 تومان می باشد.
جاروبرقی خاک کارچر مدل AD4P قیمت روز این جاروبرقی در بازار 6,400,000 تومان است.
جاروبرقی آب‌ و‌ خاک کارچر مدل WD3 EU قیمت جدید این مدل جاروبرقی در بازار 5,950,000 تومان است.
جاروبرقی خاک مدل VC6 P قیمت جدید این جاروبرقی در بازار برابر با 12,780,000 تومان است.

مزایا و معایب جارو برقی های کارچر از نظر مصرف کنندگان

سریع ترین و بهترین روش برای درک کیفیت یک محصول قطعا مشورت با کسانی است که در گذشته تجربه این خرید را داشته اند، به همین دلیل در این بخش به بررسی مزایا و معایب جاروبرقی های کارچر از نظر مصرف کنندگان می پردازیم.

مزایای جاروبرقی های کارچر از نظر مصرف کنندگان

  • کیفیت بالای قطعات.
  • صدای کم این جارو برقی ها در کنار مکش بالا.
  • طراحی زیبا و مقاوم.
  • مصرف پایین برق.
  • استفاده از به روز ترین تکنولوژی های روز دنیا.

معایب جاروبرقی های کارچر از نظر مصرف کنندگان

  • تنوع بسیار کم این محصولات در ایران.
  • وجود کمرنگ مدل های جدید این برند در ایران.
  • نیاز به سرویس سالانه.
  • قیمت گران این محصولات.

بررسی کیفیت جاروبرقی های کارچر از نظر تعمیرکاران متخصص آی پی امداد

انجام یک خرید به همراه مشاوره از تعمیرکار محصول مورد نظر می تواند خریدی مطمئن را برای شما رقم بزند، به همین دلیل ما در این بخش به بررسی کیفیت جاروبرقی کارچر از نظر تعمیرکاران متخصص آی پی امداد پرداخته ایم.

اگر بخواهیم به صورت خلاصه بدانیم که خرید جارو برقی از برند کارچر عقلانی است یا خیر با ید بگوییم که تنوع کم این محصولات و نبود مدل های جدید آن ها در کشور ما عواملی است که از جذابیتی این خرید می کاهد، گرچه که این محصول کیفیت بالایی دارد اما دسترسی سخت به مدل های نسبتا قدیمی این برند باعث می شود تا خرید یک مدل تمام عیار با قیمت مشابه از یک برند دیگر بسیار منطقی تر به نظر برسد.

اما اگر گذر شما به یکی از جارو برقی های اورجینال کارچر خورد و شما هم علی رقم علاقه به محصولات آلمانی قصد خرید محصولات گران قیمت را نداشتید روی این محصول حسب ویژه ای باز کنید.

ما با این مقاله بررسی کیفیت جاروبرقی های کارچر از آی پی امداد تلاش کردیم تا به تمام سوالات رایج پیرامون این محصولات پاسخ دهیم، اما اگر سوالی دارید که پاسخ آن را نتوانستید در توضیحات ما پیدا کنید به شما وصیه می کنیم تا با اشتراک گذاشتن سوال خود در سایت از نظرات و راهنمایی های متخصصین آی پی امداد بهره مند شوید.

4.5/5 - (2 امتیاز)

در بحث و گفتگوی این مقاله شرکت کنید!

0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
اینستاگرام آی پی امداد