logo logo تعمیرات اجاق گاز با ما در تماس باشید 021-58941021-91093903

بررسی کیفیت اجاق گاز پادیسان

بررسی کیفیت اجاق گاز پادیسان
بررسی کیفیت اجاق گاز پادیسان
زمان مطالعه: 5 دقیقه
comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای مقاله بررسی کیفیت اجاق گاز پادیسان به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

با توجه به قیمت روز اجاق گاز و طول عمر بالای این محصول توصیه می کنیم اگر قصد خرید اجاق گاز پادیسان را دارید، قبل از خرید تحقیقات کاملی را درباره این برند و بررسی کیفیت اجاق گاز پادیسان انجام دهید. برند پادیسان یکی از برندهای موجود در بازار است که با ارائه اجاق گازهای ایمن خود توانسته در میان اجاق گازهای ایرانی طرفداران زیادی داشته باشد. اگر قصد خرید این اجاق گاز را دارید، اما سوالاتی از قبیل که اجاق گاز پادیسان چه امکاناتی دارد؟، چرا اجاق گاز پادیسان بخریم؟ و کیفیت اجاق گاز پادیسان چطور است؟، ذهن شما را درگیر کرده، بد نیست که در ادامه با ما همراه باشید. چرا که ما در این مقاله با بررسی کیفیت اجاق گاز پادیسان و معرفی بهترین اجاق گازهای پادیسان به همراه لیست قیمت روز این محصولات را زیر ذره بین خود قرار داده ایم.

کاربران گرامی، در صورتی که سوالی در زمینه خرید اجاق گاز پادیسان و یا تجربه خرید این اجاق گاز را دارید، می توانید در قسمت دیدگاه همین مقاله با تکنسین های متخصص مرکز تعمیرات لوازم خانگی آی پی امداد و سایر کاربران در میان بگذارید.

اجاق گازهای پادیسان چه امکاناتی دارند؟

اولین گام در بررسی کیفیت اجاق گاز پادیسان بررسی این مسئله است که اجاق گازهای پادیسان چه امکاناتی دارند؟، چرا که همه خریداران عمدتا به دنبال خرید محصولاتی هستند که بیشترین و بهترین امکانات را در اختیار آن ها قرار می دهد. امروزه برندهای متعدد داخلی و خارجی در بازار اجاق گازهای مبله و صفحه ای در حال فعالیت هستند. پس برندی مانند پادیسان چاره ای به غیر از ارائه کیفیت بالا برای کسب رضایت مشتریان ندارد. اصلی ترین ویژگی یک اجاق گاز با کیفیت ایمن بودن آن است که البته در ادامه با ایمنی اجاق گازهای پادیسان به صورت جداگانه آشنا خواهید  شد. اما در این بخش به بررسی امکانات اجاق گازهای پادیسان می پردازیم.

  • استفاده از چدن در طراحی شبکه های اجاق گازهای پادیسان
  • استفاده از ترموکوپل که موجب افزایش ایمنی اجاق گازهای پادیسان شده است.
  • به کار بردن فندک در این اجاق گازها که موجب می شود تا مصرف کنندگان در حال استفاده از اجاق گازهای پادیسان احساس راحتی بیشتری بکنند.
  • اجاق گازهای 4 و 5 شعله پادیسان دارای رویه استیل ضد زنگ هستند که علاوه بر زیبایی به راحتی تمیز می شود.
  • قطعات اجاق گاز پادیسان بسیار مرغوب و با کیفیت می باشد و همین امر موجب شده تا طول عمر اجاق گازهای پادیسان بالا باشد.
  • قیمت اجاق گاز پادیسان نسبت به محصولات موجود در بازار متوسط است و نمی توان لقب گران یا ارزان به آن داد، اما این قیمت به دلیل کیفیت و خدمات پس از فروش اجاق گازهای پادیسان رقمی مقرون به صرفه به نظر می رسد.

اجاق گازهای پادیسان چه امکاناتی دارند؟

 آشنایی و بررسی تاریخچه کارخانه تولید کننده اجاق گازهای پادیسان

قبل از اینکه اقدام به بررسی کیفیت اجاق گاز پادیسان کنید، بد نیست تا برای بررسی تاریخچه کارخانه تولید کننده اجاق گازهای پادیسان هم مطالعه ای انجام دهید.

  • برند ایرانی پادیسان در سال 1364 با هدف تولید، واردات و صادرات لوازم خانگی در ایران شروع به کار کرد، این کارخانه صنعتی در حوزه تولید اجاق گاز، فر صنعتی، هود آشپزخانه و ظرفشویی آشپزخانه فعالیت دارد و به نوعی می توان گفت تمرکز این برند بیشتر روی تولید لوازم آشپزخانه می باشد.
  • اجاق گازهای پادیسان در جشنواره های بزرگی در ایران و کشور های حاشیه خلیج فارس سابقه حضور دارد و رقابت این برند با برندهای مطرح در خاورمیانه خبر از کیفیت و استاندارد بالای این محصولات دارد.
  • شاید از خود بپرسید که چرا برند پادیسان علی رغم داشت کیفیت بالا شناخته شده نیست؟ زیرا این برند برنامه ای برای تبلیغات و استفاده از رسانه ندارد و اصلی ترین تبلیغ خود را رضایت مشتریان خود می داند.

اجاق گاز پادیسان ساخت کجاست؟

شاید پاسخ به این پرسش که اجاق گاز پادیسان ساخت کجاست در ابتدا کاری بیهوده به نظر برسد، چرا که احتمالا فکر می کنید که چون برند پادیسان برندی ایرانی است. اجاق گاز پادیسان هم در ایران تولید می شود، اما بد نیست بدانید امروزه 70% برندهای ایرانی در عمل به مونتاژ محصولات می پردازند و خودشان تولید کننده اصلی قطعات نیستند.

  • این کارخانه همواره در تلاش بوده تا با تولید انحصاری قطعات اجاق گاز پادیسان این محصول را محصولی تماما ایرانی بنامد، اما وقتی با کارشناسان صنعتی صحبت می کنیم و صدق این قضیه را جویا می شویم به نتیجه دیگری می رسیم.
  • امروزه بسیاری از لوازم اجاق گاز از جمله ترموکوپل به کار رفته در اجاق گازهای ایرانی محصول خارج است، چرا که کیفیت محصول نهایی برای کارخانه های بسیار حائز اهمیت است، بخاطر همین هم ترجیح می دهند تا از قطعاتی استفاده کنند که قبلا امتحان خود را پس داده اند.
  • اما اگر به طور دقیق بخواهید بدانید که قطعات اجاق گاز پادیسان ساخت کجاست باید  بگوییم که اغلب این قطعات در کارخانه های چینی تولید می شوند، اما از لحاظ کیفیتی در رده قابل قبولی هستند و نمی توان ان ها را به محصولات بی کیفیت چین که توسط کارخانه های کپی برابر اصل تولید می شود تشبیه کرد.

خدمات پس از فروش اجاق گازهای پادیسان چطور است؟

همان طور که پیش تر و در ابتدای مقاله بررسی کیفیت اجاق گاز پادیسان متوجه شدید، اجاق گاز محصول با طول عمر مفید است و به دلیل قیمت بالایی که دارد، اگر ایراد یا مشکلی در آن به وجود بیاید، اغلب افراد اقدام به تعمیر آن می کنند و کمتر کسی به تعویض اجاق گاز فکر می کند. به همین دلیل اگر قصد خرید این محصول را داشته باشید، اینکه خدمات پس از فروش اجاق گازهای پادیسان چطور است حتما برایتان حائز اهمیت خواهد بود.

  • برند پادیسان با داشتن نمایندگی و تکنسین های متخصص در سراسر کشور همواره از محصولات خود حمایت می کند، اما زمانی که به تعداد نمایندگی های رسمی تعمیرات اجاق گاز پادیسان نگاهی میاندازیم متوجه می شویم که این تعداد و این خدمات پس از فروش طوری نیست که خریدار اجاق گاز پادیسان بتواند به آن دلخوش کند.
  • چرا که برند پادیسان طبقه گفته خود در سراسر ایران 300 نفر تکنسین دارد و این به آن معناست که در اغلب شهرستان ها شما خدمات پس از فروش مناسبی را نمی توانید از سوی این برند شاهد باشید.
  • اگر از خدمات پس از فروش اجاق گاز پادیسان راضی نیستید می توانید از خدمات تعمیر اجاق گاز در محل استفاده کنید.

خدمات پس از فروش اجاق گازهای پادیسان

اجاق گازهای پادیسان با محصولات کدام برندها در داخل و خارج از کشور در حال رقابت هستند؟

از نظر بسیاری از صاحب نظر و فروشندگان لوازم خانگی سریع ترین برای برای بررسی کیفیت اجاق گاز پادیسان شناسایی رقبای این محصول است، چرا که اگر با این برند آشنا نباشید می توانید با تشبیه این برند به رقبای نام آشنا به میزان کیفیت این محصول پی ببرید. به همین دلیل در این قیمت به بررسی این موضوع پرداختیم که اجاق گازهای پادیسان با محصولات کدام برندها در داخل و خارج کشور در حال رقابت هستند؟

  • زمانی که به بازار تولیدات لوازم خانگی در ایران و تولید کننده های اجاق گاز ایرانی نگاهی میاندازیم، با برندهایی نظیر استیل البرز، اخوان، اسنوا و … مواجه می شویم که به نوعی می توان گفت سرآمد این رشته هستند، برند پادیسان هم برای اینکه بتواند سهم فروش خوبی را در بازار به خود اختصاص دهد، ناگریز باید توان رقابت با دیگر برندهای ایرانی را داشته باشد.
  • فروشندگان اجاق گاز پادیسان در سطح بازار اعتقاد دارد که کیفیت ای محصول بسیار نزدیک به اجاق گازهای استیل البرز و اسنوا است.
  • به شما توصیه می کنیم قبل از انجام خرید خود برای مقایسه بهتر محصولات نگاهی هم به بررسی کیفیت اجاق گاز اسنوا بیاندازید.

چرا اجاق گاز پادیسان بخریم؟ اجاق گاز پادیسان خوبه؟

امروزه برندهای مطرح ایرانی از جمله اسنوا، استیل البرز و اخوان به تبلیغات گسترده اجاق گازهای خود می پردازند. شاید این پرسش برای شما مطرح شود که با وجود برندهای مطرح با محصولات به نام خود چرا اجاق گاز پادیسان بخریم؟ مگر اجاق گاز پادیسان چه مزیتی نسبت به رقبای خود دارد؟

طراحی مناسب و زیبای اجاق گازهای پادیسان

  • امروزه در هر جای جهان که به آن توجه کنیم خریداران لوازم خانگی علاوه بر کارایی به جنبه دیگری که همان طراحی .و زیبایی باشد هم توجه می کنند، اجاق گازهای پادیسان هم از این قائده مستثنی نیستند و همواره در تلاش اند تا بهترین ظاهر و طراحی را نسیب مشتریان خود کنند.

حمایت از تولید ملی با خرید اجاق گاز پادیسان

امروزه بحث تولید ملی و اشتغال زایی بسیار داغ و حائز اهمیت است، گرچه بسیاری از افراد معتقدند که برندهای ایرانی تا زمانی که به پای برندهای خارجی نرسند لایق حمایت نیستند، اما حقیقت این است که برندهای ایرانی تا زمانی که حمایت نشوند نمی توانند پیشرفتی بیش از این را رغم بزنند.

ایمنی اجاق گازهای پادیسان چطور است؟

اجاق گاز به عنوان وسیله ای که قابلیت اشتعال دارد، می تواند در صورت عدم رعایت موارد ایمنی خطر آفرین باشد، امروزه غالب برندهای تولید کننده اجاق گاز در جهان در تلاش اند تا با رعایت نکات ایمنی خیال مشتریان خود را آسوده سازند، اگر قصد خرید اجاق گاز پادیسان را دارید، توصیه می کنیم تا بخش ایمنی اجاق گاز پادیسان چطور است را با دقت مطالعه کنید.

  • برند پادیسان جهت افزایش ایمنی اجاق گاز خود در تمام این محصولات ترموکوپل های با کیفیتی به کار برده که موجب می شوند در زمان خاموش شدن شعله گاز هم پخش نشود.
  • فندک اجاق گازهای پادیسان که از نوع برقی است سهولت استفاده را تقدیم مشتریان خود کرده و از اشتعال ناگهانی هم جلوگیری می کند.
  • اجاق گازهای توکار پادیسان از جنس شیشه نکن تولید شده و در برابر شکستگی و خط و خراش مقاوم است.
  • استفاده از چدن در شبکه های اجاق گازهای صفحه ای و مبله پادیسان موجب می شود تا این شبکه ها مقاومت کامل در برابر حرارت داشته باشند و در کمترین زمان حرارت خود را از دست بدهند و از سوختگی جلوگیری کنند.

معرفی بهترین اجاق گازهای پادیسان

اغلب برندهای تولید کننده اجاق گاز با گسترش دامنه تولید خود اجاق گازهای متعددی را روانه بازار کرده اند، اگر قصد خرید اجاق گاز از هر برندی را داشته باشید قطعا به دنبال بهترین آن برند می روید و وقت خود را با گزینه های بی کیفیت تلف نمی کنید. به همین دلیل ما در این بخش به معرفی بهترین اجاق گازهای پادیسان پرداخته ایم.

بررسی کیفیت اجاق گاز مبله پادیسان مدل پایونیر استیل

این اجاق گاز 5 شعله تمام استیل از برند پادیسان دارای جذابیت و کارایی بالایی می باشد و همین موضوع هم باعث محبوبیت این کالا شده است. در ادامه به بررسی ویژگی و امکانات این محصول می پردازیم.

  • دارای 5 شعله به همراه شبکه های چدنی
  • دارای ترموکوپول و فندک
  • مخصوص اتصال به گاز شهری
  • دارای دو موتور جوجه گردان
  • دارای فن خنگ کننده
  • برخورداری از فن کانوکشن
  • مجهز به گرمخانه کشویی

بررسی کیفیت اجاق گاز مبله پادیسان مدل پایونیر استیل

بررسی کیفیت اجاق گاز مبله پادیسان مدل ستاره طلایی

این اجاق گاز از برند پادیسان که سابقه طولانی تری در بازار دارد تمام آن چیزی که یک خانواده از اجاق گاز انتظار دارد را در خود جای داده و می توان گفت محبوب ترین و گران ترین اجاق گاز مبله پادیسان می باشد. اما این اجاق گاز چه امکاناتی دارد؟

  • دارای نمای فلزی شیشه ای
  • دارای رویه تمام استیل
  • مجهز به 5 شعله با شبکه های چدنی
  • دارای دو موتور جوجه گردان
  • دارای فن کانوکشن
  • مجهز به شیشه نشکن روی فر

بررسی کیفیت اجاق گاز مبله پادیسان مدل ستاره طلایی

لیست قیمت روز اجاق گازهای پادیسان موجود در بازار در بهار 1400

در صورتی که قصد خرید اجاق گاز از برند پادیسان را دارید، بهتر است پیش از انتخاب مدل مدنظر خود، قیمت جدید آن را مشاهده نمایید. در این بخش لیست قیمت روز اجاق گاز پادیسان را ارائه خواهیم داد.

مدل اجاق گاز قیمت روز
اجاق گاز مبله پادیسان مدل روز سفید قیمت جدید این مدل اجاق گاز پادیسان در بازار 3,394,000 تومان است.
اجاق گاز مبله پادیسان مدل پامچال استیل قیمت روز این مدل اجاق گاز در بازار 9,640,000 تومان می باشد.
اجاق گاز صفحه ای پادیسان مدل پانته آ قیمت جدید این اجاق گاز از برند پادیسان 3,600,000 تومان می باشد.
اجاق گاز مبله پادیسان مدل پایونیر سفید قیمت روز این مدل در بازار 8,515,000 تومان است.
اجاق گاز صفحه ای پادیسان مدل پالاس استیل نرخ روز این اجاق گاز برابر با 1,644,000 تومان است.
اجاق گاز صفحه ای پادیسان مدل پارامیس 2 قیمت جدید این اجاق گاز در بازار برابر با 1,980,000 تومان است.
اجاق گاز صفحه ای پادیسان مدل پاناما 2 قیمت این مدل اجاق گاز در بازار ایران 3,570,000 تومان می باشد.
اجاق گاز صفحه ای پادیسان مدل پارادایس مشکی این مدل اجاق گاز با قیمت روز 1,700,000 تومان در بازار موجود می باشد.
اجاق گاز صفحه ای پادیسان مدل پاژن قیمت روز این اجاق گاز در بهار 1400 برابر با 1,647,000 تومان است.
اجاق گاز مبله پادیسان مدل پامچال سفید قیمت روز این مدل در بازار 10,120,000 تومان می باشد.
اجاق گاز صفحه ای پادیسان مدل پانیذ استیل حدود قیمت روز این مدل اجاق گاز 2,720,000 تومان است.
اجاق گاز صفحه ای پادیسان مدل پارادایس استیل این مدل اجاق گاز با قیمت 3,230,000 تومان به فروش می رسد.
اجاق گاز صفحه ای پادیسان مدل پانیذ مشکی قیمت جدید این اجاق گاز پادیسان 2,550,000 تومان است.
اجاق گاز صفحه ای پادیسان مدل پالمکس قیمت روز این اجاق گاز 2,805,000 تومان است.
اجاق گاز صفحه ای پادیسان مدل پارمیدا قیمت روز این اجاق گاز پادیسان 3,578,000 تومان در بازار است.
اجاق‌ گاز صفحه‌ای پادیسان مدل پاکس مشکی این مدل اجاق گاز با قیمت روز 1,530,000 تومان در بازار موجود است.
اجاق‌ گاز صفحه‌ای پادیسان مدل پاکس استیل نرخ روز این مدل اجاق گاز برابر با 1,700,000 تومان در بازار می باشد.
اجاق گاز صفحه ای پادیسان مدل پادوا مشکی این اجاق گاز با قیمت 2,465,000 تومان در بازار موجود می باشد.
اجاق گاز صفحه ای پادیسان مدل پاناکس سفید قیمت جدید این مدل اجاق گاز در بازار 1,530,000 تومان است.
اجاق گاز صفحه ای پادیسان مدل پاناکس استیل نرخ روز این مدل از اجاق گاز پادیسان 2,000,000 تومان می باشد.
اجاق گاز صفحه ای پادیسان مدل پاسیفیک مشکی این مدل اجاق گاز با نرخ روز 3,300,000 تومان به فروش می رسد.
اجاق گاز طرح فر پادیسان مدل 77/167 تیپ 2 روز حدود قیمت روز این مدل اجاق گاز در بازار 3,740,000 تومان است.
اجاق گاز توکار پادیسان مدل 65576 پاسفیک نرخ روز این مدل اجاق گاز 2,805,000 تومان می باشد.
اجاق‌ گاز صفحه‌ای پادیسان مدل پاکس سفید قیمت جدید این مدل اجاق گاز حدودا 1,530,000 تومان می باشد.
اجاق‌ گاز صفحه‌ای پادیسان مدل پاژن سفید این مدل اجاق گاز با قیمت 3,060,000 تومان در بازار به فروش می رسد.
اجاق گاز صفحه‌ای پادیسان مدل پاسفیک سفید نرخ جدید این مدل اجاق گاز برابر با 3,230,000 تومان می باشد.
اجاق گاز صفحه ای پادیسان مدل پالم استیل قیمت روز این اجاق گاز در بازار 3,100,000 تومان است.
اجاق گاز صفحه ای پادیسان مدل پاناما قیمت جدید این مدل اجاق گاز در بازار 3,570,000 تومان است.
اجاق گاز صفحه ای پادیسان مدل پارادایس سفید قیمت جدید این اجاق گاز در بازار برابر با 2,800,000 تومان است.
اجاق گاز صفحه ای پادیسان مدل پالم سفید قیمت این اجاق گاز در بهار 1400 برابر با 3,600,000 تومان است.
اجاق گاز صفحه ای پادیسان مدل پادوا 30 نرخ روز این مدل اجاق گاز برابر با 1,800,000 تومان می باشد.
اجاق گاز صفحه ای پادیسان مدل پارامونت مشکی این مدل اجاق گاز پادیسان با قیمت روز 2,805,000 تومان در بازار موجود می باشد.
اجاق گاز صفحه ای پادیسان مدل پایرکس مشکی قیمت روز این مدل از اجاق گاز پادیسان در بازار 2,805,000 تومان می باشد.
اجاق گاز صفحه ای پادیسان مدل پاندا مشکی نرخ روز این اجاق گاز برابر با 1,530,000 تومان است.
اجاق گاز صفحه ای پادیسان مدل پاناکس مشکی قیمت جدید این مدل اجاق گاز پادیسان در بازار 1,530,000 تومان است.
اجاق گاز صفحه ای پادیسان مدل پانا نرخ روز این اجاق گاز برابر با 1,600,000 تومان است.
اجاق گاز صفحه ای پادیسان مدل پالم مشکی قیمت روز این مدل اجاق گاز در بازار 3,060,000 تومان می باشد.
اجاق گاز صفحه ای پادیسان مدل پالاس مشکی قیمت جدید این اجاق گاز پادیسان در بازار 3,060,000 تومان است.
اجاق گاز صفحه ای پادیسان مدل پالاس سفید این مدل اجاق گاز با قیمت 3,060,000 تومان در بازار به فروش می رسد.
اجاق گاز صفحه ای پادیسان مدل پارامیس نرخ روز این مدل اجاق گاز 3,570,000 تومان می باشد.
اجاق گاز صفحه ای پادیسان مدل پادوا سفید این مدل اجاق گاز با قیمت روز 2,890,000 تومان در بازار موجود می باشد.
اجاق گاز صفحه ای پادیسان مدل پانیذ سفید قیمت جدید این مدل اجاق گاز پادیسان در بازار 2,550,000 تومان است.
اجاق گاز صفحه ای پادیسان مدل پارامونت سفید قیمت روز این مدل اجاق گاز در بازار 3,230,000 تومان می باشد.
اجاق گاز طرح فر پادیسان مدل 77/127 تیپ 2 روز قیمت جدید این اجاق گاز از برند پادیسان 3,740,000 تومان می باشد.
اجاق گاز توکار پادیسان مدل 63176 پاکس قیمت روز این مدل در بازار 1,800,000 تومان است.
اجاق‌ گاز صفحه‌ای پادیسان مدل پاژن مشکی نرخ روز این اجاق گاز در بازار 3,060,000 تومان است.

مزایا و معایب اجاق گازهای پادیسان از نظر مصرف کنندگان این محصول

برای همه ما این موقعیت پیش آمده که اگر اطلاعی راجب محصول مورد نظر خود نداشته باشیم، در اطراف خود به دنبال کسی بگردیم تا تجربه آن خرید را داشته باشند و از او مشورت بگیریم، به همین دلیل ما در این بخش از مقاله بررسی کیفیت اجاق گازهای پادیسان به بررسی مزایا و معایب اجاق گازهای پادیسان از نظر مصرف کنندگان این محصول پرداخته ایم.

مزایای اجاق گازهای پادیسان از نظر مصرف کنندگان این محصول

  • مقاومت بالای بدنه
  • طراحی زیبا و مناسب
  • استفاده به اندازه از تکنولوژی و فناوری
  • دسترسی راحب و سریع به این محصولات
  • نبود نمونه تقلبی در بازار

معایب اجاق گازهای پادیسان از نظر مصرف کنندگان این محصول

  • تنوع کم این محصولات
  • خدمات پس از فروش ضعیف
  • عدم تولید گستره اجاق گازهای توکار توسط برند پادیسان
  • کیفیت پایین فندک شعله اجاق گاز پادیسان

بررسی کیفیت اجاق گاز پادیسان از نظر تعمیرکاران متخصص آی پی امداد

نظر متخصصین همیشه و در هنگام خرید هر محصولی کارآمد ترین نظر است، چرا که تعمیرکاران متخصص آی پی امداد بیشترین مواجه را با خرابی های اجاق گازهای پادیسان داشته اند، به همین دلیل بررسی کیفیت اجاق گاز پادیسان از نظر تعمیرکاران متخصص آی پی امداد خالی از لطف نیست.

  • تعمیرکاران متخصص آی پی امداد مدعی هسند که رده کلی این اجاق گازها  معمولی است، این به این معناست که این اجاق گازها گزینه خوبی برای افراد کم توقع است، اما اگر به دنبال یک اجاق گاز برای آشپزی حرفه ای هستید باید با افزایش بودجه به دنبال گزینه های دیگری باشید.
  • اصلی ترین نقطه ضعف اجاق گازهای پادیسان طول عمر پایین قطعات و خدمات پس از فروش بد می باشد، که این ترکیب به سادگی مصرف کنندگان را در هزینه های تعمیرات اسر می کند.
  • در کل به شما توصیه می کنیم تا برای خرید یک اجاق گاز با طول عمر بالا و کارایی کامل روی اجاق گازهای پادیسان حساب باز نکنید، چرا که نمونه های داخلی بسیار بهتری مانند اجاق گازهای امرسان هم در بازر موجود هستند. بررسی کیفیت اجاق گاز امرسان را از دست ندهید.
4.7/5 - (4 امتیاز)

در بحث و گفتگوی این مقاله شرکت کنید!

2 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
  • 000 12 مهر 1400

    درباره اینکه از محصولات ایرانی استفاده کنیم خیلی تبلیغ میشه و اینکه تو سایتهای شرکتها میگن ما از بهترین مواد استفاده می کنیم در صورتیکه در واقعیت چیزه دیگه ای از محصولات دیده میشه کیفیت پایین و اینکه فکر می کنی چقدر به مصرف کننده و شعورش توهین میشه .الان که بازار دست خودتونه پس چرا محصولات بی کیفیت تولید میشه پس چرا همش از مصرف کننده ایراد میگیرید که چرا سراغ محصولات خارجی می رن خوب میبینن که وقتی جنس ایرانی با کلی تبلیغات می خرن از لحظه باز کردن محصول کلی ایراد داره . مصرف کننده که محصولات ایرانی رو ارزون یا مفت نمی خره که این کیفیت رو تحویل می گیره. ما اجاق گاز پادیسان و یخچال ایکس ویژن گرفتیم اجاق که میگن استیلش عالیه انگار یه لایه رویه استیل بسته و پاک نمیشه هرچی تمیز می کنی تمیز نمیشه و انگار یه لکه روی گازه شعله هاشم که قدرت نداره و همینطور فرش. یخچالم که مخزن آبش وقتی آب می ریزی آب بیرون می ریزه پس ما باید چه کنیم مثل خودروهای بیکفیتی که با کلی پول به مردم تحویل می دن مردم حق دارن که ایرانی نخرن.

    پاسخ دادن
  • میرافتاب زاده 11 مهر 1400

    سلام من طبقه ها وجوجه گردان گاز فردار پادیسان رو میخواستم

    پاسخ دادن
اینستاگرام آی پی امداد