logo logo نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی با ما در تماس باشید 021-58941021-91093903

بررسی کیفیت اجاق گاز میدیا

بررسی کیفیت اجاق گاز میدیا
بررسی کیفیت اجاق گاز میدیا
زمان مطالعه: 5 دقیقه
comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای مقاله بررسی کیفیت اجاق گاز میدیا به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

برند میدیا یکی از مطرح ترین برندهای موجود در جهان است که در تمام دنیا شناخته شده است، برند میدیا به تولید گسترده لوازم منزل می پردازد و یکی از این لوازم که کیفیت بالایی هم دارد و امروز قرار است زیر ذره بین آی پی امداد قرار بگیرد، اجاق گاز میدیا است. اگر قصد خرید اجاق گاز میدیا را دارید، اما اطلاعی از این برند و محصولات آن ندارید، به شما توصیه می کنیم تا با بررسی کیفیت اجاق گاز میدیا به تمام سوالات رایج پیرامون این محصول نظیر چرا اجاق گاز میدیا بخریم؟ اجاق گاز میدیا چه امکانتی دارد؟ و اجاق گاز میدیا ساخت کجاست؟ پاسخ دهید تا با داشتن اطلاعات کافی از تمام جوانب این محصول بتوانید اقدام به یک خرید مطمئن کنید.

کاربران گرامی چنانچه تجربه یا نظر به خصوصی در مورد اجاق گازهای میدیا دارید، می توانید با به اشتراک گذاشتن نظر یا پرسش خود در بخش دیدگاه ها در انتهای همین مقاله به گفتمان با متخصصین مجموعه تعمیرات لوازم خانگی آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

اجاق گازهای میدیا چه امکاناتی دارند؟

اینکه شما چه اجاق گازی را خریداری کنید، مربوط به انتظاراتی است که شما از یک اجاق گاز دارید و برای اینکه بتوانید اجاق گاز مورد نظر خود را پیدا کنید، لازم است تا امکانات اجاق گازهای موجود در بازار را بدانید. در همین راستا ما به بررسی این سوال پرداختیم که اجاق گازهای میدیا چه امکاناتی دارند؟ برند میدیا یکی از مطرح ترین برندهای جهان است که بازار هدف بزرگی مانند چین و آسیای شرقی دارد ور در میان برندهای تولید لوازم اشپزخانه بسیار محبوب است. برند میدیا تنها به تولید اجاق گازهای صفحه ای می پردازد و در زمینه تولید اجاق گازهای مبله فعالیتی ندارد. در ادامه به بررسی کیفیت اجاق گاز توکار میدیا خواهیم پرداخت.

  • استفاده از ترموکوپل تاپ تایم و فندک خودکار برای افزایش سطح ایمنی اجاق گازهای میدیا
  • استفاده از شیشه نشکن و مقاوم در برابر خط و خراش برای زیبایی دائمی اجاق گازهای میدیا
  • به کار بردن شبکه های چدنی روی اجاق گازهای رومیزی میدیا برای جلوگیری از طاقت فرسا شدن گرمای موجود در فضا
  • استفاده از مهره های ولوم باکالیتی

اجاق گازهای میدیا چه امکاناتی دارند؟

آشنایی و بررسی تاریخچه کارخانه تولید کننده اجاق گازهای میدیا

محصولات میدیا تا حدی حضور پررنگ در ایران دارند که با مراجعه به هر فروشگاهی برای خرید لوازم خانگی با این محصولات مواجه خواهید شد. بسیاری از ما همواره نام برند میدیا را شنیده ایم، اما هیچ اطلاعاتی در مورد اینکه برند میدیا مال کدام کشور است؟ اعتبار برند میدیا چقدر است؟ و… نداریم. به همین دلیل بهتر است که قبل از خرید اجاق گاز میدیا بهتر است تا به آشنایی و بررسی تاریخچه کارخانه تولید کننده اجاق گازهای میدیا بپردازید.

  • برند میدیا در سال 1968 در چین شروع به فعالیت کرد و به صورت تخصصی به تولید و عرضه لوازم خانگی پرداخت، این برند از همان سال های ابتدایی با استفاده از تجهیزات با کیفیت و درجه یک در تلاش بوده و هست که بهترین محصولات را برای مشتریان خود به بازار ارائه کند.
  • همین موضوع هم موجب شد تا برند میدیا به یکی از برترین های جهان تبدیل شود و امروزه بیش از 200 شرکت و 60 کار خانه و هزاران نمایندگی رسمی میدیا را می توان در هر جای دنیا یافت کرد.
  • برند میدیا در کشور های آسیای شرقی و حتی اروپایی طرفداران زیادی دارد، به طوری که می توانید در خانه هرخانواده چینی یک رقم از این محصولات را ببینید.

اجاق گاز میدیا ساخت کجاست؟

در بخش قبل از مقاله بررسی کیفیت اجاق گاز میدیا متوجه این موضوع شدید که برند میدیا متعلق به کشور چین است، اما این پرسش که اجاق گاز میدیا ساخت کجاست پرسش جداگانه ای می باشد که پاسخ آن می تواند متفاوت و متمایز از زادگاه برند میدیا باشد.

  • برند میدیا تا حدی تولیدات صنعتی گسترده و پیشرفته ای دارد که موتور و قطعات بسیاری از لوازم منزل برخی برندها، مانند همین پارس خزر خودمان را هم تولید می کند و به آن ها می فروشد.
  • پس دور از ذهن نیست که این برند کمتر استفاده ای از قطعات خارجی نداشته باشد و قطعات اجاق گاز صفحه ای میدیا صفر تا صد در کشور چین تولید شود.

خدمات پس از فروش اجاق گازهای میدیا چطور است؟

اینکه خدمات پس از فروش اجاق گازهای میدیا چطور است پرسشی است که می تواند مشتریان این محصول در ایران را نسبت به خرید آن مردد کند، چرا که شما هیچ نمایندگی رسمی برند میدیایی را نمی توانید در ایران یافت کنید و این به آن معناست که این برند کمترین خدمات پس از فروشی در ایران ندارد، پس در هنگام خرابی اجاق گاز میدیا چه باید کرد؟

  • شما می توانید در هنگام نیازمندی به تعمیرات اجاق گاز میدیا و هر برند دیگری از خدمات تعمیرگاه مجاز آی پی امداد با داشتن بیش از 50 سال سابقه درخشان در زمینه تعمیرات لوازم خانگی بهره مند شوید.

خدمات پس از فروش اجاق گازهای میدیا

اجاق گازهای میدیا با محصولات کدام برندها در حال رقابت هستند؟

یکی از اقدامات مثبت در هنگام بررسی کیفیت اجاق گاز میدیا بررسی این موضوع است که اجاق گازهای میدیا با محصولات کدام برند ها در حال رقابت هستند؟ چرا که اگر تجربه استفاده از این محصولات را نداشته باشید می توانید با تشبیه این محصولات به محصولات مطرح تر خیلی سریع به سطح کیفیت این اجاق گازهای پی ببرید.

  • چیزی که امروزه با مراجعه به هرکدام از وبسایت های لوازم خانگی می بینید، این است که برند میدیا جزو 5 برند برتر تولید لوازم خانگی در جهان است! شاید این موضوع شما را هم متعجب کند، به همین سبب لازم است تا این موضوع را توضیح دهیم که این ادعا صرفا بر حسب میزان فروش مطرح شده و برند میدیا هم با فعالیت در کشور پر جمعیتی مانند چین توانسته به همچین آمار و ارقامی برسد، وگرنه برند میدیا هرقدر هم که با کیفیت باشد، به پای بسیاری از برندهای مطرح آلمانی و ایتالیایی نمی رسد.
  • اگر بخواهیم محصولات اجاق گازهای میدیا را دیگر محصولات موجود در جهان تشبیه کنیم، می توانیم اشاره ای به برندهای زانوسی، کندی، دیفندی و بکو داشته باشیم، هر چند که میزان فروش محصولات میدیا بسیار بیشتر از برند های نام برده شده است، اما کیفیت این محصولات بسیار به یکدیگر نزدیک هستند.
  • به شما توصیه می کنیم تا برای مقایسه بهتر و راحت تر محصولات نگاهی هم به بررسی کیفیت اجاق گاز بکو بیاندازید.

چرا اجاق گاز میدیا بخریم؟

شاید با مطالعه بخش قبل و شناسایی رقبای اجاق گازهای میدیا این سوال در ذهن شما مطرح شود که در میان این همه برند مطرح و غیر مطرح از کشور های مختلف چرا اجاق گاز میدیا بخریم؟ مگر اجاق گازهای میدیا چه مزیتی نسبت به رقبای خود دارند؟

  • طراحی ظاهری اجاق گازهای صفحه ای میدیا

اجاق گازهای صفحه ای میدیا با ظاهری جذاب و زیبا می توانند نمایی جذاب به آشپزخانه شما بدهند و از این نظر می توانید حساب ویژه ای روی اجاق گازهای میدیا باز کنید.

  • کیفیت اجاق گازهای میدیا

کیفیت کلی اجاق گازهای میدیا به نسبت بالا است و این برند اعتبار زیادی بخاطر کیفیت قطعات مورد استفاده در اجاق گازهای خود دارد.

معرفی اجاق گازهای میدیا

شاید با مطالعه تا اینجای کار نظر شما در مورد این برند برای خرید اجاق گاز جلب شده باشد، اما این فقط پنجاه درصد راه است و برای راه انتخاب یک مدل اجاق گاز صفحه ای خوب از برند میدیا است که بتواند ضمانتی برای خرید شما باشد. به همین دلیل ما برای این که شما در میان مدل های متعدد اجاق گازهای صفحه ای میدیا سر در گم نباشید، به معرفی بهترین اجاق گازهای میدیا پرداخته ایم.

بررسی کیفیت اجاق گاز میدیا مدل hs905l

این اجاق گاز صفحه ای استیل میدیا یکی از محصولاتی است که از نظر متخصصین بی نقص شناخته شده و یکی از محبوب ترین محصولات این برند است که در ادامه بیشتر با آن آشنا می شویم.

  • دارای شبکه های چدنی بزرگ برای سهولت قرارگیری هر ظرفی با هر اندازه ای
  • دارای ترموکوپل تاپ تایم و فندک خودکار برای افزایش سطح ایمنی
  • دارای سر شعله های ایتالیایی
  • مجهز به سر شعله پلوپز

اجاق گاز میدیا مدل hs905l

 بررسی کیفیت اجاق گاز میدیا مدل hs905c

این اجاق گاز هم باکیفیت و قیمتی یک سان نسبت به نمونه قبلی توانسته یکی از بهترین اجاق گازهای میدیا باشد، در ادامه به بررسی کیفیت این محصول خواهیم پرداخت.

  • دارای صفحه تمام استیل و مقاوم در برابر خط و خراش
  • دارای شبکه های چدنی
  • مجهز به ترموکوپل تاپ تایم و فندک خودکار
  • دارای سر شعله های ایتالیایی
  • دارای 5 شعله

اجاق گاز میدیا مدل hs905c

لیست قیمت روز اجاق گازهای میدیا موجود در بازار در بهار 1400

برای تکمیل لیست قیمت روز اجاق گاز میدیا و مشخص کردن طیف قیمت این محصولات، در این بخش قصد داریم تا به معرفی مدل های مختلف این محصول همراه با آخرین قیمت آن ها در بازار بپردازیم. اگر برای خرید اجاق گاز میدیا به دنبال لیست قیمت آن هستید، این بخش را دنبال نمایید.

مدل اجاق گاز قیمت روز
اجاق گاز استیل میدیا مدل HS905L این مدل اجاق گاز میدیا با قیمت روز 7,700,000 تومان در بازار موجود می باشد.
اجاق گاز شیشه ای میدیا مدل HG905W نرخ روز این مدل اجاق گاز برابر با 10,200,000 تومان می باشد.
اجاق گاز شیشه ای میدیا مدل HG905L قیمت روز این مدل اجاق گاز در بازار 8,800,000 تومان می باشد.
اجاق گاز شیشه ای میدیا مدل HG905C قیمت روز این مدل از اجاق گاز میدیا در بازار 8,400,000 تومان می باشد.
اجاق گاز شیشه ای میدیا مدل HG604 این مدل اجاق گاز با قیمت 4,600,000 تومان در بازار به فروش می رسد.
اجاق گاز استیل میدیا مدل HS905C نرخ روز این اجاق گاز برابر با 8,200,000 تومان است.
اجاق گاز شیشه ای میدیا مدل HG302 قیمت جدید این اجاق گاز میدیا در بازار 2,800,000 تومان است.

مزایا و معایب اجاق گازهای میدیا از نظر مصرف کنندگان این محصول

اگر علاقه مند به مشورت با کسانی هستید که تجربه استفاده از اجاق گازهای میدیا را داشته اند. اما کسی از اطرافیان شما تا به حال از این محصولات خرید نکرده به شما توصیه می کنیم تا به بررسی مزایا و معایب اجاق گازهای میدیا از نظر مصرف کنندگان این محصول در کنار ما باشید تا بتوانید این محصولات را از هر زاویه ای زیر ذره بین ببرید.

مزایای اجاق گازهای میدیا از نظر مصرف کنندگان این محصول

  • طراحی بسیار زیبا
  • عمر مفید طولانی
  • کیفیت بالای قطعات اجاق گاز میدیا
  • کیفیت بالای سرشعله های این محصول

معایب اجاق گازهای میدیا از نظر مصرف کنندگان این محصول

  • قیمت گران این محصولات
  • نبود خدمات پس از فروش برای اجاق گازهای میدیا در ایران
  • تنوع کم این محصولات در ایران
  • عدم رنگ بندی و تنوع طرح این محصولات

بررسی کیفیت اجاق گازهای میدیا از نظر تعمیرکاران متخصص آی پی امداد

اگر با مطالعه این مقاله به صورت مفصل نتوانسته اید به تمام سوالات خود پاسخ دهید، می توانید در بخش بررسی کیفیت اجاق گازهای میدیا از نظر تعمیرکاران متخصص آی پی امداد به عنوان کسانی که بهترین مشاور در حوزه لوازم منزل هستند به نتیجه مهایی برای خرید این محصولات دست یابید.

  • اصلی ترین نکته ای که می تواند خریداران را در هنگام خرید اجاق گاز میدیا دودل کند، این است که این محصولات خدمات پس از فروش ندارند و گران قیمت هستند و تنوع بالایی هم ندارند. به همین دلیل به شما توصیه می کنیم تا با همین مبلغ و حتی کمی کمتر به خرید از برند زانوسی یا برندهای ایرانی مانند استیل البرز و اخوان بپردازید. از این رو می توانید هم تنوع بالاتری را تجربه کنید و هم از خدمات پس از فروش بهتری بهره مند شوید.
  • علاوه بر همه این ها اگر بخواهیم خیلی خودمانی راجب این اجاق گازها نظر بدهیم، باید بگوییم که اجاق گازهای صفحه ای میدیا امکاناتی خاصی ندارند. بنابراین شما همین امکانات را در محصولات ایرانی هم پیدا می کنید، پس صرف این هزینه برای این محصولات اصلا عاقلانه نیست.
0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
اینستاگرام آی پی امداد