logo logo تعمیرات اجاق گاز با ما در تماس باشید 021-58941021-91093903

بررسی کیفیت اجاق گاز اسنوا

بررسی کیفیت اجاق گاز اسنوا
بررسی کیفیت اجاق گاز اسنوا
زمان مطالعه: 6 دقیقه
comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای مقاله بررسی کیفیت اجاق گاز اسنوا به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

برند اسنوا برند باسابقه ای است و با تولید اجاق گازهای خوب ثابت کرده تا در این زمینه بررسی کیفیت اجاق گاز اسنوا نیز حرف های زیادی برای گفتن وجود دارد، اما در کنار همه این ها این نکته را نباید فراموش کرد که اجاق گاز کالایی گران قیمت و سرمایه ای است و در هنگام خرید آن نمی توان بی گدار به آب زد. پس به شما توصیه می کنیم تا قبل از خرید اجاق گاز اسنوا به بررسی سوالاتی نظیر اجاق گاز اسنوا خوبه؟ اجاق گاز اسنوا چه امکاناتی دارد؟ و … بپردازید تا بدانید در میان برندهای موجود چرا اجاق گاز اسنوا بخریم؟ ما در این مقاله با در نظر گرفتن تمام زوایای یک خرید مطمئن و بررسی مزایا و معایب اجاق گازهای اسنوا به صورت مفصل این محصولات را زیر ذره بین خود گرفته ایم.

کاربران گرامی، چنانچه تجربه خرید اجاق گاز اسنوا را دارید و یا قصد خرید ان را دارید، نظرات و سوالات خود را در قسمت دیدگاه انتهای همین مقاله با سایر کاربران و کارشناسان کارشناسان مرکز تعمیرات لوازم خانگی آی پی امداد در میان بگذارید.

اجاق گازهای اسنوا چه امکاناتی دارند؟

شاید همه ما با برند اسنوا آشنا باشیم و اطلاعاتی هم در مورد این برند داشته باشیم، اما اینکه اجاق گازهای اسنوا چه امکاناتی دارند؟ نیاز به اندکی تحقیق و مطالعه دارد. ما در این بخش از مقاله بررسی کیفیت اجاق گاز اسنوا با پاسخ به این سوال قصد داریم تا به کسانی که قصد خرید اجاق گازهای اسنوا دارند را کمک کنیم. برند ایرانی اسنوا همواره به عنوان یکی از پیشگامان استفاده از تکنولوژی و امکانات مناسب در محصولات خود بین برندهای ایرانی مطرح است. در ادامه به بررسی دقیق و جزئی ویژگی ها و امکانات اجاق گازهای اسنوا می پردازیم.

  • به کار بردن صفحه نمایش ال ای دی در اجاق گازهای اسنوا، که در میان اجاق گازهای ایرانی استفاده از این آپشن کم سابقه است.
  • استفاده از استیل ضد زنگ در بدنه اجاق گازهای اسنوا
  • قطعات اجاق گازهای اسنوا همگی تولید داخلی هستند و در صورت نیاز تعویض آن ها مقدور می باشد.
  • طراحی اجاق گازهای اسنوا را می توان یکی از زیبا ترین طراحی های موجود در بازار دانست.
  • قیمت اجاق گازهای اسنوا نسبت به دیگر برندهای داخلی و خارجی ارزان تر و مناسب تر میباشد.

اجاق گازهای اسنوا چه امکاناتی دارند؟

آشنایی و بررسی تاریخچه کارخانه تولید کننده اجاق گازهای اسنوا

قبل از اقدام به خرید اجاق گازهای اسنوا بد نیست تا کمی هم به بررسی تاریخچه کارخانه تولید کننده اجاق گازهای اسنوا بپردازید. هرچند که اسم این برند امروزه در تلویزیون و سطح تمامی شهر های ایران مکررا به چشم ما می خورد، اما آشنایی بیشتر از این با برند اسنوا هم خالی از لطف نیست.

  • برند اسنوا با سابقه ای نه چندان بلند از سال 1384 در اصفهان ایران تاسیس شد.
  • این برند از ابتدا با هدف رقابت با برندهای مطرح خارجی و جایگزینی آن ها در منازل ایرانیان شروع به فعالیت کرد.
  • از مهم ترین دلایلی که باعث محبوبیت لوازم خانگی اسنوا شد می توان به استفاده این برند از تکنولوژی در کنار طراحی زیبای آن اشاره کرد، این ترکیب در کالا های اسنوا باعث می شد تا خریدار تجربه خرید خود را به تجربه خرید از یک برند مطرح نزدیک بداند.
  • با پیش آمدن این شرایط اقتصادی و سیاسی برند اسنوا هم مانند خیلی از برندهای دیگر دامنه فعالیت خود را گسترده تر کرد تا با حضور پررنگ تر در بازار سود بیشتری را کسب کند.

اجاق گاز اسنوا ساخت کجاست؟

اینکه اجاق گاز اسنوا ساخت کجاست کاملا مشخص است، چرا که این برند در سابقه خود این موضوع را ثابت کرده که به غیر از تلویزیون در هیچ کالای دیگری اقدام به مونتاژ محصول نمی کند و همواره در تلاش است که صفر تا صد محصولات را به صورت انحصاری توسط برند خود تولید کند، شاید خرده قطعات اجاق گازهای اسنوا ساخت کشورهای دیگر باشد، اما ماهیت اصلی اجاق گازهای اسنوا ایرانی است.

خدمات پس از فروش اجاق گازهای اسنوا چطور است؟

گرانی لوازم خانگی و به خصوص کالایی مانند اجاق گاز باعث شده تا اکثر مردم در هنگام خرید اجاق گاز رویکردی سرمایه ای به این محصول داشته باشند، به همین علت میزان طول عمر این محصول برای خریداران بسیار حائز اهمیت است. برای این که در هنگام خرید اجاق گاز اسنوا خیال شما از خرابی های آتی این محصول راحت باشد، به شما توصیه می کنیم تا قبل از خرید به بررسی این موضوع بپردازید که خدمات پس از فروش اجاق گازهای اسنوا چطور است؟

  • اسنوا یکی از معتبرترین خدمات پس از فروش در ایران را دارد و با داشتن 700 نمایندگی تعمیرات اسنوا در تمام شهر های ایران به صورت 24 ساعته از محصولات خود پشتیبانی می کند.
  • اما اگر اجاق گاز اسنوای شما شامل خدمات پس از فروش نمی شد یا به هر دلیلی از خدمات پس از فروش اسنوا راضی نبودید، می توانید تعمیرات اجاق گاز اسنوا خود را به تعمیرگاه مجاز آی پی امداد بسپارید.

خدمات پس از فروش اجاق گازهای اسنوا

اجاق گازهای اسنوا با محصولات کدام برندها در داخل و خارج از کشور در حال رقابت هستند؟

بررسی این مسئله که اجاق گازهای اسنوا با محصولات کدام برندهای در داخل و خارج از کشور در حال رقابت است، از این جهت حائز اهمیت است که می تواند اجاق گازهایی در حد اجاق گاز اسنوا را به ما معرفی کند و به ما در بررسی کیفیت این محصول کمک کند.

  • قطعا برند اسنوا یکی از سرآمدترین برندهای تولید لوازم خانگی در ایران است، اما در زمینه تولید اجاق گاز رقبای اصلی این برند را می توان استیل البرز و اخوان دانست، در اصل می توانیم بگوییم که بهترین اجاق گازهای ایرانی را می توانید در میان این محصولات پیدا کنید.
  • از همین جهت به شما توصیه می کنیم تا برای مقایسه بهتر محصولات قبل از انجام خرید خود به بررسی کیفیت اجاق گاز استیل البرز هم نگاهی بیاندازید.
  • اما در خارج از کشور اگر بخواهیم اجاق گازهای اسنوا را به اجاق گازهای برند دیگری تشبیه کنیم می توانیم این کار را با اجاق گازهای زانوسی و گوفر انجام دهیم.
  • البته که کیفیت اجاق گاز اسنوا کمی از اجاق گازهای نام برده کمتر است اما با روند رو به رشدی که تولیدات این برند دارد می توانیم این ادعا را داشته باشیم که بزودی اجاق گازهای اسنوا به رقیبی سرسخت برای این محصولات تبدیل می شوند.

اجاق گاز اسنوا خوبه؟ چرا اجاق گاز اسنوا بخریم؟

امروزه تعدد برندهای تولیدکننده اجاق گاز در ایران به شدت زیاد است به طوری که می توان با هر ویژگی و هر قیمتی محصولات منحصر به فردی را پیدا کرد. همین موضوع باعث می شود که این سوال در ذهن خریدار مطرح شود که چرا اجاق گاز اسنوا بخریم؟ اجاق گاز اسنوا چه مزیتی نسبت به رقبای خود دارد؟

قیمت مناسب اجاق گازهای اسنوا

  • اجاق گازهای اسنوا در کنار کیفیت مناسبی که دارند از قیمت پایینی هم برخوردار هستند، می توان گفت که این اجاق گازها نسبت به خیلی از نمونه های داخلی هم ارزان تر هستند و به صورت همزمان امکانات بیشتری هم دارند.

خدمات پس از فروش خوب اجاق گازهای اسنوا

  • همانطور که پیش تر مطالعه کردید، خدمات پس از فروش اجاق گازهای اسنوا بسیار خوب است و همین موضوع باعث شده تا خیال مشتری از بابت طول عمر بالای اجاق گاز و کیفیت این محصول در دراز مدت راحت باشد.

حمایت از کالای ایرانی با خرید اجاق گاز اسنوا

  • امروزه برخی از برندهای ایرانی لیاقت خود را برای حمایت شدن نشان داده اند، برند اسنوا یکی از همین برندهاست که با تولید کالاهای با کیفیت نشان داده که لایق حمایت خریداران است.

ایمنی اجاق گازهای اسنوا چطور است؟

برندهای مطرح تولیدکننده اجاق گاز همواره در تلاش اند تا پایین ترین احتمال خطر را در اجاق گاز خود پدید بیاورند. ایمنی اجاق گاز از این جهت حائز اهمیت است که نشت گاز یا آتش گرفتن ناگهانی می تواند باعث مخاطرات زیادی شود، به همین دلیل اگر قصد خرید اجاق گاز اسنوا را دارید، قبل از خرید این موضوع را بررسی کنید که ایمنی اجاق گازهای اسنوا چطور است. برند اسنوا با استوا از تکنولوژی های روز دنیا توانسته تا خیال مشتریان را از این بابت که کمترین خطری توسط اجاق گاز اسنوا آن ها را تهدید نمی کند راحت کند. در ادامه به بررسی برخی اقدامات این برند در این راستا می پردازیم.

  • استفاده ترموکوپل در اجاق گازهای اسنوا موجب شده تا خطر نشت گاز تا حد زیادی کاهش یابد.
  • فندک برقی اجاق گازهای اسنوا باعث شده تا از آتش گرفتن ناگهانی شعله جلوگیری شود.
  • این محصول دارای قفل کودک اجاق گاز نیز هست.
  • چراغ هشدار پخت غذا در اجاق گازهای اسنوا خیال شما را از بابت نسوختن مواد غذایی راحت می سازد.
  • شما می توانید با استفاده از تایمر شعله در این اجاق گازها نگران روشن ماندن غذا در نبود خود نباشید.

ایمنی اجاق گازهای اسنوا چطور است

معرفی بهترین اجاق گازهای اسنوا

با جستجویی ساده در فروشگاه های لوازم خانگی یا یک سرچ ساده در فروشگاه های مجازی مدل های بسیار زیادی از اجاق گازهای اسنوا را می بینید، اما این که کدام مدل باب میل شما باشد و شما اقدام به خرید آن کنید مشخص نیست، خرید به روز ترین مدل های یک برند یا پرجم داران آن بسیار راحت و لذت بخش است و خریدی مطمئن محسوب می شود، شما می توانید با مطالعه بهترین اجاق گازهای اسنوا خیلی سریع تر به اجاق گاز مورد نظر خود برسید.

بررسی کیفیت بهترین اجاق گاز اسنوا مدل آدرینا فول

این اجاق گاز از برند اسنوا یکی از بهترین و محبوب ترین اجاق گازهای ایرانی است که با استفادهمناسب خود از فناوری و ویژگی های مثبت رضایت مشتریان را جلب کرده است. در ادامه بیشتر با ویژگی های این محصول آشنا می شویم.

  • دارای شعله های زمان دار
  • دارای فن کانوکشن
  • مجهز به صفحه نمایش لمسی
  • دارای دو موتور جوجه گردان
  • دارای رویه تمام استیل
  • استفاده از شیشه نشکن در درب فر این اجاق گاز

بررسی کیفیت بهترین اجاق گاز اسنوا مدل آدرینا فول

بررسی کیفیت بهترین اجاق گاز اسنوا مدل VALENTINO

این اجاق گاز 5 شعله بدون شک بهترین اجاق گاز اسنواست، این محصول با مجموعه ای کامل بهترین انتخاب برای آشپزان حرفه ای می باشد، در ادامه به بررسی دقیق این محصول می پردازیم.

  • استفاده از لعاب آسان پاک شو در داخل فر این محصول
  • استفاده از شبکه های چدنی در اجاق گازهای اسنوا
  • دارای فن کانوکشن
  • دارای 5 شعله
  • مجهز به دماسنج تندازه گیری دمای فر
  • دارای ترموکوپل و فندک برقی

بررسی کیفیت بهترین اجاق گاز اسنوا مدل VALENTINO

ارزان ترین اجاق گاز اسنوا کدام است؟

شاید خیلی از شما برای استفاده اجاق گاز در محل کار خود یا هر چیز دیگری به دنبال ارزان ترین گزینه موجود باشید، ما در این بخش به بررسی این پرسش می پردازیم که ارزان ترین اجاق گاز اسنوا کدام است.

اجاق گاز صفحه ای اسنوا مدل SS19569ا

این اجاق گاز که یک اجاق گاز صفحه 5 شعله است با طراحی مناسب و رویه استیل ضد زنگ می تواند تا سال ها در آشپزخانه کنار شما باشد.

اجاق گاز صفحه ای اسنوا مدل SS19569ا

گران ترین اجاق گاز اسنوا کدام است؟

معمولا افراد رابطه ای مستقیم میان کیفیت و قیمت در نظر می گیرند. به همین دلیل بسیاری از افراد برای خرید بهترین و استثنایی ترین اجاق گاز اسنوا به بررسی این سوال می پردازند که گران ترین اجاق گاز اسنوا کدام است.

بررسی کیفیت اجاق گاز اسنوا مدل SGC5-RD2111N

این اجاق گاز یکی از جذاب ترین و بهترین اجاق گازهای ایرانی می باشد که تمام چیزی که یک آشپز لازم دارد را در خود جای داده، اما ویژگی های منحصر به فرد این اجاق گاز چیست؟

  • دارای صفحه نمایشگر
  • دارای تایمر پخت غذا
  • مجهز به دو موتور جوجه گردان
  • دارای ترمووپل و فندک برقی
  • برای شیشه نشکن روی درب فر
  • دارای شبکه های چدنی
  • مجهز به برنامه های پخت مختلف برای پخت کیک و شیرینی و غذا
  • دارای فن کانوکشن

اجاق گاز اسنوا مدل SGC5-RD2111N

لیست قیمت روز اجاق گازهای اسنوا موجود در بازار در بهار 1400

بسیاری از خریداران به هنگام انتخاب اجاق گاز اسنوا با مدل های مختلفی از این محصول مواجه می شوند که مشاهده لیست قیمت روز اجاق گاز اسنوا می تواند در این زمینه به این افراد کمک بسیاری نماید. در ادامه با ما همراه باشید.

مدل اجاق گاز قیمت روز
اجاق گاز 5 شعله فردار آدرینا پرو SGC5-3111N
حدود قیمت روز این مدل اجاق گاز 7,960,000 تومان است.
اجاق گاز 5 شعله فردار آدرینا پرو SGC5-3112N
این مدل اجاق گاز در بهار 1400 با قیمت 7,760,000 تومان موجود است.
اجاق گاز 5 شعله فردار آدرینا کلاسیک SGC5-3102N
این مدل اجاق گاز با قیمت 6,970,000 تومان در بازار به فروش می رسد.
اجاق گاز 5 شعله فردار رومینا SGC5-1101N
نرخ جدید این مدل اجاق گاز برابر با 5,950,000 تومان می باشد.
اجاق گاز 5 شعله فردار رومینا SGC5-1102N
قیمت روز این اجاق گاز در بازار 5,760,000 تومان است.
اجاق گاز دیجیتال سری Chef اسنوا SGC5-7111
قیمت جدید این مدل اجاق گاز در بازار 10,900,000 تومان است.
اجاق گاز دیجیتال سری Chef اسنوا SGC5-7112
قیمت روز این اجاق گاز 10,700,000 تومان می باشد.
اجاق گاز 5 شعله فردار والنتینو ساباف SGC5-6121N
این مدل اجاق گاز دارای قیمت روز 9,950,000 تومان است.
اجاق گاز 5 شعله فردار والنتینو دیجیتال SGC5-6111N
قیمت روز این مدل اجاق گاز در بازار 9,950,000 تومان است.
اجاق گاز 5 شعله فردار والنتینو ساباف SGC5-6122N
قیمت جدید این اجاق گاز از برند اسنوا 9,750,000 تومان می باشد.
اجاق گاز 5 شعله فردار والنتینو دیجیتال SGC5-6112N
قیمت جدید این اجاق گاز در بازار برابر با 9,750,000 تومان است.
اجاق گاز 5 شعله فردار آدرینا فول SGC5-3121N
قیمت این اجاق گاز در بهار 1400 برابر با 8,960,000 تومان است.
اجاق گاز 5 شعله فردار آدرینا فول SGC5-3122N
قیمت جدید این اجاق گاز در بازار 8,760,000 تومان است.
اجاق گاز 5 شعله فردار آترینا SGC5-5111N
این مدل اجاق گاز اسنوا با قیمت روز 7,370,000 تومان در بازار موجود می باشد.
اجاق گاز 5 شعله فردار آدرینا کلاسیک SGC5-3101N
نرخ روز این مدل اجاق گاز برابر با 7,370,000 تومان می باشد.
اجاق گاز 5 شعله فردار آترینا SGC5-5112N
قیمت روز این مدل اجاق گاز در بازار 7,170,000 تومان می باشد.
اجاق گاز اسنوا مدل SGC5-RD2111N قیمت روز این مدل از اجاق گاز اسنوا در بازار 12,000,000 تومان می باشد.
اجاق گاز اسنوا مدل VALENTINO این مدل اجاق گاز با قیمت 10,000,000 تومان در بازار به فروش می رسد.

مزایا و معایب اجاق گازهای اسنوا از نظر مصرف کنندگان این محصول

همه ما معمولا در تبلیغات و معرفی محصولات یک برند با نقاط قوت آن محصول مواجه می شویم، اما اگر قصد دارید مزایا و معایب یک محصول را در کنار هم بدانید به شما توصیه می کنیم تا از کسانی که تجربه این خرید را داشته اند مشورت بگیرید، ما در این بخش از بررسی کیفیت اجاق گاز اسنوا با تهیه مزایا و معایب اجاق گازهای اسنوا از نظر مصرف کنندگان این محصول به شما کمک می کنیم تا تمام زوایای خرید خود را ارزیابی کنید.

مزایای اجاق گازهای اسنوا از نظر مصرف کنندگان این محصول

  • استفاده مناسب از تکنولوزی و به کار بردن امکاناتی مانند صفحه نمایشگر
  • استفاده از برنامه های پخت
  • قیمت نسبتا مناسب این اجاق گازها
  • خدمات پس از فروش قوی برند اسنوا

معایب اجاق گازهای اسنوا از نظر مصرف کنندگان این محصول

  • تنوع رنگی مک این محصولات
  • عمر پایین ترموکوپول در این اجاق گازها
  • کیفیت پایین فندک های برقی اجاق گازهای اسنوا

بررسی کیفیت اجاق گازهای اسنوا از نظر تعمیرکاران متخصص آی پی امداد

بررسی کیفیت اجاق گاز اسنوا از نظر تعمیرکاران متخصص آی پی امداد می تواند بهترین راهنمایی برای شما در این خرید باشد، چرا که این متخصصین بهترین مشاوران در حوزه لوازم خانگی هستند و از زیر و بم هر محصولی آگاه اند.

  • با نگاهی به مزایا و معایب احاق گاز های اسنوا به این نکته می رسیم که تمام نقطه ضعف های این محصول دزباره ویژگی های سطحی آن هستند و با تعمیرات جزئی حل می شوند، این در حالی است که این اجاق گازها از لحاظ استفاده از تکنولوژی و امکانات در میان رقبای ایرانی خود بهترین هستند.
  • در کل می توان گفت که خرید این اجاق گازها خریدی مطمئن است و می تواند در طی سال های طولانی شما را راضی نگه دارد.
  • در صورتی که پس از خرید اجاق گاز خود با ایراداتی مواجه شدید، برای تعمیر اجاق گاز در محل از مجموعه آی پی امداد کمک بگیرید.
3.4/5 - (22 امتیاز)

در بحث و گفتگوی این مقاله شرکت کنید!

2 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
  • بهادر 07 دی 1402

    خدمات پس از فروش اسنوا پس از 10 سال کاملا پایان پیدا میکنه و اگر محصول شما خراب بشه کارخانه هیچ خدماتی به شما نمیده یعنی اگر هر محصولی از اسنوا بخرین و بعد از 10 سال خراب بشه باید بریزن سطل زباله و یک محصول جدید بخرین که برای خانواده ها بسیار دشوار هست. به نظر من محصولات اسنوا یکبار مصرف هست و ارزش خرید نداره.

    پاسخ دادن
  • طاهره مرادی 10 تیر 1401

    باسلام یه گازفر اسنواخریدم مدل ادرینا که فرش دماش بعد از چند ثانیه کم میشه به نمایندگی زنگ میزنم میگه فابریک کارخانس ایاواقعا فر اینجوره ؟!

    پاسخ دادن
اینستاگرام آی پی امداد