logo logo نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی با ما در تماس باشید 021-58941021-91093903

ارور کولرگازی مدیا

ارور کولرگازی مدیا
زمان مطالعه: 4 دقیقه
comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای مقاله ارور کولرگازی مدیا به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

آیا تا به حال شاهد نمایش ارور کولرگازی مدیا در پنل دستگاه بوده اید؟ یکی از اتفاقات نگران کننده ای که ممکن است برای لوازم خانگی هایی مانند اسپیلت، یخچال‌، تلویزیون و … اتفاق بیافتد، نمایش خطا در صفحه نمایش است‌. کدهای خطا نشان دهنده خراب شدن قطعات متعددی دستگاه هستند که به دلیل مختلفی خراب شده اند و نیاز به تعمیر دارند. کدهای خطا در صورت بر طرف نشدن باعث بروز مشکلات متعددی می شوند که باید هرچه سریع تر رفع شوند. به همین جهت ما در این محتوا به بررسی علت های کد خطای کولرگازی مدیا می پردازیم. برای کسب اطلاعات بیشتر تا انتهای محتوا همراه آی پی امداد باشید.

کاربران گرامی، با استفاده از خدمات نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی آی پی امداد می توانید تا 75% در هزینه تعمیرات کولر گازی مدیا صرفه جویی داشته باشید.

انواع ارور اسپیلت مدیا

ارور اسپیلت مدیا به شکل های مختلفی در صفحه نمایش کولر نمایش داده می شود. تنها زمانی می توانید برای برطرف کردن آلارم کولرگازی مدیا اقدام کنید که مطابق با جدول زیر یا از طریق روش های دیگری چون مطالعه دفترچه راهنما به تشخیص علت کد خطا اسپیلت مدیا بپردازید. انواع کدهای خطا کولرگازی مدیا عبارتند از:

ارور کولرگازی مدیا علت کد خطا
E0 خراب شدن برد پنل کولرگازی و کندانسور
E1 خطا در برد الکترونیکی دستگاه
E2 خطای ارتباط بین یونیت داخلی و خارجی
E3 عدم دریافت سیگنال از پنل کولرگازی
E4 خراب شدن سنسور روم کولر گازی
E5 بررسی سنسور اوپراتور
E7 بررسی خطا از برد پنل
Ec بررسی گاز کولرگازی مدیا
F2 خراب شدن سنسور پایپ کندانسور
F0 بررسی کمپرسور دستگاه اورلود
F1 بررسی سنسور روم کندانسور
F3 بررسی سنسور لوله رفت کمپرسور
F4 اختلال در یونیت داخلی دستگاه و خراب شدن برد کولر
P0 برد اینورتر و محافظ جریان زیاد
P1 کم و زیاد شدن ولتاژ کولرگازی
P2 خطا از محافظ دمای کمپرسور
P4 خطا در راه اندازی کمپرسور کولرگازی

روش های برطرف کردن ارور کولرگازی مدیا

روش های برطرف کردن ارور کولرگازی مدیا با توجه به علت کد خطا و نوع قطعه آسیب دیده متفاوت است. برای برطرف کردن کد خطا کولرگازی مدیا باید از متخصصین حاذق در این زمینه بخواهید تا به عیب یابی و بررسی کولرگازی برای رفع مشکلات آن اقدام کنند. بهتر است برای برطرف کردن آلارم کولرگازی مدیا به مراکزی مراجعه کنید که در حوزه تعمیرات از تخصص و مهارت بالایی برخوردار هستند.

آی پی امداد یکی از شرکت های مطمئنی است که می توانید برای بر طرف کردن مشکلات و خرابی کولر گازی به آنجا مراجعه کنید. تیم آی پی امداد در اسرع وقت در محل حاضر شده و تعمیرات کولرگازی را مقابل شما مصرف کنندگان گرامی انجام می دهد تا خیالتان از هر جهت آسوده باشد.

راه های جلوگیری از نمایش کد خطا کولرگازی مدیا

راه های بسیاری برای جلوگیری از ارور کولرگازی مدیا و روش های برطرف کردن این مشکل وجود دارد. برای اینکه بتوانید از کد خطای کولرگازی مدیا پیشگیری کنید، باید بتوانید به درستی از آن نگهداری کنید. روش های جلوگیری از خراب شدن کولرگازی مدیا عبارت است از:

  • اسپیلت را در طی فواصل زمانی منظم سرویس کنید: یکی از راهکارهای جلوگیری از خرابی و هشدار کولرگازی مدیا سرویس کردن کولر است که مانع از خراب شدن و آسیب دیدن قطعات دستگاه می شود. شما می توانید با سرویس کردن کولر طی فواصل زمانی منظم اقدام به افزایش طول عمر کولرگازی کرده و با جلوگیری از خراب شدن کولر مانع ارور اسپیلت مدیا شوید.
  • دستگاه را برای مدت طولانی روشن نکنید: روشن گذاشتن کولرگازی برای مدت های طولانی موجب فشار زیاد به دستگاه و در نتیجه داغ شدن قطعات کولر می شود. به همین جهت بهتر است برای جلوگیری از داغ شدن بیش از اندازه کولرگازی دستگاه را بعد از مدتی استفاده خاموش کنید تا از داغ شدن قطعات جلوگیری شود.

نتیجه گیری از کد خطا کولرگازی مدیا

در این مطلب به بررسی انواع ارورهای کولرگازی مدیا و روش های برطرف کردن ارور کولرگازی مدیا پرداختیم. با توجه به اینکه کدهای خطا در کولرگازی نشان دهنده خراب شدن قطعات کولرگازی هستند، بهتر است برای بر طرف کردن این مسئله هر چه سریع تر اقدام شود. برای اینکه بتوانید کدهای خطای اسپیلت مدیا را هرچه سریع تر رفع کنید، می توانید با نمایندگی مجاز کولرگازی مدیا تماس بگیرید. شرکت آی پی امداد به عنوان نمایندگی مجاز کولرگازی مدیا در کوتاه ترین زمان ممکن در محل حاضر شده و برای بر طرف کردن ارور دستگاه در محل اقدام می کند. بنابراین شما می توانید با خیال راحت از طریق شماره تماس ۰۲۱۵۸۹۴۱ با این مجموعه تماس حاصل کنید و درخواست خدمات کولر گازی را داشته باشید.

2 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
  • زنگانه 19 دی 1401

    اسپلیت ایستاده مدیا دارم که باد گرم نمی زند و ارور H5 می دهد علت چیست؟

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 19 دی 1401

      سلام. باید سنسور اواپراتور و یونیت خارجی را بررسی کنید.

      پاسخ دادن
اینستاگرام آی پی امداد