logo logo نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی با ما در تماس باشید 021-58941021-91093903

ارور ماکروفر پاناسونیک

ارور ماکروفر پاناسونیک
زمان مطالعه: 6 دقیقه
comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای مقاله ارور ماکروفر پاناسونیک به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

انواع ارور ماکروفر پاناسونیک مانند ارور کد خطا H00 دلایل مشخصی دارند که باید از آن ها اطلاع داشته باشید تا بتوانید به تعمیر مشکلات احتمالی بپردازید. در این مقاله از آی پی امداد به ارورهای بسیار مهمی اشاره خواهیم کرد که در این میان می توان به ارور H02 مایکروفر پاناسونیک، کد خطای H30 مایکروویو پاناسونیک و ارور H44 مایکروویو پاناسونیک اشاره کرد.

خلاصه ای از علت ارور ماکروفر پاناسونیک

کاربران گرامی آی‌ پی امداد، برای اینکه وقت کمتری از شما بگیریم، در این قسمت خلاصه ای از علل ارور ماکروفر پاناسونیک را مطرح کرده ایم.

کد خطا H00 مایکروفر پاناسونیک
  • مشکل در برد اصلی
ارور H02 مایکروفر پاناسونیک
  • خرابی در برد
کد خطا H20 مایکروفر پاناسونیک
  • مشکل در هیتر
کد خطای H30 مایکروویو پاناسونیک
  • مشکل در ترمودیسک
ارور H32 مایکروفر پاناسونیک
  • مشکل در مگنترون
کد خطای H39 مایکروفر پاناسونیک
  • خرابی در ترمیستور بخار
ارور H44 مایکروویو پاناسونیک
  • مشکل در پنل و گیر کردن دکمه ها
کد خطای H90 مایکروفر پاناسونیک
  • خرابی برد اینورتر
ارور H95 مایکروفر پاناسونیک
  • مشکل در برد اینورتر
کد خطای H97 مایکروفر پاناسونیک
  • اختلال در ولتاژ ورودی به برد اینورتر
ارور H98 مایکروفر پاناسونیک
  • نادرست بودن ولتاژ ورودی برد اینورتر
کد خطای U14 مایکروویو پاناسونیک
  • سطح آب و رطوبت پایین
کد خطای U40 مایکروفر پانسونیک
  • نبودن غذا در مایکروویو
ارور U65 مایکروفر پاناسونیک
  • مشکل در مگنترون ترمودیسک مایکروویو
کد خطای H96 ماکروفر پاناسونیک
  • آسیب در برد آی سی اینورتر

کد خطای H00 مایکروفر پاناسونیک

یکی از مهم ترین خطاهای مایکروویو پاناسونیک کد H00 است که نشان دهنده خرابی برد اصلی است. با توجه به اهمیت صفحه نمایش، ایراد در آن باعث شکستگی تمام قطعات می شود و باید توسط تعمیرکار مجرب در تعمیر مایکروفر تعمیر شود.

کد خطای H00 مایکروفر پاناسونیک

ارور H02 مایکروفر پاناسونیک

در برخی از مدل های مایکروویو پاناسونیک، خرابی در برد با کد خطا H02 نشان داده می شود. این مشکلات می تواند در مدارها یا سیم کشی ها، خازن ها و … باشد که ممکن است مشکل داشته باشند. بدلیل وجود ولتاژ پس از قطع برق در مایکروفر، دقت داشته باشید که بدون تخصص دست به برد نزنید.

ارور H02 مایکروفر پاناسونیک

کد خطای H30 مایکروویو پاناسونیک

اگر کد خطای H30 در مایکروفر پاناسونیک نمایش داده شود، نشان دهنده خرابی ترمودیسک است. بهتر است ترمودیسک حرارتی را بررسی کرده و توسط تعمیرکار مایکروفر پاناسونیک این مشکل را برطرف کنید.

کد خطای H30 مایکروویو پاناسونیک

ارور H32 مایکروفر پاناسونیک

یکی از مهمترین قطعات ماکروفر، مگنترون است که امواج مغناطیسی تولید می کند تا گرمای مورد نیاز برای پخت و پز را تامین کند. اگر ترمودیسک مغناطیسی آسیب دیده باشد، خطای H32 نمایش داده می شود. برای حل مشکل باید دستگاه را از برق بکشید و سپس ترمودیسک مگنترون را بررسی و تعمیر کنید.

ارور H32 مایکروفر پاناسونیک

کد اخطار H90 مایکروفر پاناسونیک

کد خطا H90 در مایکروفرهای پاناسونیک که قابلیت اینورتر دارند نمایش داده می شود. این خطا نشان دهنده خرابی برد اینورتر است و بنابراین باید توسط تعمیرکار حرفه ای بررسی و رفع شود.

کد خطای H39 مایکروفر پاناسونیک

یکی دیگر از کدهای خطای مایکروویو پاناسونیک که نشان دهنده مشکلات بخار است، خطای H39 است. برای رفع این خطا، ترمیستور بخار باید بررسی شود و در صورت لزوم تعویض یا تعمیر شود.

ارور H44 مایکروویو پاناسونیک

هرگونه مشکل در پنل مانند گیر کردن دکمه های آن با ارور H44 در مایکروفر پاناسونیک مشخص می شود. در اغلب موارد، چربی های معلق در فضا به مرور روی دکمه ها انباشته شده و به داخل پنل نفوذ می کنند. به همین دلیل کلیدها می توانند با کمی فشار به داخل پنل بچسبند و گیر کنند. در ضمن اگر ارتباط کیبورد و برد اصلی قطع شود، با کد خطای H44 نمایش داده می شود.

ارور H44 مایکروویو پاناسونیک

هشدار H95 مایکروفر پاناسونیک

در برخی از مدارهای مایکروویو پاناسونیک، مشکل با خطای H95 در برد اینورتر نشان داده می شود. اگر به دلایلی ولتاژ ورودی به برد اینورتر قطع شود، کد H95 را روی صفحه خواهید دید. بررسی برد، ولتاژ و مدار نیاز به تجربه و مهارت دارد.

کد خطای H96 ماکروفر پاناسونیک

از دیگر عیوب مایکروویوهای پاناسونیک می توان به ارور H96 اشاره کرد. این ارور به این معنی است که برد آی سی اینورتر آسیب دیده است پس بلافاصله پس از مشاهده دستگاه آن را از برق بکشید و تعمیر کنید.

کد اخطار H97 مایکروفر پاناسونیک

این خطا مانند کد خطا H95 نشان دهنده اختلال در ولتاژ ورودی به برد اینورتر است. برای جلوگیری از آسیب بیشتر به برد، باید سریعا دستگاه را از برق جدا کرده و با مراکز تعمیر تماس بگیرید.

کد خطای U14 مایکروویو پاناسونیک

اگر مایکروفر روی حالت پخت تنظیم شده و خطای U14 را روی صفحه مشاهده کردید، باید بدانید که سطح آب و رطوبت پایین است. برای رفع مشکل و جلوگیری از سوختن غذا در ماکروفر، دستگاه باید از منبع برق جدا شود.

کد خطای U14 مایکروویو پاناسونیک

ارور H98 مایکروفر پاناسونیک

همانند دو خطای قبلی، کد خطای مایکروویو پاناسونیک H98 نیز نشان دهنده نادرست بودن ولتاژ ورودی برد اینورتر است. دلایل زیادی برای این وضعیت وجود دارد، به عنوان مثال ممکن است مگنترون آسیب ببیند یا برد اصلی و مدارهای آن معیوب باشد. تمامی این موارد باید توسط تکنسین بررسی و تعمیر شوند.

هشدار U40 مایکروفر پانسونیک

کد خطا U40 در واقع یک خطا نیست، یک نوع هشدار است. اگر این کد را مشاهده کردید، مطمئن شوید که در دستگاه خود غذا دارید. این خطا نشان می دهد که هیچ غذایی در مایکروویو وجود ندارد.

کد خطا H20 مایکروفر پاناسونیک

در صورت مشاهده کد خطا H20 در مایکروویو پاناسونیک، لازم است هیتر بررسی و اشکالات و خرابی های آن برطرف شود. چون این ارور نشان دهنده وجود اشکال در هیتر است و ابتدا دستگاه را از برق جدا و سپس تعمیرات را انجام دهید.

ارور U65 مایکروفر پاناسونیک

اگر مگنترون ترمودیسک مایکروویو پاناسونیک مشکل داشته باشد ارور U65 نمایش داده می شود. بهتر است این ارور توسط تعمیرکار بررسی و رفع شود.

0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
اینستاگرام آی پی امداد