کار با یخچال ساید الجی 890

comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای همین بخش به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

استفاده صحیح از یخچال یکی از مسائلی است که می تواند از بروز مشکلات مختلف فنی و غیرفنی در دستگاه جلوگیری نماید. ال جی از جمله برندهای پرطرفداری است که بسیاری از افراد یخچال فریزرها و ساید بای سایدهای این برند را مورد استفاده قرار می دهند. از این رو یکی از مهمترین مواردی که پس از خرید یخچال ساید بای ساید ال جی 890 توسط مصرف کنندگان مطرح می شود، نحوه کار با پنل این دستگاه می باشد. در صورتی که برای شما نیز این پرسش ایجاد شده است که نحوه کار با یخچال ساید الجی 890 چگونه است، می توانید در ادامه این ویدیو از نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی آی پی امداد همراه باشید.

ویدیو آموزش کار با یخچال ساید الجی 890

در صورتی که به تازگی اقدام به خرید یخچال ساید بای ساید الجی مدل 890 کرده اید، احتمالا شما نیز با طریقه استفاده از نمایشگر این یخچال و تغییر در تنظیمات آن آشنایی نخواهید داشت. به طور کلی بر روی نمایشگر این دستگاه دکمه های مختلفی در کنار یگدیگر تعبیه شده است که هریک از آنها دارای کاربردهای متفاوتی می باشند. در صورتی که با عملکرد این دکمه ها و کار با پنل یخچال ساید الجی خود آشنایی لازم را نداشته باشید، ممکن است موجب بروز ایراداتی در دستگاه خود شوید. از این رو اگر نمی دانید هریک از این دکمه ها چه معنایی دارند، می توانید به مشاهده ادامه این ویدیو بپردازید. در این ویدیو از آی پی امداد به آموزش کار با یخچال ساید ال جی 890 می پردازیم. در این ویدیو موارد زیر را شرح خواهیم داد:

  • تنظیم درجه یخچال و فریزر
  • دمای مناسب یخچال فریزر
  • انجماد سریع یخچال
  • نحوه استفاده از آبسردکن
  • تولید یخ ریز و درشت توسط یخساز
  • ریست فیلتر آب یخچال
  • فعال سازی قفل کودک
  • و …

کاربرد برنامه های یخچال ساید بای ساید ال جی 890

در ادامه این بخش برای افزایش سطح اطلاعات شما در زمینه کار با یخچال ساید بای ساید الجی 890 قصد داریم معنای هریک از دکمه های نمایشگر این یخچال به همراه کاربرد آنها را برای شما بیان نماییم.

دکمه یخچال معنا و کاربرد دکمه یخچال
Express Freeze انجماد سریع مواد غذایی در یخچال
Dispenser تغییر حالت آبسردکن / تولید یخ ریز و درشت
Freezer تنظیم دمای فریزر
Fridge تنظیم دمای یخچال
Light روشن و خاموش کردن چراغ زیر آبریز
Water Filter ریست فیلتر آب یخچال
Lock قفل کودک یخچال

 

0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
اینستاگرام آی پی امداد