توسط داود مطرح شده

یخ زدن زیاد آب کف فریزر ساید سامسونگ

من یخچال ساید بای ساید سامسونگ دارم که سال ۸۳ خریداری شده دو ماه پیش کف فریزر آب زیادی یخ زده بود بطوری که کشو پایین باز نمیشد ورودی هوای سرد پایینی هم یخ زده بود خاموشش کردم و بعد از آب شدن یخها روشنش کردم. الان دوباره همونطور شده اگه میشه کمکم کنین علت یخ زدن زیاد آب کف فریزر ساید سامسونگ چیه؟؟؟

12 پاسخ به این سوال داده شده
  • آی پی امداد 06 مهر 1400

    درود کاربر گرامی، علت یخ زدن زیاد آب کف فریزر ساید سامسونگ شما مربوط به گرفتگی در قسمت فاضلاب میباشد. با مشاهده ویدیو رفع گرفتگی لوله فاضلاب یا همان ناودان یخچال فریزر مشکل شما حل خواهد شد.

  • داود 07 مهر 1400

    سپاس بیکران از راهنماییتون عالی بود

    آی پی امداد 28 مهر 1400

    سلام وقت بخیر، دلیل یخ زدن کف یخچل به قطع گرفتگی توی ناودوون هستش که باید رفع بشه، اگر خودتون نتونستید رفعش کنید و ساکن تهران بودید میتونید از خدمات نمایندگی تعمیرات یخچال سامسونگ در تهران استفاده کنید، اگر هم ساکن کرج هستید میتونید از خدمات نمایندگی تعمیرات یخچال سامسونگ در کرج استفاده کنید.

    مرادی 08 مرداد 1401

    سلام و سپاس فراوان واقعا اموزشتون درست و کاربردی بود.دمتون گرررررم

    عاطفه مهدیزاده 02 اسفند 1401

    با سلام و ممنون از سایت خوب شما یخچال بالا فریزر پایین سامسونگ دارم که تا بخار چند بار به همان روشی که شما توضیح دادید لوله تخلیه آب تمیز شده و گرفتگی ندارد ولی دوباره آب در کف یخچال جمع میشود و قسمت فریزر هم یخ میزند دیفراست هم تعویض شده و مشکلی از جهت کارکردن ندارد میشه راهنمایی بفرمایید چیکار کنیم

      آی پی امداد 02 اسفند 1401

      سلام، احتمالا خرابی ناودانی هم وجود دارد. شاید ناودانی دفرمه شده باشد.

    ریحانه 08 اسفند 1401

    ببخشید کسی میدونه قسمت درین ساید سامسونگ کجاست ؟

      آی پی امداد 08 اسفند 1401

      انتخای دیواره یخچال و فریزر. از ویدیوهای آموزشی داخل سایت هم میتونید کمک بگیرید

    نکوئی 30 اردیبهشت 1402

    سلام عذر میخوام. مشکل منم همین هست و کلا چند سالی هست که آب سرد کن و یخ سازم رو وصل نکردم. دلیلش چی میتونه باشه که کشو آخر زیرش یخ میزنه و آب به اندازه چند قطره از زیر یخچال میاد؟

      آی پی امداد 31 اردیبهشت 1402

      درود، فاضللاب یا درین یخچال دچار گرفتگی شده است که باید رفع شود.

    عرفان برجیسیان 25 شهریور 1402

    در یخچال سامسونگ مدل sr/368 صفحه مدار کف فریزر تعویض شده ولی باز هم آب حاصل از بخار کف فریز یخ میزند. تایمر کار میکند و هیچ آبی در تشت زیر یخچال وارد نمیشود.

      آی پی امداد 25 شهریور 1402

      درود، فاضلاب یا درین یخچال گرفتگی دارد که با یک میله بسیار نازک آن را باز کرده و سپس در آن مقداری آب جوش بریزید تا باز شود.

پاسخ شما
پاسخ خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
اینستاگرام آی پی امداد