توسط داریوش یعقوبی نژاد مطرح شده

یخ بستن صفحه خنک کننده یخچال سامسونگ

با سلام و احترام و تشکر از گروه مرجع لوازم خانگی آی پی امداد، اینجانب دارای یک دستگاه یخچال فریزر سامسونگ مدل RL70JCEW می باشم اخیرا قسمت یخچال دستگاه دارای یخ زدگی شده و مشکل ایجاد می شود، لاستیک یخچال هم مشکلی ندارد در ضمن تعمیرکار هم مراجعه کرده و به مدت ۴روز از برق جدا کرده و بعد از آب شدن یخ و خشک شدن دوباره یخچال رو وصل کردم اما بعد از چند روز همان موضوع تکرار شده و این بار تعمیرکار میگه بایستی برد دستگاه عوض بشه. لطفا راهنمایی کنید علت یخ بستن صفحه خنک کننده یخچال سامسونگ چیست. با تشکر.

7 پاسخ به این سوال داده شده
  • آی پی امداد 12 آبان 1399

    درود کاربر گرامی، علت یخ بستن صفحه خنک کننده یخچال سامسونگ ارتباطی به مشکل در برد الکترونیکی طبق توضیحات شما ندارد، ابتدا گرفتگی در قسمت فاضلاب را برطرف نمایید و دمپر را روی مینیمم بگذارید. برای رفع مشکل و تعمیر یخچال سامسونگ میتوانید با آی پی امداد در ارتباط باشید.

  • داریوش یعقوبی نژاد 12 آبان 1399

    همین کاررو انجام دادم(برطرف کردن گرفتگی)و تنظیم درجه روی درجه ۷ اما دوباره بعد از دو تا سه روز یخ می بندد.

      آی پی امداد 13 آبان 1399

      فاضلاب به خوبی رفع گرفتگی نشده، فاضلاب را که باز کردید پشت آن آب جوش بریزید. مطالعه مقاله نحوه رفع گرفتگی فاضلاب یخچال پیشنهاد میشود.

    داریوش یعقوبی نژاد 14 آذر 1399

    با سلام مجدد، کارهایی که بیان شد از قبیل ریختن آب جوش و... را به طریقی که در مقاله آموزشی آمده را به طور کامل انجام دادم اما مشکل حل نشده و به قوت خود باقی است.

      آی پی امداد 14 آذر 1399

      سلام، گرفتگی در قسمت فاضلاب به درستی برطرف نکرده اید. لینک آموزش هم ارسال شده. اگر طبق راهنمای آموزش اقدام نمایید مشکل برطرف خواهد شد.

    داریوش یعقوبی نژاد 20 آذر 1399

    با سلام مجدد. از طریق تماس با نمایندگی و مراجعه تعمیرکار و تعویض سنسور یخچال مشکل حل شد. با تشکر

      آی پی امداد 20 آذر 1399

      سلام، موفق باشید دوست عزیز.

پاسخ شما
پاسخ خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
اینستاگرام آی پی امداد