توسط کارنیک خاچاطوریان مطرح شده

گرم شدن یخچال فریزر فریجیدر

با سلام خدمت کارشناس آی پی امداد، یخچال فریزری دارم 9سال پیش خریداری کردم مارکش فریجیدر و مدلnftr18x4lwo هست و از دیروز قسمت فریزر شروع شد به گرم شدن و بعد از خالی کردن مواد گوشتی متوجه شدم باد معمولی میزنه و از باد سرد خبری نیست تعمیر کاری اومد و گفت که فن سوخته و موتورش هم سکته کرده و احتمالا درست کردن اونم وجود نداره و نرخی که به ما داد خیلی گرون بود و من دست نگه داشتم خواستم از شما مشاوره ای داشته باشم تو این آشفته بازار کمی شک کردم نکنه گاز یخچال تمام کرده یا چندین سوال دیگه امکانش هست راهنمایی کنین علت گرم شدن یخچال فریزر فریجیدر چیست؟ممنون میشم.

3 پاسخ به این سوال داده شده
  • آی پی امداد 10 خرداد 1399

    درود کاربر گرامی ، علت گرم شدن یخچال فریزر فریجیدر مربوط به موارد زیر است و باید به بررسی و رفع عیب مشکلات زیر بپردازید: 1 : بررسی نمایید تا ترمودیسک ، برد الکترونیکی، هیتر، سنسور دفراست و فن مشکلی نداشته باشد.( بررسی این قطعات در ارتباط با گرم نکردن در قسمت فریزر فریجیدر میباشد. ) 2 : بررسی نمایید تا کمپرسور سالم است یا خیر. 3 : چک نمایید تا مدار کیپ نکرده باشد. 4 : به بررسی فن کنار کمپرسور بپردازید. در رابطه با مشکل شما و تشخیص تکنسین، دقت نمایید تا به بررسی کمپرس موتور پرداخته است یا خیر؟!

  • محمد مسعودی 17 تیر 1402

    با سلام، بنده یک یخچال پایین و فریزر بالا نوفراست فریجیدر دارم. حدود 10 روزی هست که یخچال گرم شده بود و داخل یخچال آب جمع میشد. بعد از باز کردن قاب اواپراتور با برفک شدید مواجه شدم که حکایت از انجام نشدن یخ زدایی میکرد. المنت را با برق شهر تست کردم و سالم بود و همینطور ترمودیسک را در فریزر گذاشتم و عبور جریان را نشان میداد. سوالم این است که اگر تایمر خراب باشد، کمپرسور هم کار نمی کند؟ در یخچال من کمپرسور کار میکند.

      آی پی امداد 18 تیر 1402

      درود، مشکل می تواند از تایمر یخچال باشد که باید بررسی و در صورت نیاز تعویض شود.

پاسخ شما
پاسخ خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
اینستاگرام آی پی امداد