توسط هاشمی مطرح شده

پیغام خطا c2 در یخچال هیمالیا

سلام علت پیغام خطا C2 در یخچال فریزر هیمالیا مدل پانوراما چیست؟ واگر پیغام خطا c2 در یخچال هیمالیا قابل رفع است چگونه آن را رفع کنیم با تشکر

6 پاسخ به این سوال داده شده
  • آی پی امداد 06 آبان 1400

    درود کاربر گرامی، علت پیغام خطا c2 در یخچال هیمالیا مربوط به کم شدن برودت میباشد. توجه داشته باشید که بر حسب تجربه معمولا هیتر کف به دلیل ضعیف بودن زیاد میسوزه، ابتدا هیتر کف را بررسی نمایید.

  • آی پی امداد 13 آذر 1400

    اگر از یخچال هیمالیا استفاده مینمایید و میخواهید از علت ارورهای مختلف و نحوه رفع کد خطا مطلع شوید، کلیک نمایید.

    حبیبی 27 خرداد 1402

    سلام وقت بخیر یخچال دوقلو هیمالیا مدل پانوراما دارم صبح بیدار شدم رفتم آشپزخونه درب فریزر باز بود. یه مقدار آب از یخساز خالی شده بود و جلو یخچال ارور c2 روی نمایشگر بود. یه مقدار از وسایل داخل فریزر هم آب شده بود. علت چی میتونه باشه و چرا درب بدون صدای آلارم باز شده؟ وقتی چند دقیقه باز میمونه، صدای آلارم میده. اما من که صبح دیدم، باز بودن درب صدا نداشت. در حالی که آلارم رو چک کردم و سالم بود. یه بار از برق در آوردم و دوباره به برق وصل کردم. ارور پاک شده بود و مشکلی نیست ظاهرا. ترسم اینه خونه نباشم و دوباره باز بشه و همه چی خراب بشه تو فریزر.

      آی پی امداد 27 خرداد 1402

      درود، لاستیک درب را بررسی کنید که سالم باشد. این ارور نیز مربوط به کم شدن سرمای یخچال است که باید چند ساعت درب یخچال را باز نکنید تا به سرمای مطلوب خود برسد.

    آرش 13 تیر 1402

    سلام وقت بخیر فریزر هیمالیا ازمدل پاناروما داریم فریزرو اف کردم الان ارور c2میزنه چندبار از برق کشیدم که شاید بهتر شده ولی نشد چه باید کرد یک سوال از کجا بفهمیم فن های داخل فریزر کار میکنم روی مانیتور علامت فن در حال چرخش یعنی کار کردن فن آخه صدای فن پشت میاد ولی صدای فن داخل به گوش نمیرسه

      آی پی امداد 13 تیر 1402

      درود، فن، برد، رله، ترمودیسک، ترموفیوز و المنت را بررسی نمایید.

پاسخ شما
پاسخ خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
اینستاگرام آی پی امداد