توسط امیر بیک پور مطرح شده

پایین نیامدن درجه اسپرسوساز مباشی

سلام من اسپرسوساز مباشی ۲۰۳۳ دارم. درجه دستگاه رو وقتی روشن میکنم، ۱۹۸ هست و اصلا هم با نازل بخار پایین تر از این نمیاد. اوایل استفاده از دستگاه روی ۹۲ هم میومد ولی الان دیگه نمیاد و اسپرسو که عصاره می‌گیرد، فوم کافی ندارد. ممنون میشم اگه راهنمایی کنید.

9 پاسخ به این سوال داده شده
  • آی پی امداد 02 خرداد 1402

    درود کاربر گرامی، اگر دستگاه اسپرسوساز مباشی شما به دمای مطلوب نمی رسد و کف کافی برای اسپرسوی شما تولید نمی کند، می توانید برای رفع مشکل برخی اقدامات را انجام دهید. ابتدا لازم است با استفاده از محلول مخصوص، اقدام به رفع رسوبات درون بویلر دستگاه خود نمایید. در ادامه لازم است از قهوه آسیاب ریز در دستگاه خود استفاده کنید. اگر با انجام این موارد باز هم درجه دستگاه شما تغییر نمی کند، ممکن است ایراد آن مربوط به پمپ یا شیر برقی باشد که باید عیب یابی و تست شود. برای رفع مشکل و تعمیرات اسپرسوساز مباشی خود می توانید با نمایندگی مجاز مرکزی آی پی امداد تماس بگیرید.

  • ثریا 08 آبان 1402

    سلام.اسپرسوساز مباشی مدل ۲۰۲۰ بعد از استفاده از دستگاه وخاموش شدن ...اصلا دمای دستگاه صفر نمیشه همیشه روچهل میمونه ایا عادیه یا دستگاه مشکل داره؟ ممنون میشم پاسخ بدهید

      آی پی امداد 08 آبان 1402

      درود، پس از اتمام کار باید پیچ هوای اسپرسوساز را باز کنید تا بخار خارج شود.

    پریسا یوسفی 17 بهمن 1402

    سلام من دستگاه اسپرسوساز مباشی ۲۵۰۰ دارم. یک هفته هست که خریدم اما درجه دستگاه بعد از خاموش شدن حتی چند ساعت میگذره صفر نمیشه. میشه راهنماییم کنین؟

      آی پی امداد 17 بهمن 1402

      درود، پیچ ولوم فشار بخار را باز بگذارید تا فشار کم شود. اگر باز نشد، باید گیج اتصال به دیگ چک شود.

    پریسا یوسفی 17 بهمن 1402

    یعنی همون پیچی که برای درجه فوک‌شیر استفاده میشه رو باید بچرخونم.چون این مدل پیچ بخار نداره

      آی پی امداد 17 بهمن 1402

      درود، این پیچ معمولا در زیر مخزن آب یا در زیر نازل بخار قرار دارد و یک پیچ پلاستیکی یا فلزی است که با علامت بخار یا Steam مشخص شده است.

    مینا 01 اسفند 1402

    سلام وقت بخیر ما به تازگی اسپرسوساز آریته مدل وینتج گرفتیم. دوبار تلاش کردیم قهوه درست کنیم، به نظرم دستگاه زیادی داغ میشه، طبیعیه؟ و فشارسنج پایین نمیاد. ممنون میشم راهنمایی بفرمایید

      آی پی امداد 01 اسفند 1402

      درود، در انتهای کار که دستگاه خاموش می شود، فشار بویلر را با پیچ بخار خالی کنید. اگر باز هم نشد، باید فشار سنج متصل به بویلر را چک نمایید.

پاسخ شما
پاسخ خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
اینستاگرام آی پی امداد