توسط مهدی جلالی نیا مطرح شده

نوسان درجه ساید سامسونگ و خرابی چراغ

سلام خدمت کارشناس آی پی امداد ، ساید سامسونگ مدل polaris – w دارم . 21 ماه کار کرده ، چند روزی هستش چراغ داخل یخجال رندم خاموش یا روشن میشود و درجه یخچال که همیشه روی عدد چهار بوده آرام آرام تا عدد دوازده بالا رفته . صفحه نمایشگر درجه هم که قبلا بعد از باز کردن درب روشن میشد دائما روشن مانده ، البته درجه یخچال بالا رفته ولی سردی داخل آن کم نشده و یخچال و فریزر هر دو به روال عادی داره کار میکنه.

با سام تماس گرفتم ، گفتن داخل درب یخچال چند رشته سیم رد شده که یکی از آنها که به رنگ صورتی میباشد قطع شده و باید درب یخچال تعویض بشه . خواستم سوال کنم که آیا این تنها راهکار تعمیر هستش و راه حل دیگری برای این موضوع هست یا نه . در ضمن شرکت میگه اگه درب را تعویض نکنی احتمالا به مرور برد دستگاه هم خراب میشه. لطفا بنده را راهنمایی بفرمائید . ممنون و متشکر هستم .

1 پاسخ به این سوال داده شده
  • آی پی امداد 03 خرداد 1399

    درود کاربر گرامی ، در ابتدا سوکت های متصل به برد را چک نمایید و سپس به نحوه لحیم پایه های سوکت از زیر توجه نمایید تا شل نشده باشد ، اگر این مشکلات را نداشت ، تشخیص تعمیرکار سام سرویس درست بوده است و بدانید که به دلیل تعبیه شدن سیم ها در داخل درب ؛ کاری جزء تعویض نمیتواند کرد.

پاسخ شما
پاسخ خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
اینستاگرام آی پی امداد