logo logo نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی با ما در تماس باشید 021-58941021-91093903

تعویض بک لایت تلویزیون سامسونگ

تعویض بک لایت تلویزیون سامسونگ
تعویض بک لایت تلویزیون سامسونگ
comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای مقاله تعویض بک لایت تلویزیون سامسونگ به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

بک لایت به نور تعبیه شده در پشت صفحات تلویزیون های ال سی دی و ال ای دی گفته می شود که شامل مجموعه ای از لامپ هایی می باشد که در کنار یکدیگر قرار گرفته اند. تلویزیون های مختلف برند سامسونگ معمولا دارای حالت های مختلفی از بک لایت هستند که حالت قرارگیری آن ها معمولا به صورت موازی یا سری می باشد. تلویزیون های برند سامسونگ به دلیل نحوه تولید و ساختار سری های مختلف خود ممکن است در برخی مواقع به دلایل مختلفی دچار خرابی هایی در قسمت بک لایت شوند. در بسیاری از موارد این بک لایت ها قابل تعمیر نیستند و باید سریعا تعویض شوند. در این مقاله قصد داریم تا به بررسی نحوه تعویض بک لایت تلویزیون سامسونگ توسط تعمیرگاه مجاز آی پی امداد بپردازیم.

کاربران گرامی؛ چنانچه قصد تعویض بک لایت تلویزیون سامسونگ خود را دارید، اما در این زمینه از تخصص لازم برخوردار نیستید، در این مقاله با توضیحات متخصصین تعمیرگاه لوازم خانگی آی پی امداد همراه باشید.

برای تعویض بک لایت تلویزیون سامسونگ به کجا مراجعه کنیم؟

به طور کلی تعویض بک لایت تلویزیون سامسونگ یک امر بسیار پیچیده و کاملا تخصصی می باشد. از این رو این کار باید توسط مراکزی انجام شود که در این زمینه بسیار کاربلد بوده و از تخصص بالایی برخوردار باشند. در غیر این صورت ممکن است موجب خرابی پنل، شکستگی تلویزیون و خرابی سایر اجزای تلویزیون شوند که این مسئله موجب از کار افتادن تلویزیون خواهد شد و هزینه تعمیر تلویزیون چندین برابر می گردد.

به همین دلیل بهتر است که پیش از اقدام برای انجام تعمیرات تلویزیون از معتبر بودن مرکز یا تعمیرگاه مورد نظر خود اطمینان حاصل کنید. آی پی امداد که به عنوان نمایندگی تعمیرات تلویزیون در تهران و کرج در حال فعالیت است، به دلیل داشتن متخصصین خبره و حرفه ای در زمینه تعمیر و تعویض بک لایت تلویزیون های این برند می تواند بهترین خدمات را در این زمینه به مشتریان ارائه دهد.

اکثر مصرف کنندگان تلویزیون، بعد از خرابی این محصول دچار سر در گمی میشوند و نمیدانند برای عیب یابی و رفع مشکل از خدمات کدام تعمیرگاه مجاز تلویزیون در تهران بهره مند شوند. به دلیل خدمات آنلاین و حرفه ای توسط تعمیرکاران آی پی امداد، پیشنهاد ما به شما استفاده از خدمات این مجموعه میباشد.

ویژگی های یک مرکز معتبر برای تعویض بک لایت تلویزیون

افراد برای اینکه بتوانند بهترین و معتبرترین مرکز را برای تعویض بک لایت تلویزیون سامسونگ در تهران و کرج انتخاب کنند، باید ویژگی هایی را مد نظر قرار دهند. از جمله ویژگی ها و امکانات یک مرکز معتبر می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • تمامی قطعاتی که در مراکز معتبر جهت تعمیر بک لایت تلویزیون سامسونگ در تهران و کرج مورد استفاده قرار می گیرند، باید از نوع اورجینال و فابریک باشند تا دستگاه پس از فرآیند تعمیرات دچار ایراد و خرابی های بیشتری نگردد.
  • یکی دیگر از ویژگی های مهم این مجموعه این است که تعمیر بک لایت برندهای مختلف تلویزیون سامسونگ باید به دست تعمیرکاران مجرب و متخصص در این زمینه سپرده شود تا دستگاه بتواند به بهترین شکل ممکن رفع عیب گردد.
  • ارائه ضمانت نامه جهت تعمیر و تعویض و همچنین ارائه فاکتور معتبر برای تمامی خدمات ارائه شده نیز از دیگر امکاناتی است که یک نمایندگی معتبر باید برای مشتریان در نظر بگیرد.
  • از آنجایی که به دلیل وزن بالای تلویزیون ها امکان جابجایی و حمل آن ها تا مرکز تعمیرات وجود ندارد، مراکز معتبر تعویض بک لایت تلویزیون سامسونگ تعمیرکاران خود را در سریع ترین زمان برای ارائه خدمات به محل مورد نظر مشتری اعزام می نمایند.
  • تعمیرکاران نمایندگی های مجاز پس از حضور در منزل و عیب یابی دستگاه، علت خرابی و نحوه تعمیر و تعویض بک لایت به همراه هزینه انجام این کار را برای مشتریان به طور کامل توضیح خواهند داد و در صورت رضایت اقدام به انجام این کار می نمایند.

نحوه تعویض بک لایت تلویزیون سامسونگ

به طور کلی برای تعویض بک‌ لایت تلویزیون های LED برند سامسونگ دو راه مختلف وجود دارد. در روش اول تعمیرکار اقدام به تعویض کل نوار LED و در روش دوم  یک LED را تعویض می نماید. در این بخش به شرح هر دو روش برای شما خواهیم پرداخت:

نحوه تعویض کل نوار بک‌ لایت تلویزیون LED

در صورتی که قصد دارید برای تعویض بک لایت تلویزیون سامسونگ خود از این روش استفاده کنید، باید هزینه بیشتری را صرف انجام این کار نمایید؛ زیرا در این روش باید اقدام به عوض کردنکل نوار بک لایتی که دچار آسیب دیدگی شده است، نمایید. برای انجام این کار ابتدا باید اندازه، تعداد و ولتاژ لامپ‌ های LED تعبیه شده در تلویزیون را به دقت بررسی نمایید. سپس باید متناسب با این عوامل اقدام به تهیه یک نوار بک لایت جدید نموده و آن را جایگزین نوار آسیب دیده کنید. به این صورت می توانید به راحتی نوار معیوب بک لایت تلویزیون خود را تعویض کنید. با این حال اگر قصد ندارید هزینه زیادی از صرف انجام این کار کنید و یا زمان کافی برای انجام تعویض و یا تعمیر بک لایت تلویزیون خود دارید، می توانید از طریق روش دوم برای انجام این کار اقدام کنید.

نحوه تعویض یک لامپ LED در نوار بلک‌ لایت

در این روش چنانچه قصد دارید تا برای تعویض بک لایت تلویزیون سامسونگ خود اقدام کنید، باید ابتدا تمامی لامپ های LED را به دقت مورد بررسی قرار دهید و سپس لامپ هایی که دچار خرابی و ایراد شده اند را پیدا کنید. در این مرحله باید این لامپ های خراب را جدا نموده و لامپ های جدیدی که تهیه کرده اید را جایگزین آن ها کنید. پیش از اینکه لامپ های جدید را قرار دهید، حتما مطمئن شوید که مقدار جریان و ولتاژهای لامپ های تعبیه شده به صورت یکسان باشد‌. در صورتی که میزان ولتاژ و جریان های لامپ ها متفاوت باشد، نوار بک لایت به هیچ وجه کار نخواهد کرد و پس گذشت مدت زمانی خراب می شود. پس حتما پیش از انجام این کار به بررسی دقیق لامپ ها بپردازید.

هزینه تعویض بک لایت تلویزیون سامسونگ

یکی از مهم ترین مسائلی که افراد در زمان خرابی بک لایت تلویزیون و اقدام برای تعویض بک لایت دستگاه با آن مواجه می شوند، هزینه تعویض بک لایت تلویزیون سامسونگ می باشد. در پاسخ به این سوال می توان به این موضوع اشاره نمود که هزینه ای که برای تعویض بک لایت تلویزیون های این برند در نظر گرفته می شود، با توجه به مدل دستگاه و همچنین جنس ال ای دی که برای تلویزیون استفاده شده است، کاملا متفاوت می باشد.

از این رو نمی توان هزینه ثابتی را برای انجام این کار در نظر گرفت. تعمیرکار متخصص پس از بررسی مدل تلویزیون، مدت زمان کارکرد دستگاه و جنس ال ای دی ها میزان هزینه ای که برای تعویض بک لایت تلویزیون دریافت می شود را برای شما مشخص خواهد کرد اما بهتر است از این مسئله اطلاع داشته باشید که هزینه تعویض این قطعه جهت تعمیرات تلویزیون سامسونگ آی پی امداد به صورت کاملا منصفانه بوده و هزینه ای بیش از اندازه از مشتری دریافت نمی گردد.

محدوده ارائه خدمات تعویض بک لایت تلویزیون سامسونگ

ممکن است برای مشتریان این سوال ایجاد شود که محدود خدمات رسانی نمایندگی آی پی امداد جهت تعویض و تعمیر بک لایت تلویزیون سامسونگ در تهران و کرج کجاست؟ در این بخش قصد داریم محدوده های مختلفی که خدمات تعمیرگاه مجاز آی پی امداد در آن ها قابل ارائه می باشد را بیان نماییم:

شمال تهران

شمیرانات، الهیه، نیاوران، فرمانیه، کامرانیه، بلوار کاوه، سعدآباد، جماران، جمشیدیه، زعفرانیه، فرشته، تجریش، اقدسیه، آجودانیه، پاسداران، دیباجی، شریعتی، دولت، ظفر، یخچال، جردن، اندرزگو، میرداماد، شریعتی، پل رومی، زرگنده، سعادت آباد، آتی ساز، شهر آرا

مرکز تهران

انقلاب، میدان ولیعصر، فاطمی، یوسف آباد، مطهری، عباس آباد، میدان ونک، شیخ بهایی، شیراز، امیر آباد، کارگر شمالی، شهرک والفجر، جلال آل احمد، شهرک آزمایش، گیشا

غرب تهران

صادقیه، ستارخان، توحید، مرزداران، بلوار فردوس، جنت آباد، شهرک راه آهن، دریاچه چیتگر، پونک، ستاری، شهران، شهرک اکباتان، تهرانسر، کن، شهر زیبا، سردار جنگل، آیت الله کاشانی، خلیج فارس، شهرک غرب، آزادی

شرق تهران

تهرانپارس، نارمک، رسالت، سید خندان، پیروزی، افسریه، آهنگ، حکیمیه، ارتش، لویزان، شیان

جنوب تهران

منیریه، حافظ، شاهپور، نازی آباد، خانی آباد، جوادیه، راه آهن، نواب، جمهوری، قزوین، یافت آباد، شادآباد، امامزاده حسن، مهرآباد، شهرری، باقرشهر، ورامین، عبدل آباد

مزایای استفاده از خدمات تعویض بک لایت در آی پی امداد

در این مقاله تمامی خدمات مربوط به تعویض بک لایت تلویزیون سامسونگ در تهران و کرج را برای شما بیان نمودیم تا به کمک نکات ارائه شده بتوانید اقدام به رفع ایراد دستگاه خود نمایید. در این بخش قصد داریم تا به بررسی مزایای استفاده ار خدمات تعویض بک لایت در تعمیرگاه مجاز آی پی امداد بپردازیم:

  • نمایندگی تعمیرات آی پی امداد درخواست شما را برای تعویض بک لایک تلویزیون های برند سامسونگ در کوتاه ترین زمان ممکن ثبت و تعمیرکاران را به محل شما اعزام می کند.
  • تمامی خدماتی که توسط نمایندگی تعمیرات آی پی امداد جهت تعمیر بک لایت تلویزیون سامسونگ در تهران و کرج ارائه می گردد، توسط تعمیرکاران ماهر و متخصص مجموعه صورت می گیرد.
  • تعمیرکاران متخصص این مرکز برای تعمیر و تعویض بک لایت تلویزیون از قطعات اورجینال و اصلی این برند استفاده می کند.
  • تیم آی پی امداد جهت جلب رضایت مشتریان و همچنین ارائه مجدد خدمات در صورت نیاز، فاکتور و ضمانت نامه معتبر شرکتی را جهت سلامت قطعات تعویض شده و کیفیت خدمات به مشتریان عزیز ارائه خواهد نمود.
0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
اینستاگرام آی پی امداد