این سوال توسط امید بینا پرسیده شده است

نان در فریزر یخ نمی زند

ما یخچال فریزر اسنوا ساید نانو سیلور داریم که سال 92 خریدیم و تا حالا مشکلی نداشته ، الان یک روز است که نان در فریزر یخ نمی زند و دمای یخچال هم به نظرم مثل همیشه سرد نمی کنه. نکته مهم اینه که وقتی

1 : با صفحه دیجیتالی دما دارم تنظیم می کنم . 2 : یا بین water/ice جهت دریافت قالب یخ تغییر می دهم. 3 : یا وقتی دکمه lock برای کودکان می زنیم. صدا می ده ولی روی صفحه نمایش تغییر وضعیتی نمی ده در واقع ……………… صفحه دیجیتالی انگار هنگ می کنه…………… بعدش خود به خود sleep on/off روشن و خاموش می شه……….خود به خود حالت quick)super freezing) روشن خاموش میشه……….همچنین ایکون ice که کنار water قرار داده ناپدید میشه در این حالت من برق را کشیدم و دوباره زدم…….همه چی به حالت اولیه برگشت………..و دیگه از زدن حتی یک دکمه اجتناب کردم تا دوباره هنگ نکنه…………..و هنگ نکرد. آیا مشکل عدم یخ زدن نان در فریزر به صفحه نمایش مربوط بوده؟ یا مسئله دیگری است؟ ممنونم از لطف شما در این شرتیط کرونایی

4 پاسخ به این سوال داده شده
  • آی پی امداد 27 اردیبهشت 1399

    سلام کاربر گرامی ، اگر نان در قسمت فریزر یخ نمیزند مشکل از برد الکترونیکی و ترمودیسک میباشد و اگر ان دو قطعه مشکلی نداشت ، دستگاه شما نیاز به شارژگاز دارد ، در نظر داشته باشید که ساید اسنوا شما دارای دو برد است ، برد اصلی و برد صفحه نمایش ، اگر صفحه نمایش یخچال ساید اسنوا شما به درستی عمل نمیکند بدانید که برد آن نیاز به تعویر یا تعویض دارد.

  • امید بینا 07 خرداد 1399

    سلام مجدد ممنون از پاسختون. وقتی ساید را خاموش و بلافاصله روشن می کنم. تا دو روز همه چی خوب میشه. نان یخ می زند و بسیار سرد می کند. ولی دوباره افت دما پیدا می کند. چند بار امتحان کردم. با یک خاموش و روشن شدن. دوباره خوب کار می کند ایراد چیست؟

    امید بینا 07 خرداد 1399

    با سلام یخچال فریزر ما ترمودیسک ندارد. ولی با خاموش روشن شدن دوباره خوب کار می کند

      آی پی امداد 09 خرداد 1399

      سلام ، ترمودیسک یخچال ساید اسنوا شما داخل فریزر تعبیه شده است و دستگاه شما مشکل عدم دیفراست دارد

کاربر عزیز لطفا قبل از ارسال پاسخ حتما به نکات زیر توجه نمایید:

  • سوال شما توسط تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربرانی که تخصص دارند یا مصرف کننده این محصول می باشند، پاسخ داده می شود.
  • اگر جوابی که توسط تعمیرکار آی پی امداد داده شده است، برای شما قانع کننده نیست و یا هنوز مشکل دستگاه شما برطرف نشده است، سوال خود را با جزِئیات بیشتر مطرح کنید تا بتوانیم بهترین راهنمایی را به شما ارائه دهیم.
  • در صورتی که ایمیل خود را صحیح وارد نمایید، بعد از پاسخ تعمیرکاران یا دیگر کاربران؛ از طریق ایمیل به شما اطلاع رسانی خواهد شد.
پاسخ شما
پاسخ خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
در صورتی که ایمیل ندارید، لطفاً ایمیل "test@ipemdad.com" را وارد کنید. ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست