توسط رها خانی مطرح شده

علت eror e4 یخچال فریزر بکو

با سلام و خسته نباشید خدمت کارشناس آی پی امداد، من یخچال فریزر بکو دارم که 2 روزه که روی مانیتور بالا قسمت فریزر میزنه E4- و 18 که دائما این دوتا میاد و قسمت مانیتور یخچال هم یه علامت تعجب قرمز رنگ روشن و خاموش میشه ، میخواستم بپرسم علت eror e4 یخچال فریزر بکو چیه و چه کاری باید انجام بدم ؟ با تشکر از شما

4 پاسخ به این سوال داده شده
  • آی پی امداد 04 شهریور 1399

    درود کاربر گرامی، علت نمایش ارور e4 در یخچال بکو خرابی گرم کن یخ زدایی میباشد. در صورتی که مدت یخ زدایی برابر با مدت حداکثری یخ زدایی یعنی 60 دقیقه باشد. این خطا برای 3 یخ زدایی متوالی نشان داده می شود. عملکرد کنترلی معمولاً گرم کن یخ زدایی را انجام می دهد. جهت رفع مشکل و عیب یابی یخچال فریزر بکو خود میتوانید از خدمات تعمیرات یخچال فریزر بکو در آی پی امداد استفاده نمایید.

  • آی پی امداد 13 آذر 1400

    کاربران گرامی، برای بررسی علت های ارور در یخچال فریزر بکو و نحوه عیب یابی و رفع کد خطا کلیک نمایید.

    عراقی 19 مهر 1401

    با سلام و عرض وقت بخیر. مدتی ست ارور e4 رو نمایشگر یخچال بنده نمایش داده می شود. تعمیر کاری که یخچال را بررسی کرد تمام قسمت های یخچال شامل المنت یخزدایی، سنسور دیفراست و دیگر موارد را بررسی کرد و دیدیم تمام این قسمت ها به درستی کار می کنند و مشکلی ندارند. تعمیرکار به من گفت ممکن است مشکل مربوط به برد یخچال باشد و تا وقتی که مشکلی در سرمایش و سیستم برفک زدایی اتفاق نیفتاده نمایش ارور روی نمایشگر هم اشکالی ندارد. آیا من می توانم به حرف ایشون اعتماد کنم؟

      آی پی امداد 20 مهر 1401

      سلام، هشداره با ارور داده میشود و در آینده مشکل به وجود می آید

پاسخ شما
پاسخ خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
اینستاگرام آی پی امداد