این سوال توسط زهرا صفرزاده پرسیده شده است

علت ترکیدن شیشه هود چیه؟

سلام، چند روز پیش شیشه هود آشپزخانه ما ناگهان ترکید و تکه تکه شد. هیچ ضربه ای به آن وارد نشده بود و ما هم از آن به طور عادی استفاده می کردیم. میخواستم ببینم علت این اتفاق چیه و چطور میتونم از تکرار آن جلوگیری کنم؟

2 پاسخ به این سوال داده شده
  • آی پی امداد 30 خرداد 1403

    درود کاربر گرامی، این مشکل معمولا زمانی اتفاق می افتد که اختلاف دمای ناگهانی و شدیدی به شیشه هود شما وارد گردد. در صورتی که پس از پخت و پز با حرارت بالا، ناگهان آب سرد را روی شیشه بریزید، باعث ترک خوردن آن می شود. همچنین اگر شیشه هود به درستی نصب نشده باشد، ممکن است به مرور تحت فشار قرار بگیرد که منجر به شکستن آن می شود. استفاده از مواد شوینده شیمیایی قوی نیز در بعضی مواقع می تواند باعث ضعیف شدن و خوردگی لبه های شیشه و در نهایت ترک خوردن آن شود. جهت جلوگیری از بروز این مشکل باید اجازه دهید که هود قبل از شستشو با آب سرد، خنک شود. همچنین به هیچ وجه از مواد شوینده بسیار قوی برای تمیز کردن شیشه هود استفاده نکنید. در نهایت مطمئن شوید که شیشه هود به درستی در قاب خود نصب شده باشد.

  • آی پی امداد 30 خرداد 1403

    کاربران گرامی، در صورتی که نیاز به تعویض شیشه هود خود دارید یا دستگاه شما با مشکل مواجه شده است، می توانید برای تعمیر هود آشپزخانه خود از خدمات مجموعه آی پی امداد بهره مند شوید.

کاربر عزیز لطفا قبل از ارسال پاسخ حتما به نکات زیر توجه نمایید:

  • سوال شما توسط تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربرانی که تخصص دارند یا مصرف کننده این محصول می باشند، پاسخ داده می شود.
  • اگر جوابی که توسط تعمیرکار آی پی امداد داده شده است، برای شما قانع کننده نیست و یا هنوز مشکل دستگاه شما برطرف نشده است، سوال خود را با جزِئیات بیشتر مطرح کنید تا بتوانیم بهترین راهنمایی را به شما ارائه دهیم.
  • در صورتی که ایمیل خود را صحیح وارد نمایید، بعد از پاسخ تعمیرکاران یا دیگر کاربران؛ از طریق ایمیل به شما اطلاع رسانی خواهد شد.
پاسخ شما
پاسخ خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
در صورتی که ایمیل ندارید، لطفاً ایمیل "test@ipemdad.com" را وارد کنید. ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست