توسط مبین نخعی مطرح شده

عدم اتصال ساب ووفر ال جی

سلام وقت بخیر. من ساندبار ال جی مدل sn6y دارم که حدود ۲ سال ازش استفاده کردم. الان حدود یک ماه است که ساب ووفر به سیستم اصلی pair نمی شود. میخواستم بدانم چگونه میتوانم دوباره ساب ووفر رو به ساندبار وصل کنم؟

3 پاسخ به این سوال داده شده
  • آی پی امداد 24 خرداد 1402

    درود کاربر گرامی، برای اتصال مجدد ساب ووفر ابتدا هم ساندبار و هم ساب ووفر را خاموش کنید. دکمه جفت شدن پشت ساب ووفر که به شکل Pairing وجود دارد را 5 ثانیه فشار دهید تا چراغ آن چشمک بزند. ساندبار را روشن کنید و ساب ووفر را در حالت جفت نگه دارید. روی کنترل ساندبار گزینه Add را 5 ثانیه فشار دهید و نگه دارید تا صفحه نمایش علامت PAIRING را نشان دهد و اتصال برقرار شود. اگر این مراحل را انجام دادید و همچنان مشکل دستگاه شما برقرار است، می توانید دو دستگاه را خاموش شکرده و کابل های برق آنها را جدا کنید. 30 ثانیه صبر کرده و سپس سیم ساندبار و سیم برق ساب ووقر را وصل کنید و مجددا مراحل ذکر شده را تکرار نمایید. در صورت نیاز به تعمیر سینما خانگی ال جی خود می توانید از تعمیرکاران مجرب آی پی امداد کمک بگیرید:

  • مبین نخعی 24 خرداد 1402

    سلام مجدد مشکل این هست که بعضی وقتا خودش راحت pair میشه ولی اکثر اوقات باید هربار این کارها رو بکنم تا pairing صورت بگیره وگرنه خودش اتومات وصل نمیشه. و هر بار با خاموش و روشن شدن ساندبار دوباره همین داستان تکرار میشه

      آی پی امداد 25 خرداد 1402

      درود، ممکن است مشکل دستگاه نرم افزاری یا از برد باشد که باید بررسی شود.

پاسخ شما
پاسخ خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
اینستاگرام آی پی امداد