توسط آرش اکبری مطرح شده

صدا زیاد پمپ اسپرسوساز مباشی

سلام شدید نیاز به یک مشاوره از سمت شما دارم بنده دستگاه مباشی ۲۰۵۰ دارم که چند روز پیش با بسکت تک شات عصاره گرفتم و قهوه زیاد ریخته بودم به طوری که دسته پرتافیلتر به سختی جا خورد دستگاه شروع کرد عصاره گرفتن که قطره قطره ازش اومد و عقربه فشار از ۱۵ عبور کرد و یوهو فشارو قطع کرد و چراغ همه دکمه ها خاموش شد و فشار هم صفر شد از بعد از اون عصاره گیری هر بار که میخوام قهوه درست کنم انگار پمپ دستگاه صداش بیشتر شده و فشار پنج هم که رد میکنه یه ریپ کوچیک میزنه.

اما در نهایت عصاره گیری به خوبی انجام میشه،به محض اینکه عقربه فشار 5 رد میکنه برای چند لحظه صدا پمپ تغییر میکنه و ریپ میزنه در صورتی که قبلا به هیچ عنوان اینطوری نبود و در تمام طول مدت عصاره گیری صدا پمپ یکنواخت و میزان بود، ممنون میشم بفرمایید علت صدا زیاد پمپ اسپرسوساز مباشی از چیست؟

3 پاسخ به این سوال داده شده
  • آی پی امداد 10 خرداد 1400

    درود کاربر گرامی، دستگاه بايد از نزديك چك بشه ولی احتمال اين هست كه پمپ يا كلگی پمپ خراب شده باشه وقتی فشار زياد به دستگاه مياد يا مدار قطع ميكنه يا از پمپ فشار قطع ميشه.

  • ساجده مسروری 15 مرداد 1401

    سلام وقتتون بخیر ببخشید من یک اسپرسو ساز مباشی مدل ۲۰۲۵ گرفتم الان از قسمت بالاش اب میده و صداش بیشتر شده میشه راهنمایی کنین مشکل از چیه؟ و اینکه وقتی روشن میکنم بدون اینکه حتی مخزن قهوه رو جا بزنم از قسمت هد گروپ و بالاترش آب میریزه

      آی پی امداد 15 مرداد 1401

      سلام بايد دستگاه باز بشه و نشتي پيدا بشه ممكنه از اتصالات و حتي خود بويلر تون باشه

پاسخ شما
پاسخ خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
اینستاگرام آی پی امداد