این سوال توسط صفورازمانی پرسیده شده است

شکستن قفل درب لباسشویی سامسونگ

سلام وقت بخیر و تشکر از گروه لوازم خانگی آی پی امداد، لباسشویی تمام اتوماتیک سامسونگ مدلQ1495 دارم که قفل درب در جایش شکسته (دستگیرشو‌ منظورمه)، لباسها مونده داخلش چطوری درب رو باز کنم و اینکه با اوصاف شکستن قفل درب لباسشویی سامسونگ  چه راهکاری پیشنهاد میکنید؟

2 پاسخ به این سوال داده شده
  • آی پی امداد 22 مهر 1399

    درود کاربر گرامی، دستگاه را از برق بکشید و درب بالا را باز کنید و از پشت ضامن درب را باز نمایید و سپس لباس ها را خارج کنید و در نهایت اقدام به تعویض قطعات شکسته نمایید. برای استفاده از خدمات تعمیر ماشین سامسونگ میتوانید با آی پی امداد در ارتباط باشید.

  • آی پی امداد 10 آبان 1400

    سلام وقت بخیر برای رفع مشکل شکستن قفل درب لباسشویی سامسونگ دستگاه رو از برق بکشیید و از بال باز کنید و ضامن درب رو از پشت باز کنید و در نهایت قطعه ای که شکسته رو عوض کنید، اگر خودتون نمیتونید این کار رو انجام بدید و در کرج هم سکونت دارید میتونید از خدمات نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ در فردیس، کرج، شهریار و اندیشه استفاده نمایید.

کاربر عزیز لطفا قبل از ارسال پاسخ حتما به نکات زیر توجه نمایید:

  • سوال شما توسط تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربرانی که تخصص دارند یا مصرف کننده این محصول می باشند، پاسخ داده می شود.
  • اگر جوابی که توسط تعمیرکار آی پی امداد داده شده است، برای شما قانع کننده نیست و یا هنوز مشکل دستگاه شما برطرف نشده است، سوال خود را با جزِئیات بیشتر مطرح کنید تا بتوانیم بهترین راهنمایی را به شما ارائه دهیم.
  • در صورتی که ایمیل خود را صحیح وارد نمایید، بعد از پاسخ تعمیرکاران یا دیگر کاربران؛ از طریق ایمیل به شما اطلاع رسانی خواهد شد.
پاسخ شما
پاسخ خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
در صورتی که ایمیل ندارید، لطفاً ایمیل "test@ipemdad.com" را وارد کنید. ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست