توسط مهناز صفرزاده مطرح شده

سماور برقی مایر خوبه؟

درود و وقت بخیر، من میخوام سماور برقی برند مایر رو خریداری کنم و طبق شنیده هام کیفیت بدی نداره. میخواستم بدونم از نظر شما سماور برقی مایر ارزش خرید داره یا خیر؟ ممنون میشم راهنماییم کنید.

پرسیده شده در تاریخ 29 مهر 1402 در بخش
5/5 - (1 امتیاز)

بدون برچسب

در بحث و گفتگوی این پرسش شرکت کنید!

3 پاسخ به این سوال داده شده
  • آی پی امداد 29 مهر 1402

    درود کاربر گرامی، برند مایر یکی از شرکت های تولیدکننده لوازم خانگی مختلف آلمانی است که یکی از پرطرفدارترین و برجسته ترین محصولات آن، سماور برقی می باشد. سماور برقی های مایر به دلیل برخورداری از بدنه استیل ضدزنگ و پلاستیک مقاوم نسوز، در برابر حرارت بسیار مقاوم بوده و از کیفیت بالایی نیز برخوردار می باشند. این سماورها با استفاده از مواد اولیه باکیفیت و با توجه به استانداردهای روز دنیا ساخته شده اند و در صورت استفاده مناسب توسط مصرف کنندگان، دارای طول عمر نسبتا بالایی می باشند. بسیاری از مصرف کنندگانی که از این محصول استفاده می کنند، از کارایی و عملکرد دستگاه رضایت داشته و خرید آن را توصیه می کنند. همچنین از نظر تکنسین های متخصص آی پی امداد، قطعات و اجزای داخلی این دستگاه موجود بوده و در صورت بروز هرگونه مشکل در عملکرد سماور برقی خود، می توانید به راحتی آن را تعمیر نمایید. لازم به ذکر است که این محصول دارای خدمات پس از فروش و گارانتی معتبر نیز می باشد.

  • راضیه 14 فروردین 1403

    سلام وخت بخیر من ومادرم سماور برقی مایر مدل ۳۸۰۰خریدیم وتو اولین استفاده متوجه شدیم مال هردومون تو حالت وارمر نمیره میشه بگین که ایا دستگاه خرابه یا مشکل چیه

      آی پی امداد 14 فروردین 1403

      درود، ممکن است سماور حالت وارمر نداشته و یا المنت وارمر آن مشکل داشته باشد.

پاسخ شما
پاسخ خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
اینستاگرام آی پی امداد