این سوال توسط محمد علومی پرسیده شده است

زمان تعویض فیلتر آب اسپرسوساز دلونگی

با سلام و وقت بخیر، من یه دستگاه اسپرسوساز دلونگی دارم و می‌خواستم بدونم که هر چند وقت یکبار باید فیلتر آبش رو عوض کنم؟ توی دفترچه راهنمای دستگاه یه چیزایی خوندم، ولی دقیق متوجه نشدم. اگر میشه در مورد نشانه‌هایی که نشون میده فیلتر دستگاه نیاز به تعویض داره هم راهنمایی کنید. ممنون از راهنماییتون.

2 پاسخ به این سوال داده شده
  • آی پی امداد 31 خرداد 1403

    درود کاربر گرامی، به طور کلی باید فیلتر آب اسپرسوساز دلونگی خود را هر دو ماه یکبار یا بعد از تهیه 200 فنجان قهوه تعویض کنید. اما عوامل مختلفی می توانند در تعیین این مدت زمان تاثیر زیادی داشته باشند. اگر شما در منطقه ای زندگی می کنید که دارای آب سخت می باشد، لازم است فیلتر آب خود را در بازه های زمانی کوتاه تر نظیر هر 3 هفته یکبار تعویض کنید. همچنین در صورتی که از اسپرسوساز خود به طور مکرر استفاده می کنید، باید زمان تعویض فیلتر آب دستگاه خود را کوتاه تر نمایید. در برخی مواقع اگر متوجه شدید که طعم قهوه تغییر کرده یا فشار آب اسپرسوساز شما کم شده است، می تواند نشان دهنده این باشد که زمان تعویض فیلتر آب دستگاه رسیده است که در این شرایط باید اقدام به تعویض آن نمایید.

  • آی پی امداد 31 خرداد 1403

    کاربران گرامی، شما می توانید با مطالعه مقاله راهنمای استفاده از اسپرسوساز دلونگی در سایت آی پی امداد، نسبت به نکات مهم جهت کار با دستگاه خود و نگهداری صحیح از آن اطلاعات کافی را به دست آورید.

کاربر عزیز لطفا قبل از ارسال پاسخ حتما به نکات زیر توجه نمایید:

  • سوال شما توسط تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربرانی که تخصص دارند یا مصرف کننده این محصول می باشند، پاسخ داده می شود.
  • اگر جوابی که توسط تعمیرکار آی پی امداد داده شده است، برای شما قانع کننده نیست و یا هنوز مشکل دستگاه شما برطرف نشده است، سوال خود را با جزِئیات بیشتر مطرح کنید تا بتوانیم بهترین راهنمایی را به شما ارائه دهیم.
  • در صورتی که ایمیل خود را صحیح وارد نمایید، بعد از پاسخ تعمیرکاران یا دیگر کاربران؛ از طریق ایمیل به شما اطلاع رسانی خواهد شد.
پاسخ شما
پاسخ خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
در صورتی که ایمیل ندارید، لطفاً ایمیل "test@ipemdad.com" را وارد کنید. ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست